Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Senza parole. Solamente amore

with 13 comments

cezar_ouatu_27513300

Cezar Florin Ouatu (Cezar The Voice), controtenore, Romania&Italia

Foto&CV by Futurestyle.org – Classic

 

Se, Cinema Paradiso – Ennio Morricone.(&Andrea Morricone) Compositore, musicista e direttore d’orchestra italiano

Cezar The Voice facebook page
Written by IsabelleLorelai

19 Mai 2013 la 15:05

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Imi place Cezar de un milion de ori mai mult decat cum o canta Josh Groban care imi lasa senzatia ca parca behaie, ma scuzi, nu stiu cum sa spun, nu vreau sa critic, dar desi este o voce barbateasca care nu da loc la interpretari nu ma emotioneaza asa cum o face vocea lui Cezar. Abia astept sa scoata CD!
    (da-l dracului de eurovizion si eu il urasc 😀

    Andreea

    19 Mai 2013 at 20:01

    • Andreea, stiam de interpretarea lui Josh si nici mie nu imi place in mod deosebit. Nu cred ca ar putea canta impreuna, Cezar si Josh.

      Vorba unui domn de pe youtube, despre Cezar:
      Female voice or not, this guy has a perfect voice. Soft and clean voice and your ears don’t hurt when you listen even louder. Great!

      Dar ce este interesant la clipul asta, de care nu stiam, este ca a cantat impreuna cu Joshua Bell, care are un Stradivarius!
      Buna idee…

      Cezar ar putea canta cu Alexandru Tomescu la care este acum vioara Stradivarius la care a cantat Ion Voicu.

      Daca te duci pe pagina lui Cezar de facebook poate lasi un comentariu. Ar fi interesant de ascultat vocea lui Cezar impreuna cu un Stradivarius si talentul lui Alexandru Tomescu…
      Oare ce ar iesi?

      Trebuie sa recunosc ca m-am enervat atat de rau aseara ca imi bubuia capul de durere. Eu nu stiu de ce mai dam contributia aia la organizatorii eurovizionului, o gramada de bani, din abonamentele noastre TVR la care ne uitam doar la eurovision. Si …. vorba aia …. si cu banii luati…

      isabellelorelai

      19 Mai 2013 at 20:38

      • Ma duc pe pagina lui Cezar dar nu pot sa comentez ca nu am facebook. Dar are o prietena, cu ea ma uit.
        Dar uite ce am gasit. Oamenii de acolo spun ca Danemarca a plagiat un catec din 2008. Eu cred ca easa e ca prea seamna

        Andreea

        19 Mai 2013 at 21:50

        • ups,,,

          Cam seamana, seamana bine. Clipul asta este incarcat in 2008 dar am vazut unul din ianuarie 2007. Iar acum vad ca Germania acuza Danemarca de plagiat – inteleg ca trupa, care canta muuuuult mai bine decat castigatoarea daneza – este germana.

          Oricum, rochita cu care a aparut suedeza (castigatoarea de anul trecut) la final – cea cu pene – era inspirata din costumele Cirque du Soleil (Alegria) iar scenografia azerului seamnana izbitor cu o expozitie de moda (nu pot sa pun link pentru ca apar cateva persoane nud miscandu-se in fata paralelipipedelor de sticla in care sunt alte persoane care se misca identic, dar imbracate).

          isabellelorelai

          19 Mai 2013 at 23:05

  2. Cezar este un artist desavarsit iar prestatia la Eurovision a fost impecabila..Show-ul a fost bine gandit, a avut subiect, o simbolistica aparte iar costumul Doinea Levintza exceptional, ca tot ce face aceasta artista de atata amar de ani, de pe cand cumpara nanghin de zece lei si-l vopsea cu mana ei..Si eu ii prevad un parcurs de exceptie lui Cezar, scepticii si cei carora tot ce-i romanesc le pute vor mai auzi de el.

    zincabeiu

    19 Mai 2013 at 20:18

    • Zinca, ai dreptate

      Culmea, eu nu ma omor dupa melodia de la eurov (nu ca nu imi place / nu imi place indeajuns, daca ma intelegi) – dar nici nu mi-a „sarit” alta in ochi. Dar: am dat aseara tv-ul la maxim si incercam sa vanez greseli. Domnule, Cezar a cantat impecabil, fara greseala, robot de era si nu ii iesea atat de bine. Impecabil, vorba ta.

      Am organizat odata o expozitie de fotografie care a avut tema creatii de-ale doamnei Levintza si au venit cateva manechine imbracate in rochiile ei. Eu nu port rochii ca ma enerveaza. Dar o rochie de la ea as muri sa am. Doar sa ma uit la ea. Nu vreau sa iti spun cum aratau… O minunatie…

      isabellelorelai

      19 Mai 2013 at 20:50

  3. Eu nu o inteleg pe Angela Gheorghiu. Zicea ca Cezar sa nu cante decat opera.
    Dar Boceli poate canta muzica usoara in opinia ei

    Andreea

    20 Mai 2013 at 09:14

  4. Macar acici sa luam primul loc, va rugam votati! Pentru Cezar.
    Considerati ca Cezar arata mai bine decat concurentul din Azarbaijan?
    Daca da, atunci:

    Apasati pe link
    Dupa ce se deschide pagina mergeti in jos pe langa poze pana cand ajungeti la un tabel
    Este o casuta / Romaia / Cezar
    acolo votati

    http://wiwibloggs.com/2013/04/30/eurovisions-next-top-male-model-vote-now-in-the-finals/24905/

    vedeti rezultatul dupa ce votati

    Criss

    21 Mai 2013 at 00:10

  5. sono italiana,volevo solo dire che a me, Cezar, e’ piaciuto moltissimo!

    sere

    22 Mai 2013 at 14:14

  6. […] imi place Cezar. Imi place cum canta. In fiecare dimineata, recunosc, il ascult cu Cinema Paradiso – asta poate si pentru ca il ador pe Ennio Morricone – iar varianta lui Cezar imi place […]

  7. […] Cezar. New single 5 iunie 2013, Painful Love […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

