Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Elo Hi – All my soul

with 7 comments

AuroraBorealis

Am plecat spre Belgrad cu gandul sa imi cumpar niste CD-uri anume (nu asta era scopul, ci dorinta) intr-o zi de vara din 2002. “Ghinion de nesansa”, am gasit doar unul, iar un altul l-am primit. Nici timp nu prea a fost, iar din ala putin m-am supus majoritatii, care a preferat sa stea la aer curat prin restaurantele de pe malul Dunarii (bine ca aveau terase) decat sa alerge de nebuni cu mine prin oras. Le-am primit pe toate, cateva saptamani mai tarziu, de la un prieten. Muzica, multa muzica – pe CD si in mp3. Si primul album pe care l-am ascultat a fost cu muzica de film. Muzica superba si o voce speciala. Si tot asa, ascultand, mi-am ales din fiecare album cate o melodie sau doua, care mi-au ramas in suflet.

Ofra Haza, Elo Hi (Canto Nero) – La Reine Margot/Queen Margot (regia Patrice Chereau). Muzica Goran Bregovic, 1994

The Whole Soul. Din pacate vocea ei s-a stins. Ofra Haza, Israel (1957-2000)

Remember Ofra Haza – Elo Hi, live 1996

OfraHaza1 AIDS

Cesaria Evora, Ausencia – Underground (regia Emir Kusturica). Muzica Goran Bregovic, 1995

„Diva desculta” a plecat. Cesaria Evora, Cape Verde (1941-2011)

CesariaEvora

Lena Jinnegren (Suedia “Era”), Delicious Solitude – albumul “Silence of The Balkans” 1997 si filmul The Serpent’s Kiss (regia Philippe Rousselot). Muzica Goran Bregovic, 1997

Lena Jinnegren si Kostas Mantzopoulos. Orchestra Aristidis Moschos

Green Thought, Silence of The Balkans, Goran Bregovic – inregistrat la Salonic, Grecia, 1997

Kayah (Katarzyna Rooijens, Polonia) – To nie ptak, albumul “Kayah & Bregovic”, 2000

Kayah (Katarzyna Rooijens, Polonia) – Tabakiera, albumul “Kayah & Bregovic”, 2000

1GoranBregovic

Goran Bregovic

Toata lumea il adora si ii cunoaste muzica. Am sa spun doar ca este unul dintre compozitorii mei favoriti de muzica de film. Iar Silence of The Balkans este albumul meu preferat.

In 2008, Goran Bregovic a scos albumul “Alcohol” (Alkohol). Este o piesa, Jeremija, care cred ca a dat un impuls zdravan muzicii din Balcani.

Goran Bregovic, Jeremija – Alkohol

Greece: Koza Mostra feat. Agathon Iakovidis – Alcohol Is Free live at the Eurovision Song Contest 2013 Grand Final

Pai nu?

2GoranBregovic

Written by IsabelleLorelai

5 Iunie 2013 la 01:02

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. EXCEPTIONAL

    Ofra Haza

    Elo Hi

    Ken, yesh harbei hester panim
    V’ahavot she’i efshar
    Kmo she’anu noladim
    El toch hachayim
    Elohai……
    Elohai, kol han’shama she-natata bi
    Elohai, kol han’shama mah, mah hi?
    Elohai, ten rak ko’ach l’chulam
    Elohai, ten rak ko’ach l’olam

    Canto Nero…

    ……………………………………..

    My God, my God,
    All the soul which you placed in me –
    My God…
    Yes, there is a lot of secrecy and deceit.
    And loves that cannot be.
    As we are born
    Into this life.
    What remains?
    Yes, about the many, many days
    About the pain that hasn’t stopped
    As we are born
    And ask for a little mercy
    My God…
    My God, all the soul which you placed in me
    My God, all the soul
    What, what is it?
    My God, give only strength to everyone
    My God, give only strength forever.

    Canto Nero…

    R.I.P. Ofra

    5 Iunie 2013 at 11:26

  2. Pai da !
    Anul trecut, cand am pasit pentru prima oara in Belgrad, parca si sangele mi se ruga in vene.Ce fericire!

    zincabeiu

    5 Iunie 2013 at 20:38

    • Te-ai plimbat prin oras? Ai vazut ca aproape pe fiecare strada este o sala sau un loc amenajat pentru baschet?

      isabellelorelai

      6 Iunie 2013 at 00:55

  3. Patru ore am avut la dispozitie, le-am folosit cu mare economie.M-am uitat la oameni.De mult voiam sa-i imbratisez. ” Vinovata” pentru aceasta magie este bunica mea, sarboaica.S-o odihneasca Domnul !

    zincabeiu

    6 Iunie 2013 at 17:07

  4. Multumesc.

    zincabeiu

    7 Iunie 2013 at 11:48


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

