Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Alexandra, în cuvinte mici

with 12 comments

AlexandraD

Alexandra are 9 ani şi are grijă de Gabriela, care are 34.

Alexandra este fiica Gabrielei. De prea multe ori, invers.

Sunt 3 ani de când Gabriela îşi petrece viaţa într-un fotoliu rulant.

Alexandra vrea ca mama ei să meargă din nou. Face şi ea ce poate, cu mica putere a unui copil de 9 ani. Pentru că Alexandra vrea să se plimbe cu Gabriela, de mână, prin parc.

Deocamdată… „Alexandra îmi duce plosca, Alexandra mă ajută să mă ridic pe căruţ, Alexandra îmi face exerciţii. Îmi este foarte milă de copilul asta al meu, care mereu îmi spune: Mami, când te faci bine?  Alexandra, un copil fără copilărie..” – Gabriela.

Despre Gabriela am scris aici – traumatism vertebro-medular cu fractură, operaţie, paraplegie.

Gabriela Dumitran are nevoie de bani pentru o bicicletă specială „Motomed Viva 2” necesară recuperării forţei musculare – după care poate folosi ortezele de gleznă, ca să meargă în sfârşit pe picioarele ei. Una nouă costă 4.000 de euro în România. Poate că e mai ieftină în străinătate, sau poate ştiţi pe cineva care vinde una la mâna a doua. Telefon: 0236 340 198; 0764 136 397; 0743 326 949

E-mail: gabriela_dumitran@yahoo.com

Domiciliu: Târgu Bujor, judeţul Galaţi.

AlexandraSiOrtezeleGabrielei

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. EURO: RO40 BTRL 0180 4201 M860 23XX SWIFT BTRL RO22 GLA
    Titular: Dumitran Gabriela

    gabriela dumitran

    27 Octombrie 2009 at 08:23

  2. Multumesc pe aceasta cale Isabelei un om cu suflet mare ,un om care traieste alaturi ne noi fiecare durere in parte ,un om care raspunde cu promptitudine la apelul nostru…si ma gandesc la faptul ca dumnezeu mi-a scos in cale un om cu un suflet asa de mare.Te pup dulce si iti doresc multa sanatate

    gabriela dumitran

    27 Octombrie 2009 at 12:28

    • Gabriela, fac şi eu ce pot. Aş vrea să ajut pe toată lumea dar e tare greu. Te pup (şi un pic de răbdare, până la urmă găsim o soluţie).

      isabellelorelai

      28 Octombrie 2009 at 09:50

  3. buna…nu am mai vorbit in ultima perioada …cum stati cu sanatatea??sper sa aud numai de bine:)Ai primit cumva un rasouns in ceea ce priveste i eventuala operatie??te pup dulce si sa auzim numai de bine

    gabriela dumitran

    2 Noiembrie 2009 at 15:45

    • Gabriela, mulţumesc de întrebare, prost (răceală şi o criză de inimă), multă treabă… Deci nasol.
      Încă nu am primit răspuns (oricum, aştept din 2 locuri)

      isabellelorelai

      4 Noiembrie 2009 at 12:24

  4. Ma voi interesa aici in Germania sa vad daca este la mana a doua de vanzare vre-o bicicletă specială „Motomed Viva 2”.

    engelbote

    3 Noiembrie 2009 at 00:49

    • Mulţumesc mult, doamna Oana. La un moment dat cineva din Olanda, parcă, o dona – a fost f solicitată şi s-a dat rapid. Poate avem şi noi noroc.

      isabellelorelai

      4 Noiembrie 2009 at 12:58

      • VA DORESC INSANATOSIRE GRABNICA!SI UN PIC MAI VESELA SI FARA GRIJI!
        SA DEA D-ZEU, CACI O ASTFEL DE BICICLETA MAI RAMANE CATEODATA DE LA PERSOANE F BATRANE CARE AU DECEDAT IAR FAMILIA LE DA MAI PE DEGEABA! Ma gandeam sa dau anunturi, care are asa ceva…Multi insa au inchiriat de la spital si trebuie sa le dea inapoi, cum am facut noi cu carutul cu rotile al soacra-mii.
        aaa,ati observat, ca sus la „Comentarii recente” nu mai apar cand va scriu ceva?Si de aceea mi-e f greu sa gasesc ultimele comentarii de pe pagini diferite…

        engelbote

        5 Noiembrie 2009 at 01:03

    • Doamna Oana mi-au dat lacrimile cand am vazut ca mi-ati raspuns….parca nu mai aveam nici o speranta …va multumesc din suflet pentru faptul ca incercati sa ma ajutati…iar daca va este de folos am gasit eu un sait din germania care ar avea de vanzare acest tip de biciclete la mana a doua http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=de&u=http://shop.ebay.de/sis.html%3F_kw%3DReck%2BMedizintechnik%2BBewegungstrainer%2BMOTOmed%2Bviva%2B2&ei=EfTnSrTdFYjH-Qb13_SHBw&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAcQ7gEwADh4&prev=/search%3Fq%3Dmotomed%2Bviva%2B2%26hl%3Dro%26sa%3DN%26start%3D120 va pup dulce si multa sanatate

      gabriela dumitran

      4 Noiembrie 2009 at 13:22

      • D-na Gabriela, v-am trimis o donatie 20€ si mai multe informatii despre bicicleta folosita de la ebay care incepe la 1250€ si nu are nici o oferta pana acum, precum si faptul ca se poate si cu 2000 achizitiona pana la sfarsitul licitatiei!Numai cea nou ambalata costa 4000 de €!Dar sunt si la jumate de pret, in stare perfecta de functionare!Iar VIVA1 care e tot la fel de buna costa pana intr-o mie de euro, acum la ebay 250€!Trebuie doar sa fie mai putin performanta decat viva2;cu o manevra mai putin, sau o comanda pe ecran, cum ar fi spre ex la bicicleta fitnes sa nu arate caloriile pierdute!Va tin la curent..

        engelbote

        5 Noiembrie 2009 at 00:54

  5. Multumesc din suflet doamnei OANA …deci nu pot sa cred ca e adevarat si ca pot spera sa revin ceea ce am fost…va multumesc din suflet tuturor celor ce sunt implicati… doamna Isabela …doamna Elena si tuturor ce imi sunt alaturi.VA MULTUMESC

    gabriela dumitran

    5 Noiembrie 2009 at 09:32

  6. si-a renovat casa cu banii,,,din donatii,,,iar bicicleta,,,,are,,,,are si 2 sclavi care munceste ptr ea destul,,

    halloo

    16 August 2010 at 12:40


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

