Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Diana Soare

with 16 comments

Diana are 16 ani. Şi cancer. Un cancer despre care se spune că „apare” pe la 40 de ani. Cancer ovarian.

Diana a fost diagnosticată în august 2009. Se plângea de constipaţie. O ecografie a arătat lichid în abdomen. Analize amănunţite, internare, diagnostic. Histerectomie totală şi chimioterapie, la Institutul Clinic Fundeni. La câteva luni după operaţie, boala a recidivat. Alte internări, la I.O.Bucureşti şi I.O.Cluj. Medicii de la clinica de oncologie din Cluj i-au recomandat tratament într-o clinică de specialitate din Berlin. Au fost afectate şi alte organe.

Cu ajutorul Asociaţiei Salvează Vieţi, mama Dianei a răzbit prin jungla birocraţiei şi a reuşit să obţină Formularul E 112 pentru tratament în străinătate.

Colegii Dianei, de la Şcoala Centrală din Bucureşti, au reuşit să strângă bani. Au vândut icoane, au dat spectacole – timp de două luni. Au strâns bani pentru biletele de avion şi cazare. Diana şi mama ei au plecat la Berlin. Stau în gazdă, nu îşi pot permite spitalizarea – o zi de internare costă 500 de euro.

Diana face tratament la clinica Charite din Berlin, unde trebuie să facă o serie complexă de investigaţii, printre care şi o analiză PET – care nu sunt plătite de CAS prin intermediul E 112. Diana are nevoie de 3.000 de euro. Pentru conformitate: http://blog.salveazavieti.ro/?p=109

.

Steluţele de mare

.

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. http://ia-atitudine.blogspot.com/2010/04/o-alta-steluta-de-la-isabelle-diana.html

    am preluat şi această postare…
    ştii la ce mă gândeam într-o seară Isa?
    că mă simt la fel ca şi la început. simt că nu fac nimic pentru aceşti copii şi tineri minunaţi. mă rog şi dau mai departe şi iar mă rog şi sper doar ca într-o zi să pot să te sun şi să îţi spun: Isa…am un pachet mare de to şi câţiva bănuţi şi vreau să vin cu tine să le împărţim la cei care au nevoie…

    dar mi se pare atât de departe…, atât de departe!

    Lady Allia

    7 Aprilie 2010 at 20:38

    • Sandrina, tu ştii bine că nici eu nu am îndeajuns de mult să dăruiesc fiecăruia atât cât are nevoie. Poate că dacă ar fi aşa le-aş da eu tot şi nu aş mai fi scris despre ei. Dar ştiu că undeva, într-un colţ de lume, este cineva – sau mai mulţi de „cineva” care completează ce nu pot face eu. De multe ori nu am bani nici să mănânc eu. Dar scriu, că poate vede cineva care are în plus. Deci şi scrisul contează. Chiar foarte mult. Aşa că scrie, înseamnă foarte mult.

      isabellelorelai

      8 Aprilie 2010 at 09:27

  2. Am vazut-o pe Diana Alexandra acum vreo trei- patru saptamani, impreuna cu mama ei, la Sf.Maslu la Biserica Sf.Spiridon Vechi. Preotul Ioan Iordache a facut un apel in biserica pentru ca oamenii sa se roage pentru ea. M-a impresionat povestea ei si de atunci am trecut-o pe toate pomelnicele de la Sf.Liturghie si de la Sf.Maslu.

    Am mai vazut-o apoi intr-o duminica la Sf.Liturghie si atat. Nu mai stiam nimic de ea, dar mi-am imaginat ca s-a internat in spital. Nu stiam unde…

    Era o fetita atat de fragila si palida… M-am atasat de ea, mai ales ca o cheama ca pe fetita mea de 17 ani, Diana…

    Sper din toata inima sa se faca bine! Chiar ieri am primit de la o buna prietena din Anglia o mica suma de bani, rugandu-ma sa ii daruiesc unui caz de copil bolnav. Ma tot gandeam cui sa ii dau acesti banuti (50 lire sterline), ca sunt atatea cazuri de care mi se rupe inima… Maine ma voi duce si ii voi trimite in contul Dianei Alexandra.

    Iti multumesc, Isabela ca mi-ai adus noutati despre ea! As vrea sa stie ca mereu ma rog pentru sanatatea ei! Doamne ajuta!

    Iuliana

    7 Aprilie 2010 at 23:26

    • Iuliana, am să fac în aşa fel încât dorinţa ta să ajunga la ea. Să dea Dumnezeu să se facă bine şi să vină acasă

      isabellelorelai

      8 Aprilie 2010 at 09:30

  3. Cu voia ta, voi prelua si eu povestea ei pe blogul meu, cu speranta ca se vor mai gasi oameni care sa ajute.

    Iuliana

    7 Aprilie 2010 at 23:31

  4. In aceasta seara, i-am scris un sms de incurajare mamei Dianei, luand numarul de telefon pe care l-ai afisat. I-am spus si de micutul ajutor material de la prietena mea din Anglia.

    Iata ce mi-a raspuns:

    „Va multumesc din suflet, Dumnezeu a avut grija sa fie bine. Diana a fost operata pe 30.03. A fost un succes, a durat 6 ore, s-a operat mult pe vase de sange, a fost necesar sa-i scoata splina pentru a elimina toata tumora. Saptamana viitoare incepe tratamentul de chimio si pe urma, in functie de planificarea medicala vom veni acasa. Multumim tuturor!”

    M-au bucrat mult vestile bune si ne rugam in continuare pentru sanatatea Dianei Alexandra.

    Iuliana

    8 Aprilie 2010 at 21:13

  5. […] Diana Soare are 16 ani. Şi cancer. Un cancer despre care se spune că “apare” pe la 40 de ani. Cancer ovarian.Diana face tratament la clinica Charite din Berlin, unde trebuie să facă o serie complexă de investigaţii, printre care şi o analiză PET – care nu sunt plătite de CAS prin intermediul E 112. Diana are nevoie de 3.000 de euro. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: BDR – Sucursala 13 Septembrie RON: RO 32 BRDE 441 SV 0433 5874 410 EURO: RO 75 BRDE 441 SV 9805 4474 410 Cod SWIFT: BRDEROBU Titular: Soare Lucica Contact: 0732 102 646 Pentru conformitate: http://blog.salveazavieti.ro/?p=109 […]

  6. […] Diana Soare are 16 ani. Şi cancer. Un cancer despre care se spune că “apare” pe la 40 de ani. Cancer ovarian.Diana face tratament la clinica Charite din Berlin, unde trebuie să facă o serie complexă de investigaţii, printre care şi o analiză PET – care nu sunt plătite de CAS prin intermediul E 112. Diana are nevoie de 3.000 de euro. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: BDR – Sucursala 13 Septembrie RON: RO 32 BRDE 441 SV 0433 5874 410 EURO: RO 75 BRDE 441 SV 9805 4474 410 Cod SWIFT: BRDEROBU Titular: Soare Lucica Contact: 0732 102 646 Pentru conformitate: http://blog.salveazavieti.ro/?p=109 Tag-uri incluse:ajutor umanitar, Andrei Ioan Dâlban, Claudia Mihaela Marc-Wart, Diana Soare, Gheorghe Boby Filipciuc, Isabellelorelai […]

  7. Azi, 1 martie 2011, ora 14, Diana Soare s-a stins din viata la Spitalul Universitar Bucuresti.

    Dumnezeu s-o odihneasca in pace!

    Iuliana

    1 Martie 2011 at 22:41

  8. NU TE VOM UITA NICIODATA DIANA.DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA…

    ina

    4 Martie 2011 at 02:28

  9. diana a murit pe 1 martie…dumnezeu s-o odihneasca!

    victor.dinescu

    4 Martie 2011 at 02:58

  10. Viind colega de scoala cu ea am aflat si vestea cea rea, ea a murit din pacate… nu avem ce sa mai facem, a fost deja inmormantata din cate ne spun profesorii.

    Andy

    10 Martie 2011 at 10:59


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

