Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Konnichi wa. Watashi no namae wa Mihai Andrei Furusho. Onegai shimasu…

with 19 comments

… Bună ziua. Numele meu este Mihai Andrei Furusho. Vă rog… Vă rog să mă ajutaţi… 

AndreiMihaiFurusho1mic

Mihai Andrei Furusho are 7 ani şi jumătate, s-a născut pe 27 februarie 2002. Pe jumătate este român, mămica lui se numeşte Simona Livia Anghel. Iar pe jumătate este japonez, tăticul lui se numeşte Furusho Yoshitomo. Doar că tatăl natural l-a părăsit.

Pe jumătate a fost sănătos Mihai Andrei. Până în iunie 2009, când a ajuns de urgenţă la Budimex. Apoi a fost transferat la Bagdasar Arseni, pe 24 iunie 2009.

L-au externat pe 1 iulie 2009, cu diagnosticul: Boala Recklinghausen; Proces expansiv chiasmă optică cu externsie la nivelul trunchiului cerebral, nucleilor bazali, cerebelului; Atrofie optică bilaterală.

Mihai Andrei s-a născut cu nişte pete. Se numesc „pete cafea cu lapte” şi sunt specifice maladiei Recklinghausen. Doar că asta a aflat mama când Mihai Andrei a împlinit 3 ani. Până atunci niciun medic nu i-a spus că ar fi vorba despre vreo boală.

Mihai Andrei avea 3 ani şi era la creşă când i s-a făcut rău pentru prima dată. Febră mare, vărsături. Făcuse o bronşită. Ajuns la Budimex, medicii i-au pus şi diagnosticul maladiei. Mai departe a fost transferat la Bagdasar Arseni, unde mama a aflat mai multe despre evoluţia bolii. A mers şi la clinici private, a aflat aceleaşi lucruri.

Niciun medic, însă, nu le-a recomandat să facă un CT sau un RMN. Abia în februarie 2007, când Mihai Andrei avea 4 ani şi 7 luni, a fost consultat de către doamna Dr. Elena Selea de la Budimex, care i-a recomandat un CT. Rezultatul a fost rău: leziuni pe nervii optici.

În martie 2007, Mihai Andrei a făcut şi RMN-ul, la Euroclinic. Diagnosticul a fost oribil: tumoră pe nervii optici şi două chisturi arahnoidiene – Gliom de nerv optic bilateral şi chiasmă optică. Mihai Andrei era în pericol să îşi piardă vederea.

Un alt RMN, în septembrie 2007. Apoi, la un alt RMN, în iulie 2008: tumorile erau mai mari.

Simona: „Am fost la spitalul Bagdasar,  la domnul dr. Iliescu, si n-e zis ca ce are copilul este inoperabil, pana cand vederea nu ii va fi afectata si va mai zari foarte putin abia atunci va putea intervenii chirurgical, iar pana la varsta de 10-11 ani sigur va ramane fara vedere…. El, mititelul, nu stie ce se intampla cu el… Stie ca are o bubita la capusor si trebuie sa se faca bine si de cate ori este nevoie sa ia cate o pastiluta o ia cu mare placere, doar ca sa se faca bine”.

Pe 24 iunie 2009, Mihai Andrei a intrat în comă. S-a culcat la prânz şi nu s-a mai trezit. A ajuns la Budimex. La un CT se vedeau doar leziuni şi o pată difuză, de sânge. A fost transferat la Bagdasar Arseni, la terapie intensivă. A stat în comă 48 de ore. După 7 zile, diagnosticul a năucit-o pe mamă: „Copilul are o tumora gigant bilaterala, pe nucleii bazali pana aproape de trunchiul cerebral…

Simona a fost sfătuită de medicii români să ducă copilul în străinătate. Simona a trimis mesaje la INI Hanovra. Medicul german a sfătuit-o pe Simona să scrie în Turcia, pentru tratament radio şi chimio terapeutic la Clinica Anadolu – John Hopkins.

A primit răspuns de la Clinica Anadolu din Turcia, îl acceptă pe Mihai Andrei: tratamentul durează 18 săptămâni şi costă 9.530 de euro, din care Mihai Andrei a strâns, până pe 12 octombrie 2009, 798 euro şi 28.880 RON. Sumă la care se adaugă cheltuieli pentru spitalizare (o zi costă 75 de euro), transport şi cazare. În total 22.000 de euro.

Simona: „Eu si familia mea suntem oameni cu o conditie sociala  modesta  care traim strict din salarii. Eu am primit ajutorul de insotitor persoana cu handicap grav pentru Andrei. Nu putem reusi sa strangem aceasta suma… Starea lui Andu se depreciaza  de la o zi la alta, avand stari de voma tot mai des, pierdera echilibrului si ameteli… Va rog din inima, cu durere in suflet, pe toti cei ce citesc aceasta poveste sa ne ajute  cu cat de putin puteti, pentru a reusi sa strangem banii necesari pentru chimioterapie. Va multumesc tuturor si Dumnezeu sa va dea sanatate!” 

AndreiMihaiFurusho2acum

Mihai Andrei Furusho este din Bucureşti. Locuieşte cu mămica lui (care are 30 de ani)  în cartierul Rahova. Mama şi-a lăsat serviciul şi este însoţitor al copilului, iar soţul Simonei lucrează în construcţii. Mihai Andrei a început şcoala în septembrie, însă la o şcoală specială – a rămas cu leziuni cerebrale în urma comei din iunie. Zi de zi, Mihai Andrei bate drumul din Rahova până la intrarea în comuna Popeşti Leordeni, unde este şcoala specială. Un chin.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

Raiffeisen Bank – Sucursala Bucureşti – Rahova Sud

RON: RO 81 RZBR 0000 0600 1194 7395

EURO: RO 97 RZBR 0000 0600 1194 7398

Cod SWIFT: RZBRROBU

Titular: Anghel Livia-Simona

Telefon: 0763 680 205. E-mail: samyoha2003@yahoo.com

În urma mediatizării, Mihai Andrei a strâns, până pe 12 octombrie 2009, 798 euro şi 28.880 RON.

UPDATE 18 octombrie 2009. Simona, fericită, ne anunţă că în cont s-au strâns 33.507 RON şi 1.808 euro. A mai primit din Italia, de la domnişoara Maria, încă 140 de euro. Cunoştinţele şi prietenii au mai strâns 6.000 RON. Până pe 16 octombrie 2009, Andu are 39.507 RON şi 1.948 de euro. Dacă totul decurge bine, mâine, pe 19 octombrie, la ora 18.00, îi vedem la emisiunea „Celebri sau nu la Mihaela Tatu”, pe Antena 2. Baftă! UPDATE 21 octombrie 2009. Simona spune că pe timpul emisiunii au fost peste 600 de apeluri la Teledonul Romtelecom. Asta ar însemna încă 1.200 de euro. Simona mulţumeşte tuturor! UPDATE 23 octombrie 2009. La începutul emisiunii din 21 octombrie 2009 (miercuri), Mihaela Tatu anunţă că s-au strâns 1.500 de euro pentru Andu. Asta înseamnă un total de 39.507 RON şi 3.448 de euro.

Blogul lui Mihai Andrei:

http://sospentruandrei.wordpress.com

Vă mulţumesc – Arigato!

.

Steluţele de mare

.

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am un prieten, care m-a jutat foarte mult cand am avut nevoie si ma ajuta in continuare. In aceasta seara am citit pe netlog un mesaj si m-am gandit la voi, Isabelle. Ma gandeam sa iti scriu, ca sigur nu voi gasi eu toate cazurile care s-ar preta acestui anunt:
    „– Claudiu wrote:

    Daca cunoasteti vreo persoana care are nevoie de operatie la ochi si nu si-o poate finanta, sunt aici sa va ajut. Consulul Alex Jacob din Germania are o fundatie prin care finanteaza sute de asfel de operatii si am ajutat si eu pe unii din judetul Alba pana acum. Daca vreti sa ajutati si voi mai departe, va stau la dispozitie cu informatii pe http://www.nicusan.ro

    Uite ca sunt si astfel de oameni care dau si nu cer. Sa-i tie Domnu’ cat mai mult printre noi.

    Al vostru Claudiu Nicusan”

    Sper sa fie un inceput… un inceput de mai bine!
    DOAMNE AJUTA!
    Christina

    christina suciu-hening

    12 Octombrie 2009 at 22:12

  2. Buna ziua,

    Nu ma descurc sa lucrez pe blog si nu stiu cum sa va contactez
    Am nevoie de ajutor pentru nepoata mea, nepoata diagnosticata acum 3 ani cu leucemie acuta limfoblastica
    A facut a doua recadere si are nevoie de transplant dar nu are donator compatibil ( a fost verificat fratele ei)
    Am nevoie de sfaturi in primul rand si de ajutor financiar in al doilea rand
    Familia ei nu mai are surse si nici resurse financiare si, din pacate, nu mai are nici sperante
    Ce pot sa fac si cu cine sa vorbesc?
    Voi astepta un raspuns pe acest blog sau pe adresa de email zcorneliaz@gmail.com , sper sa reusesc sa mai gasesc aceasta pagina
    Cornelia

    Cornelia

    13 Octombrie 2009 at 11:47

  3. Sunt mamica lui Andrei,doresc sanatate multa tuturor!
    Doamne Ajuta!
    Isabelle,ti-am trimis mail

    simona

    13 Octombrie 2009 at 12:52

  4. Am trecut pe la Romtelecom.Of, Doamne !

    zincabeiu

    13 Octombrie 2009 at 18:48

  5. […] detalii, numere conturi pentru donatii, click aici si aici […]

  6. Isabelle,sa sti ca am avut foarte mari emotii aseara la emisiunea Mihaelei,credeam ca nu se mai termina,dar mi-a placut.Mihaela Tatu este o femeie foarte pozitiva datorita felului ei si starea de bine pe care o degaja ma facut sa ma simt ca la o sueta intr-e fete,are un suflet extraordinar,ata ea cat si dl.Nelu Ploiesteanu si dn.Carmen Radulescu. Anducu a fost foarte entuziasmat ca a vazut-o pe mami la televizor,mi-a zis”mami te-am vazut,ti-am facut cu mana m-ai vazut?”
    Azi dimineata ma sunat matusa mea care lucreaza la romtelecom,se numeste Doina Cuciureanu si pe aceasta cale ii multumesc din suflet pentru ceea face pentru noi si mi-a zis ca au fost 600 si ceva de apeluri date la numarul de teledon.
    Sa dea BUNUL DUMNEZEU sa fi avut impact emisiunea de aseara asupra oamenilor si sa reusim sa strangem banutii pentru ca in fiecare zi imi zice Anducu ca il doare capusorul.
    Iti doresc o zi minunata in ciuda vremii de afara si mii de multumiri!

    simona

    20 Octombrie 2009 at 15:27

  7. Multumesc,Isabelle!
    Esti un INGER pe pamant!
    De cand am aparut la povestiri adevarate,ma suna doua familii care au foarte mari probleme,atat de sanatate cat si financiar.Una din aceste familii este din Tecuci,este o fata de 29 de ani Florea Neluta care are 5 copii este singura fara nici un ajutor,sotul a parasit-o iar ea se chinuie sa le ofere copiilor cat de cat un trai decent iar unul din copilasi are un gheag de sange pe creier iar de ceva timp nu mai vorbeste.Acum 2 saptamani m-a sunat prima data si mi-a povestit in mare despre situatia ei dar nu am pututsa o ajuta decat sa-i dau nr de tel al dn. Narcisei Tancu in speranta ca poate reuseste sa o ajute cu problema baietelului.Ma sunat astazi sa ma intrebe de Andu si ma roaga sa o ajut cu niste hainute care nu mai am nevoie de ele.
    Familia cealalta este din jud.Salaj si ei la fel au 7 copii care unul din ei este paralizat si nu au nici un fel de ajutor la fel si ei ca si Neluta m-au rugat sa ii ajut cu ceva hainute.
    Saptamana viitoare am sa ma ocup in mod special de acesti oameni insa din pacate doar cu atat ii pot ajuta.
    Spune-mi,te rog,ce parere ai si poate iti voi trimite adresele lor sa le putem afisa pe blog si sunt sigura ca exista multi oameni cu suflet care au hainute ramase de pe la copilasii si le poate pune intr-o cutie ca sa ajunga la ei.

    simona

    21 Octombrie 2009 at 17:03

    • Simona, cu placere ii ajut. Sa trimita fotografii cu copiii si acte medicale, sa vad despre ce este vorba.

      isabellelorelai

      21 Octombrie 2009 at 17:51

  8. ok…am sa ii sun sa le transmit.

    simona

    21 Octombrie 2009 at 18:27

  9. Buna seara,Isabelle!
    Azi am fost la dr Danaila sa-i cer si dansului o parere insa nu am aflat mai multe decat stiam,am fost nevoita sa merg si pana la spitalul Bagdasar ca sa iau filmele de la ultimul RMN a lui Anducu sa se uite dansul pe ele…cat am asteptat pe hol in fata arhivei m-au trecut toti fiorii,cate mamici ieseau pe hol si plangeau in hohote pentru ca,copiilor lor nu li se mai da nici o sansa la viata l-e spun medicii in fata ca ingerasii lor vor muri….ce inima sa ai?ce om sa fii sa spui asemenea vorbe?vorbe care nu si le doreste nimeni sa le auda niciodata,vorbe care te dor mai mult decat orice pe lumea asta,vorbe care iti rasuna zi si noapte in minte si te gandesti,oare asa va fi???
    Mi-am amintit de momentele acelea cand mi s-a spus si mie cruntul diagnostic a lui Anducu de tumora gigant…la fel am procedat si eu,am iesit pe hol si am inceput sa plang,sa plang si iar sa plang.
    Pur si simplu te infiori,te cutremuri de ceea ce se intampla in spitatlele din Romania…indiferenta cat cuprinde,insensibilitate fara margini,mizerie si bataie de joc si mai rau este ca suntem obligati sa suportam toate astea,suntem prea mici intr-o lume atat de mare.
    Au trecut 5 luni de atunci si traiesc in fiecare zi cu frica zilei de maine sa nu i se intample ceva,de cateva zile se vaita de dureri de spate iar acum doua zile a avut iar stari de voma si astazi ii fugeau ochisorii foarte tare.Maine ma duc cu el la genetician sa vedem daca exista si pe aceasta cale ceva sa ii impiedice aceasta boala,din pacate nu am reusit sa mai strangem nici un banut,insa am incredere in Dumnezeu si in oamenii cu suflet si ca intr-un final vom reusi sa plecam.
    Sanatate multa tuturor!
    DOAMNE AJUTA!

    simona

    3 Noiembrie 2009 at 21:26

    • Bună dimineaţa, Simona,
      Prin ce trebuie să treci… Of, Doamne
      Nu ştiu… Nu ştiu să îţi răspund, nu ştiu de ce oamenii trebuie să treacă prin aşa ceva…
      Of.

      isabellelorelai

      4 Noiembrie 2009 at 12:40

  10. CRACIUN FERICIT TUTUROR!!!
    Sanatate multa si sa dea Domnu’ sa auzim numai de bine!!!

    simona

    25 Decembrie 2009 at 13:00

  11. […] Andrei – Andu, cel pe jumătate japonez – a cărui poveste o ştiţi – a împlinit 8 ani pe 27 februarie 2010. Datorită oamenilor buni a reuşit să strângă o […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

