Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Copii şi cărţi. O carte zâmbitoare pentru un copil bolnav

with 40 comments

Am primit mesajul Cristinei. Îl postez întocmai. Dacă credeţi că ideea ei este bună şi cunoaşteţi persoane care pot sprijini, vă rog frumos să îi daţi un semn, pe mail – este adresa mai jos. Vă mulţumesc.

„Sunt Cristina din Ploiesti, am 50 de ani si, nu demult (2003), am trecut printr-o incercare la IOB (operatie, chimioterapie, radioterapie…) – n.b. IOB însemnând, pentru necunoscători, Institutul Oncologic Bucureşti, Fundeni. As dori sa-i inveselesc putin pe copiii bolnavi de cancer, leucemie si alte boli grave, care fac tratament. Insa as avea nevoie de putin ajutor. Pe scurt: eu cumpar materiale de la o editura + tipografie (pagini ilustrate + coperti), vin la Bucuresti si iau niste date despre copilul respectiv, tiparesc si leg cartea. Rezulta o poveste personalizata al carei erou este copilul, alaturi de prieteni, rude, parinti, invatatoare etc. Sunt mai multe teme, toate potrivite pentru 2 – 10 ani. Copiii sunt foarte incantati si le citesc (sau le asculta) cu placere. Cartea este facuta special pentru fiecare. Deplasarea la Bucuresti, stransul datelor, realizarea si aducerea cartilor la Bucuresti, le pot face eu. As avea nevoie de un sponsor pentru a procura materialele, cca 19 RON/carte. Pot fi contactata la adresa de e-mail: dea@spoting.ro Vă multumesc”.

CartiPersonalizate

Fotografia este de la Cristina. 

UPDATE 4 decembrie 2009: Primele cărţi au sosit la copii. Mai multe aici:

https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/12/05/stelutele-de-mare-din-carti


Written by IsabelleLorelai

25 Octombrie 2009 la 10:43

Publicat în ajutor, boala, copii bolnavi, opinii, scrisori

Tagged with ,

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Va multumesc pentru articol

    cristina

    cristina

    26 Octombrie 2009 at 07:54

    • Doamna Cristina, peste o saptamana sau doua va spun daca am reusit ceva – incerc sa „finantez” eu primele 5 povesti.

      isabellelorelai

      26 Octombrie 2009 at 10:08

  2. am citit,va multumesc
    Cristina

    cristina

    26 Octombrie 2009 at 10:52

  3. […] Copii şi cărţi. O carte zâmbitoare pentru un copil bolnav Doamna Cristina:”As dori sa-i inveselesc putin pe copiii bolnavi de cancer, leucemie si alte boli grave, care fac tratament. Insa as avea nevoie de putin ajutor pentru carte,o poveste personalizata al carei erou este copilul, alaturi de prieteni, rude, parinti, invatatoare etc”. Alexandra are 9 ani şi are grijă de Gabriela, care are 34. „Alexandra îmi duce plosca, Alexandra mă ajută să mă ridic pe căruţ, Alexandra îmi face exerciţii. Îmi este foarte milă de copilul asta al meu, care mereu îmi spune: Mami, când te faci bine? Alexandra, un copil fără copilărie..” – Gabriela. Gabriela Dumitran are nevoie de bani pentru o bicicletă specială „Motomed Viva 2” necesară recuperării forţei musculare – după care poate folosi ortezele de gleznă, ca să meargă în sfârşit pe picioarele ei. Una nouă costă 4.000 de euro în România. Poate că e mai ieftină în străinătate, sau poate ştiţi pe cineva care vinde una la mâna a doua. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: Banca Transilvania – Filiala Târgu Bujor, judeţul Galaţi RON: RO 65 BTRL 0180 1201 M860 23XX EURO: RO 40 BTRL 0180 4201 M860 23XX Cod SWIFT: BTRL RO 22 GLA Titular: Dumitran Gabriela Telefon: 0236 340 198; 0764 136 397; 0743 326 949 E-mail: gabriela_dumitran@yahoo.com Domiciliu: Târgu Bujor, judeţul Galaţi. Pe blogul Gabrielei este un cont Paypal: http://pasgri.blogspot.com […]

    • d-NA Gabriela, eu v-am trimis 20€ la inceputul lui dec. pe contul afisat!Voi vedea de ce nu i-ati primit si voi incerca la sfarsitul lunii iar!

      engelbote

      7 Ianuarie 2010 at 01:49

  4. Draga Isabela, si noi am vrea sa ajutam…as vrea sa stiu, insa, cu exactitate cati copilasi sint ca sa vedem ce reusim sa facem…
    Multumesc!!!

    Laura Sava

    29 Octombrie 2009 at 15:53

    • Laura, aştept să vină copii cu poveştile scrise de ei. Le fac pe primele şi aştept reacţii de la ceilalţi, să vedem dacă vor dori toţi. Eu i-am rugat pe primii 6 să scrie cum văd ei viaţa, de când s-au îmbolnăvit, cu cuvintele lor (le-am dat caiet şi pix, normal). Nu, nu sunt crudă. Copiii au acceptat pe loc. Cei care nu ştiu încă să scrie vor dicta mamelor. Care mame şi ele au fost de acord. Cea mai frumoasă poveste primeşte şi un premiu (mă mai gândesc ce 😀 ) dar surpriza mare vor fi cărţile, cu fotografiile lor pe ele. A, da, evident că nu lor nu le-am spus 😀
      Acasă mai aşteaptă încă vreo 80 de caiete, mi le-a trimis doamna Ligia. Mai am de cumpărat 80 de pixuri.

      isabellelorelai

      29 Octombrie 2009 at 23:09

  5. Doamna Isabela,
    am citit postarea dvs. si as vrea sa fac unele precizari:
    Cartile pe care le fac eu sunt in nr. de 7,diverse teme ;textul este in stransa legatura cu ilustratiile si coperta ;personalizarea consta in aceea ca personajele povestii sunt particularizate pentru fiecare copil(eu completez mai intai un formular cu datele necesare :nume,prieteni,localitate,varsta,numele parintilor,denumirea scolii,gradinitei,etc.);poza copilului nu apare pe coperta,ea este prima pagina a cartii; rezulta o poveste cu personaj principal copilul respectiv alaturi de cei apropiati lui ,care sunt la randul lor personaje in poveste;nu este o carte cu alt continut,ci cu alte personaje;daca ne vom intalni,am sa aduc model din fiecare carte.
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    30 Octombrie 2009 at 07:52

    • Doamna Cristina, vreţi să spuneţi comentariu.
      Da, am înţeles din prima. Dar eu mă refer doar la copiii din spital. Înţeleg că nu faceţi doar 7 cărţi de toate, ci nenumărate cărţi pe 7 teme, nu?

      isabellelorelai

      30 Octombrie 2009 at 09:29

  6. eu leg cartile,astfel incat pe langa pagina cu poza copilului,as putea adauga o pagina cu gandurile lui asternute pe hartie;si apoi sa urmeze povestea.
    Cristina

    cristina

    30 Octombrie 2009 at 07:56

    • Doamna Cristina, bănuiesc că puteţi face şi asta, că nu e greu. Nu uitaţi că aceşti copii nu ajung cu lunile la şcoală. Sau nu mai ajung deloc…

      isabellelorelai

      30 Octombrie 2009 at 09:30

  7. da,sunt sapte teme diferite ,in functie de varsta copilului;ce pagini mai adaugam pe langa povestea propriu-zisa si ilustratiile ei,vom stabili impreuna.
    cu stima,
    Cristina

    cristina

    30 Octombrie 2009 at 09:41

  8. As dori sa sponsorizez si eu cu 20 de euro pt aceasta idee deosebita!Cam cat ar costa o carte ? Cate se pot face de 20 de euro?Copiii vor fi incantati.Unde?

    engelbote

    3 Noiembrie 2009 at 01:19

    • Doamna Oana, vă rog să aveţi un pic de răbdare să primesc de la copii poveştile lor.
      20 de euro inseamna cca 82 RON.

      isabellelorelai

      4 Noiembrie 2009 at 12:54

  9. Doamna Isabela,

    „finantez si eu 3 carti” (cu ajutor de la Ploiesti)pentru Mos Nicolae:Fabian,Cosmina si Georgi;cartea se numeste „Salvati-l pe Mos Craciun”si are ca motto:
    „Sunt lucruri in care trebuie sa CREZI pentru a le VEDEA”!
    In preajma Craciunului sper sa fac inca doua:Ovidiu si Stefanel(vesele,pentru varsta lor);astept raspuns ca sa stiu cum facem sa iau datele copiilor.
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    10 Noiembrie 2009 at 12:58

    • Cristina, mai avem de aşteptat, să treacă problema cu carantina (nu am putut intra să iau caietele).

      isabellelorelai

      10 Noiembrie 2009 at 23:54

  10. Doamna Isabela,

    va rog sa-mi spuneti daca ne putem intalni vineri 4 decembrie ,dupa ora 17 la Budimex sau unde credeti Dvs ca e mai bine;vreau sa aduc cele 6 carti pentru copiii de care v-am vorbit;ce vesti mai aveti despre ei?
    daca nu puteti vineri ,imi spuneti dvs. cand;eu am cartile gata,miercuri dupa-amiaza(2 dec.)

    cristina

    29 Noiembrie 2009 at 05:09

  11. va multumesc;astept raspuns.

    Cristina din Ploiesti

    cristina

    29 Noiembrie 2009 at 05:10

    • Doamna Cristina, vineri este OK.
      Fabian – este în spital, la cură
      Cosmina – este în spital (tocmai ce am terminat de vorbit cu mama ei, aveam ceva urgent de rezolvat) plus că mâine e şi ziua ei, o cheamă şi Andreea
      Georgi – pentru ea trebuie dusă la Fundeni, dar rezolvăm – mai am eu de dus ceva pentru ea
      Ovidiu – a plecat vineri acasă, se întoarce pe 8 decembrie la tratament (îi duc cartea când se întoarce)
      Stefanel – este la spital inclusiv luni, a venit pentru evaluare dar mai aşteaptă nuşte rezultate de la analize
      Gabita – este posibil să îi dea drumul luni (dacă nu a plecat ieri) în funcţie de analize, şi se întoarce pe 8 decembrie

      isabellelorelai

      29 Noiembrie 2009 at 11:29

    • buna ziua,d-na CriStina, cum spuneam mai sus, as dori sa sponsorizez si eu cu 20 de euro cateva carti.Cate carti se pot face de acesti bani si unde as putea sa-i trimit? Pt transfer din strainatate as avea nevoie de un cont in euro cu titular iban si SWIFT!:mUMULTUMESC ASTEPT RASPUNS

      engelbote

      3 Decembrie 2009 at 11:20

      • Doamna Oana,
        Sunteti de acord sa-mi trimiteti banii necesari confectionarii cartilor personalizate prin Western Union?
        astept raspuns,
        multumesc,
        Cristina

        cristina

        8 Decembrie 2009 at 12:06

  12. Doamna Isabela,
    multumesc pentru raspuns;
    sa-mi spuneti la ce ora puteti ajunge la Budimex si care este locul de intalnire;
    La multi ani, Cosminei!
    Daca gasim sponsori, mai pot face cateva pana la MOS CRACIUN;imi spuneti Dvs pentru cine.
    Cristina

    cristina

    29 Noiembrie 2009 at 22:48

    • Doamna Cristina, eu la 17.00 sunt acolo, imi trimiteti un mail sa facem schimb de numere de telefon?
      Pe urmatoarele le platesc eu, e randul meu

      isabellelorelai

      30 Noiembrie 2009 at 02:18

      • UNDE SA TRIMIT SI EU CEI 20€ PROMISI PT CARTI?

        engelbote

        30 Noiembrie 2009 at 19:26

        • Doamna Oana, cred că doamnei Cristina. Îi trimiteţi dvs un mail?

          isabellelorelai

          2 Decembrie 2009 at 01:57

          • da ai trimit acum.Astazi sunt la tema donatii si daca tot sunt in contact cu banca voi trimite astazi mai multor copii bani.

            engelbote

            3 Decembrie 2009 at 11:10

  13. Doamna Isabela,
    Va multumesc pentru raspuns;
    miercuri va dau mail cu nr.de telefon;trebuie sa dau de la serviciu,acasa nu am casuta postala.
    cu stima,
    Cristina

    cristina

    30 Noiembrie 2009 at 08:22

  14. Doamna Isabela,
    Am citit,multumesc.

    cristina

    2 Decembrie 2009 at 07:46

  15. […] Scriam despre propunerea Cristinei – cărticelele personalizate care să-i înveselească pe copii – aici. […]

  16. Doamna Isabela,
    Va trimit lista cu numele copiilor pentru care fac(em) carticele de Craciun
    cand aveti timp ,sa-mi trimiteti cate o poza pentru cei care nu au fotografii puse pe blog-ul dvs.
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    5 Decembrie 2009 at 19:17

  17. Doamna Oana,
    Cu 20 eur se pot face 5 carti (cu aproximatie prin adaos);
    nu am mai primit niciodata bani din strainatate si trebuie sa ma lamuresc cum se face;
    cum aflu,va raspund .
    multumesc,
    Cristina

    cristina

    5 Decembrie 2009 at 19:25

    • D-na Cristina,cum am mai scris de cateva ori pe blog,pt.20€ as plati 25 € la Western Union.Indiferent de suma trimisa, pana in 500€ se platesc 25€!La o suma mai mare poate s-ar merita, dar asa, nu are rost.Ami trebuie un cont in euro pt strainatate, sau daca doriti as putea iar sa iau legatura prin tel.cu d-na Christina din Sibiu care ma ajuta cu banii in astfel de situatii, si are cont in euro, iar d-nei poate sa va trimita prin posta banii, cum am mai facut pt copii, cu d-na Isabela.Pt asta ar fi necesara adresa d-stra, unde ea sa va trimita banii…

      engelbote

      8 Decembrie 2009 at 12:18

      • Doamna Oana,
        imi pare rau,nu stiam de aceasta taxa;daca imi dati adresa dvs de mail ,eu va trimit adresa mea din Ploiesti;daca si doamna din Sibiu este de acord,facem asa cum ati propus Dvs.
        multumesc,
        Cristina

        cristina

        8 Decembrie 2009 at 12:40

    • sCRIETI-MI VA ROG pe blogul engelbote.wordpress.com,de acolo primesc mesajul d-stra cu adresa direct in email!Cum primesc adresa, transfer banii d-nei Christina din Sibiu! Va rog sa nu mai taraganati lucrurile, caci nu mai am prea mult timp sa intreb si sa scriu!Scrieti-mi adresa acolo,pt trimisul prin posta, sau contul din Romania unde ea va poate trimite mai departe in lei!

      engelbote

      7 Ianuarie 2010 at 01:47

  18. Buna,

    Doresc sa realizez un nou proiect si am nevoie de oameni care sa ma ajute. Este un proiect frumos, indraznet si in acelasi timp controversat.
    Se adreseaza tinerilor care sufera de o boala incurabila si care isi cunosc sansele de supravietuire.
    Este un show despre viata, despre puterea de lupta a unor tineri care vor sa traiasca din plin pana la sfarsit.

    Ce vreau eu sa fac?

    Vreau sa le indeplinesc toate dorintele!

    Un reality show cu si despre viata lor si sa le aduc un zambet pe buze. Stiu ca uneori conteaza mai mult decat orice altceva.

    Cati dintre noi nu si-au dorit sa il cunoasca pe Gica Hagi sau sa mearga in culise la un concert Iris? Orice se poate daca iti doresti!

    Asadar astept sa imi scrieti povestile voastre pe adresa de mail simonadonosa@yahoo.com si eu va voi indeplini dorintele!

    Multumesc!

    Silence

    8 Decembrie 2009 at 14:51


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

