Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţa şi meduza

with 9 comments

StelutaBurdea

Steluţa Burdea are 30 de ani şi, de puţin timp, o tumoră. Cavernom cerebral în formă de meduză.

Prin septembrie a început să aibă ameţeli. Normal, a crezut că este însărcinată. Nu era.

Ameţilele erau provocate de o tumoră de 2,6 cm a unui vas de sânge aflat între creierul mare, creierul mic şi glanda hipofiză. Vasul de sânge se umflă permanent şi apasă asupra hipofizei şi centrilor nervoşi, iar creierul este împiedicat să funcţioneze normal.

Steluţa a stat aproape o lună în spitale. Deşi starea ei nu era tocmai bună, a fost externată cu „indicaţia” de odihnă, linişte şi exerciţii de recuperare. Le-a făcut pe toate. Degeaba. La sfârşitul lui octombrie Steluţa a ajuns să fie imobilizată la pat. Îşi mişcă cu greu mâna şi piciorul drept, are ameţeli. Stările de greaţă o împiedică să se hrănească.

Medicii de la spitalele Urgenţă (Floreasca) şi Bagdasar Arseni au spus că nu poate fi operată în România, dar că operaţia este o urgenţă.

Steluţa a fost acceptată pentru operaţie la Spitalul Universitar din Zurich.

Intervenţia chirurgicală costă 52.000 de euro, din care s-au strâns 31.734 până pe 3 noiembrie 2009. Steluţa mai are nevoie de 20.000 de euro.

UPDATE 4 noiembrie 2009. S-au strâns 43.215 de euro. Steluţa mai are nevoie de 8.785 de euro. UPDATE 5 noiembrie 2009. S-au strâns 49.000 de euro. Steluţa mai are nevoie de 3.000 de euro. UPDATE 6 noiembrie 2009. S-au strâns toţi banii, 52.000 de euro. Pe 18 noiembrie 2009, Steluţa va fi operată.

http://salveazasteluta.wordpress.com

StelutaBurdea2

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. habar n-am cum ajung comentariile in wordpress. lasasem comentariul asta la textul despre Cerasela. nu stiu daca a putut fi vizualizat.
    isabelle, voiam sa intreb si daca e vreo adresa de email postata aici pe blog la care ai putea fi contactata.

    i-am scris colegei din Botosani. Las aici o parte din informatiile pe care le mai are si ea despre caz acum. Poate ajuta.

    “Chiar astazi m-am intalnit cu mama fetei, Alexandrina Mihovici cu care am mers la Protopopiat pentru a extinde apelul si prin biserici. De
    asemenea, urmare a apelului lansat in presa, nu doar de noi dar si de colegii de la Monitorul, familia a primit deja 500 de lei de la patronul unui magazin din Botosani care a amplasat o urna in magazin si incep sa se adune banii si in cont. Cel mai probabil maine vor fi impanzite afise si prin punctele Fidelio, reprezentantul lantului de supermarketuri
    contactandu-ne pentru a o ajuta pe Cerasela sa stranga banutii necesari. Femeia si-a facut o serie de cumparaturi pentru fata la care a contribuit
    patroana magazinului in cauza, din buzunarul propriu. Cerasela va primi de la Adevarul, 10 carti verzi, preferatele ei. Pentru ca Cerasela isi dorea
    sa invete cat de cat germana pentru a putea conversa cu medicii straini -am fost si i-am cumparat doua carti care sper sa ii fie de folos.Din
    informatiile pe care le am eu, suma necesara depaseste 2.000 de euro dar familia are deja 1.000 de euro in cont de la o ruda si alte 15 milioane de
    lei de la cititorii presei locale. E posibil sa se mai fi adunat ceva banuti in celelalte doua conturi deschise. Noi incercam sa o ajutam cat se
    poate, aici, la Botosani”

    ovidiu

    4 Noiembrie 2009 at 12:01

  2. BUNA,
    AM AUZIT DE PROBLEMA TA.TI AM TRIMIS SI EU O SUMA DE BANI , CARE SPER SA TE AJUTE.AM FOST SI EU OPERATA IN GERMANIA ACUM O LUNA SI STIU PRIN CE TRECI SAu cred ca stiu.am auzit cine te opereaza si stiu 3 oameni operati de acelasi medic care sunt fff bine si sanatosi si fericiti.iti spun ce mi au spus si mie prietenii :ai noroc sa ajungi la cel mai bun medic in domeniu. si daca atata lume s a mobilizat pt tine si ajungi la cel mai bun medic din lume nu e intamplator,trebuie sa traiesti.e dovada ca cineva acolo sus te iubeste
    sa mi scrii cand te intorci sa mi spui ca esti bine

    PURAN RALUCA

    4 Noiembrie 2009 at 12:41

    • Multumesc mult pentru incurajari! Chiar s-au legat toate! Si cineva acolo sus ma iubeste…
      Acum la 2 luni de la operatie fac bine, dar asta implica exercitii si multa munca.
      Si cred ca am fost „lasata” in viata pentru un scop…

      Steluta

      3 Februarie 2010 at 20:34

      • Steluta, ma bucur din suflet! Doamne ajuta sa iti fie bine
        La munca, deci 😀 Stiu de la Dan cum sunt exercitiile, dar e musai sa le faci

        isabellelorelai

        4 Februarie 2010 at 10:10

  3. Raluca, sper ca Steluţa să poată citi mesajul tău şi să o încurajeze. Mulţumesc în numele Steluţei!

    isabellelorelai

    4 Noiembrie 2009 at 12:45

  4. Multumesc Isabelle! Stiam ca ajutorul tau va fi de folos!

    Iti multumesc in numele prieteniei noastre!

    dasanti

    4 Noiembrie 2009 at 20:36

  5. […] 8.895 RON (2.000 euro) azi – prin intermediul lui Dan Sântembreanu – de la colegii Steluţei, de la Dacia Renault, bani strânşi în plus faţă de cât îi trebuiau Steluţei pentru […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

