Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Mulţumesc

with 16 comments

Acum câteva zile Cristina mi-a spus că Raluca îmi mulţumeşte – Raluca fiind sora Cristinei. M-am uitat ciudat la Cristina, nu înţelegeam de ce îmi mulţumeşte Raluca – ele au dat bani pentru medicamentele Alexandrei şi pentru alţi copii. Ba nu, eu vă mulţumesc vouă, de ce să-mi mulţumească Raluca? Pentru ce faci, mi-a răspuns Cristina.

În iarnă am dus-o pe Alina la copii, în spital. Venise din Belgia şi în loc să stea cu ai ei mai mult, a mers să îi vadă. Când am plecat a făcut la fel. Mulţumesc, mi-a spus. Pentru ce îmi mulţumeşti? Eu îţi mulţumesc ţie. Pentru copii, mi-a spus. Pentru că de la tine am aflat de ei.

Ba eu vă mulţumesc.

Vă mulţumesc pentru fiecare semn pe care mi-l daţi. Pentru fiecare telefon, e-mail, mesaj lăsat pe blog: sunt Andreea, am strâns bani împreună cu colegii mei pentru copii să le luam ceva de Paşte, hai să ne sfătuim ce să luăm, ne ducem miercuri; sunt Magda, am strâns bani împreună cu Cristina, hai să ne sfătuim ce să le luăm copiilor de Paşte, ne ducem vineri; sunt Vlad, ai şi de la mine nişte bani pentru medicamente, spune-mi cum să te ajut mai mult; sunt Cristina, hai să ne sfătuim cum să împărţim bănuţii de la Raluca; sunt Alina, mă duc pe la prieteni să încerc să strâng bani; sunt Ioana, am strâns nişte bani pentru medicamente; sunt Delia, plec la Tulcea de Paşte şi trec şi pe la Marko; sunt Corina, fac eu rost de medicament pentru Laura Cristina; sunt Carmen, vino că am strâns câte ceva pentru copii; sunt Larisa, vreau să îi trimit ceva Găbiţei; sunt Lia, vezi că m-am apucat de strâns bani pentru fântână; sunt Aurel, i-am trimis şi eu ceva lui Marko. Vă mulţumesc.

Simona O., Maria V., Zinca, Laura S., Lena, Mia, Silvia, Cerica, Carmen U., Oana G. şi Simona T., Emilia, Oana Coţofana, Oana din Germania, Maria din Canada, Andreea şi Robert B., Dan S., Nini F., Mihai P. Vă mulţumesc. Şi celor care ajută şi nu vor să spună. Gabi şi Sandrina, mulţumesc că mereu „împrăştiaţi” strigătele de ajutor pe unde puteţi. Dacă nu eraţi voi renunţam. Cu voi nici Ghinionistul nu mai e ghinionist. A primit şi el bani, zilele trecute, şapte milione în cont şi cinci cu poşta. De la alţi oameni, nici nu ştiu cum se numesc. Mulţumesc doamnei Tincuţa Baltag, pentru bursele acordate copiilor (printre ultimii bursieri, Alexandru şi Andrei).

Nu a fost în zadar. Am alergat opt luni de mi-au sărit ochii din cap. A fost greu, dar nu în zadar. Vă mulţumesc că aţi ajutat din puţinul vostru, că nu m-aţi minţit şi nu i-aţi amăgit pe copii, că aţi avut cuvânt şi tot ce aţi promis nu a rămas doar promisiune.

Vă doresc tuturor Paşte fericit şi vă ofer şi eu ce pot. Curcubeul din 1 aprilie – dacă nu l-aţi prins „în direct”. Atât am, atât vă dau. Vă mulţumesc.

Written by IsabelleLorelai

3 Aprilie 2010 la 02:18

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] se umple nu doar de păr, ci şi de un soi de măslinuţe pe care Nataşa apucă a le alerga prin încăpere, socotii util să trecem la problemele noastre, în dorinţa scurtării […]

  2. Paste Fericit, Isabela! Sa ai numai bucurii, felicitari pentru tot ce faci. Odihna placuta in aceste zile. Cu drag, Corina

    corinacretu

    3 Aprilie 2010 at 14:58

  3. Paste fericit
    Ajutor!
    http://www.raluca.getodata.ro

    Raluca

    3 Aprilie 2010 at 18:00

  4. Isabela, nu e deloc usor la ceea te-ai inhamat tu sa faci. Unii nu suporta nici macar sa citeasca despre boala si suferinta, daramite sa mai si scrie sau, si mai si, sa alerge prin spitale pentru a aduce un coltisor de curcubeu in sufletul celor necajiti. De aceea oamenii iti multumesc.

    Acum, in pragul acestei sarbatori minunate, care este Pastele, iti doresc sa il porti mereu pe Domnul Iisus Hristos in suflet, iar El sa te ajute in tot ceea ce faci!

    Paste fericit alaturi de cei dragi! Doamne ajuta!

    Iuliana

    3 Aprilie 2010 at 19:03

  5. Noi toti iti multumim din suflet, Isabela !
    Casa plina de bucate stim ca o aveti. Iti dorim multa, multa sanatate !
    Paste fericit, tuturor!

    Nicolae Florescu

    3 Aprilie 2010 at 20:10

  6. BUCURIA vine din lucrurile mărunte,
    LINIŞTEA vine din sufletele noastre,
    CĂLDURA SĂRBĂTORILOR vine din inimă!

    Îţi doresc ca Sfintele Sărbători de Paşte să îţi aducă multă linişte şi bucurie alături de cei dragi ţie sufletă de femeie dragă mie, iar Lumina acestei zile să te ocrotească oriunde te vei afla!

    Hristos a Înviat!

    Lady Allia

    4 Aprilie 2010 at 00:01

  7. Noi iti multumim ca existi !
    Este un curcubeu foarte frumos ! Este un cucubeu la fel de frumos si de mare ca si sufletul tau !:)

    Hristos A Inviat !

    Simona

    4 Aprilie 2010 at 00:23

  8. Sărbători Fericite, Binecuvântate, în tihnă, alături de cei dragi, Isabellelorelai ! Hristos a Înviat ! Христос Васкрсе!
    Sibilla

    @tuturor colegilor,
    Hristos a inviat din morti
    Cu moartea pe moarte calcand
    Si celor din morminte
    Viata daruindu-le!
    (Troparul Invierii)
    Sărbători în Lumină, Binecuvântate, în tihnă şi linişte sufletească ! Doamne Ajută !
    Христос Васкрсе! – Hristos a Înviat !
    respecte,
    Sibilla

    Sibilla

    4 Aprilie 2010 at 08:26

  9. Hristos a inviat!

    adriana

    4 Aprilie 2010 at 13:05

  10. HRISTOS A INVIAT!

    Gabriela Elena

    4 Aprilie 2010 at 16:44

  11. Ce fain e…cred ca au trecut vreo 3 ani de cand am vazut ultima data un curcubeu „live”

    Hristos a inviat!

    Andreea B

    4 Aprilie 2010 at 19:33

  12. Adevărat a Înviat!
    Sper că aţi avut un Paşte frumos şi liniştit, în pace şi lumină
    Vă mulţumesc!

    isabellelorelai

    5 Aprilie 2010 at 23:00

  13. […] are nevoie de ajutor. De câţiva bănuţi pentru medicamente, hrană, […]

  14. Hristos a înviat! Sa ai mereu in viata lumina pe care o daruiesti celorlalti!

    Cu drag,
    Cristina

    Cristina

    6 Aprilie 2010 at 14:34

  15. Iti multumesc si eu.

    g1b2i3

    7 Aprilie 2010 at 06:33

  16. Hristos a inviat!
    Doamna Isabela,va doresc multa sanatate!
    Cristina din Ploiesti

    cristina

    7 Aprilie 2010 at 14:22


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

