Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Viaţa în roz

with 11 comments

ViataInRozDeGeorgiana

Aşa o vede Georgiana. Pentru că Georgiana crede în minuni. Are 6 ani. Şi tumoră neurocerebrală cu proces expansiv intracranian, 2 operaţii pe creier, de extirpare a tumorii gigant, în 2007 şi 2008. A făcut chimioterapie. Şi mai multe…

Mi-a plăcut cerul ei roz. Chiar dacă din când în când este prizonieră în spital. Cred că Ovidiu a văzut-o când picta chiar Viaţa în roz, care mi-a plăcut atât de mult.

Ovidiu: Georgiana

Georgiana mi-e cea mai dragă. Recunosc. E atât de frumoasă! Îmbrăcată în roz, cu ochi negri de ursuleţ de pluş, cu părul negru.

E atentă când pictează. Pictează bine.

Îl iartă pe Francisc care a mai fost rău cu ea.

Îşi desenează o casă a ei.

Nu-l va invita pe Francisc acolo decât dacă se va cuminţi.

Francisc ţine cumva la ea, dar e băiat şi nu vrea să o arate.

Dacă i-am spune Georgianei că el plângea când ea nu era acolo… E atent cu ea când vine vorba de păpuşi. Are pe pat un joc în care Farncisc arată că poate fi unul din cei mai grijulii bărbaţi. El găteşte, spală, îngrijeşte. Şi o ajută pe Georgiana.

Mama ei e tânără şi la fel de frumoasă. Doar că puţin tristă.

Georgiana a trecut de un hop. În doi ani se va putea spune dacă a scăpat de tot, dar e puţin expusă în perioada aceasta.

Asta nu o poate opri pe mama sa probabil să binecuvânteze fiecare zi alături de minunăţia asta de fată.

cosminageorgianadinufotolucianmuntean1

Georgiana – Foto Lucian Muntean

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Trebuie sa credem in minuni.Iar cerul roz al Georgianei imi da curaj, imi da energie…
    Aiurita cum sunt, am fost azi lu Budimex fara sa dau telefon inainte.M-am dus cu trei sacose cu mancare pt.trei mamici si trei copilasi.Dar Stefanel plecase.La fel si Andreea.Asa ca , Gabita si mamica vor face abuz in nseara asta( trei ciorbite…).Am lasat si un mic pachetel pt.Cosmina
    Ma intreba o doamna din ce asociatie fac parte.Pai…

    zincabeiu

    4 Octombrie 2009 at 16:12

    • Zinca, lasă că e perfect aşa 😀
      Ştefănel vine joi, Andreea nu ştiu. Cosmina vine în seara asta, mâine trag o fugă până la ea, 5 minute.
      Păi… „Neasociaţia” Online Steluţele de mare 😀 Asociaţie fără de asociaţie

      isabellelorelai

      4 Octombrie 2009 at 16:22

  2. Ma inscriu si eu in `Neasociatia` Online Stelutele de mare 🙂
    Am si eu ceva pentru Cosmina: o pereche de cercelasi cu Tweety, o mascota Tweety – mi-a spus ca e preferatul ei- si doua perechi de pantofiori 🙂
    Pentru ceilalti am ceva jucarii, momentan am cam epuizat din jucariile Sabinei 😀 ca si asa avea o multime ….

    Simona

    4 Octombrie 2009 at 16:34

    • Simona, păi nu erai? Acum, dacă tot te-ai „înscris” în „neasociaţie”, poate trimiţi şi pachetul mai repede
      Până nu zboară puiul ăla, sau ce e el…. 😀

      isabellelorelai

      4 Octombrie 2009 at 16:37

  3. Eram cam din iarna 😀 da acum totul e oficial 😀
    Iarta-ma ca nu l-am trimis mai repede da nici cum nu s-au nimerit toate deodata: ba nu erau gata cercelasii,am dat comanda speciala pentruei :D, ba nu aveam cutie, ba s-a racit Sabina si `nu s-a mai dezlipit de pe mine` 🙂 si uite asa nu l-am trimis 🙂
    Acum suntem ok, avem de toate si te anunt doar cand o sa fie pe drum.

    Simona

    4 Octombrie 2009 at 16:45

  4. Sunt Simona, si m-a rugat Isabelle telefonic sa va spun ca are ceva probleme cu net-ul. A mers doar atat cat sa aprobe comentariile dar nu poate sa va raspunda deocamdata.

    Simona

    9 Octombrie 2009 at 12:05

  5. Vreau să ajut această fetiţă. Cum pot ajunge la ea? Am de dat hăinuţe, jucării şi ceva bănuţi.

    Patricia Magureanu

    12 Octombrie 2009 at 09:23

    • Doamna Patricia,
      Saptamana trecuta Georgiana era in spital, la Fundeni. Am inteles ca a facut o recadere. Cred ca parintii vor sa o duca in strainatate, la tratament.
      Va dau numarul de telefon
      Părinţi: Victoriţa şi Cristian Dinu, Telefon: 0724 335 993
      Ei sunt din Buzau.
      Anul trecut, de Craciun, Georgiana isi dorea
      „Eu vreau o rochiţă lungă până la picioruşele mele, un cordonaş şi pantofiori, toate, toate albe. Şi mai vreau o perucă lungă roşcată şi păpuşa lui Ghiţă, Cleopatra”.
      Nu stiu daca Mos Craciun i-a indeplinit dorinta integral.
      Daca nu mai este in spital la Bucuresti in acest moment, acestea sunt conturile
      Raiffeisen Bank – Buzău
      RON: RO 15 RZBR 00000 600 101 47293
      EURO: RO 31 RZBR 00000 600 101 47296
      Titular Dinu Cristian
      Va multumesc mult!

      isabellelorelai

      12 Octombrie 2009 at 10:04

  6. […] Bagdasar Arseni şi IOB. Cât să reziste un copil? Georgi rezistă. Pentru că iubeşte viaţa. Georgi şi Viaţa ei în roz, văzută din spital, de la oncopediatrie […]

  7. […] Cosmina Dinu s-a născut pe 25 iulie 2003. Până pe 31 octombrie 2009, Georgi a suferit 3 intervenţii chirurgicale de extirpare a tumorii gigant pe creier, a făcut 13 cure de […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

