Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ca o fotografie

with 8 comments

Din când în când mă simt o fotografie (sau ca două). Dacă se poate spune aşa. Se poate, nu se poate, asta e.

Foto: http://www.alexmazilu.ro

Written by IsabelleLorelai

28 Februarie 2010 la 23:10

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Va doresc un an bun cu sanatate si multe reusite
    Cristina din Ploiesti

    cristina

    1 Martie 2010 at 09:15

  2. Si chiar daca uneori te simti ca o fotografie (sau doua), eu si multi altii te vedem ca pe un inger (sau doi).Sa ai o primavara frumoasa, cu mult soare si bucurie in suflet.

    Carmen

    2 Martie 2010 at 13:11

  3. Da, esti ca si cele doua fotografii!
    Un drum batatorit de altii pe care mergi si tu, si-un altul plin de neprevazut, primejdios, necunoscut, de pionierat…

    Alex Mazilu a surpris latura intunecata…
    Eu as adauga explozia de verde crud, padurii…asa cum se simte si sufletul renascand iar si iar cu fiecare suflet ajutat! 🙂

    Gabriela Elena

    3 Martie 2010 at 18:13

    • Gabriela, aia cu linia ferata imi place rau, ca e si o toba de esapament ruginita pe acolo… 😀

      isabellelorelai

      4 Martie 2010 at 11:13

  4. Ha, ha, 😆
    Chiar n-am realizat ce este…
    Si mie „imi place rau”, da rau de tot… 😆

    Gabriela Elena

    5 Martie 2010 at 00:03


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

