Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Beautiful Earth

with 3 comments

Sunt momente in care cred ca nu meritam ce ne-a fost dat.

2 minute de liniste si frumusete cu muzica lui Ennio Morricone – „Falls” Theme din filmul „The Mission” si imagini de la BBC.

tricolorul-romania

Mult noroc, Antena 3 Romania

Written by IsabelleLorelai

27 Mai 2013 la 09:53

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vin in liniste, ascult muzica si plec in liniste. Am vazut ca este un blog ‘tacut’ deci nu se prea vorbeste pe aici asa ca las doar un scurt mesaj si atit. Cind ascultam minunatia aceea de bijuterie sacra am dat sonorul la maxim si cind a inceput afara sa tune si sa fulgere am avut senzatia ca sunt intr-un film. A doua zi cind am ascultat vara lui Vivaldi la vioara a inceput furtuna aia groaznica si nu imi venea sa cred ca este adevarat. Vin in fiecare zi aici si ma limpezesc la cap, mai scap de stress. Nici nu stiam de artistii pe care i-am vazut si ascultat pina acum dar asta nu inseamna ca nu imi plac toti foarte mult. Multumesc. Oana..

    Oana

    27 Mai 2013 at 18:37

    • Oana, imi cer scuze – am uitat sa iti raspund ieri.
      Ma bucur ca iti place si iti multumesc ca treci pe aici.
      A, blogul l-am numit tacut nu ca sa nu „spuna”cineva ceva ci sa nu se simta obligat sa spuna ceva.
      Multumesc pentry aprecieri.

      isabellelorelai

      28 Mai 2013 at 22:48

  2. […] muzicale din filmul The Mission, 1986, sunt cele mai cunoscute. Tema “Falls” (Cascada) a fost preluata de artisti instrumentali, a fost redata in multe reclame si filme documentare. Tema […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

