Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Bonjour tristesse. Comment ça va?

with 6 comments

Oncologie pediatrică. No comment.

Written by IsabelleLorelai

2 Decembrie 2009 la 11:35

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ma doare sufletul..fizic..chiar ma doare…n-am stiut ca sufletul chiar poate sa doara….si niciodata nu mi-am dorit bani,dar de cand am descoperit as.pavel si blogul dvs.as vrea bani.MULTI,sa pot lua toti copii si sa se trateze in strainatate,acolo unde viata este respectata…ma visez milionara si cum ma duc in magazin,umplu masina de jucarii si le duc lor…micilor soldatei curajosi si ma visez cum am puterea(a se citi banii)sa-i fac pe parinti sa zanbeasca.macar o data.si sa doarma linistiti.am inceput sa joc la loto si am castigat 20lei si am mai pus putin si i-am dariut unui copil de pe blogul dvs.ca milionara nu-s,dar…fac ce pot cate putin.copiii astia sunt eroii mei.pe bune.

    martha mihai

    2 Decembrie 2009 at 15:26

  2. Of. cata tristete in ochii Gabitei ! Spunea mamica sambata ca vor pleca acasa, dupa cura asta.Mai trec sambata cu pachetele de la Mosu’.Dar, orice am face, nu le oferim decat bucurii mici.Atat putem noi.Numai Bunul Dumnezeu poate TOTUL !

    zincabeiu

    2 Decembrie 2009 at 16:36

  3. Fir-ar mama ei de viata cat e de nedreapta . Adica micutii acestia si toti copilasii de fapt ar trebui sa se bucure de copilarie , de jocurile si frumusetile ei. Si daca tot trebuie sa fie cineva bolnav in lumea asta, atunci ar trebui sa fim noi, adultii. Copilasii ar trebui sa fie mereu fericiti si sa aiba parte numai de bucurii. Oare de ce nu e asa ? De ce trebuie sa sufere ? Din pacate nu cred ca putem intelege si nici nu putem gasi raspunsurile..

    mirela

    2 Decembrie 2009 at 20:38

  4. Poze care ma fac sa plang;in orice decor si cu orice costume,OCHII COPIILOR SPUN TOTUL!
    trebuie sa inseninam aceste priviri,noi,oamenii mari trecuti prin multe….

    cristina

    3 Decembrie 2009 at 07:31

  5. […] Oncologie pediatrică. No comment. […]

  6. […] Oncologie pediatrică. No comment. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

