Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Fără petale, fără cuvinte

with 10 comments

Aş fi putut să îi spun că el a fost şi adolescenţa mea. Şi că mereu am crezut că vocea lui este de cristal. Şi că l-am cântat. Şi că mă bucur că există. Şi că…

Mai mult de bună seara nu am putut să rostesc. Aveam cuvintele la mine dar nu se adunau. Nici acum nu stau la locul lor, aşa cum ar trebui. Probabil că 30 de ani distanţă înseamnă mult. Sau nu. Fără petale înseamnă mereu. A fost ieri. Doar ieri.

Am văzut mai întâi o chitară. Apoi pe domnul Doru Stănculescu. Când am văzut că urcă în maşină am înţepenit. Cânţi un om mai mult de 30 de ani şi când îl întâlneşti nu ştii ce să îi spui. M-am blocat cu admiraţia în gât. De parcă m-aş fi întors în timp, la vârsta aia ciudată, când totul este fără de cuvinte. Şi fără de petale. Nisipul fin a oftat…

Doru Stănculescu

Mulţumesc. Doamne, ce dor mi-a fost de vârsta de ieri…

Written by IsabelleLorelai

2 Decembrie 2009 la 01:03

Publicat în arte, muzica, Romania, viata

Tagged with ,

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu pot sa raman indiferenta cand vad copii fie ei si adulti sau batrani in suferinta.am donat la toate teledoanele care au avut loc si am putut din foarte putinul meu.of daca as avea bani multi cat mi-as dori sa ajut pentru ca si eu am fost ajutata la randul meu cand am fost in impas.doamne ce bine ma simt cand pot sa ajut as face un apel la cei care au bani mai multi sa doneze ca DUMNEZEU le va da inzecit va spun sigur .nu mai am cuvinte nu ma pot opri din plans cand vad cata suferinta exista.

    flory

    2 Decembrie 2009 at 07:37

  2. Doamne cat de frumos poti sa scrii!

    Simona

    2 Decembrie 2009 at 09:46

  3. Buno:)
    Am urmarit in reluare emisiunea in care ai fost impreuna cu D-l Doru Stanculescu(cea in direct -fiind de Sf Andrei abia spre sfarsit am prins putin)…
    Te imbratisam…
    pentru mine perioada aceea …fara cuvinte (a vietii mele)a fost cea mai frumoasa…a fost 🙂

    Gabi(2*mama)

    2 Decembrie 2009 at 10:19

  4. Cât de frumos ai exprimat, ai spus şi ai transmis…

    Ştii, la vârsta aceea eşti plin de curaj, de entuziasm, de nebunie. Ţi se pare că poţi face şi spune orice şi…aşa şi este :D. La vârsta aceasta, există acelaşi entuziasm, emoţie, dar lipseşte nebunia aceea frumoasă. Ne rămîne doar emoţia aceea în gât, în priviri şi recunoştinţa că „am cântat” un om şi alături de o voce adolescenţa, tinereţea şi mulţi ani frumoşi ce sunt şi vor mai fi!

    Te îmbrăţişez draga mea şi un Decembrie plin de cei dragi alături, de emoţii frumoase, de linişte şi iubire!

    Lady Allia

    2 Decembrie 2009 at 14:22

  5. Da, si mie mi-e dor de adolescenta mea, cand iubitul meu profesor, poetul Florin Mugur , mi-a citit prima poezie, si de tineretea mea cand il ascultam pe Doru Stanculescu, uneori underground, fascinata de texte si de muzica. A fost frumos si eu sunt multumita ca am invatat cate ceva din toate frumusetile vietii mele.
    Datorita acelor ani, a oamenilor pe care i-am cunoscut atunci, sunt astazi om.Multumesc lui Dumnezeu pentru tot trecutul meu.
    Inteleg,Isabelle, ce-ai simtit in seara aceea, la emisiune.

    zincabeiu

    2 Decembrie 2009 at 16:29

  6. Draga mea Isabela ,in primul mesaj lasat pe blogul tau iti multumeam pentru ca existi.Iti multumesc inca o data ,iti multumesc de fapt in fiecare zi.Chiar daca nu vorbim la telefon in fiecare zi,chiar daca nu-ti las un mesaj la comentarii de fiecare data cand intru pe blogul tau ,nu inseamna ca nu ma gandesc la tine .Ma gandesc la tine in fiecare zi si sant atat de mandra ca te cunosc.Sant atat de mandra cand spun:”Isabela ,prietena mea”.Si sant atat de mandra de tine pentru tot ce faci,zi de zi ,noapte de noapte.
    Multumesc si te iubesc!

    Maria Virjoghe

    3 Decembrie 2009 at 23:45

    • Maria, ba eu îţi mulţumesc că exişti. Şi că mă mai hrăneşti, când ajung în impas (luna asta mă hrăneşte Simona, că e rândul ei 😀 , fiind luna sarmalelor)

      isabellelorelai

      4 Decembrie 2009 at 09:28

  7. Draga mea dragă…ţi-am lăsat şi eu un mesaj…oare nu l-ai primit?
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână cât mai frumos!

    Lady Allia

    4 Decembrie 2009 at 13:18

    • Sandrina, ba le-am primit, sunt aici le văd, dar e un mic blocaj cu commenturile, văd că se tot schimbă anumite serări, lucrează oamenii ăştia de la platformă, tot modifică diverse…
      Şi ţie la fel, mulţumesc!

      isabellelorelai

      4 Decembrie 2009 at 13:21

  8. Si eu sunt foarte mandra ca o cunosc pe Isabela 🙂 mereu ma gandesc de unde are atata putere si energie de a le face pe toate!
    Ma bucur ca pot sa spun `Isabela, prietena mea` 🙂

    PS: e luna sarmalelor 😀

    Simona

    7 Decembrie 2009 at 20:13


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

