Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Perfectul simplu

with 12 comments

între grabă, între treabă, între urlet, între scrâşnet, între vise regăsire, între taine amintire, printre gânduri, printre rânduri, printre gene, printre semne, între râs şi răsărit, a uita şi amintit, între clipă, între frică, între rugă, între fugă…

Florin Chilian

http://www.florinchilian.ro

Written by IsabelleLorelai

2 Ianuarie 2010 la 11:02

Publicat în educatie, muzica

Tagged with

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La mulţi ani ! Superb ! Cuvintele nu mai au loc…
    Cu drag.

    matilda

    2 Ianuarie 2010 at 12:35

  2. La Mulţi Ani înger frumos!
    Fie ca anul 2010 să îţi aducă tot ceea ce ţi-ai dorit a avea, în special sănătate, linişte, împlinire şi iubire!

    Lady Allia

    2 Ianuarie 2010 at 15:28

  3. Pai,da !

    zincabeiu

    2 Ianuarie 2010 at 20:38

  4. La Multi Ani!
    Un An Nou cu speranta,dragoste, bucurie!

    darry.anna

    2 Ianuarie 2010 at 20:44

  5. Am vazut 2 arici morti 😦

    john

    3 Ianuarie 2010 at 00:18

  6. Incearca sa ne inchida gura,dar nu reusesc nici cu toate amenintarile lor.
    Multa sanatate tuturor!Sa luptam!
    Gabi.

    supravietuitor

    4 Ianuarie 2010 at 09:01

  7. Nu iti pot descrie in cuvinte ceea ce am simtit citind „tacerile din zapada” .Eu nu am trecut prin ceea ce descrii tu,dar am un alt motiv pentru care as vrea sa stau inchisa in casa in aceasta perioada.
    Si pentru mine aceasta perioada a fost destul de grea,dar ochiul care rade trebuie sa fie vesel!Copii mei trebuie sa se bucure de sarbatori! Lupta este in sufletul meu.
    Iti doresc tot binele din lume!

    mariperijoc

    4 Ianuarie 2010 at 13:38

  8. Si eu am dat foc la brad, tot de la artificii si vata.Aveam 6 ani, bunicul a smuls perdeaua, a aruncat bradul aprins pe balconul plin de zapada. Nu s-a ars, dar am cam luat bataie.
    N-am avut brad multi ani.Intr-o vreme cand lucrurile au mers mai bine, am facut brad pentru fiul meu si-apoi pentru nepoatele mele Madalina si Maria.Dincolo de rasfatul copiilor nu are pentru mine nici o semnificatie.
    Isabel, sa ai un an binecuvantat, plin de pace si putere de munca, de daruire. La multi ani!

    Flori

    5 Ianuarie 2010 at 15:32

  9. Buno,
    un an asa cum ti-l doresti…
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    In Navodari nu exista curierat rapid .Vin din Ct sa-l ridice si sa expedieze dar cred ca nu se merita cei min 25 lei dati in plus :((adica plata celor 15 km dintre Ct si Navodari)…daca esti de acord as pune pachetele tot la posta…
    Multumesc pentru tot…

    Gabi(2*mama)

    5 Ianuarie 2010 at 16:02

  10. deprimant. frumos

    Camil Stoenescu

    5 Ianuarie 2010 at 18:07


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

