Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Mucii mă-sii de cancer… Andra Vişan – despre cum să învingi leucemia; Vlad Voiculescu – despre cum să faci ca să învingi boala: Medicina Internaţională

with 6 comments

Eşti tânăr, ai terminat facultatea, ai un serviciu bun şi toată lumea îi a ta.

Şi…

Dintr-o dată te trezeşti la spital…

Trei paturi dintre care unul singur gol… care va deveni al tău şi le spui colegelor „eu nu am nimic, nu stau mult, mâine plec, doar peste noapte pentru orice eventualitate”.

Ele zâmbesc compătimitor şi a doua zi auzi cuvintele cele mari: „ne pare rău, Andra, dar se confirmă: ai leucemie acută mieloblastică şi singura şansă de supravieţuire este transplatul şi dacă se poate, ar fi bine de făcut într-o clinică din stăinătate – o să coste însa… până la 200.000 de euro”.

Şi dintr-o dată totul se năruie.

Eu?… nu se poate… nu, nu cred!… De ce eu?… Cu ce am greşit?… Şi în 2 timpi şi 3 mişcări încep telefoanele, încep întrebările, începe chimioterapia, începe chinul…

Şi ajungi să nu mai ştii cine eşti şi ce se întâmplă cu tine.

Şi totuşi începi să te aduni.

Şi îţi spui: „Eu, Andra, trebuie să înving asta, ştiu că Dumnezeu mă iubeşte şi o să fie alături de mine, o să-mi dea putere şi totul o să fie bine. O ştiu, o simt, eu sunt puternică şi pot să trec peste asta, este doar o încercare. Trebuie doar să am încredere, primesc serul care îmi va salva viaţa, chimioterapia este serul vietii”.

Şi, după multele zile petrecute pe patul spitalui, între perfuzii şi hemograme, între puncţii şi biopsii de măduvă, când se adună tot staff-ul medical că nu reuşeau să găsească o venă bună, între gargara cu bicarbonat de sodiu, soluţie salină şi anestezic ca să pot mânca şi eu câte ceva, trecând prin bune şi rele, m-am bucurat de fiecare moment al zilei, am râs şi am plâns împreună cu toţi cei care mi-au fost alături, am cunoscut mult, am învăţat mult.

Cu ajutorul celor care mi-au fost alături, care fie că au donat din economiile lor pentru mine, fie că m-au ajutat să ajung la clinica Harlaking din München, fie că mi-au fost pur şi simplu aproape şi m-au încurajat când mulţi se mai temeau să o facă… iată că am ajuns aici:

La 1 an şi 7 luni de la diagnosticare şi la 1 an de la ultima chimio, în remisiune totală şi fără a fi necesitat transplant medular,

Am reuşit, am învins!

Mucii mă-sii de cancer!

Aveţi credinţă, aveţi încredere şi veţi fi, cum zicea un drag prieten: Supravietuitori!

Nu uitaţi: există Dumnezeu şi veghează asupra nostră.

Vreau să învingeţi şi voi! Trebuie!

Andra Vişan


Andra Vişan a avut leucemie mieloblastică M1-M2. Andra a învins boala şi i s-a alăturat lui Vlad Voiculescu în încercarea de a ajuta alţi oameni care nu ştiu cum să o facă.

Să vă spun drept, copilul dumneavoastră nu cred că mai are vreo şansă în România, dacă găsiţi vreo clinică pe-afară care să vă primească…”; „Cu diagnosticul dumneavoastră, mă tem că în România nu se mai poate face nimic…”; „Dacă aş fi în locul dumneavoastră, nu m-aş încumeta să fac operaţia asta la noi…”.

Sunt cuvinte pe care pacienţi cu diagnostice severe din România le-au auzit, s-au cutremurat, şi mulţi dintre ei n-au ştiut încotro să se îndrepte.

Esenţială este informaţia. Asta vrem să facem, să vă informăm şi să vă îndrumăm”

Vlad şi Andra

Vlad a creat un site care se doreşte a fi un punct de plecare pentru fiecare pacient:

http://medicinainternationala.ro

„Noi, cei de la medicinainternationala.ro suntem aici ca să învingem împreună! Vreau să facem din acest site un loc în care să ne spunem gândurile şi mai ales să ne împartăşim experienţele, ideile şi informaţiile, atât de importante în momentele cruciale! Nădajduiesc că aşa vom putea reduce suferinţa atât cât se poate şi vom găsi puterea să îi ajutăm şi pe alţii! Take care!”

În timpul săptămânii, Vlad Voiculescu munceşte in Viena. Andra este farmacistă în Pucioasa.

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] ne scrie printre altele despre fluturi si ne recomanda  blogul Isabelei pentru cei care lupta si nu se vaita. […]

  2. […] DE PE BLOGUL ISABELLEILORELAI(medeleni… […]

  3. sper ca toti cei care se regasesc in paginile acestui blog sa invinga acesta boala nenorocita aici in tara sa nu mai fie nevoie sa ne cumparam sanatatea …cine stie pe unde si cum…

    zilepentruluciana

    8 Decembrie 2009 at 21:44

  4. MA BUCUR SA AUD CA AI INVINS BOALA , TOT JUDETUL DAMBOVITA STIA POVESTEA SI AM FOST ALATURI DE TINE SUFLETESTE.
    CHIAR DACA ANII AU TRECUT IMI PLACE SA CITESC,SA RECITESC POVESTI CARE MA FAC SA FIU MAI PUTERNICA SI SA MA BUCUR DE ORICE ZI ,CA NU SE STIE NICIODATA .

    ACUM ESTI MAI FRUMOASA SI RADIAZA FERICIREA SI SUFLETUL TAU MARE IN JURUL TAU.

    O ZI MINUNATA

    BUZEA GEORGIANA

    16 Octombrie 2011 at 15:10

  5. Si sotul meu are leucemie acuta M2 ma bucur sa vad caci ai invins boala iti doresc multa sanatate.

    Oprea Roxana

    14 Ianuarie 2015 at 22:00

  6. […] cazul rețelei citostaticelor, furnica este Vlad V. Voiculescu, care a început să mute muntele prin 2008, cu Medicina Internațională, Medicamente Lipsă, […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

