Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Robert Neagu, tot în întuneric

with 4 comments

Anul trecut când am fost la Institutul Oncologic Bucureşti, împreună cu câţiva oameni care au auzit strigătul meu de ajutor pentru cei patru copii – Andra, Alexandru, Ştefan şi Robert – nu am mai avut puterea să urc pe secţie ca să îl văd şi pe Robert. Au trecut şapte luni de atunci. Între timp Andra şi-a început drumul printre stele – Dumnezeu să o odihnească în pace. Alexandru vine la controlul periodic, Ştefan ar vrea să încerce o operaţie în China. Robert este tot acolo, în spital.

Nu e uşor să întâlneşti un copil orb. După ce l-am văzut pe Ştefan cum îşi „privea” jocurile primite cu ajutorul mâinilor, nu am mai putut să îl văd şi pe Robert. Între timp el a împlinit 5 ani. Andreea merge din când în când să îl vadă şi să îi ducă jucării. L-a vizitat şi în februarie 2010. Andreea mi-a povestit. „Am ajuns azi la Fundeni. Robert era treaz şi se pregătea de masă. S-a bucurat de jocul cu piese de lemn primit, mi-a recitat poezii, ne-am jucat cu maşinuţele. Mi-a promis că se face el bine şi îmi aduce „o brânză de oaie” de la el de acasă…

Robert nu s-a născut orb. S-a îmbolnăvit în 2009. Cancer. Limfom Malign Non Hodgkin tip B cu tumori craniene.

Pe 9 martie 2009 a început să îi fie rău. Avea 4 ani, dureri de cap îngrozitoare şi stări de vomă repetate. Medicii i-au depistat o tumoră în spatele nasului şi al ochiului drept. Pe 30 martie l-au operat. Tumora s-a dovedit a fi malignă. A rămas orb, fără nicio şansă de recuperare. În mai a fost transferat la IOB şi a început chimioterapia. A făcut şapte cure, timp în care a făcut convulsii, nu putea mânca, nu putea merge. Nu a ieşit din spital nici măcar un minut timp de 7 luni. În ianuarie 2010 a făcut o analiză PET. Părinţii au strâns cu greu 5.000 RON pentru investigaţie. Rezultatul a ieşit mai rău de cât se aşteptau: metastază ganglionară abdominală şi la gât. Robert a trebuit să reia tratamentul chimioterapeutic. Are nevoie de puţin ajutor. Ca să poată ajunge la spital, pentru mâncare şi medicamente.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank

RON: RO 68 RZBR 0000 0600 1183 5012

EURO: RO 57 RZBR 0000 0600 1183 5016

Cod SWIFT: RZBRROBU

Titular: Neagu Constantin

Contact: Marinela Neagu – 0727 016 435

Domiciliu: sat Malamuc, comuna Gherghiţa, judeţul Prahova

.

Steluţele de mare

.

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Lumina poveştilor:( Înscris în: poVeşti — by CELLA @ 13:34 ISABELLELORELAI […]

  2. […] Robert Neagu,  5 ani, cancer. […]

  3. […] Robert Neagu,  5 ani, cancer. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

