Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ionatane

with 4 comments

Ionatane

Foto: Raluca

Copiii şi-au mai găsit un prieten. Special. Se numeşte Daniel Mădălin Răduţă. Blogul lui se numeşte Ionatane pentru că îi plac merele. Doar că el le şi mănâncă (spre deosebire de mine).

El este special pentru că este super optimist.

Daniel Mădălin Răduţă: „Tocmai am început lupta cu leucemia. Pe care o voi câştiga pentru a mă bucura în continuare de prezenţa unor oameni minunaţi din viaţa mea”.

Din când în când are nevoie de sânge – A II. Atât. În rest scrie mişto şi are o mulţime de prieteni.

P.S. Pentru că vrea să îi ajute pe copii, îi facem cadou un pont: când face citostatice are voie să mănânce mere, dar coapte. Copiii le coc în cuptorul cu microunde. Cele mai bune sunt Ionatanele, evident.

http://ionatane.blogspot.com

A, da, fotografia. Am furat-o de la Daniel. Este superbă.

Written by IsabelleLorelai

7 Noiembrie 2009 la 21:35

Publicat în prieteni

Tagged with

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] aici despre Daniel Mădălin Răduţă, care tocmai a început lupta cu leucemia (a fost diagnosticat pe […]

  2. Isabelle, cum as putea sa te contactez direct? Ai putea eventual sa-mi lasi niste date de contact folosind formularul de pe blogul meu (e o casuta pe care scrie Contact Me in dreapta sus)?
    Multumesc!

    Daniel Raduta

    20 Noiembrie 2009 at 09:31

  3. […] viitorul tată, e născut în 1981. A terminat Politehnica. Lucrează în IT. Mi-a dat din donatorii lui de sânge când l-am rugat, pentru […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

