Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Înlocuitoarea mea din campania „Din inimă pentru copii” este:

with 8 comments

Ştefania

Ştefania Violeta Dumitraşcu împlineşte 6 luni pe 23 februarie 2010. Dacă vă mai amintiţi de ea, este nepoţica tinerei bunicuţe, Nina (sau Niculina) – bunica record, de doar 39 de ani, femeia la care trag copiii. Ştefania a fost „fascinată” de ecusonul meu de la ziar, pe care l-a ţinut strâns în mânuţe. Fapt pentru care am decis în sinea mea: Ştefania va fi jurnalist 😀

Ştefania va fi operată pe 24 februarie 2010 (are atrezie de esofag), la o clinică din Germania, datorită campaniei „Din inimă pentru copii” a ziarului Click! – Adevărul Holding – mai multe aici.

Baftă la operaţie, ursuleţule!

Written by IsabelleLorelai

19 Februarie 2010 la 10:11

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] UPDATE 19 februarie 2010. Astăzi, Ştefania a plecat în Germania. Operaţia va avea loc pe 24.02.2010. Mai multe aici. […]

  2. 🙂 ce copil frumos şi ce ochişori are…
    Mult succes şi sănătate îi doresc şi eu!

    Ramona-Sandrina Ilie

    19 Februarie 2010 at 18:54

  3. asta ar insemna peste… 23 de ani, cam asa 😀
    sanatate tie si micutei!

    andreea

    19 Februarie 2010 at 19:06

  4. Sunt atât de fericită! Nici nu mai am alte cuvinte 🙂

    LiaLia

    19 Februarie 2010 at 23:32

  5. PUI MIC SI DRAG!
    Nici nu m-am gandit cand am vazut fotografia ca si ea are nevoie de interventia medicilor! 😦
    Ma rog ca operatia sa fie o reusita! 😀

    Gabriela Elena

    20 Februarie 2010 at 12:13

  6. Ca sa vezi ce mica e lumea, Andrei R. Dobrogea, jurnalistul Click care o insoteste in Germania saptamana aceasta este colegul meu de scoala generala si liceu si prieten de o viata!

    dasanti

    22 Februarie 2010 at 16:55

  7. multa sanatate tie ingeras mik si fam.tale dumnezeu are grija de toti esti o dulceata si eu am o fetita mica pup

    cosmina-ionela

    6 Ianuarie 2012 at 14:54

    • e bn ca sunt oameni cu suflet bun cum e nina dumnezeu e mare

      cosmina-ionela

      6 Ianuarie 2012 at 14:56


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

