Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Copii mici, necazuri multe. Moş Nicolae a ajuns deja la Ştefănel. L-a dus doamna Ligia, cu taxiul

with 15 comments

Mai există o doamnă care a dorit să îi ajute pe copii, se numeşte Ligia. A văzut în ce nevoi se zbat familiile copiilor bolnavi, pentru că a avut o nepoţică bolnavă de leucemie.

Doamna Ligia a văzut şi simţit zbuciumul mamelor care îşi veghează copiii zi şi noapte, luni sau săptămâni în şir pe patul de spital (femeile astea sunt mame martire, părerea mea) şi în octombrie mi-a spus că nu are bani, dar că vrea să îi ajute pe copii.

Doamna Ligia mi-a spus că are câteva cămăşi, făcute de dânsa. Şi că dacă vreau să le vând mi le dă, ca să am bani de rezervă pentru copii, să le cumpăr ce au nevoie. Şi eu am vrut, normal. M-au ajutat Mihai şi Oana cu vânzarea. Am mai vândut şi eu (şi mai am de muncă). Cât de mult contează?

Foarte mult. Pe 4 decembrie 2009, pe la prânz, lui Ştefănel i-au ieşit bine analizele şi i-au dat drumul acasă (venise la controlul periodic dar pe medici i-a îngrijorat o posibilă infecţie urinară şi l-au mai ţinut în spital).

Alexandra a sunat la spitalul din Călăraşi pentru o ambulanţă – Ştefănel este încă vulnerabil, chiar dacă s-a vindecat, este totuşi un copil diagnosticat cu cancer şi are ambii rinichi tăiaţi, trebuie ferit de aglomeraţia din transportul în comun, poate răci foarte uşor.

Ambulanţa nu a venit, iar Alexandra a fost nevoită să rămână în spital, a dormit chircită lângă Ştefănel, într-un pătuţ de bebeluş. Nici astăzi, în ajun de Moş Nicolae, nu a fost o salvare care să ajungă la Bucureşti. Şi nici mâine. Poate luni… sau poate marţi…

Acasă îi aştepta Adi, un copil de 4 ani. Noroc că există taxiurile, noroc că există doamna Ligia. Cu 250 RON, bani strânşi din vânzarea cămăşilor, Alexandra şi Ştefănel au plecat acasă cu taxiul, în comuna Independenţa.

Despre boroboaţele lui Ştefănel vă povestesc altă dată, acum important este că pentru Ştefănel şi Adi a venit Moş Nicolae, l-a dus doamna Ligia, cu taxiul.

Pe Ştefănel îl mai vedem la Bucureşti pe 15 ianuarie 2010, când vine la controlul periodic.

Nu am mai scris pe blog despre vizitele la copii din lipsă de timp. La spital am fost săptămânal, le-am dus copiilor darurile trimise de voi. Mai am de dus şi de trimis hăinuţe şi încălţări, chiar şi câteva jucării, dar am învăţat că e bine să ai şi o rezervă (de la boroboaţele lui Ştefănel mi se trage). Între timp am făcut multe drumuri la poştă (ultima dată m-a ajutat Ioana la cărat), m-am întâlnit în miez de noapte cu Lia pentru trimis colete copiilor acasă, am avut întâlniri prin staţiile de metrou sau în faţa blocului, am aşteptat pachete de la curierul rapid. Am vândut cămăşi… Şi mai am. A, da, să nu uit: băieţeii au primit şi ei cămăşi la spital, cadou de la doamna Ligia.

Să vă aducă Moş Nicolae tot ce vă doriţi. La mulţi ani!

.

Steluţele de mare

.

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
    Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
    “Repetabila scrisoare”

    Am adormit
    cu gândul la fereastră
    unde-am lăsat
    doar gheata mea de suflet
    spre o poveste
    cu “a fost odată”
    un Moş bătrân
    ce tainic,
    fără chip,
    ne aducea,
    în miezul cel de noapte,
    un vis cuminte
    agăţat în plic.

    I-am scris mereu,
    ani după ani,
    de-a rândul…
    Nu i-am cerut
    decât, din toate,-un strop:

    Moş Nicolae,
    adu-mi altă soartă
    şi lasă-mi
    în ghetuţă
    şi noroc.
    Moş bun,
    cu lacrima,
    te rog…

    Mi-am lustruit cu sârg
    ghetuţa schioapă
    din sufletul
    ce la vedere-l port.
    I-am pus
    şi o lumină,
    lumânare,
    ca drumul să nu-l rătăceşti…

    Te rog,
    nu mai zbura
    peste fereastra mea,
    gheata-i acolo,
    către geana ta.

    Atena-Mariana Zară, Bacău,
    28 noiembrie 2008



    Sibilla

    Sibilla

    6 Decembrie 2009 at 02:42

  2. Multa sanatate acestor oameni minunati si copilasilor !
    Mos Nicolae sa va umple cizmulitele cu daruri multe si multe bucurii!
    La multi ani celor care se numesc Nicolae,Nicoleta!

    supravietuitor

    6 Decembrie 2009 at 10:48

  3. Si noi l-am prins oe Stefanel pe ultima suta de metri. Eram sigura ca vei gasi tu o solutie pentru transport.Caci cu tine, Isa, omu’ merge la sigur !
    Cred ca tie ti-a adus mosu’, in ghete, cel mai frumos cadou: iubirea celarlalti. Dar e secret, stim numai noi doua.

    zincabeiu

    6 Decembrie 2009 at 15:00

  4. Am vazut ca a venit Mosul la copii din spital 🙂 si ma bucur nespus de mult.
    Cred ca au fost foarte foarte bucurosi 🙂
    Felicitari inca odata pentru toata munca ta Isabela!!

    Simona

    6 Decembrie 2009 at 23:57

  5. Doamna Isabela,
    citind aici despre d-na Ligia m-am gandit ca putem proceda asemanator si cu carticelele personalizate,adica:daca aflati de copii sanatosi ai caror parinti ar dori sa cumpere carti,iau legatura telefonic eventual cu acei parinti,iau datele etc.,vand cartea cu pretul ei normal 24 ron iar diferenta de 24-19=5ron/carte o folositi Dvs. pentru copiii din spital;nu inseamna mult 5 ron/buc. dar daca adunam mai multe bucati(carti vandute) la un loc,CONTEAZA!
    spuneti-mi mai intai daca sunteti de acord cu ideea;
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    9 Decembrie 2009 at 09:49

    • Doamna Cristina, mai avem 100 RON, de la Ioana, pentru încă 5 cărticele. Banii sunt la mine, vi-i dau pe 22, când veniţi, până atunci caut încă 5 copii care să dorească cărticele. Astăzi îi duc şi Găbiţei, am văzut-o ieri la spital, dar m-am dus cu altă treabă şi nu aveam cartea la mine. Georgi nu este la spital săptămâna asta, dacă nu vine la Fundeni nici săptămâna viitoare, îi fac pachet şi i-o trimit cu poşta.

      isabellelorelai

      11 Decembrie 2009 at 10:35

  6. multumesc,am citit;
    Cristina

    cristina

    11 Decembrie 2009 at 11:43

    • Doamna Cristina, acum răspund mesajelor mai greu, de pe o cartelă. Am nişte necazuri de la 2 pene masive de curent

      isabellelorelai

      11 Decembrie 2009 at 11:47

  7. Doamna Isabela,
    eu termin de facut cele 8 carti,cel tarziu pe 15 decembrie ,seara;daca sunt copiii in Bucuresti,pot sa le aduc mai devreme de 22 dec.;imi spuneti Dvs. cand ar fi mai bine sa le aduc,astfel incat sa putem da cat mai multe,direct copiilor,fara sa mai alergati Dvs suplimentar(pachete,etc.).
    Urmatoarele 5 carticele ,le vom da la inceputul lui ianuarie(eu le tiparesc in 2009 dar nu pot lua materiale de la editura decat dupa sarbatori).
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    11 Decembrie 2009 at 11:54

    • Doamna Cristina, copiii erau la locul lor, vineri… Aş vrea să fie acasă, dar… Of, Daiana nu mai avea buclele alea blonde…

      isabellelorelai

      12 Decembrie 2009 at 22:16

      • Doamna Isabela,
        V-am dat telefon aseara ca sa va intreb cateva amanunte despra Daris,sa pot personaliza cartea lui;pana la urma am adaptat textul si nu am revenit cu telefonul;
        ramane sa mai vorbim despre data la care voi aduce carticelele la spital(21,22 dec.,imi spuneti Dvs cand si la ce ora).
        multumesc,
        Cristina

        cristina

        13 Decembrie 2009 at 10:33

        • Doamna Cristina, eram la palatul CEC, unde asociaţia M.A.M.E. a avut un eveniment, v-aţi dat seama că nu auzeam mai nimic prin telefon, cânta un cor şi sala avea ecou.

          isabellelorelai

          13 Decembrie 2009 at 11:59

          • Doamna Isabela,
            luni 21 dec. ora 15.00(sper sa ajung la timp) la spital(Budimex)
            multumesc,
            Cristina

            cristina

            20 Decembrie 2009 at 17:23

  8. nu e nimic urgent,cand puteti Dvs.
    Cristina

    cristina

    11 Decembrie 2009 at 11:56

  9. am citit;
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    14 Decembrie 2009 at 07:43


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

