Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Pentru Copii

with 63 comments

DinInimaPentruCopii

Într-o zi am primit un link. https://isabellelorelai.wordpress.com În mesaj scria: ăsta este blogul tău. Foarte frumos, mulţumesc, dar ce să fac cu el? Era martie 2008. Cu timpul am descoperit cât de mult poate ajuta. O simplă informaţie poate salva de la moarte un om pe care nu îl cunoşti. Un om oarecare are un blog şi în el scrie despre alţi oameni oarecare, mulţi dintre ei în situaţii limită. Alţi oameni află astfel despre ei şi îi ajută, îi scot din impas. De multe ori le salvează viaţa – sau măcar încearcă. Mai simplu de atât nici că se poate. Nu am inventat apa rece – doar o folosesc. De ce scriu toate astea? Pentru că acum câteva zile cineva mi-a spus: „Dacă tu şi prietenii tăi aţi reuşit să ajutaţi atât de mulţi copii, ce-ar fi să încercăm să ajutăm şi mai mulţi, împreună? Poate chiar pe toţi, cu timpul”. Poţi să refuzi aşa ceva? Nu. Un ziar va încerca să facă ce am făcut eu cu un blog. Încercarea moarte n-are. Tot ce vreau este să atrag atenţia asupra suferinţei lor. Timp de 4 luni (noiembrie-decembrie 2009, ianuarie-februarie 2010) voi colabora (am un contract de cesiune exclusivă de drepturi de autor – deci voi scrie doar, eu nu iau hotărâri şi nici nu am treabă cu fundaţia) şi voi încerca, pe cât posibil, să fac mai mult pentru copii, cu ajutorul campaniei. Le mulţumesc celor care nu au rămas indiferenţi la strigătul mut din ochii copiilor bolnavi şi săraci care imploră ajutor. Pot să vă rog frumos să continuaţi? Sau să începeţi de azi? Cine mi-a spus ceva ce nu putea fi refuzat? Simona Ionescu, pe 24 octombrie 2009. Mai multe pe blogul Simonei inclusiv Comunicatul de Presă.

Written by IsabelleLorelai

13 Noiembrie 2009 la 08:51

63 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] bolnavi, care n-au bani de tratamente, de operatii, de mancare si cazare in spitale. Lucrez deja cu “Isabellelorelai”, bloggerita pe care multi dintre voi o cunoasteti din navigarea pe net. Isabela alina deja de peste […]

  2. Trebuie sa te bravuiesc si pe tine 🙂 Felicitari pentru proiect! Mai poti? Stiu ca mai poti si ca nu te vei da batuta. Bravo!

    Oana

    14 Noiembrie 2009 at 01:06

  3. Pe 22 octombrie 2008 nepotica mea cea mica,Ancuta, a fost diagnosticata cu Leucemie limfoblastica acuta.In acel moment am inceput cu disperare sa caut orice informatie legata de boala. Am gasit multe asociatii si organizatii care se ocupa de copii bolnavi de cancer.Le-am trimis mesaje in disprare in speranta ca-mi vor oferii raspunsuri la intrebarile mele. Nu am cerut bani, am vrut doar sa vorbesc cu ei. Nimeni.Absolut nimeni nu mi-a raspuns nici unui mesaj. Tot atunci am gasit si blogul Isabelei. Ea a fost singura care mi-a raspuns mesajului meu disperat. Ea a fost singura care mi-a fost alaturi in acele momente. Si tot ea a fost ceea care m-a sustinut moral si a stiut sa-mi spuna o vorba buna dupa diaspritia Ancutei, pe 17 noiembrie 2008.

    Felicitari Isabela! Stiam ca ai sa reusesti 😀

    Simona

    14 Noiembrie 2009 at 09:38

  4. Draga Isabellelorelai,imi amintesc cum ai povestit despre inceputurile tale cu blogul acesta amar si tacut si cate vieti au fost salvate de atunci.
    Voi prelua si eu acest anunt de la tine si sper sa fie de folos celor in nevoie!
    Multa sanatate!

    g1b2i3

    14 Noiembrie 2009 at 21:24

  5. […] Din Inimă pentru Copii, Donează sânge. Salvează o viaţă, Mihaela Stoica, Ştefan Ciocoi Click Din Inimă pentru Copii Un om oarecare are un blog şi în el scrie despre alţi oameni oarecare, mulţi dintre ei în […]

  6. […] şi vreţi să ajutaţi Posted in umanitare by supravietuitor on noiembrie 14, 2009 Click: Din Inimă pentru Copii Un om oarecare are un blog şi în el scrie despre alţi oameni oarecare, mulţi dintre ei în […]

  7. Ești mare, gagico! 🙂

    LiaLia

    15 Noiembrie 2009 at 00:46

  8. Buna ziua, sunt Mihaela Badita , mama lui Mihaita , baietelul autist din Buhusi jud Bacau.Facem terapie la Barlad si avem nevoie de ajutor pentru a reusi sa continuam terapia pina in luna august a anului viitor.Va rog din suflet, poate reusiti sa ne ajutati si pe noi.Va multumesc

    Mihaela Badita

    17 Noiembrie 2009 at 13:58

  9. Tare mi-as dori sa am parte si eu de o zi foarte vesela alaturi de copii acestia draguti 🙂
    Sper, si-mi doresc ca intr-o zi sa ajung si eu la ei 😀

    Simona

    18 Noiembrie 2009 at 13:27

    • Simona, păi hai. După care tu rămâi la mine acasă şi ne faci mâncare, că ăştia micii mi-au zis să rămân cu ei la spital. Azi am murit de râs. Când am ajuns la ei eram un car de nervi. Culmea: şi ei erau nervoşi. (ei de la tratament)

      isabellelorelai

      18 Noiembrie 2009 at 23:53

  10. buna,nu stiu daca a spus cineva despre modalitatea la care ma gandesc pentru a strange niste bani.Ma gandeam ca in editia de vineri a ziarului si revistei click,sa puneti cate un tricou(de la marimea s la cea mai mare :D)la un pret intre 7 si 10 lei.,astfel incat fiecare roman sa o poata cumpara.Asptept un raspuns dak ideea mea e buna :D:D:D va doresc tot binele din lume.

    cristina dumitru

    19 Noiembrie 2009 at 11:14

    • Cristina, Simona Ionescu, directorul de campanie a spus că este Super Idee – va căuta rapid modalităţi de a o pune în practica. Îţi mulţumim!
      Dacă mai ai idei – Bagă! Te rog 😀

      isabellelorelai

      19 Noiembrie 2009 at 12:06

  11. ma bucur nespus de mult,pt k si eu am fratiori mititei :D:D dak o sa se mai aprinda becul o sa va transmit :*:*:* o zi buna.

    cristina dumitru

    19 Noiembrie 2009 at 12:23

    • Mulţumesc mult, Cristina!
      A, păi dacă ai frăţiori, gândeşte-te ce le place lor să le fie cumpărat de către părinţi, că poate… Se poate pune sigla

      isabellelorelai

      20 Noiembrie 2009 at 01:22

  12. S-a facut! vin cu placere…da sa vedem pe cand 😀 asta e putin mai dificil…distanta e de vina!
    Dragii de ei, de multe ori ma gandesc cum rezista trupsoarele lor mici si fragile la atatea otravuri!!!

    Simona

    19 Noiembrie 2009 at 15:32

  13. OK 🙂 iar daca nu reusesc sa ajung….ce facem? 😀

    simonaolaru13

    20 Noiembrie 2009 at 09:23

    • Simona, păi Fan Curier, că oricum mă cunosc toţi curierii din Bucureşti 😀 Sunt cea mai mare personalitate a curieratelor din RO

      isabellelorelai

      20 Noiembrie 2009 at 09:50

  14. ei au 2 si 3 ani(sunt 2 baietei) si mai sunt 2 fetite(9 si 11 ani),suntem 5 in total(eu am 19 :D)…am vazut k le place foarte mult sa aiba ursuleti de plus de 20-30cm sa cante,sa faca ceva 😀 si jocuri din acelea,lego…cam asta le place:D acum nu stiu dak puteti pune sigla pe ele 🙂 .multi pupici si succes :):)

    cristina dumitru

    20 Noiembrie 2009 at 09:57

    • Oho, deci vă distraţi! 😀
      Cristina, cum este într-o casă cu mulţi prichindei? Eu mi-am dorit mult un frate dar nu am avut bafta asta

      isabellelorelai

      20 Noiembrie 2009 at 10:00

  15. si a-ti mai putea pune sigla pe caciulite ,fulare :):) zic eu,acum dvs stiti :D:D

    cristina dumitru

    20 Noiembrie 2009 at 09:58

  16. Ca bine zici 🙂 si eu am devenit o mare personalitate a curierilor din RO… la Sighet 😀

    simonaolaru13

    20 Noiembrie 2009 at 09:59

  17. ehh..este greu k acum eu sunt dadaca lor pana la toamna knd ajung in bucuresti lafacultate,bani nu sunt si e greu..dar tt timpul auzi galagie :)) dadi(asa imi zic ei),dadi verau pe aia,dadi vreau desene,dadi nu desenele atea si tot asa :)) dar tot timpul imi zic cei mici „DADI TE UBEC” si ma emotioneaza asa mult 🙂 nu stiu cum sa adaug o poza sa vedeti ce fratiori frumosi am :D:D

    cristina dumitru

    20 Noiembrie 2009 at 10:04

  18. mai bine va dau hi5 k nu ma pricep 😀 http://pisi-9.hi5.com/ tot ce am, invatat eu legat de calcultaore a ost knd ma uitam pe la amici…si din martie de knd am eu pc ..in rest nu stiu multe..dar progresez 😀

    cristina dumitru

    20 Noiembrie 2009 at 11:05

  19. […] inima pentru copii” este o campanie la care lucreaza prietena noastra draga Isabela impreuna cu ziarul Click si cu multi oameni care vor sa dea o mana de […]

  20. am si eu o vecina care si creste singura trei copii in conditii mizere.as vrea ca macar de sarbatori sa se bucure daca se gaseste cineva cu dare de mana

    minodora

    23 Noiembrie 2009 at 10:51

  21. Buna seara,ma numesc Bejan Petruta sunt din Racova jud.Bacau si am un baiat AUTIST.Eusebiu este inclus in programul unei fundatii din Barlad.Pentru a continua terapia avem nevoie de ajutor.Bataia ingerilor in geam este articolul aparut in Jurnalul National. Multumesc din suflet

    bejan petruta

    23 Noiembrie 2009 at 19:50

  22. Cred ca sunt foarte multi cei care au cerut ajutoru-l dv.dar va rugam din suflet sa ne ajutati si pe noi.

    bejan petruta

    26 Noiembrie 2009 at 20:20

  23. Noi suntem din Com.RACOVA JUD.BACAU si stam de 2ani cu chirie in BARLAD.Baiatul meu face in MAI 7ani si as vrea sa-l dau un an la gradinita si apoi la scoala,dar pt. asta avem nevoie de ajutor ca sa platim terapeute sa vina acasa,recompense si alte datorii.Cu cat face mai multe ore de terapie cu atat mai repede ne intoarcem acasa.„BATAIA INGERILOR IN GEAM„este un articol unde am aparut noi si puteti afla mai multe.Va mai pot spune ca baiatul a facut progrese mari si de aia am apelat la dv.Va rugam ajutati-ne.

    bejan petruta

    27 Noiembrie 2009 at 14:30

  24. Stam cu chirie in Barlad pt.a duce baiatul la o fundatie care aplica terapia ABA.

    bejan petruta

    27 Noiembrie 2009 at 15:01

  25. […] 28 noiembrie 2009. Cosmina Andreea face parte din Campania „Din Inimă pentru copii” […]

  26. Buna, Isabelle
    As vrea sa iau legatura cu Minodora (a carei vecina creste singura 3 copii), poti sa-mi dai adresa ei de e-mail te rog mult?
    Sanatate si spor in tot ceea ce faci!

    Liliana

    30 Noiembrie 2009 at 22:49

  27. buna dimineata.eu astept tricourile sa apara si fularele,caciulitele 😀 va doresc multa sanatate,fericire si implinirea tuturor dorintelor 🙂

    cristina dumitru

    2 Decembrie 2009 at 09:00

  28. sunt ioana.stiu situatia din spitale. am cumparat medicamentele pt blocul operator

    ioana

    4 Decembrie 2009 at 16:37

  29. sint tata unei fetite de 4ani care in urma cu 10 luni a suferit o meningo encefalita in urma carea nu mai vedea si nu mai vorbea . in timp fetita a inceput sa vada dar nu stim cit si cum vede deoarece nu poate sa vorbeasca deabea a inceput sa zica citeva cuvinte tata,mama,mingea,pipi ,dami,papa,etc.am citit in ziarul click de baetelul viorel care urmeaza un tratament cu celule stem si a inceput sa vada.va rugam din tot sufletul spunetine si noua cum am putea sa aflam daca acest tratament o poate ajuta.va multumim si asteptam un raspuns

    cristi

    8 Decembrie 2009 at 19:36

    • Domnule Cristi, vreţi să îi sunaţi pe părinţii lui Viorel? Acesta este numărul 0744 251 239

      isabellelorelai

      11 Decembrie 2009 at 11:46

  30. SUNT MAMA A DOI COPII CU AUTISM,FETITA ARE 7 ANISORI,BAIETELUL 5 ANI,FACEM TERAPIE ABBA,DAR E FOARTE DIFICIL,TIMPUL NU MAI POATE ASTEPTA,FETITA DEJA AR FI TREBUIT SA FIE LA SCOALA,DAR ORICAT MI-AS FI DORIT TREBUIE SA FIU REALISTA,INCA NU ESTE PREGATITA,MA AGAT CVU DISPERARE DE ACEST AN,POATE REUSIM SA SALVAM CEVA,CA EA SA POATA MERGE LA SCOALA DIN TOAMNA.bAIETELUL A AVUT O PERIOADA IN CARE MI SE PAREA CA MERGE BINE,INSA ACUM PARCA DIN NOU L-AU ACAPARAT STEREOTIPIILE,FLUTURATUL DIN MAINI,LEGANATUL,REFUZUL LA APROAPE TOATE CERINTELE.O DATA PE LUNA VINE SUPERVIZORUL DIN BUCURESTI ,INSA LUNA ACEASTA NU,PENTRU CA CA E DIN CE IN CE MAI GREU.NU VREAU DECAT DOI COPII SANATOSI,CARE LA UN MOMENT DAT SA FIE INDEPENDENTI DE PARINTII LOR.NU SUNT DELOC MANDRA DE SITUATIA IN CARE MA AFLU,INSA AVEM NEVOIE DE AJUTOR CA SA MERGEM MAI DEPARTE ,MA UIT LA COPII MEI SI STIU CA EI AR DORI SA COMUNICE MAI MULT CU CEI DIN JUR,II VAD CUM DVIN AGITATI ATUNCI CAND NU SUNT INTELESI,DAR ORICUM SUNT DOI COPII SPECIALI CARE IMI ADUC O MULTIME DE MOMENTE DE BUCURIE IAR EROII ACESTEI POVESTI EI SUNT ,IN TIMP CE ALTI COPII AU VACANTA EI FAC TERAPIE,IN TIMP CE COPII RAMAN LA GRADI SA DOARMA ,EI VIN ACASA PENTRU TERAPIE….EI SUNT EROII MEI.MULTUMESC ALINA

    Alina N

    12 Decembrie 2009 at 10:53

  31. Cu durere constat numarul mare de persoane care au nevoie disperata de ajutor.Ce face statul roman,ce fac guvernantii nostri ?Spitale desfiintate, lipsa medicamentelor,indolenta celor care ar trebui sa-si faca datoria si n-o fac….incotro ne-ndreptam ?

    Mihaela

    14 Decembrie 2009 at 21:55

  32. […] copii poţi ajuta într-o viaţă? Câţi vrei. Câte vieţi poţi salva într-o viaţă? Câte vrei. Dacă […]

  33. BUNA ,SUNT MAMA UNEI COPILE FARA COPILARIE SI FARA VIITOR SI AS AVEA MAREA RUGAMINTE DACA VREI,POTI SA NE AJU-TI ,VAZIND SI CITIND CA ESTI IN MASURA SI OMUL POTRIVIT DE A FACE CUNOSCUT SI POVESTEA NOASTRA CARE NU E ASA DE SIMPLA E MULT PREA GREA VOLUMINOASA SI TRISTA DAR …..POTI CITI O PARTE DIN EA TE ROG DIN SUFLET http://www.savebianca.ro MARIA .

    velichea bianca

    22 Decembrie 2009 at 08:58

  34. DUPA URARII SARBATORI FERICITE NUSTIU CUM SA INCEP SA FIU INTELEASA ,NU STIU CUI SA MA ADRESEZ SI PE CINE SA MAI ROG DAR ,POATE ADRESINDU-MA TUTUROR CELOR CARE AU UN SUFLET BUN MA VOR INTELEGE DE 2 ANI INCERC PE TOATE FOILE DE INTERNET SA FIU AJUTATA SI MAI MULT INTELEASA CA NU POT ASTEPTA ZIUA CIND FETITA MEA NU VA MAI PUTEA MERGE SI VA STA IMOBILIZATA IN CARUT ,NU MAI POT SA O MAI MINT CA POATE SAU INTR-O ZI VOI AVEA BANI NECESARI DE AI USURA SUFERINTA SI DE A UITA CA E BOLNAVA DE O BOALA RARA SI FARA SANSE DE VIITOR .CE VIITOR VA AVEA COPILA MEA DE 16 ANI ????CA VA AJUNGE IN CARUT DATORITA SITUATIEI PE CARE O ARE AM FACUT APROAPE TOT DAR TOTUL SA OPRIT DIN MOTIVUL AM DEVENIT O FAM. FOARTE SARACA DATORITA INPRUMUTURILOR FACUTE LA BANII DOAR SA FIE BIANCA DIEAGNOSTICATA NU SI VINDECATA ,INTERNATA IN 3 SPITALE SI CLINICI PARTICULARE DOAR AM AFLAT CA E BOLNAVA CU O BOALA RARA SI FARA TRATAMENT DE VINDECARE DOAR DE STAGNARE A BOLI ,BANI SAU DUS DATORI AM RAMAS SI CU UN SUFLET AMAR DE DURERE CA NU MAI PUTEM SA O AJUTAM DE ACEIA VA ROG VA INPLOR DACA PUTE-TI SA-MI AJUTA-TI COPILA SA POT SA-I OFER MACAR O SPERANTA CA NU VA AJUNGE IN CARUT …CITI-TI VA ROG SITE http://www.savebianca.ro SI ACOLO VE-TI GASI APROAPE TOTUL .VA MULTUMESC MAMA MARIA VELICHEA .P.S MAS BUCURA MACAR DACA MIA-TI CONFIRMA CA ATI CITIT MESAJUL

    velichea bianca

    28 Decembrie 2009 at 10:53

  35. Ma numesc Iustin Ivanuta am 4 anisori si jumatate si sunt din Suceava.Soarta nu a fost prea blanda cu mine si m-a pus sa lupt cu cancerul(NEUROBLASTOM ABDOMINAL STD.III.), de cand aveam 1 an si 3 luni.Dupa ce in Romania sa facut tot ce a fost posibil am aflat ca se mai poate face tratament in cazul meu doar in strainatate la Institutul de Cancerologie „GUSTAVE ROUSSY” din Franta dar pentru aceasta am nevoie de ajutorul din partea tuturor oamenilor cu suflet mare deoarece pentru tratament ni se cere o suma imensa:114.000 EURO.Povestea mea se gaseste pe blogul cu adresa http://salvati-lpeiustin.blogspot.com/
    Va multumesc anticipat pentru orice ajutor pe care mi-l veti oferi fie el chiar si numai citirea blogului.

    Ivanuta

    6 Februarie 2010 at 17:09

  36. Nu prea stiu cum sa incep,dar eu cred ca nu-i corect ca toti copii sa fie ajutati mai putin copii AUTISTI.Ei chiar nu au dreptul la nimic?E adevarat sunt foarte suparata, ca din cauza banilor a trebuit sa intrerup terapia baiatului,iar acum trebuie sa fac naveta ca sa pot continua pe cat posibil ce am intrerupt.ASTIA NU SUNT COPII NU MERITA AJUTATI CHIAR DELOC?

    PETRUTA

    18 Februarie 2010 at 20:41

    • Doamne Petruta, ma tem ca gresiti. Din cate stiu, Mihaita Badita a fost ajutat (sper sa nu ma insel…) Si el are autism. Deci nu puteti generaliza. Dupa 28 febr am sa pun povestea lui Sebi pe blogul meu, poate ca cineva va dori sa il ajute si pe el

      isabellelorelai

      24 Februarie 2010 at 14:27

  37. Am o prietena care are bebelusul grav bolnav. Are nevoie de multi bani ca sa ii faca o operatie si a incercat sa obtinu numere sms. Operatorii de telefonie mobile au refuzat din diverse motive. Cei de la romtelecom au acceptat, dar au cerut contract printr-o fundatie. Au contactat si Fundatia ziarului Clik cu campania si au raspuns “Putem sa incheiem noi contractul cu operatorul de telefonie, dar nu va putem garanta ca banii ajung la copilul dvs, intrucit ne rezervam dreptul de a analiza cazurile mai importante si sa hotarim ce finantam din ei. Daca va convine bine, daca nu… nu”. Oare asa vor proceda si cu acesti copii? Strang bani cu SMS-ul pe seama atator copii si ajuta doar unul? Nu inteleg

    sanda

    13 Martie 2010 at 22:23

  38. BUNA ZIUA TUTUROR CELOR CARE IMI VOR CITI CITEVA RINDURI IN CARE NU POT DECIT SA VA ROG DIN SUFLET ACORDATI-MI O SANSA DE A MA AJUTA SA MAI POT LUPTA CU BOLILE MACAR SA-MI TERMIN LICEUL CU TOTUL CA AS VREA SA FIU SI EU O ADOLESCENTA CA TOATE DE VRISTA MEA DAR TEAMA SI INDIFERENTA MA FACUT SA MA ROG LA DUMNEZEU MACAR SA GASESC UN MIC AJUTOR DE LA SEMENI LUI ,CA CEI MAI FRUMOSI ANI SA NUI PETREC IN CARUT CU ROTILE .CITI-TI VA ROG http://www.savebianca.ro si …..CU RESPECT BIANCA VELICHEA

    velichea bianca

    21 Martie 2010 at 12:21

  39. buna ziua,
    am un nepotel de 4 ani jumate care sufera de autism mama lui ma roaga incontinu sa o ajut sa ne documentam sa facem si noi tot ce e posibil pentru ca ea nu stie utiliza prea bine calculatorul am citit despre terapia ABBA dar din cate am vazut aceasta este foarte scumpa si nu putem permite asa ceva surioara mea adica mama copilului e cu psihicul la pamant nu mai poate m9ie foarte mila de ea si mai ales de nepotelul meu care la varsta de 4 anisori jumate nu poate vorbi ,nu stie merge la toaleta,nu stie tine o lingura sau o furculita in mana ,traeste in lumea lui din tot ce am inteles eu de pe internet aceasta boala se poate trata insa foarte greu as dori macar sa il vad ca vorbeste am fi cei mai fericiti oameni de pe pamant mie frica sa nu faca cumva sora mea ceva cadere psihica ce se va alege de acel copil el este dependent de ea ,va rog daca puteti intrun fel sa ne indrumati pe o anumita cale pentru ca timul trece iar odata cu trecerea timpului recuperarea este din ce in ce mai grea.
    Va multumesc!

    silviu

    22 August 2010 at 20:38

  40. am si eu un aietel de 3ani si 4 luni bolnav de cancer.acum nici nu mai vede cu ochisorul drept .numai eu lucrez dar dau tot salariul la rate si la naveta nu am i mai ramane nimic ma simt vinovat antru n fel pt asta.sotia sta cu baiatul prin spital la oncopediatrie la fundeni .dani cera fructe legume carnita si nu avem cu ce sa i cumparam.nu ne mai putem descurca.iarna i mare iar noi am luat 3 papuci de lemne unu gata mai avem 2 copilului ai trebuie caldura ca e lipotemic si nu trebuie sa raceasca la citostatice si nu numai.daca vreti sa ajutati un pui mic sotia are un nr de cont .RO83BTRL04001201247481XX banca transilvania dragoi simona multumim

    dragoi valentin

    10 Noiembrie 2010 at 22:00


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

