Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Pro

with 6 comments

David, Adina şi Radu, care au zis: „Nu avem nevoie de Valetine’s sau de Halloween atâta timp cât nu suntem în stare să cunoaştem tradiţiile şi obiceiurile noastre populare. Noi nu le-am dat o faţă comercială, ale noastre sunt de suflet şi nu se pot vinde. Promovaţi şi respectaţi tradiţiile româneşti, altfel ne pierdem ţara şi ţara ne pierde pe noi”.

 

O mulţime de fotografii superbe ale copiilor superbi:

http://davidpostatny.blogspot.com/2010/02/copiii-si-traditiile.html

David, Adina şi Radu – adică:

http://davidpostatny.blogspot.com

Written by IsabelleLorelai

14 Februarie 2010 la 18:48

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Off topic. Scuze!

    Salutaaaaaaaaaaaare, lumeeeeee, lumeeeeeeeeeeeee! Am votat-o pe Isabelle a noastra la 3 categorii pe http://eseuriblog.blogspot.com.

    Am votat-o la categoria “Cel mai luptator dintre bloguri” si sper din suflet sa castige fiindca e categoria care i se potriveste cel mai bine.:
    http://eseuriblog.blogspot.com/2010/02/cel-mai-luptator-dintre-bloguri.html
    Am mai votat la categoria: “Cel mai bun blogroll”
    http://eseuriblog.blogspot.com/2010/02/cel-mai-bun-blogroll.html
    Si la categoria “Marele premiu – pentru ca-mi place”
    http://eseuriblog.blogspot.com/2010/02/marele-premiu-pentru-ca-mi-place.html

    Votati-o si voi pe Isabelle!
    Dati click pe link si lasati optiunea pentru numele ei la comentarii.
    Se poate vota pana pe 21 februarie la ora 00.00. Nu aveti voie sa aveti mai multe nominalizari la aceeasi categorie! Ca si la referéndum: puneti stampila pe 3 casute, se anuleaza votul! 
    Succes maxim, Isabelle!
    Sper sa castigi pentru ca meriti!

    suchardine

    15 Februarie 2010 at 08:35

  2. Eeeeeeeeeeei, nu! Isa, poate castigi! Never say never! 🙂
    Oricum, chiar si faptul ca atatia oameni te-au votat, macar tot inseamna ceva pentru sufletelul tau, nu-i asa?
    Noapte bunutza! Sa visezi frumos si sa nu mai fii suparata!

    suchardine

    15 Februarie 2010 at 21:45

  3. Isabelle, multumesc mult pentru promovarea muncii si cuvintelor noastre, este deja a doua oara si nu stiu cum am putea sa ne revansam. Suntem si noi implicati intr-un proiect de lupta impotriva cancerului la copii, ca fotografi si incepem in curand activitatea. Daca putem comunica/colabora ne-ar face mare placere. Eu nu gasesc pe blogul tau o adresa de email, altfel ti-as fi scris direct acolo. Spor la treaba, ca faci un lucru minunat cu blogul si sa auzim doar de cele bune.

    David Postatny

    16 Februarie 2010 at 01:03

    • Eu va multumesc voua! Nu ai cum sa nu reactionezi la fotografiile voastre…
      Am sa va trimit un mail.

      isabellelorelai

      17 Februarie 2010 at 11:58


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

