Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Elena. Din China

with 10 comments

Pe scurt: Elena a fost diagnosticată acum 5 ani cu o formă de glaucom cu tensiune normală. Medicii i-au spus că nu sunt probleme, să facă tratamentul şi afecţiunea va stagna. Tratamentul nu a ajutat la nimic. Nervul optic s-a atrofiat continuu. Apoi medicii nu i-au mai dat nicio şansă. Pe Elena o aştepta orbirea. Elena a trimis tomografiile retiniene medicilor oftalmologi de la Clinica Bey-Ke din China. A fost acceptată la transplant. Avea nevoie de 20.000 USD. Banii s-au strâns (am scris aici şi aici cum şi cât). Elena este în China. Mesajul ei, cu mulţumiri, către toţi cei care au ajutat-o:

Asa cum stii, sunt in China. Din pacate nu prea pot intra pe blogul meu sa mai scriu despre mine… Atasez niste poze pentru ca stiu ca exista oameni care se mai intreaba ce-oi face. Am facut deja 3 transplanturi, 2 intravenoase si unul in maduva coloanei vertebrale, lombar. Mai am maine unul lombar si saptamana viitoare unul intravenos si unul lombar. N-a fost greu cat pentru gravitatea cuvantului „transplant” dar nici usor nu a fost, deloc. Si inca nu e gata. Transplantul lombar e cumplit. Durerile de dupa sunt de calmat cu morfina. Eu, cu ajutorul terapiilor complemetare (electro si acupunctura) am trecut peste dureri fara medicamente. Sper sa nu fie nevoie de calmant nici la urmatoarele doua, pentru ca incerc sa imi pastrez mintea limpede, fiind singura aici. Mai am doua saptamani pana la intoarcerea acasa… Abia astept sa va revad pe toti. Elena Sbarcea”.

http://elenasbarcea.blogspot.com

Written by IsabelleLorelai

1 Decembrie 2009 la 12:38

Publicat în speranta, viata

Tagged with , ,

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dumnezeu sa o ajute sa treaca cu bine peste aceasta cumplita incercare a vietii..multa sanatate si te asteptam acasa …mii de pupici .

    dumitran gabriela

    1 Decembrie 2009 at 13:19

  2. […] Elena. Din China « Isabellelorelai's Weblog […]

  3. Dumnezeu sa o ajute sa-si vada copilul mare si sa-ti vada si nepotii mari
    Voiam sa va intreb.d-na Izabela,aveti idee cam cati copii sunt internati acum la fundeni,caci ma gandeam sa fac niste pungi de mos Nicolae,un pachet de biscuiti o mandarina o banana un mar etc si un puzzel(am luat pt fetita mea azi din auchan si am gasit ieftine in jur de 8-9 lei sau alta jucarie(am vazut si soldati mari cu 7 lei!

    martha mihai

    1 Decembrie 2009 at 18:00

    • Doamna Martha, cam mulţi… Of. Gândiţi-vă la un număr de pacheţele, cât vă ţine buzunarul şi căutăm o secţie cu câţi copii puteţi dvs ajuta. Se poate şi aşa.

      isabellelorelai

      2 Decembrie 2009 at 01:35

  4. multumesc,pentru raspuns.macar fructe,atunci…si biscuiti…acum ceva timp am luatcate 15-20 kg de fiecare fruct struguri,mere,banane si pere si le-am dus la as. pavel,le-am luat din en grosul den strada pucheni.Carmen sava spunea ca au ajuns pentru toti copii si au dus si doamnelor bolnave din tot spitalul.totul a fost atunci 200lei.Acum din pacate stau groaznic de prost cu banii ca nu ne-am luat salariile de 2 luni,dar speram ca cu 100 lei sa luam macar multe fructe sper ca macar de exemplu 50 -60banane,50 mere,50 mandarine ,portocale…etc.

    martha mihai

    2 Decembrie 2009 at 09:59

    • am vazut pe siteul spitalului ca sectia de oncopedriatie nu are mai nult de 50 de paturi…poate ducem acolo…sau..ce spuneti,ce ma sfatuiti?

      martha mihai

      2 Decembrie 2009 at 10:01

  5. am rezolvat-o,intre timp;am luat legatura cu d-na Carmen Sava de la as.pavel si am strans bani pentru pungute cu cadouri!va doresc un mos Nicolae cu multa sanatate!

    martha mihai

    5 Decembrie 2009 at 11:59

  6. […] Elena Sbarcea scrie din China. „Asa cum stii, sunt in China. Din pacate nu prea pot intra pe blogul meu sa mai scriu despre mine… Atasez niste poze pentru ca stiu ca exista oameni care se mai intreaba ce-oi face. Am facut deja 3 transplanturi, 2 intravenoase si unul in maduva coloanei vertebrale, lombar. Mai am maine unul lombar si saptamana viitoare unul intravenos si unul lombar. N-a fost greu cat pentru gravitatea cuvantului „transplant” dar nici usor nu a fost, deloc. Si inca nu e gata. Transplantul lombar e cumplit. Durerile de dupa sunt de calmat cu morfina. Eu, cu ajutorul terapiilor complemetare (electro si acupunctura) am trecut peste dureri fara medicamente. Sper sa nu fie nevoie de calmant nici la urmatoarele doua, pentru ca incerc sa imi pastrez mintea limpede, fiind singura aici. Mai am doua saptamani pana la intoarcerea acasa… Abia astept sa va revad pe toti. Elena Sbarcea”. http://elenasbarcea.blogspot.com […]

  7. […] Elena Sbarcea scrie din China. „Asa cum stii, sunt in China. Din pacate nu prea pot intra pe blogul meu sa mai scriu despre mine… Atasez niste poze pentru ca stiu ca exista oameni care se mai intreaba ce-oi face. Am facut deja 3 transplanturi, 2 intravenoase si unul in maduva coloanei vertebrale, lombar. Mai am maine unul lombar si saptamana viitoare unul intravenos si unul lombar. N-a fost greu cat pentru gravitatea cuvantului „transplant” dar nici usor nu a fost, deloc. Si inca nu e gata. Transplantul lombar e cumplit. Durerile de dupa sunt de calmat cu morfina. Eu, cu ajutorul terapiilor complemetare (electro si acupunctura) am trecut peste dureri fara medicamente. Sper sa nu fie nevoie de calmant nici la urmatoarele doua, pentru ca incerc sa imi pastrez mintea limpede, fiind singura aici. Mai am doua saptamani pana la intoarcerea acasa… Abia astept sa va revad pe toti. Elena Sbarcea”. http://elenasbarcea.blogspot.com […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

