Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Categorisirea

with 13 comments

Aflu – de la Oana, Nea Costache şi Simona – că Lucia face iar concurs. Măgulită de nominalizări, ţin pe această cale să vă informez că pentru je nu s-a inventat categorie, aşa că nu particip. Sau poate că da, doar dacă mai băgaţi una: blogu’ fără cablu. De trei săptămâni funcţionez pe avarie, având un defect la scula care mă conectează brutal cu lumea dezlănţuită. După ce timp de o săptămână am lipit firele cu bandă adezivă şi cu greu – dar cu multă îndemânare şi stăpânire de sine, după ce o altă săptămână am bătut magazinele inutil şi degeaba în căutarea unui adaptor – iar un bou de vânzător nervos cu nervii că l-am deranjat în timpul programului a tras de cablu până l-a rupt definitiv -, după ce săptămâna trecută am cumpărat un adaptor direct de la producător, care ulterior s-a dovedit a nu se nimeri la găurică (evident că nu am reuşit să îl schimb), după toate astea cum spuneam repetativ până la exasperare, mă retrag nervoasă şi dezamăgită în pădure să meditez serios la flacăra violetă. Cred că din cauza ăsteia am păţit ce am păţit.

Repede, până nu se termină bateria:

– Pe scurt, dacă vreţi să vă băgaţi, am copiat de la Simona (care a copiat de la Lucia 😀    ):

Blog de blog – Cele mai bune bloguri din 2009. Leapşă cu nominalizări!

Din acest moment puteţi face nominalizări pentru cele mai bune bloguri din 2009. Puteţi să vă şi autonominalizaţi, autodenunţaţi, autodemascaţi. Puteţi să vă nominalizaţi, denunţaţi, demascaţi prietenii şi, desigur, duşmanii. Asta se va întîmpla sub formă de leapşă. Dacă doriţi să participaţi, preluaţi cu copy-paste categoriile din concurs şi purcedeţi la nominalizări pe propriile voastre bloguri, apoi pasaţi leapşa cui doriţi. Nu uitaţi să lăsaţi aici cîte un link, să ştie juriul de unde să vă ia. Desigur, cei care vor să nominalizeze doar la o categorie sau două, ca şi cei care nu au bloguri, îşi pot exprima preferinţele aici (n.b. „aici” însemnând la Simona pe blog, că eu nu am cablu).

Lista categoriilor la care se vor acorda premii:

1. Marele premiu – Pentru ca-mi place

2. Cel mai bun blogger dintre scriitori

3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri

4. Blogul cu cel mai mult umor

5. Cel mai bun critic literar

6. Cel mai bun cititor

7. Cel mai bun blogger dintre politicieni

8. Cel mai bun politician dintre bloggeri

9. Cel mai informat blogger

10. Cel mai simpatic blogger/bloggeriţă

11. Cel mai gustos blog

12. Cel mai bun blog al unui ziarist

13. Cel mai bun blog anti-băsist

14. Cel mai fericit blogger

15. Blog de criză sau blogger crizat

16. Cel mai artistic blog

17. Cel mai bizar blog

18. Cel mai bun traducător din română în română (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu)

19. Cel mai bun comentator politic

20. Cel mai bun blog de discuţii/dezbateri – nu neapărat despre politică

21. Premiul Voltaire (Să ne cultivăm grădina)

22. Cel mai cunoscut dintre bloggeri

23. Cel mai bun blogroll

24. Cel mai bun blog de sport

25. Cel mai schimbător blog

26. Cel mai luptător dintre bloggeri

27. Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage

28. Cel mai activ blogger

29. Cel mai prost blog

30. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri

31. Premiul “Pixelul albastru şi flacăra violetă”

32. Premiul de popularitate

La Lucia găsiţi regulamentul şi tot ce vreţi să aflaţi în plus:

http://luciaverona.blogspot.com

Am primit următoarele nominalizări:

De la Oana:

23.  Cel mai bun blogroll

26.  Cel mai luptător dintre bloguri

http://oanastoicamujea1.wordpress.com

De la Nea Costache:

26. Cel mai luptător dintre bloguri

http://www.neacostache.com

De la Simona:

26. Cel mai luptător dintre bloggeri

http://www.simonaionescu.ro

De la Meşter:

11.  Cel mai luptător dintre bloguri

http://mesterulmanole.wordpress.com

(era aproape normal, că ea mi-a făcut blog)

P.S. Nominalizez şi eu:

Pe Dan Santimbreanu. La categoria:

14. Cel mai fericit blogger

http://dansantimbreanu.wordpress.com

Şi mai fac ceva. Nominalizez contracandidatul: Claudiu Iordache

26. Cel mai luptător dintre bloggeri

http://claudiuiordache.wordpress.com

Să nu uit: Alex Mazilu

16. Cel mai artistic blog

http://www.alexmazilu.ro

Written by IsabelleLorelai

23 Ianuarie 2010 la 11:33

Publicat în viata

Tagged with , ,

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ba participi, cum sa nu? Tu si Simona faceti treaba prea buna pentru a nu fi unde trebuie 😉

    Oana

    24 Ianuarie 2010 at 00:27

  2. Mi-e frică de tine, uite, ai violet pe copertă 😀
    Băi, păi parcă era vorba de ce am făcut cu blogul în anul 2009. Ceea ce fac cu Simona este la ziar, din 12 nov. Deci nu se pune, să fim corecţi.

    isabellelorelai

    24 Ianuarie 2010 at 09:26

  3. Bine ca ai preluat leapsa, ca imi lungeai lista de comentarii. Da nu-i rau sa fie in doua locuri! SE bucura nominalizatii. Bine ca ai reusit sa faci ceva cu nenorocitul de laptop!

    simona_ionescu

    24 Ianuarie 2010 at 09:37

    • Simo, nu am preluat-o, am făcut anunţul – dar trimit oamenii la tine, eu funcţionez 10 min cu cablul luat de la fiu-meu. Încarc bateria şi apoi îl scot, să nu ard că are alt amperaj. Sper la luni să mă pot întâlni cu domnul de la ASUS, să îmi schimbe cablul.

      isabellelorelai

      24 Ianuarie 2010 at 09:42

  4. Multumesc pentru nominlizare! O duminica reconfortanta cu familia!

    Nea Costache

    24 Ianuarie 2010 at 11:41

  5. Ba se pune, cum sa nu se puna. Se pune tot ce vreau eu, ca doar am violet pe coperta, ce naiba 😀

    Oana

    25 Ianuarie 2010 at 18:44

  6. Eu asa cred ca esti cel mai luptator om pe care-l stiu. Indiferent ca ti l-am facut tu esti cea care pui viata in el si ai stiu ce sa faci cu el.Si faci un lucru admirabil! 🙂

    Manole

    25 Ianuarie 2010 at 19:10

  7. Las’ sa zica, eu tot asa te consider!

    Manole

    27 Ianuarie 2010 at 08:22

  8. […] mai puţin mediatizat!) 25. Cel mai schimbător blog 26. Cel mai luptător dintre bloggeri – Isabelllorelai 27. Cel mai bun blog de modă şi/sau vintage – Mirela Pete 28. Cel mai activ blogger – Roxana […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

