Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Raluca Daciana Besenyi

with 8 comments

Raluca Daciana are 3 ani. Vrea la grădiniţă. Nu se poate, trebuie să stea în spital şi să facă chimioterapie. A făcut o bronşită acută şi febră. După tratament a început să se simtă mai rău. Mai multe analize şi diagnosticul s-a schimbat, pe 17 februarie 2010: Leucemie Acută Limfoblastică FAB L1 cu celule B. A împlinit 3 ani la oncopediatrie, pe 4 martie 2010.

De aproape 3 luni Raluca Daciana este internată la spitalul Louis Ţurcanu din Timişoara. Şi mai are 2 luni de tratament până la prima externare. După care urmează drumurile lunare (Raluca este din Arad), două săptămâni acasă, două în spital.

Raluca are nevoie de ajutor. De câţiva bănuţi pentru medicamente, hrană, transport.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

I.N.G. Bank România

RON: RO 28 INGB 0000 9999 0155 2795

EURO: RO 66 INGB 0000 9999 0187 3375

Cod SWIFT: INGBROBU

Titular: Besenyi Dacian

Contact: 0744 858 793

Documentele medicale pe site-ul Ralucăi:

http://www.raluca.getodata.ro

.

Steluţele de mare

.

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Raluca Daciana Besenyi are 3 ani si Leucemie Acută Limfoblastică FAB L1 cu celule B. Raluca are nevoie de ajutor. De câţiva bănuţi pentru medicamente, hrană, transport. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: I.N.G. Bank România RON: RO 28 INGB 0000 9999 0155 2795 EURO: RO 66 INGB 0000 9999 0187 3375 Cod SWIFT: INGBROBU Titular: Besenyi Dacian Contact: 0744 858 793 Documentele medicale pe site-ul Ralucăi: http://www.raluca.getodata.ro […]

  2. […] Raluca Daciana Besenyi are 3 ani si Leucemie Acută Limfoblastică FAB L1 cu celule B. Raluca are nevoie de ajutor. De câţiva bănuţi pentru medicamente, hrană, transport. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: I.N.G. Bank România RON: RO 28 INGB 0000 9999 0155 2795 EURO: RO 66 INGB 0000 9999 0187 3375 Cod SWIFT: INGBROBU Titular: Besenyi Dacian Contact: 0744 858 793 Documentele medicale pe site-ul Ralucăi: http://www.raluca.getodata.ro […]

  3. http://ia-atitudine.blogspot.com/2010/04/stelutele-isabellei-raluca-daciana.html

    Am preluat şi eu postarea…
    A fost o perioadă în care…m-am bucurat că nu am găsit postări cu alţi şi alţi copii. Au revenit şi parcă nu se mai termină :(.

    O zi frumoasă senino!

    Lady Allia

    7 Aprilie 2010 at 20:34

  4. A, da, a fost o perioadă în care „am povestit” ce s-a rezolvat pentru câţiva copii. Am făcut loc, cum s-ar zice, pentru ceilalţi…

    isabellelorelai

    8 Aprilie 2010 at 09:55

  5. Isa draga mea, chiar dacă tac de multe ori…sunt pe aici. „Culeg” tristeţile de aici şi sper pentru fiecare. tac, pentru că blogul tău spune tot. Mi-am învăţat lecţiile iubită prietenă.
    Vreau doar să ştii că poate deşi ţi-am greşit spunând vreodată ce nu ar fi trebuit sau nespunând ce ar fi trebuit…pentru mine eşti acelaşi om înger, care duce pe umerii săi mai mult decât am văzut la orice om.
    Şi mai vreau să ştii că mă gândesc la tine tare des şi multe din câte sunt de la o vreme încoace, de la tine le-am învăţat! Mulţumesc!

    Lady Allia

    8 Aprilie 2010 at 14:13

  6. „Treaba asta cu “a spune” este complicată şi delicată.” – da şi nu.
    În cazul în care cineva greşeşte este foarte simplu: suportă consecinţele sufleteşti. Cuvintele chiar dacă pot fi uitate lasă urme – şi aici, nu intervine scuza conjuncturii în care s-a lăsat amprenta cu sau fără voia „rostitorului”. Asta e.

    Şi eu îţi mulţumesc Isa!

    Lady Allia

    10 Aprilie 2010 at 01:50


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

