Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Blanche

with 11 comments

Mereu albă, ca un bulgăraş de zăpadă. Isteţ şi curajos copil. Nimic nu poţi să îi ascunzi. Nici de viaţă, nici de moarte. Despre tratamentul ei şi al celorlalţi copii ştie tot, e aproape „doctor docent în citostatice”. Boala nu a lăsat-o să înceapă clasa I. A vrut. Nu s-a putut. Poate anul ăsta. Are toate şansele. A terminat chimioterapia în spital. Urmează o lună de radioterapie. E musai să facă iradierile SNC, pentru a preveni anumite complicaţii cerebrale. În toamnă a apărut una – o pareză virală, care avea semnele unui atac cerebral. Are leucemie acută limfoblastică cu celule T. După care urmează un an de tratament de întreţinere. Deşi ne-am străduit să strângem 12.000 de euro pentru tratament în străinătate, nu am reuşit decât un sfert – a primit banii de la cineva care a văzut-o în campania din ziar. Mai mult nu s-a putut. Dar şi aşa e bine, super bine. Medicul curant a reuşit să o programeze la tratament la un alt spital din Bucureşti. O lună va sta cu tatăl ei la casa asociaţiei. Va străbate oraşul cu taxiul, zi de zi, dus-întors. Apoi urmează drumuri la Bucureşti, lună de lună, la control. Bine că sunt bani (vorba maică-sii – „mare noroc am avut cu doamna care ni i-a trimis”). Complicaţii să nu apară. Cu Andreea şi Ioana am pus mână de la mână să îi cumpărăm medicamentele pentru cura de întreţinere – cadoul nostru pentru un copil curajos. Le-am comandat în străinătate, că pe la noi „nu cresc”. Bine ar fi ca anul ăsta să îşi facă ziua acasă, nu la spital. Narcisa.

16 aprilie 2010. Narcisa a terminat şi radioterapia, acum urmează tratamentul de întreţinere, timp de 1 an. Astăzi îi trimit pachet cu medicamentele  necesare pentru 1 an, 800 de pastile de Metotrexat, cumpărate din „fondul de rezistenţă”, de la Andrea, Ioana şi de la mine.

.

Steluţele de mare

.

Written by IsabelleLorelai

16 Martie 2010 la 10:14

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. o sa fiu un pic off-topic.Citesc acum o carte, „oscar si tanti roz”.Cand oscar a inceput sa vorbeasca despre Tanti Roz, mi-a zburat gandul la dvs.Diferenta e ca dvs. sunteti o „tanti roz” reala si minunata.Ceea ce faceti este admirabil.
    Mai multe despre carte aici:http://www.bookblog.ro/literatura-contemporana/oscar-si-tanti-roz/

    Multa sanatate tuturor.Iar Narcisei o zi de nastere asa cum si’o doreste.

    Raza

    18 Martie 2010 at 00:54

    • Am citit-o acum doi ani, e o carte minunata (este si piesa de teatru, cu Oana Pellea).
      Multumesc mult pentru aprecieri. Copiii m-au botezat Tanti Mos Craciun 😀

      isabellelorelai

      19 Martie 2010 at 11:47

  2. […] Un cont deschis de ING, pe numele copilului Baciu Ioana Alexandra: RO 16 INGB 0000 9999 0167 7268. Narcisa Maria Nastasie, 7 ani, leucemie. Banca Transilvania RON: RO 78 BTRL 0430 1201 T 23 977 XX Titular: Nastasie Maria […]

  3. […] Un cont deschis de ING, pe numele copilului Baciu Ioana Alexandra: RO 16 INGB 0000 9999 0167 7268. Narcisa Maria Nastasie, 7 ani, leucemie. Banca Transilvania RON: RO 78 BTRL 0430 1201 T 23 977 XX Titular: Nastasie Maria […]

  4. […] dat mai mulţi copii. Situaţia a stat astfel: persoana a trimis bani doar pentru 5 copii: Ovidiu, Narcisa, Andrei, Fabian şi Găbiţa. I-a contactat şi pe părinţii lui Darius şi ai Ioanei-Alexandra, […]

  5. adica, cum??! tratamentul nu e gratuit??? nu reusesc sa aflu, cum dau de voi, cele care ati cumparat metotrexatul ptr. maria? as vrea sa vorbim.

    gabi

    3 Iulie 2010 at 18:55

  6. La multi ani Dada , eu , Bubulina si mamica mea Adina , ne-am cunoscut si am petrecut clipe minunate si grele alaturi de ceilalti copii la spitalul Marie Curie .Iti doresc sa ai o copilarie frumoasa alaturi de cei dragi , sa te bucuri si sper ca nu mai uitat . Eu sunt micuta bubulina alaturi de care ai stat si ne-am jucat impreuna . Eu acum sunt cu mami la spitalul Fundeni , am facut recadere si imi este foarte rau . Astept un raspuns , o adresa de e-mail a ta , blogul meu este http://botofanmarinadenisa.blogspot.com La Multi Ani !!

    Bubulina

    8 Septembrie 2010 at 19:33

  7. La multi ani Dada , eu , Bubulina si mamica mea Adina , ne-am cunoscut si am petrecut clipe minunate si grele alaturi de ceilalti copii la spitalul Marie Curie .Iti doresc sa ai o copilarie frumoasa alaturi de cei dragi , sa te bucuri si sper ca nu mai uitat . Eu sunt micuta bubulina alaturi de care ai stat si ne-am jucat impreuna . Eu acum sunt cu mami la spitalul Fundeni , am facut recadere si imi este foarte rau . Astept un raspuns , o adresa de e-mail a ta , blogul meu este http://botofanmarinadenisa.blogspot.com La Multi Ani !!

    Bubulina

    8 Septembrie 2010 at 19:36

  8. sunt mihai verisorul denisei bubulinei cum o stiu toti acum este cu mamica ei in italia la tratament narcisa sau dada bubulina are un site nou si daca vrei sa intri pe el vei afla multe noutati despre bubulina si mamica ei adina ,www.marinadenisa.wordpress.com ,trimite-l si tu mai departe la prieteni si cunoscutii vostrii din spital daca ai adresele lor ,sa stie toti prietenii vostrii vesti despre bubu si mamica ei ,multa sanatate tie si mamicii tale si dumnezeu sa ne ajute pe toti cei bolnavi ,iar pe mamicile noastre sa le intareasca .doamne ajuta-ne .

    Mitza

    1 Noiembrie 2010 at 10:35


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

