Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Online

with 8 comments

Cu Mihai la

http://www.radiolynx.ro

Mihai, adică Lume Bună

http://www.lumebuna.ro

18 ianuarie 2010, 14.00 – 14.50

Despre diverse.

Written by IsabelleLorelai

18 Ianuarie 2010 la 10:00

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am pus aici inregistrarea emisiunii: http://www.musat.com.ro/2010/01/19/se-poate-isabelle-lorelai-ajuta-neconditionat/

    Multumesc inca odata pentru ca ai fost alaturi de noi si Succes in continuare in a salva vieti!

    PS: Am preluat si noi campania pe LumeBuna.ro.

    Mihail Musat

    19 Ianuarie 2010 at 14:29

    • Mihai, eu îţi mulţumesc (sper că nu te-am făcut de râs prea tare cu bâlbelele mele – erau de la emoţii 😀

      isabellelorelai

      19 Ianuarie 2010 at 14:32

      • Nici nu m-am gandit la asa ceva 🙂 Pe mine m-a captivat tot ce ai povestit si cred a iesit perfect asa!

        Mihail Musat

        19 Ianuarie 2010 at 14:43

  2. Doamna Isabela,
    M-am intalnit cu d-ra Ioana aseara si i-am dat cartile;daca mai este nevoie,eu pot veni la spital(Budimex sau Fundeni) sa iau datele;
    Cum se simte Ioana Baciu?Dar Cosmina,Georgi si Bubulina?
    Multumesc,
    Cristina

    cristina

    20 Ianuarie 2010 at 10:35

    • Doamna Cristina, cărţile sunt deja la copii, s-au bucurat mult. Doar pe a lui Vali o mai am de dat.
      Ioana a fost operată, aşteptăm rezultatul. Cosmina este o luptătoare, Bubulina a intrat în remisiune – este acasă, Georgi vine la tratament la Fundeni. Deci binişor 😀

      isabellelorelai

      24 Ianuarie 2010 at 09:39

      • Am citit,multumesc.
        Cristina

        cristina

        25 Ianuarie 2010 at 07:49

  3. […] Mihai online […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

