Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Miruna Ioana Enache

with 51 comments

Miruna are 9 ani. I-a împlinit pe 28 noiembrie 2009. De 8 ani merge lunar din Băicoi, unde locuieşte, la spitalul din Bucureşti, pentru transfuzii cu sânge. Apoi face câte o perfuzie cu agenţi chelatori pentru a înlătura supraîncărcarea cu fier, efectul secundar al transfuziei. Miruna are Beta Talasemie majoră/Anemia Cooley. A fost diagnosticată când avea 10 luni. La 11 luni a început transfuziile.

O ştiţi pe Miruna – am mai scris despre ea anul trecut – aici, 19 mai 2009 şi aici, 17 iunie 2009 (sunt postate şi documentele medicale).

Ce a mai făcut în ultimul timp? Miruna a trecut în clasa a II-a, învaţă la fel de bine. Şi „a împlinit” 150 de transfuzii – jumătate din cele 300 la care se pare că organismul rezistă „cu bine”. Din păcate le face mai des: câte una la fiecare 2 săptămâni. Anul trecut a primit sprijin de la stat (20.000 de euro) pentru începerea căutării donatorului. A fost în Italia, la clinica din Genova. În iunie 2010 se împlineşte un an de când nu i se găseşte donatorul compatibil 100% în Registrul Internaţional (căutările sunt făcute la I.B.M.D.R. Genova, cu 13.000.000 de donatori).

Doar Institutul Mediteranean de Hematologie din Roma îi poate face transplantul cu donator compatibil doar 50%, acesta fiind mama ei. Suma necesară transplantului este 145.760 de euro, dar statul nu îi va acorda banii: oferta a fost câştigată de clinica din Genova, care îi poate face transplantul doar de la donator neînrudit, 100% compatibil.

Miruna a strâns 36.000 de euro. Mai are nevoie de 109.000.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: BRD – Sucursala Ploieşti

RON: RO 57 BRDE 300 SV 0775 4833 000

EURO: RO 80 BRDE 300 SV 3210 2343 000

CAD: RO 80 BRDE 300 SV 6195 7973 000

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: Enache Elena Amalia

– Asociaţia „IME” (Ioana Miruna Enache)

CIF: 25604410

Domiciliul fiscal: Judeţul Prahova, oraş Băicoi, Str. Baicului nr. 16

Cont la BRD – Sucursala Băicoi: RON: RO 61 BRDE 300 SV 5595 2113 000

Titular cont: Asociaţia IME.

Telefon: 0723 577 328

E-mail: mirunica_e@yahoo.com, amalia_2607@yahoo.com

Miruna la TVR (21.03.2010) şi la Antena 1 (27.03.2010).

.

Steluţele de mare

.

51 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună Ziua !
    Doamnei „isabellelorelai” !
    ~
    Mi-am luat Inima „în dinţi” …
    Vă rog „să mă ajutaţi” … să vă ajut !
    Adică, vă rog : PUNEŢI-MĂ la treabă !
    ~
    Ce ştiu să fac ? Vom vedea !
    ~
    Am absolvit Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza, cu Bacalaureat, promoţia 1975 !
    Actualmente lucrez la Teatrul Nottara, Bucureşti, pe funcţia de „pictor-executant” (şi butaforie).
    Uneori am TIMP (prea mult … câteodată !), dar îl pierd ! Pentru că sunt un MARE Leneş !
    Ori pentru că NU am o motivaţie ANUME !
    MĂ OFER … GRATIS ! (de fapt, tocmai am făcut o Ofertă de „DAR DE TIMP” … cuiva CARE are nevoie pentru a-l dărui … MAI DEPARTE~ Acelora CARE au nevoie să primească Iubirea noastră dezinteresată !)
    ~
    Vă rog deci: PUNEŢI-MĂ la treabă !
    ~
    Cu mult RESPECT, doamnei „isabellelorelai”, din partea ADEVĂRATULUI „DoarATAT” !
    ~
    la 30 aprilie 2010 ~
    ~
    Cornelius,

    DoarATAT

    30 Aprilie 2010 at 07:42

    • Buna,

      Da-mi un mail la adresa adriana.sarbu@gmail.com si putem gasi impreuna variante de a ajuta.

      Numai bine,

      Ada

      ionelenacristina

      7 Martie 2011 at 16:10

      • God is Good!

        Bună Ziua!
        Doamnei Adriana! (cu permisiunea doamnei IsabelleLorelai)

        Vă Mulţumesc pentru ofertă!
        Ieri abia, am observat că acest blog şi-a reluat activitatea. Mi-am adus aminte că am (cel puţin) un comentariu în moderare. Acum circa 3 ore l-am căutat şi m-am grăbit să vă răspund.
        Au trecut mai mult de 2 ani! Nici nu ştiu dacă adresa de email lăsată de dvs. mai este actuală!
        V-am lăsat un număr de telefon. Aştept să-mi răspundeţi!
        Vă mulţumesc frumos!
        Vă doresc multă Sănătate şi Speranţă în Oameni!
        ~
        Cornelius, 🙂

        PS: Doamnei IsabelleLorelai …
        Vă mulţumesc pentru îngăduinţă!
        Vă rog frumos să mă ajutaţi înlesnind legătura cu doamna Adriana Sârbu. Eu nu ştiu dacă acel email mai este actual. Dacă dumneavoastră aveţi date de actualitate, vă rog frumos să mă ajutaţi să obţin legătura pe contul de email actual!
        Sunt într-o situaţie disperată ~ Cornelius, 🙂 PS: Mă bucur că aţi reluat activitatea pe Blog (într-o formă nouă), mult mai bună! Eu începusem … „să vă imit”, însă necazurile personale m-au împiedicat să mai fiu activ ca blogger. Vă Mulţumesc frumos! ~,

        cornelius56

        4 Iulie 2013 at 08:11

        • De ce nu am dat [Like] atunci când am trimis comentariul?
          Din cauza conţinutului articolului!
          Articolul era şi este BUN, însă nu puteam să acord „Îmi place” căci aş fi fost în dezacord cu cele prezentate!
          Nici nu ştiţi cât de mult m-a afectat faptul că … „aţi dispărut” şi nu aţi mai dat nici un semn de viaţă (moderarea unui Comentariu ESTE tot un semn de viaţă).
          Vă mulţumesc frumos pentru că v-aţi reluat activitatea de blogger!
          Nu ştiu când voi mai reveni (pe tot cuprinsul NET) căci am grave probleme de existenţă: nu mai am servici şi nu-i deloc de joacă! Nu ar fi o problemă dacă am avea locuri de muncă adevărate şi nu doar singura alternativă: „agent de pază” … şi pentru aceea, cu probleme!
          ~
          Cornelius, 😦

          cornelius56

          4 Iulie 2013 at 08:24

          • Domnule Cornelius,

            1. Chestia asta cu Like nu am pus-o eu, ci administratorii platformei. Am incercat sa scot aceasta optiune care seamana cu facebook-ul si care chiar ma enerveaza dar inca ma „repun” la punct cu schimbarile aparute in meniu. Este chiar stupid. Cum sa dai Like daca anunti ca s-a intamplat cine stie ce nenorocire?

            2. Am disparut. Deja v-am dat un raspuns la postarea din iulie 2013. Dar il redau si aici:

            Domnule Cornelius,

            Nu va fie cu suparare dar am aprobat comentariul dvs aici pentru a va da o explicatie in “timpul actual” pentru ca am obosit sa explic la postari din anii trecuti.
            In plus, nu cred ca ar fi fost necesar sa fac o pastare speciala in care “sa ma disculp” pentru ca am facut un preinfarct.
            Deci: Pe 30 aprilie 2010 m-am simtit rau si am chemat SMURD. Problema mea mare era (si este) ca nu puteam (si nu pot) sa ma internez intr-un spital deoarece o am in grija pe mama, paralizata in urma unui AVC (accident vascular cerebral) in urma cu 16 ani.
            Minunatii oameni de la SMURD m-au pus pe linia de plutire dar a trebuit sa fac investigatii medicale mai serioase. In urma carora s-a constatat o Angina Instabila. Am purtat un Holter 24 de ore. Am facut tratament. Iar medicul meu mi-a spus sa ma potolesc. Sa elimin orice activitate care imi produce suparare, stress etc. In caz contrar, ajung ca maica-mea, in cel mai bun caz.
            A trebuit sa aleg. Sa am grija de mine, de mama mea si de filul meu. A trebuit sa elimin toate momentele care imi produceau suferinta. Stiti cat de rau am suferit cand mureau copiii de la Budimex? Puteti sa va imaginati ca si acum sufar din cauza mortii Cosminei Paun?
            Am fost nevoita sa iau o pauza. Nu ma simt nici acum grozav dar incerc sa ma descurc. Am sa ajut in anonimat, deocamdata.
            Acum ma duc sa citesc si sa va raspund la ultima postare, din 2010.

            3. Imi pare rau pentru problema cu locul de munca. Chiar ca este un mare necaz. Este groaznic si sper din tot sufletul sa va gasiti ceva care sa va placa.

            isabellelorelai

            4 Iulie 2013 at 09:31

        • Domnule Cornelius,

          Trimiteti mail pe aceasta adresa. Daca doamna a dat aceasta adresa inseamna ca este ok.
          Daca apasati pe numele din dreptul comentariului veti descoperi un blog
          http://ionelenacristina.wordpress.com/

          Asa ca nu prea stiu cum sa va ajut. Nu imi dau seama care este legatura dintre numele trecut in adresa de mail si cel din blog.
          Cred ca va trebui sa descoperiti singur.

          isabellelorelai

          4 Iulie 2013 at 09:44

          • Va Multumesc din Suflet! Imi pare rau pentru Sanatatea dvs. (trecuta, prezenta, nu conteaza; Sanatatea este foarte importanta). Am citit ce mi-ati scris acum (am inteles urmatoarele: eu doresc sa CITESC, chiar si articole mai vechi! Pentru ca un Comentariu nu mai poate fi in actualitate la aceste Postari „depasite” … se poate da un [Like], cu dublu rol! 1) pentru Articolul in sine ca si conceptie si prezentare si 2) ca semn de carte, in sensul ca „s-a citit”.
            ~
            Sotia mi-a murit in 26 August 2010 (in curand „face” 3 ani si eu m-am dus o singura data la mormantul ei! ). M-am judecat pentru COPILUL MEU (o fetita nascuta pe 8 Martie 2006, Ana Maria Stefania) si dupa 7 luni am recuperat-o. „Rudele” mamei ei nu au vrut sa mi-o mai dea, chiar in ziua inmormantarii lui Mihaela!
            Mihaela a murit de Cancer (nazal; procentaj redus – 15% – de vindecare). Incepuse deja sa-i afecteze creierul. A LUPTAT din rasputeri pentru Viata ei, dar … doar pe recomandarile medicilor!
            Nu a vrut sa elimine din alimentatie anumite alimente nocive (inclusiv coloranti; ii placea sa faca prajituri; Dumnezeu s-o Odihneasca in Pace! ), nu a vrut sa urmeze niste Cure naturiste (chiar in „prima zi” i-am cumparat Argila, pe care tot eu am consumat-o apoi), nu a vrut sa faca niste ore la Radiestezie. Abia in Februarie (medicul ma anuntase ca mai are 1-2 luni de trait) a inceput sa incerce niste ceaiuri; ultimul si cel mai puternic fiind ceaiul de SPANZ (foarte dureros!! Nu l-a suportat decat 7, sau 8 zile si l-a intrerupt, cu doua saptamani inainte ,,, de ultimul oftat) Era slaba exact ca mamica (a murit de Cancer la san, operat; a „rezistat” aproape 11 ani. Lui Mamica i-am ramas DATOR: abia la 50 de ani … am facut un copil. Cat de mult s-ar fi bucurat si ea si taticul meu! Doamne, Dumnezeule! Treziu ne mai trezim uneori! … )
            ~
            Acum, sunt intr-o situatie la limita: pot pierde locuinta (o Garsoniera, proprietate dinainte de Casatorie), pentru casunt dator si la doua Banci si la Asociatia de locatari! Am ramas fara servici si NU SE GASESTE pentru varste „inaintate”. Nu se gaseste mai nimic si toate sunt cu „perioada de proba”, dupa care PATRONII cauta ALTI FRAIERI … !!!
            Cel mai GRAV este ca imi pot pierde copilul, din „prea mare GRIJA” statului, care o vor trimite la Orfelinat. V-a fi un adevarat dezastru, Doamne fereste!
            Vreau sa MUNCESC! Pot si STIU sa muncesc! Sunt productiv: este suficient sa mi se arate ce am de facut si … VOI FACE NEGRESIT imbunatatiri! Eu am fost si pictor-executant dar si strungar (12 ani si 1/2 la Turbomecanica), apoi, dupa Revolutie, am revenit la … „normalitate” ca pictor executant (in ordinea angajarii, la: T. Odeon (fost Giulesti), la T de Comedie, la T. Nottara, la T. Mic si din nou la Nottara) De la toate aceste teatre … am plecat „dat afara” la figurat, dar ultima oara la propriu! Deci nu beneficiez nici de SOMAJ!!!
            ~
            In rest, chiar nu mai conteaza NIMIC. Am trait si … … toti murim!
            Dumnezeu este BUN. Doar ca „apelam” doar la Necaz, DoarATAT.
            ~
            Am „doar” Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza (cu Diploma de Bacalaureat), promotia 1975 …
            ~
            Faceti ce doriti cu acest Raspuns. Este pacat ca NU SE MUNCESTE, dar se vrea „considerare” si PLATA. Se risipesc energiile si experianta de Viata, iar (o parte din) tineretul isi bate joc de dascalii lor (isi bat joc de ei insisi, de fapt)
            IMI CER IERTARE!
            ~
            Va multumesc pentru precizarea adresei de blog, deoarece eu am dat clik in zadar: nu vad nimic!!!!! Daca as avea bani, mi-as lua alt calculator caci pe acesta nu mai pot lucra, nu mai am incredere ca mai este „al meu”.
            ~
            Va rog sa ma iertati pentru ca v-am rapit Timp pretios cu aceasta tirada interminabila!
            ~
            PS: Am cautat http://ionelenacristina.wordpress.com/ inainte sa inchid: pe acel blog, nu s-a mai scris din luna Martie 2011.
            ~,

            cornelius56

            4 Iulie 2013 at 12:04

          • Domnule Cornelius, chiar ca aveti o situatie grea. Ma tot gandesc ce s-ar putea face si e greu, foarte greu. Poate ca nu este o idee extraordinara dar ma gandeam la pictura murala, in biserici. Ati incercat asa ceva?

            isabellelorelai

            4 Iulie 2013 at 12:11

          • Pentru CANCER exista REMEDIU.
            Cautati pe YouTube un „film” de circa doua ore despre Stanislav Burzinski. A existat o varianta titrata in romana, dar acum INTERZISA pentru „nerespectarea drepturilor de autor”, desi medicul polonez, stabilit in SUA … nu a pretins asa ceva, dimpotriva!
            Acest om si medic, are rezultate CLARE de vindecare a acestei boli, INCA DIN 1976! (deci, daca s-ar fi dorit cu adevarat ca oamenii sa se vindece, AR FI FOST INTENS MEDIATIZAT). Si are rezultate din ce in ce mai bune si progres in procentajul de vindecari COMPLETE, fara recidiva!

            Nu doar ca nu este nevoie de interventie chirurgicala si nici de acest „cuplu” („citostatice”+iradieri), este de fapt o lupta la nivel CELULAR, celula revine la stadiul ei natural, daca urmeaza un „tratament” NEINVAZIV.
            Trebuie vindecata CELULA, iar domnul doctor Stanislav Burzinski, asta face de cateva DECENII BUNE!
            ~
            Desigur, am auzit si de alte solutii (de exemplu cu ceai de Spanz, sau prin procedee de Radiestezie) insa VINDECAREA trebuie dublata de … revenirea la Dumnezeu. ~,

            cornelius56

            4 Iulie 2013 at 12:35

          • Am citit raspunsul dumneavoastra, dupa ce l-am dat pe uirmatorul al meu.
            Pioctura murala … este o intraga „afacere”; am tatonat terenul! Cat despre „lucrurile sfinte”, cele cu adevarat sfinte NU AU NEVOIE DE BANI.
            Din pacate, societatea omeneasca inca nu a gasit o alta modalitate de A PRETUI MUNCA, decat prin bani. N-ar fi rau nici asa, doar ca … CINE face „pretuirea”??? Cine da VALOAREA Muncii???
            ~
            Singuri dar Impreuna!
            Omenirea este in impas! Va gasi un CONSENS doar prin Adevar, Buna Convietuire si Buna Pretuire. Nu se mai poate merge mai departe, insotiti de Minciuna!
            ~
            Cornelius, 🙂
            PS: „Arta” a devenit desueta, exact cand este mai mare nevoie de … „clarvazatori”, de oameni cu calitati remarcabile, de Exemple demne de urmat! Oferta actuala este in continua degradare, sustinuta si de … pierderile naturale: toti murim.

            PS: Astazi (in general vorbind) cel mai greu imi este ca nu mai pot sa spun „alor mei” (mamica, taticul) ca ii iubesc! cand eram tanar (si prost) nu aveam acest obicei, fiind preocupat … cu invatatul.
            Dar cel mai subtil invat, l-am primit de la Parintii mei, care continua sa-mi „vorbeasca” chiar si acum, prin amintirile care apar ori de cate ori sunt in nevoie. Un repros „uitat” demult, un zambet, uin sarut … acestea lucreaza peste timp, continuand SA CLADEASCA, la edificiul omului care le-a primit!
            Transmiteti si din partea mea, mamei dumneavoastra, UN GAND de Iubire. (Daca mai este printre noi; daca nu mai este …, deja l-a primit! ) si spuneti-i ca are copii buni.
            Dumnezeu sa ne Binecuvanteze! Amin.
            ~,

            cornelius56

            4 Iulie 2013 at 12:56

  2. Miruna iti doresc numai sanatate si impreuna cu mama ta sa va bucurati de viata.Ma rog la Dumnezeu sa te ajute asa cum numai el ne poate ajuta.Cristina

    danacarmendragomir

    30 Aprilie 2010 at 22:14

  3. […] invit pe toti la o felie de tort virtual. #gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: left; […]

  4. buna ziua,nu stiu daca scriu unde tb.,dar vreau sa ajut unul dintre copii,fetita careia mama,valentina,i-a murit la nastere. vreau sa-i trimit mai multe pachete si nu am vazut o adresa ,ci numai conturi.

    ligia

    5 Mai 2010 at 23:47

  5. […] Iguanei, Inelul lui Gyges, Ioan Usca,  Ioan Sorin Usca – teologie, Ionuțu, Irizații, Isabellelorelai, Istoria Banatului,  Iulia Diana, Iulian Sîrbu, Joaca de-a mine, Kismikismi, Secunde, Licuriciul […]

  6. […] umanitare de pe blogul Isabelleilorelai.Miruna Ioana Enache are 9 ani si are Beta Talasemie majoră/Anemia Cooley. A fost diagnosticată când avea 10 luni. La […]

  7. […] nota muzicala care compune cantecul meu, se ascunde in vant, in textura rigida a pietrelor, in sideful scoicilor, in nisipul […]

  8. Bună Ziua !
    Doamnei isabellelorelai !
    ~
    Nu înţeleg CE s-a întâmplat ?
    Ori poate … la mine sunt „problemele”, căci ĂSTA este ultimul articol pe care-l văd pe Monitor, la acest Blog !
    Dacă aveţi nevoie de ajutor ŞI POT să-l ofer, vă rog … să precizaţi, sunt dispus SĂ OFER ! Atât cât pot !
    ~
    Cornelius,

    DoarATAT

    10 Mai 2010 at 10:38

  9. […] CRUCIAL de Ion […]

  10. […] Isabelle […]

  11. […] un  caz umanitar de pe blogul Isabelleilorelai.Miruna Ioana Enache are 9 ani pe care i-a implinit  pe 28 noiembrie 2009.A fost diagnosticată când avea 10 luni cu […]

  12. Si blogul meu – tot despre Umanitare: http://razedesperanta.wordpress.com/

    Selene

    18 Mai 2010 at 17:41

  13. […] cu sarbatoarea evreiasca “Cinzecimea” sau “Sarbatoarea saptamanilor” ( 7×7=49 de zile ) cate au urmat de la sarbatoarea “Pastelor”, o sarbatoare comemorativa evreiasca a […]

  14. Miruna este o fetita superba dar care , din pacate si fara vina ei a pierdut deja 10 ani , cei mai frumosi ani ai vietii , 10 ani de copilarie , 10 ani in care i-au fost furate pe nedrept bucuriile copilariei si zimbetul veseliei si al bucuriei de-a fi copil . Haide-ti sa-i intindem o mina de ajutor , sa nu trecem mai departe nepasatori si sa ne facem ca nu vedem si ca nu intelegem suferinta acestei fetite si a mamei ei , care lupta din rasputeri,de 9 ani , ca sa-si salveze singurul copil . Daca in locul Mirunei ar fi copilul nostru sau cineva din familia noastra ? , atunci ce am face ? cit am fi de disperati ? in cite locuri am merge sa cerem ajutor ? Miruna isi doreste sa traiasca , desi e foarte bolnava , face transfuzii de singe de doua ori pe luna si injectie in fiecare seara , invata foarte bine la scoala , este premianta. Multi dintre noi cheltuim banii de multe ori fara folos…mai bine sa-i folosim pt o cauza nobila…mai bine sa-i folosim pt salvarea vietii acestei minunate fetite : MIRUNA IOANA ENACHE . VA MULTUMESC TUTUROR CELOR CE SUNTETI ALATURI DE MIRUNA !!!

    gheorghemarius7

    7 Iunie 2010 at 00:53

  15. Tu, dragă Isabelle lorelai, lupţi pentru viaţă… în Caraş se luptă altfel, şi miroase a moarte … 😦
    MEDIATIZAŢI CA SĂ NU SE MUŞAMALIZEZE !!!

    Încă o tragedie ce va fi muşamalizată şi tot NU mă aude nimeni 😦 …
    Câte drame ar trebui să se mai petreacă în * protecţia copilului * din Caraş-Severino, domeniul Naşului Sorinache Frunzăverde pentru ca cineva să o măture pe Ana Vasile protejata CJC-S ??? Câte, oameni buni şi de ce şi până când ??

    Caraş-Severino – * protecţia copilului * a găsit vinovatul: o copilă aflată-n moarte cerebrală !!!
    http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/tragedie-la-brebu-nou/cn/news-20100709-12512444

    Am tot scris, am emis numeroase semnale, o fac şi acum… Managementul defectuos, neregulile din protecţia copilului şi anume : proasta gestionare a resurselor umane, financiare şi materiale, duc la tragedii !!!
    De ce a trimis Centrul de Plasament * Speranţa * din Reşiţa copii în tabără FĂRĂ cadru medical ?? De ce Ana Vasile, director al DGASPC Caraş-Severin vorbeşte despre anchete interne şi nu şi de aspecte cum ar fi : personalul insuficient, numărul cadrelor medicale NU acoperă 3 ture, program de tabără 24 cu 24 de ore de supraveghere nici atât… de ce a măturat * sistemul * oamenii care chiar au pus suflet şi şi-au făcut meseria în schimb acelaşi * sistem * a păstrat rubedenii, nemoşaguri, pretenari, de ce nu se reconoaşte că Centrul * Speranţa * a fost cândva pe locul II pe ţară, model pentru instituţiile de ocrotire, apoi, după 1998… a început sfârşitul şi, an de an s-au tot rupt verigi, au luat-o toate razna… de ce nu aude nimeni că ceva e putred în ograda DGASPC Caraş-Severin din moment ce presa centrală şi locală au tot semnalat diverse nereguli… Numai * Împăratul * Sorinache Frunzăverde s-a încăpăţânat să NU audă, să-şi menţină protejata, loaza, la conducere şi asta dovedeşte că e şi el unul din cei de * succesuri *.. Aşa cum Frunzăverde e Piază Rea pentru judeţul Caraş-Severin, Ana lu Vasile, fostul procuror închis o perioadă ( pentru mită ), piaza rea a ceea ce ar trebui să fie protecţia copiilor… scapă-ne Doamne!!
    ???????
    * „În tabără sunt şase cadre didactice care-i supraveghează pe copii. Vom declanşa o anchetă să vedem ce s-a întâmplat”, a spus directorul adjunct al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin, Virgil Popa. *
    Care 6 ( ??!!! )… POATE ACUM, DUPĂ… si cum se poate afirma citez * cadre didactice *, tovarăşe Popa ??!! Egal cu ZERO toate anchetele DUPĂ orice tragedie şi incalificabilă lipsa prevenţiei, aspect despre care NU se murmură, îngaimă , nimic şi aceasta pentru că… * mizilice *, * nimicuri * de acest fel NU interesează, altfel, tragedia NU se petrecea. Şi iarăşi a fost scos la înaintare Popa Virgil, Ana Vasile, deh… e Şefă, * Duuuoooamna *, cum agrează să fie alintată de toţi cei care nu mişcă-n front…
    Doamneeeee…. auzi acilea, 6 * cadre didactice *, hai nu zău… Pe cuvântul vostru de * onoare * ?… Mă scuzaţi, zuitai că nu ştiţi ce e Onoarea şi de Adevăr n-aţi auzit!
    Despre care bordură vorbiţi că-n interiorul taberei Brebu Nou NU sunt borduri, în afara incintei taberei, pestradă, da, sunt borduri…. unde s-a lovit copila ???
    Nu ştim dacă acest caz cutremurător va fi mediatizat aşa cum se cuvine, dacă va plăti cine trebuie, adică, nu vor fi găsiţi vinovaţi ca de obicei cei fără de vină… nu ştim dacă se va muşamaliza sau nu această tragedie, nu ştim…
    Singurul lucru pe care îl ştim cu certitudine e că protejata * Ayatolahului * Frunzăverde, directoarea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Drepturilor Copilului, personajul Ana Vasile NU îşi va da nici acum demisia ! Ar trebui să aibe Demnitate, ori duduia habar NU are ce e aceea, punct.
    Să fie limpede, NIMENI NU AFIRMĂ CĂ cei doi supraveghetori ai copiilor instituţionalizaţi aflaţi în tabără la Brebu Nou, respectiv instructorul de educaţie extraşcolară Ion Albai şi juristul Valentin Mureşan sau duduia Ana Vasile ar fi vrut să se petreacă această tragedie, nimeni nu spune că ei ar fi vinovaţi, dar…. se pune fireasca întrebare : CE AU FĂCUT/N-AU FĂCUT CA SĂ PREÎNTÂMPINE-PREVINĂ TRAGEDIILE, ACCIDENTELE ??? Aceasta e CHEIA şi… să nu uite tovarăşul Frunzăverde că biata copilă e victima inconştienţei … peştelui care de la cap se împute!
    Un suflet nevinovat, o copilă de doar 14 ani, Denisa… în moarte cerebrală ! Neglijenţa, supraveghere… s-a văzut cum… şi aceasta DIN NOU una din dramele din ograda protecţiei copilului Twin Peakse-ului cărăşean ce se făleşte cu personaje de pomină gen * Ayatolahul * Frunzăverde şi * Duuuooooamna * Ana Vasile, protejata Consiliului Judeţean Caraş-Severin care… NU răspunde niciodată pentru nimic din orice s-ar întâmpla. În Caraş-Severino, copiii instituţionalizaţi sunt NU suflete, ci, numere de dosare, masă de manevră şi aceasta e de fapt tristeţea, realitatea, tragedia !!!!
    Să NU vă ierte Dumnezeu pe cei vinovaţi , oricare ar fi… !
    Şi eu zic că Doamne, Doamne NU a uitat nici de sufletul lui Hendre, ori de alte suflete care au suferit… copii, tineri, vieţi care, depind de… * oameni *, de rudele şefilor, de pile şi relaţii, de…
    DENISA… un suflet, băi * protecţia copilului * din Caraş-Severino , un suflet, NU un număr de dosar, nemernicilor !
    DGASPC Caraş-Severin NU a acordat niciodată atenţie prevenţiei, prioritare au fost mereu : protejarea imaginii unor * dive *, protejarea imaginii instituţiei, ascunderea mizeriilor sub preşuri, tăcere dincolo de ziduri, să nu răzbată nimic din * secretele * cetăţilor conduse de clientela politică a * Împăratului * … hoarda de nemoşaguri din Valea Denii sau Bozovici sunt * succesurile * cu care defilează * protecţia copilului *…
    O viaţă pe conştiinţa unor personaje, indivizi fără de Dumnezeu şi fără de suflet!
    DENISA, 14 ani….
    Zice şefimea * protecţiei copilului * din Twin Peakse-ul cărăşean că : * Denisa era un copil neastâmpărat … * şi uite cum au găsit vina … s-au spălat ca de obicei pe mâini, practică împământenită în ograda * protecţiei *…
    Orice copil ARE DREPTUL să fie neastâmpărat, voi NU aveţi dreptul să vă ascundeţi lipsa abilităţilor, greşelile şi duhoarea mizeriilor, NU aveţi dreptul să vă scuzaţi inconştienţa şi nepriceperile, incompetenţa acuzând… CULMEA… un copil de 14 ani în comă cerebrală !!!
    SĂ NU VĂ IERTE DUMNEZEU !

    UFFFFFF !!! 😦
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/07/09/caras-severino-protectia-copilului-a-gasit-vinovatul-o-copila-aflata-n-moarte-cerebrala/

    Din Caraş-Severino, strig din nou : UPOMOCI !!!

    Sibilla

    10 Iulie 2010 at 03:40

  16. […] Cristian Dima, Cristian Lisandru, Cristina Mihaela, Dan Chichernea, Dispecer Blogosferă, Dănuca, Ela Roseni, Flavius, Florentin Coman, Florin Leahu, Gabriela Savitsky, Geeo, George Valah, Teodora, Ioan […]

  17. Buna Ziua !
    Pentru doamna Isabellelorelai’s Weblog, Iris Lorelay
    !!!
    ~
    Imi pare rau. Nu inteleg aceasta tacere.
    ~
    Va doresc Multa Sanatate !
    Doamne ajuta !
    ~
    Cornelius,

    PS: … ,

    DoarATAT

    22 Iulie 2010 at 11:49

  18. Nu am destule cuvinte de apreciere pentru ceea ce faci pentru semnii tai… Dumnezeu sa-ti rasplateasca

    adrian

    26 Iulie 2010 at 15:48

  19. As dori sa vorbesc personal cu detinatoarea blogului ca sa o rog sa posteze un anunt si pentru fiul in varsta de 5 luni al nasilor mei… necesita un transplant de ficat… suma ceruta de medicii din germania: 100.000 euro. Viata de acum incolo fara transplant: maxim o luna :((

    Multumesc!

    Ioana

    30 Iulie 2010 at 00:28

  20. La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor purtători ai Sfântului Nume al Maicii Domnului, Maica Marie !
    RUGACIUNE:
    Prea Binecuvantata Stapana, Pururea Fecioara, Nascatoare de Dumnezeu, ceea ce ai anscut pe Dumnezeu Cuvantul mai presus de fire, pentru mantuirea noastra si Te-ai aratat ca o mare a darurilor Dumnezeiesti si rau pururea curgator al minunilor si reversi bunatati celor ce cu credinta alearga catre Tine!
    Cazand inaintea Chipului Tau cel Minunat, ne rugam Tie prea buna Maica a Iubitorului de oameni Stapana! Revarsa asupra noastra milele Tale cele bogate si grabeste a implini rugamintile noastre pe care le aducem Tie Grabnica ajutatoare care ne sunt de folos, mangaiere si mantuire pentru fiecare randuindu-le.
    Cerceteaza cu harul Tau Prea Milostiva Stapana pe robii Tai si daruieste celor inviforati liniste, celor legati slobozire si pe toti mangaie, care sunt intristati de felurite necazuri!
    Izabaveste, Prea Milostiva Stapana, toate orasele si satele de foamete, de boale, de cutremur, de potop, de foc, de sabie, si de orice alta nenorocire sau pedeapsa vremelnica sau vesnica, indepartand, prin indrazneala Ta de Maica, toata mania lui Dumnezeu!
    Slobozeste pe robii Tai de slabanogire sufleteasca, de tulburarea patimilor si a caderilor in pacat, ca fara impiedicare, vietuind in veacul acesta, intru toata buna cinstire a Ta, sa ne invrednicim de vrednicile bunatati prin Harul si iubirea de oameni ale Fiului Tau si Dumnezeului nostru, caruia sa cuvine toata slava, cinstea si inchinaciunea, impreuna cu Cel fara de Inceput al sau Parinte si cu Prea Sfantul Duh, acum si pururea si-n vecii vecilor! Amin!

    Doamne Ajută !

    Sibilla

    15 August 2010 at 14:34

  21. […] Lisandru,  Melami,  Fleurdulys,  Rotheo,  Deea,  Lisabeth, Alex Mazilu, Călin Hera,  Isabelle,  Aby,  Presa în blugi,  Ana Usca,  Link-Ping,  Basterr’s,  Ana Veronica,  Octavia Sandu, […]

    Zi de toamnă | Ioan Usca

    1 Septembrie 2010 at 13:50

  22. Va propun un schimb de linkuri/ bannere, in
    scop de promovare reciproca!
    clement.MEDIA
    Detalii, in pagina „parteneri web”:
    http://www.clementmedia.ro/parteneri-web/

    clement.MEDIA

    11 Septembrie 2010 at 17:44

  23. I am American.I only speak english. I am interested in trying to help Bensenyi Raluca Daciana. Thank You

    tony marchesi

    14 Septembrie 2010 at 13:42

  24. Unde îmi eşti Isa? 😦 Sper doar ca această tăcere să îţi fie plină de linişti şi de linişti în tine. De la mine…tot dorul şi dragostea!

    Ramona-Sandrina Ilie

    16 Octombrie 2010 at 00:35

  25. Draga Isabela, un gand de sprijin, de incurajare si de admiratie pentru tenacitatea luptei tale pentru salvarea acestor vieti! Dumnezeu sa te tina in putere si sa aiba in paza aceste destine atat de greu incercate! Sper ca esti bine si ca vom reusi sa ne vedem cat de curand.

    Corina Cretu

    16 Octombrie 2010 at 21:20

  26. […] NU SUNT MAI MULT […]

    Viata… « Gabriela Elena

    5 Noiembrie 2010 at 12:02

  27. […] 20:00 la restaurantul RIVIERA la acţiunea numită „Din inimă pentru copii”. Proiect care a început cu Isabelle şi s-a dezvoltat cu ajutorul Simonei Ionescu şi ziarului Click. Un proiect care are în vedere […]

  28. Ziua Naţională. A patriei. Şi ce e patria… * Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor. * 1 decembrie, o pildă istorică şi un îndemn: renunţarea la renunţare, căci, numai împreună, uniţi, cu credinţă în Dumnezeu, vom izbândi şi vom scăpa trupul patriei de ciuma jefuitorilor. E patria noastră, a românilor de pretutindeni !
    * Este nedrept să înveţi copilul cum să moară pentru patrie, înainte de a-l învăţa cum să trăiască pentru ea. * – Grigore Vieru

    http://sfinx777.wordpress.com/2010/12/01/rugaciune-pentru-1-decembrie/

    LA MULTI ANI ROMÂNIA!
    LA MULŢI ANI, ROMÂNILOR DE PRETUTINDENI !

    Sibilla

    1 Decembrie 2010 at 19:53

  29. Ești încă printre noi Isabelle Lorelai? Pentru că văd că au fost aprobate aceste comentarii, care nu erau decât două la număr, acum câteva luni.

    Zalmoxys

    27 Decembrie 2010 at 21:56

  30. Acum, cand asteptam ca peste ultimul „0” din anul 2010 sa cada hotarat un „1” si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
    LA MULTI ANI!
    http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

    Gabriela Elena

    30 Decembrie 2010 at 23:13

  31. […] ISABELLE şi de TIne ANDREEA […]

  32. Sunteti interesati de un schimb de link cu
    romaniiautalentro.blogspot.com
    astept un comm la o postare sau prin formularul contact
    Va multumesc!

    Romanii au talent

    22 Februarie 2011 at 21:00

  33. Buna Isabelle !
    Numele meu este Vlad Rusu si sunt fondatorul site-ului sustin.ro, site non-profit, preponderent de campanii umanitare.

    Ce e unic la Sustin e ca cei care detin site-uri (sa zicem, ca tine) pot include un cod HTML care va afisa – prin rotatie – campaniile umanitare [active] de pe sustin.ro.
    Site-ul este des actualizat cu campanii noi (preponderent copii) si sunt momentan 74 de site-uri care au ales sa sprijine campaniile sustin.ro.

    Ideea e ca sa se creeze un fel de „retea” a sustinerii si cazurile/persoanele care au nevoie de ajutor sa aiba o acoperire cat mai mare pe site-urile din Romania.

    Ti-am scris fiindca m-am gandit ca s-ar putea sa fii interesata de un link exchange cu noi (avem PageRank 2, dar va creste cu siguranta la urmatorul refresh Google),
    sau – mai bine, de includerea pe site-ul tau a unui cod rotativ pentru astfel de campanii.

    Codurile pentru astfel de bannere se gasesc pe sustin.ro.
    Daca doresti, te pot ajuta bucuros cu mai multe detalii.

    Stiu ca nu vei ramane indiferenta.
    Multumesc anticipat!

    Sustin Romania

    27 Februarie 2011 at 01:48

  34. Draga Isabellelorelai, mi-am amintit ca azi e ziua ta.
    Iti doresc La multi ani si multa sanatate!
    Cu drag,
    Gabi.

    g1b2i3

    30 Martie 2011 at 08:58

  35. […] presedinte, Oana, Theo, Alice, Baricada, Caius, Cookie, Cosmin, Solif, Hai ca se poate.eu, Vania, Isabelle, Lorena, Mircea Badea, Madi, Mirela, Oigen, Popa Teapa, Onu, […]

  36. Eu sunt tot pe aici draga mea… Astept sa revii…Imi lipsesti tare mult. Sper sa fie totul bine, sa fi sanatoasa tu si cei dragi tie.

    Ramona-Sandrina Ilie

    27 Iulie 2011 at 07:20

  37. […] Cati,  Mamai Nineta, Trex !, Andreea, Isabelle, Crina, Cora,  Mikka,  Madi şi Onu, Simona, Sibilla, Floris şi […]

  38. Multa sanatate!!

    Microcamere

    20 Octombrie 2011 at 20:16

  39. Isabelle faci un lucru frumos acesti copii care sufera. Ai admiratia si respectul multor oameni.

    Bijuterii argint

    6 Noiembrie 2011 at 16:08

  40. Numele corect este Stanyslaw Burzynski, iar adresa de URL: http://www.youtube.com/watch?v=UvYHdIlqHTA; exista o varianta titrata, insa mult diminuala (lipseste cam 1/5 din filmul original) ~,

    cornelius56

    4 Iulie 2013 at 13:04


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

