Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Cu suflet

with 7 comments

Azi am rătăcit aiurea. Cuvintele au tăcut. Rar şi cu greu s-au legat. Dar fără sens. Rătăceam aiurea azi. Căutam un strop de viaţă. Căutam ceva frumos. Şi i-am găsit pe copiii ăştia.

Când am văzut fotografiile am avut senzaţia întoarcerii în timp. Puteam să jur că sunt din anii 60. Copiii sunt gimnaşti în devenire, în 2010. Copii cu bătături şi sânge în palme. De la clubul sportiv şcolar din Sibiu. Sunt, parcă, diamante strălucind în noroi. Oare ce-o avea de gând ţara asta a noastră cu noi?

Fotografiile sunt atât de… cu suflet. Ca un balsam.

Fotografii cu suflet – Adina şi Radu

Vă rog să intraţi pe blogul lor, să vedeţi în ce condiţii învaţă copiii să devină campioni:

Şcoala de vise. 1 şi 2

http://davidpostatny.blogspot.com/2010/01/scoala-de-vise-1.html

http://davidpostatny.blogspot.com/2010/01/scoala-de-vise-2.html

http://davidpostatny.blogspot.com

Superb. Mulţumesc.

Written by IsabelleLorelai

30 Ianuarie 2010 la 21:16

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. superbe portrete…

    alexmazilu

    31 Ianuarie 2010 at 10:57

  2. Alex, ai vazut fotografia cu pustiul la cal cu manere?

    isabellelorelai

    31 Ianuarie 2010 at 12:10

  3. Isabelle am trimis un e-mail tot pe „teme sportive” despre Zoltan Kelemen. Mai mult ca sigur din cauza link-urilor a ajuns in spam. Sper sa iasa la suprafata 🙂

    ioana

    31 Ianuarie 2010 at 12:37

  4. Am vazut copii cuminti,frumosi,senini si foarte muncitori.Asa priviri minunate n-am mai vazut de ceva timp!Hmmmm….

    Rodica

    31 Ianuarie 2010 at 22:44

  5. Draga Isabelle, iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Sper din suflet sa rasfoiesti tot blogul, sper sa-ti placa ce vezi si sa ramai un vizitator fidel. Iti multumesc inca o data.

    David Postatny

    1 Februarie 2010 at 10:19

    • Am „rasfoit” tot, nu am iertat nimic. Eu va multumesc voua, sunt fotografii minunate acolo, multumesc!

      isabellelorelai

      2 Februarie 2010 at 12:24

  6. Salut , te intereseaza un link exchange cu http://baiatulciudat.com ? Daca da , uite datele mele 🙂

    Nume : *Baiatul Ciudat
    Link : cel de sus 🙂

    Astept confirmarea ta pe blog sau da-mi un add la gabriel.raducanu si spune-mi 😀

    O zi buna si multumesc anticipat 🙂

    Baiatul Ciudat

    1 Februarie 2010 at 11:34


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

