Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare din cărţi

with 13 comments

Scriam despre propunerea Cristinei – cărticelele personalizate care să-i înveselească pe copii – aici.

Ieri, 4 decembrie 2009, Cristina a adus cărţile la Bucureşti, direct la spital. Pe primele 6 le-a plătit ea şi prietenii ei, pe următoarele 8 le-am comandat şi le-am plătit eu.

Ieri au primit Cosmina, Fabian, Ovidiu şi Ştefănel.

Săptămâna viitoare vor primi Găbiţa şi Georgi.

În ajun de Crăciun vor primi Narcisa, Andrei, Bogdan, Bubulina, Alexia, Daiana, Daris şi Ioana-Alexandra.

O carte costă 19 RON. Pe doamna Cristina o găsiţi la e-mail: dea@spoting.ro

.

Steluţele de mare

.

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] copii au primit deja mici daruri de la Mos Nicolae si s-au bucurat foarte mult.Am aflat de la Isabellelorelai. Tag-uri incluse:ajutor umanitar, Cosmina Andreea Păun, cărticele personalizate, Elena […]

  2. […] Cativa copii au primit deja mici daruri de la Mos Nicolae si s-au bucurat foarte mult.Am aflat de la Isabellelorelai. […]

  3. Ce mutrita are Stefanel! E simpatic foc si lipicios ..
    Nici nu ajunsesem bine acasa ,ca am aflat de la nepoatele mele,eleve la Colegiul Nat.IL Caragiale din Ploiesti o veste buna:saptamana viitoare se va organiza la liceu un concert pentru COSMINA PAUN!
    parca totul se leaga uneori in viata!
    Cristina

    cristina

    5 Decembrie 2009 at 19:02

  4. Doamna Isabela,
    Multumesc pentru articolele scrise despre „cartile zambitoare si pentru pozele publicate”;ma bucur mult ca ne-am cunoscut.
    Cristina

    cristina

    5 Decembrie 2009 at 19:41

  5. Buna idee ! Eu am dus astazi, impreuna cu dr.Andreea Martin 16 pachetele cu dulciuri de la Mosu’. Urmeaza Craciunul, am pregatit si eu niste tricouri si niste carti.Vom mai vedea.

    zincabeiu

    5 Decembrie 2009 at 20:36

  6. Doamna Isabela,
    Sa-mi spuneti cand sa vin la spital(Budimex) sa aduc cartile;luni(21 dec)sau marti(22 dec)si la ce ora;
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    17 Decembrie 2009 at 11:27

    • Doamna Cristina, luni, pe 21 la Budimex – eu la 15.00 sunt acolo. La ce oră puteţi veni?
      (marţi, pe 22 mă duc la Fundeni)

      isabellelorelai

      19 Decembrie 2009 at 16:32

      • Doamna Isabela,
        sper sa reusesc sa ajung la spital la ora 15.00,luni 21 dec.
        o sa gasiti un apel telefonic de la mine;am sunat astazi 20 dec. inainte sa citesc aici mesajul Dvs.
        multumesc,
        Cristina

        cristina

        20 Decembrie 2009 at 16:58

  7. Doamna Isabela,
    am citit ca Georgi a plecat la tratament in Germania;multa bafta si multa sanatate ii doresc!
    I-a placut carticica ?
    Cristina

    cristina

    17 Decembrie 2009 at 15:01

    • Doamna Cristina, săptămâna asta (care a trecut) nu a mai venit la Fundeni, a plecat în Germania, direct. Am să i-o dau când se întoarce şi vine la control, la Fundeni

      isabellelorelai

      19 Decembrie 2009 at 16:33


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

