Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Detaliul din revistă. Andrei Aiordăchioei

with 2 comments

Desen de Timi, 14 ani

Câteodată le „răsfoiesc” online. Nu cumpăr reviste. Nici ziare. Pe asta – revista care „trebuia să facă ceva” – am primit-o de la Oana – din greşeală. Sau din „întâmplare”. Cred. Îmi adusese jucării şi cărticele pentru copiii din spital. Şi câteva reviste pentru copii. Printre ele era una care nu avea legătură cu ei. M-am dus spre bucătărie, să o pun la coş. Am deschis-o. Fix la pagina la care era fotografia unor copii. Sunt haioşi, mi-am zis. Trei. Şi toţi trei artişti. Complicat, mi-am mai zis. E greu să „faci” arte, în orice fel de timpuri. O grămadă de bani. Am citit articolul. Nu prea aveau bani. Se descurcau greu, dar cu multă demnitate. Copii sensibili. Am simţit nevoia să îi ajut. Dar cum să fac? Niciun punct de contact. Cum să îi găsesc? Am căutat o prietenă, violonistă la Operă – colegă cu profesorul lui de muzică. Era în concediu. Imaginea lor nu îmi dădea pace. Vreo săptămână m-am gândit dacă să scriu despre ei pe blog. Îmi era teamă să nu se supere. Am postat şi am aşteptat. Am căutat de-a mi-a venit rău un papion. L-am găsit. L-am pus alături de alt cadou şi am aşteptat. Peste două săptămâni mi-a scris Eveline. Am primit numărul de telefon şi m-am întâlnit cu ei. M-au impresionat. Împreună cu prietena mea, Maria V., i-am susţinut financiar cum am putut. Am fost la concert, au venit şi Imelda şi Delia cu un mic cadou. Am rugat-o pe Carmen ca la festivitatea lor să cânte şi el – un mic cadou şi de aici – iar după o lună copiii au apărut la PRO TV – şi, în sfârşit, un cadou mai mare i-a scăpat de griji. L-am rugat pe Bogdan să le facem nişte fotografii. Alexandra le-a intitulat „Micii artişti” (mulţumesc doamnei Ligia A. pentru cămăşi). Apoi şi Antonia i-a vrut în emisiune, la „Celebri sau nu la Mihaela Tatu”. Pe 20 ianuarie 2010, doamna Tincuţa Baltag m-a întrebat dacă mai ştiu copii deştepţi. Iar a doua zi Andrei era bursier al Fundaţiei Dinu Patriciu.

În martie 2010, mama copiilor mi-a trimis nişte premii. Ea le-a primit cadou, de 1 şi 8 martie. „Doresc sa impartasesc cu dvs bucuria zilei de azi. Dupa o saptamana in care copiii au participat la olimpiada de muzica, faza zonala, am aflat rezultatul. Andrei a luat premiul I, iar Razvan a luat premiul II. Iar pentru ca luni este 8 martie, va dorim tot ce este mai frumos si bun! P.S. Am scanat si o plansa facuta de Timi. Iuliana A.” Iar eu le dau mai departe, tuturor acelora care i-au ajutat pe copii:

 

 

 

Ne-am întîlnit acum o săptămână, întâmplător. Cred că era 30 martie. Ei veneau de la repetiţii, eu de la piaţă. Am mers împreună cu tramvaiul, spre casele noastre. Săptămâna care vine Andrei participă la un concurs la Cluj. Răzvan la altul, la Belgrad.

Am păstrat revista. Numărul 56 din mai-iunie 2009. Q Magazine – articolul Evelinei Păuna– aş vrea ca în mai sau iunie să iau autografele copiilor pe ea şi să o înapoiez Oanei. Revista şi-a făcut datoria. Mesageria la fel. Poate că mai am ceva de făcut pentru ei, dar încă nu ştiu ce. Timpul şi întâmplarea…

.

Steluţele de mare

.

Written by IsabelleLorelai

5 Aprilie 2010 la 22:37

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Felicitari pentru premiu.
    Ce bine ca mai auzim si vesti bune!

    g1b2i3

    7 Aprilie 2010 at 06:29


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

