Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Cei mai curajoşi copii din lume vă mulţumesc pentru ajutor şi vă urează Crăciun fericit

with 27 comments

 

La mulţi ani!

Written by IsabelleLorelai

25 Decembrie 2009 la 00:26

27 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai, pentru binele şi ajutorul care îl dai semenilor, copiilor, primeşte colinda mea de Crăciun: Steaua care străluce, Fiul Domnului, Peste mare aduce , Fiul ..Peste cer peste pământ ,Fiul Domnului, Întrupat din duhul sfânt,Fiul Domnului, Se va naşte un împărat, Fiul Domnului, Dumnezeu adevărat, Fiul Domnului, Cel trimis de tatăl său, Fiul Domnului, Să ne mântuie de rău, Fiul Domnului…

    Nicu

    25 Decembrie 2009 at 09:46

  2. Craciun fericit copii!🙂
    Ce draguti sunt toti! sunt asa de veseli si bine dispusi. Se vede ca te iubesc toti si ca vizitele tale le fac foarte foarte bine🙂

    Multumesc pentru zambete !🙂 Sunt grozavi copii!

    Simona

    25 Decembrie 2009 at 11:33

  3. CRĂCIUN FERICIT şi SĂRBĂTORI LUMINATE ISABELLE

    CELLA

    25 Decembrie 2009 at 11:55

  4. Sărbători fericite!

    Vania

    25 Decembrie 2009 at 12:03

  5. Craciun fericit, dragi copii !

    zincabeiu

    25 Decembrie 2009 at 21:42

  6. SARBATORI FERICITE, CU HRISTOS PREZENT IN INIMILE NOASTRE!

    adriana

    25 Decembrie 2009 at 22:10

  7. Crăciun luminat !

    Madi

    25 Decembrie 2009 at 22:13

  8. Doamne, ce frumosi sunt! Doamne, daruieste-le sanatate!

    Dana

    25 Decembrie 2009 at 23:57

  9. Buna Isabelle,

    Am auzit de blogul tau de curand si vad ca realizezi lucruri extraordinare publicand povestile acestor copii care au atata nevoie de noi.

    Am si eu un caz pe care incerc sa-l fac cat mai cunoscut cu o doamna de 41 de ani cu 8 copii, daca poti sa-mi sugerezi cum sa aduc cat mai in lumina reflectoarelor acest caz, ti-as fi recunoscator.

    Valeriu Gabriel

    26 Decembrie 2009 at 11:57

  10. […] Urarea copiilor de la IsabelleLorelei […]

  11. te imbratisez!

    Jamilla

    26 Decembrie 2009 at 17:55

  12. Sper ca Moşul să le fi împlinit măcar o parte din vise, iar anul ce va veni să le aducă sănătatea şi să le împlinească toate aşteptările pentru că ei sunt ceea ce mulţi dintre noi nu vor putea fi niciodată şi pentru că acolo la ei este cel mai mult nevoie de minuni frumoase!

    La Mulţi Ani Suflete Încercate şi Frumoase!

    La Mulţi ani Isabelle, omul meu înger!

    Lady Allia

    27 Decembrie 2009 at 01:40

  13. […] câte două steluţe cu mii de dorinţe. Viaţa în toată splendoarea şi adevărul ei. Ochii copiilor curajoşi, adevărul adevărat. Lacrimi în […]

  14. Doamna Isabela,
    Va doresc multa sanatate Dvs si intregii familii;sarbatori linistite!
    Am o rugaminte,numai daca este posibil:eu nu ajung la serviciu pana pe 11.01.2010;daca puteti ,va rog sa-mi trimiteti fotografiile copiilor la adresa de mail a fratelui meu (el lucreaza normal in aceasta perioada);
    adresa este : office@industriemica.ro
    Vreau sa fac cartile si,daca tot stam acasa,sa le aduc cat mai curand posibil.
    Va multumesc,
    Cristina

    cristina

    29 Decembrie 2009 at 12:03

  15. succes lui Rares si multa sanatate!
    Mai stiti ceva de Georgi?
    Cristina

    cristina

    30 Decembrie 2009 at 11:36

  16. LA MULTI ANI !
    Va doresc un an bun cu multa sanatate si multumire!
    Cristina din Ploiesti

    cristina

    31 Decembrie 2009 at 20:11

  17. Să aveţi noroc de un an minunat!

    isabellelorelai

    2 Ianuarie 2010 at 11:36

  18. Doamna Isabela,
    Am luat astazi pozele,multumesc.
    Este la fel de greu sa nu mai ai parinti,in fiecare zi dar mai ales de sarbatori!
    Va doresc multa sanatate si putere sa le duceti pe toate!
    Cristina

    cristina

    4 Ianuarie 2010 at 17:30

  19. Buna, Isabela, am revenit🙂
    poti te rog sa-mi dai adresa de mail a lui Valeriu Gabriel, as vrea sa o ajut cumva pe doamna cu 8 copii..
    multumesc, o zi frumoasa sa ai!
    Lili

    Lili

    5 Ianuarie 2010 at 10:10

  20. Bafta lui Andrei!

    cristina

    6 Ianuarie 2010 at 17:21

  21. Doamna Isabela,
    am facut cartile;cand si unde sa le aduc?
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    8 Ianuarie 2010 at 09:55

  22. […] cu 19 comentarii […]

    Bucurie!! « Anesti PGLO

    10 Ianuarie 2010 at 13:26

  23. DE ce,Andra?
    Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

    cristina

    11 Ianuarie 2010 at 18:05

  24. Doamna Isabela,
    Marti 19 ianuarie vin in Bucuresti ;daca este posibil sa ne intalnim,va rog sa-mi spuneti ora si locul,ca sa va dau cartile personalizate.
    Astept raspuns.
    Multumesc,
    Cristina

    cristina

    13 Ianuarie 2010 at 09:18

  25. […] (fotografie pe care am făcut-o în 2009, […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

