Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare au nevoie de sânge. Cosmina Andreea Păun, B III Rh Negativ

with 52 comments

Cosmina Andreea Păun are 15 ani şi leucemie acută mieloblastică M1.

CosminaPaunCosmina are nevoie de sânge începând de mâine, 22 septembrie 2009. Mai precis de trombocite. Are nevoie de sânge B III Rh Negativ ( – ). Dacă puteţi dona, sunteţi aşteptaţi la Institutul de Hematologie Transfuzională – cu specificaţia: „Donare pentru Păun Cosmina Andreea – internată la secţia de oncologie pediatrică a Spitalului M.S. Curie din Bucureşti”. Mama Cosminei poate fi contactactată la telefon 0723 914 273. Mama se numesete Neagu Steluta (i se spune Simona). Nu vă poate suna (nu mai are credit pe cartelă) dar poate fi sunată. Mai multe despre Cosmina puteţi afla aici. 21 septembrie 2009.

Institutul de Hematologie Transfuzională Bucureşti: Str. Dr. Felix, T: 031/425 12 45, T: 031/425 12 30. Pentru alte Centre de Transfuzii din ţară (Cosmina este din Mizil) vă rog accesaţi: http://pentruviata.com/unde.html

UPDATE 22 septembrie 2009: Se poate dona oricare altă grupă de sânge pe numele Cosminei, urmând ca IHTB să ceară sânge din grupa ei de la alte centre. Dovada că s-a donat în contul copilului Păun Cosmina Andreea o reprezintă bonuleţul pe care îl primiţi de la Centrul de Transfuzii, care ulterior se ataşează la foaia ei de observaţie din spital. Cosmina a făcut aseară transfuzia (2 pungi de trombocite primite de la IHTB), dar mai are nevoie de cel puţin 2 pungi de trombocite pentru astăzi, valorile analizelor fiind încă mici. Posibil şi mâine dar şi poimâine. Fără transfuzii, Cosmina poate face sângerări masive (hemoragie). Vă mulţumesc, 22 septembrie 2009UPDATE 24 septembrie 2009. Cosmina se simte binişor. A făcut prima transfuzie cu trombocite (2 pungi) în seara de 21 septembrie 2009. A primit de la IHTB. A mai avut 2 donatori, unul din grupa ei de sânge – prietenul Oanei, care a donat pe 22 septembrie, şi pe Cornelia, care a donat pe 23 septembrie, o altă grupă de sânge, dar în contul Cosminei, la schimb. Aşteptăm şi azi să vedem cum mai stăm cu transfuzia, dacă mai are nevoie. Valorile analizelor au început să crească un pic şi asta este bine. UPDATE 27 septembrie 2009 – Cosmina nu mai are nevoie de sânge, analizele au ieşit bine. Vă mulţumesc! UPDATE 16 octombrie 2009. Cosminei i-a fost schimbat şi apoi amânat următorul tratament chimio. Mama Cosminei a cumpărat din Italia un citostatic pe care a dat câteva mii de euro, însă acesta nu va intra deocamdată în cură. Chimioterapia a fost amânată, Cosmina fiind un pic răcită. Este posibil ca tratamentul să înceapă luni, 19 octombrie 2009 şi să dureze 7-8 zile. În perioada aceasta putem să ne pregătim şi pentru donarea de sânge, Cosmina va avea cu siguranţă nevoie de trombocite în curând, cura chimio care urmează fiind considerată foarte dură. Săptămâna trecută a donat sânge Lia, împreună cu un prieten, în contul Cosminei, iar ieri o prietenă a Liei, tot în contul Cosminei – chiar dacă au grupe de sânge diferite (se cere sânge la schimb). Cele 3 bonuri de la Institutul Transfuzional au fost date mamei Cosminei, pentru a fi puse la fişă.

Cosmina şi-a început călătoria nesfârşită azi, 26 ianuarie 2010, la ora 5.30.

Pisoiaş, ai luptat atât de bine şi frumos. Te iubeşte mama cu numărul 2. Drum bun printre stele, puiule. Dumnezeu să te aibă în grijă, că noi, oamenii, nu am reuşit.

.

Steluţele de mare

.

52 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Steluţele de mare au nevoie de sânge. Cosmina Andreea Păun, B III Rh Negativ « Isabellelore… […]

  2. Voi posta si pe blogurile mele.Doar cu tat pot sa ajut.

    g1b2i3

    21 Septembrie 2009 at 14:01

  3. corectez „tat”=atat

    g1b2i3

    21 Septembrie 2009 at 14:02

  4. Mulţumesc, Gabi!
    Are nevoie de 3 pungi de trombocite.

    isabellelorelai

    21 Septembrie 2009 at 15:32

  5. Uf eu am B3 insa cu RH pozitiv! Doamne ajuta sa se stranga sangele!

    Larisa

    21 Septembrie 2009 at 19:33

    • Larisa,
      Astă seară, Cosmina a făcut prima transfuzie, a primit 2 pungi de trombocite. De principiu are nevoie de 3 sau 4. Dar este posibil să aibă nevoie de 20.
      Mâine merge un domn să doneze grupa ei.
      Stai până mâine la prânz, să vedem cum ies analizele, în funcţie de asta vedem dacă mai este nevoie sau nu. Dacă da, mergem şi donăm orice grupă şi cerem sânge la schimb, grupa ei.
      Stai liniştită, că avem soluţii.
      Cosmina era super ok, în seara asta, deci totul merge bine. 😀

      isabellelorelai

      21 Septembrie 2009 at 22:36

  6. Voi posta un link catre acest articol si eu.
    Ai fi de acord cu un schimb de link?
    Daca da, da te rog un mesaj pe blogul meu.
    Mesi anticipat.

    Buhu

    21 Septembrie 2009 at 20:41

  7. […] CLICK AICI pentru a afla despre ce e vorba. B III Rh Negativ, boala, donatie, grupa de sange, nevoie de sange, nstitutul de Hematologie Transfuzională This entry was posted on Sep 21st, 2009 at 8:46 pm and is filed under Blog, Daily, De retinut, Din alte parti, Ganduri, internet, utile.You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can Leave a response, or Trackback. […]

  8. stiti ce e partea nasoala pt mine? faptul ca sunt mizilean, ca ma mandresc cu acest lucru desi am parasit mizilul de cativa ani, si nici macar nu o cunosc pe cosmina, cu toate ca am ajutat-o. eu as da sangele meu, dar nu ne potrivim.e lupta ei pentru viata si sa ne ajute Domnul ca ea sa iasa victorioasa din razboiul cu moartea si boala.
    de asemenea am postat si pe atacfrontal.blog.com, si pe mizileanul.tk, pe barbieru.wordpress.com si pe pyngu.wordpress.com un anunt umanitar.

    mizileanul

    22 Septembrie 2009 at 10:56

    • Va multumesc. Cu sangele vad la pranz (in functie de cat de bine sau nu ii ies analizele) putem dona orice grupa si cerem trombocite din grupa ei la schimb – daca nu avem incotro, asta este o solutie.

      isabellelorelai

      22 Septembrie 2009 at 11:20

  9. atunci o sa ii donez si eu sange …

    mizileanul

    22 Septembrie 2009 at 11:53

  10. Mihai a donat astazi sange pentru Cosmina, speram sa ajunga mai repede, a dus el bonuletul in care este specificat ca am donat pentru ea.

    Oana Cristina

    22 Septembrie 2009 at 12:43

    • Mulţumesc, Oana. Te rog spune-i tu Corneliei cum se procedează, până la ce oră se poate dona

      isabellelorelai

      22 Septembrie 2009 at 12:53

  11. Am sunat mai devreme la Centrul de Transfuzii pentru a ma interesa la ce ora trebuie sa ajung dimineata si cam cat dureaza si din pacate nu raspunde nimeni pe cele doua numere de telefon. A mai fost cineva sa doneze pentru Cosmina ? Imi poate spune cum se procedeaza ? Va multumesc.

    Cornelia Elena

    22 Septembrie 2009 at 12:47

  12. Cornelia te duci dimineata pe la ora 8-9. Dai buletinul,astepti sa te strige ca sa intri la medic, apoi completezi un chestionar, o fisa medicala si daca medicul iti da acceptul te duci sa donezi. Este simplu!

    Oana Cristina

    22 Septembrie 2009 at 12:57

    • Multumesc mult Oana. Am reusit sa si vorbesc cu cineva de la centru. Au personal redus si programul este pana la ora 12.30 din pacate, altfel se putea dona si mai tarziu. M-a sfatuit sa mananc neaparat ceva inainte de donare pentru a nu mi se face rau dupa. Mancarea nu trebuie sa contina grasimi, dar poate fi si ceva proteine slabe. Eu credeam ca trebuie sa te duci pe nemancate, asa cum se procedeaza cand se recolteaza sange pentru analize.
      Asa ca maine dimineata sunt prezenta la centru.

      Cornelia Elena

      22 Septembrie 2009 at 13:22

      • Cornelia, păi vezi dacă nu ai citit ghidul donatorului? E pe postare. 😀
        MULŢUMESC!
        Nu uita de SPECIFICAŢIE: Pentru Păun …. etc

        uite
        Ghidul donatorului. Poţi să donezi? Pentru a putea deveni donator de sânge, trebuie să îndeplineşti următoarele condiţii:
        – vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 60 ani
        – greutate 58 – 100kg femeile şi 60 – 110 kg bărbaţii
        – tensiune arterială sistolică între 11 şi 18mmH
        – să nu fi suferit în ultimele luni intervenţii chirurgicale
        – femeile să nu fie: însărcinate, în perioada de lăuzie, în perioada menstruală
        – să nu fi consumat grăsimi sau băuturi alcoolice cu cel puţin 24 de ore înaintean donării
        – să nu ai/să nu fi avut urmatoarele boli: hepatită (de orice tip), TBC, sifilis, malarie, epilepsie, bruceloză, ulcer, diabet zaharat, boli de inimă, boli de piele, miopie peste (-) 6 dioptrii.
        Înainte de a dona:
        – Dimineaţa înainte de recoltare poţi consuma o cană cu ceai sau cafea, un mic dejun puţin consistent, legume, fructe
        – Fără proteine, grăsimi (lapte, unt, carne, etc)
        – Nu fuma înainte şi după donare cu o oră
        Avantajele donării:
        – Următoarele analize sunt gratuite: RH; Grupa sangvină; Hepatita B, C; HIV(SIDA); HTLV (leucemie); VDRL (siffilis); ALT (probe hepatice).
        – La cerere, ai posibilitatea efectuării ulterioare şi a altor analize gratuite (calcemie, glicemie, transaminaze, colesterol, EKG, radiografie pulmonară)
        – Adeverinţa pentru obţinerea unei reduceri de 50% pentru transportul în comun pentru 30 de zile
        – 1 zi liberă (în cazul angajaţilor cu carte de muncă)
        – Primeşti 7 bonuri de masă în valoare de aproximativ 50 RON
        Cât se donează:
        – La o donare se recoltează 450 ml de sânge, cantitate ce se reface: ca volum in câteva ore, celular în 2 săptămâni.
        Siguranţa:
        – Trusa utilizată pentru fiecare donare este sterilă şi de unică folosinţă.
        – Nu există riscul contaminării cu HIV, sau alte virusuri.
        – Senzaţia de leşin sau oboseală după donare este foarte rar intâlnită.
        – Poţi dona doar dacă starea de sănătate îţi permite şi te simţi bine.
        – înaintea donării ţi se vor pune câteva întrebări legate de starea de sănătate şi ţi se va face un mic examen medical – hemoglobina, puls, tensiune.
        – Rezultatele testelor sunt confidenţiale.
        Mai multe informaţii:
        http://pentruviata.com

        isabellelorelai

        22 Septembrie 2009 at 13:26

  13. Oameni buni,
    Vă rog să mă învăţaţi şi pe mine cum să transfer credit de pe telefonul meu pe telefonul mamei Cosminei – 5 auro, sau dolari – sau cam aşa ceva. Ştie cineva cum se prodează? Pe Vodafone
    Mulţumesc.

    isabellelorelai

    22 Septembrie 2009 at 13:24

    • •Orice abonat Vodafone poate încărca contului unui abonat Vodafone Avantaj sau al unei Cartele Vodafone direct de pe telefonul său, la orice oră, prin apel gratuit la 444, cu minim 4EUR.
      •Valoarea încărcată îţi va fi adaugată pe următoarea factură emisă.

      Cornelia Elena

      22 Septembrie 2009 at 13:39

  14. Buna Isabelle!
    Sunt mamica unui baietel de 7 ani jumate care sufera de neurofibromatoza,are tumora pe nervii optici si risca sa ramana fara vedere…
    Te-as ruga sa-mi dai si mie adresa ta de mail sa iti spun acolo mai multe despre cazul nostru.
    Va doresc tuturor sanatate multa si Dumnezeu sa va dea puterea necesara in continuare de a ajuta cat mai multa lume!

    simona

    22 Septembrie 2009 at 15:09

  15. imi pare rau, dar mi s-a spus ca nu pot dona deoarece am consumat alcool si tigari in ultimele 24 de ore si pt ca sunt racit

    barbieru bogdan

    23 Septembrie 2009 at 09:04

  16. ti-am trimis mail.
    Iti multumesc!

    simona

    23 Septembrie 2009 at 17:16

  17. D-na Isabelle,
    dati-mi va rog si mie niste copii pe care sa-i pun la mine pe blog, sa le fac la fiecare o scurta prezentare, cu cont pt strainatate in euro(care are),care nu -unde se poate dona,(PAVEL?-pot sa iau datele contului de acolo sa-l pun la mine?)
    Caci, fiind romanca trebuie sa ajut copiii romani, chiar daca sunt in Germania,…Sa mai vada si strainii in limba lor despre ce e vorba,…Aveti copii carora nu li s-a donat asa de mult? Pe cine sa iau?Astept Email

    engelbote

    29 Septembrie 2009 at 01:50

  18. Acum am un alt nume, mesagerul care trambiteaza in lume, mesajele din Romania…Cu speranta ca ma va auzi cineva…caci tarile germane nu inteleg nimic din blog, desi l-am trimis prin email la cativa, se uitau ca mata in calendar,..degeaba tot am explicat la telefon sa se uite la IsabelleLorelei, s-au uitat si n-au inteles nimic,…Asta e grav! Trebuie sa-i fac sa inteleaga ceva

    engelbote

    29 Septembrie 2009 at 01:54

  19. SCUZE; SUNT OANA !

    engelbote

    29 Septembrie 2009 at 01:55

  20. Buna Isabelle!
    Astept raspunsul tau.

    simona

    29 Septembrie 2009 at 11:24

    • Simona, ai uitat sa imi trimiti un document medical… Dar le am de la Asociatia P.A.V.E.L., asa ca este OK.

      isabellelorelai

      29 Septembrie 2009 at 11:29

  21. Iti multumesc mult!
    Daca mai ai nevoie si de alte acte,poze sau informatii,imi poti scrie pe mail oricand.Incerc sa-i fac si eu un blog,nu prea ma descurc dar ceva,ceva am reusit.

    simona

    29 Septembrie 2009 at 17:09

    • Simona, e în regulă, am tot ce trebuie. Doar să mă liniştesc un pic (la cap 😀 şi cu drumurile).

      isabellelorelai

      30 Septembrie 2009 at 11:04

  22. […] de sânge repetate. La începutul lunii septembrie a început a altă cură de citostatice, apoi transfuzii de sânge. Urmează încă una, în octombrie […]

  23. EU am B(III) Rh negativ!!!Am 18 ani.Sunt din Bistrita jud Bistrita-Nasaud!Sunt donator din aprilie 2009.Mai aveti nevoie de sange?Sau e prea tarziu?Cine are nevoie se grupa aceasta sa ma contacteze prin e-mailul meu: ultras_levi_steaua@yahoo.com.Maine vreau sa donez.

    Nagy Levente

    10 Noiembrie 2009 at 17:29

    • Are nevoie, nu este târziu, este nevoie tot timpul. Pentru Cosmina trebuie.
      – La donare se face specificaţia: „Donare pentru Păun Cosmina Andreea – internată la secţia de oncologie pediatrică a Spitalului M.S. Curie din Bucureşti”.

      isabellelorelai

      10 Noiembrie 2009 at 23:42

  24. Centrul Comunitar Evreiesc va organiza in zilele 28 si 29 noiembrie la JCC de pe strada Popa Soare, nr 18, doua concerte in care incercam sa strangem bani pentru Cosmina. In prima seara vom avea ca invitati: cuplu de dans „Pas in doi”, Alina Manole, Sanziana si Dragos vor canta la chitara si invitat special va fi A G Weinberger.
    Pentru a fi cat mai interactiv vom organiza si cateva licitatii (un weekend la Predeal, o plimbare cu limuzina), concursuri si expozitie de tablouri cu vanzare.
    In a doua seara sunt invitati: Arsura, Shuffle si The Mood. Pret intrare 20 Ron.
    Va asteptam si speram ca impreuna vom reusi sa salvam viata Cosminei!

    gabriela mihai

    11 Noiembrie 2009 at 01:59

  25. […] cunosc povestea, Cosmina are leucemie şi nu are unde locui – despre Cosmina am scris aici, aici şi aici. Cosmina poate fi salvată. Şi va fi salvată. Doar că are nevoie de mai mult ajutor. […]

  26. Si eu am grupa BIII Rh negativ. Daca mai este nevoie, eu sunt dispusa sa donez. Am si eu 2 copii.Multa sanatate.

    Mihaela Stan

    7 Decembrie 2009 at 10:41

  27. nu stiu daca tratamentul pentru candidoza si aspergiloza este cel adecvat. SUNT O SUPRAVIETUITOARE A ASPERGILOZEI. de 3 ani urmez tratament cu ITRACONAZOL. se stie ca acesta este cel mai bun si pentru una si pentru alta. singurul tratament din Romania.

    obiectiva

    8 Februarie 2010 at 19:04

  28. AM FOST PRIMA DIN ROMANIA, din sud esttul Europei inclusa in aspergillussupport din UK. SUCCES SI CU DUMNEZEU INAINTE!da/ti un mesaj, ca pe rolul CURTII EUROPENE AM PROCESUL ASPERGILOZA IN ROMANIA!

    obiectiva

    8 Februarie 2010 at 19:06

  29. deja cunspc 6 persoane din RO, dar cate, cate nu se stiu!

    obiectiva

    8 Februarie 2010 at 19:06

  30. PLANG, plang, plang, un COPIL de 15 ani! un sistem bolnav. medici incompetenti. m/am luptat cu medicii, cu MSP, cu CNAS, cu CMR! CU JUSTITIA!ca sa fie recunoscuta aceasta boala in RO! prin justitie, am cerut sa fie facute cunoscute informatii in limba romana, erau numai in engleza si alte limbi. aspergiloza la pui si la albine! pentru COSMINA e prea tarziu… dar, pentru altii, NU! toti copiii, toti bolnavii, care au cancer si urmeaza tratamentul cu citostatice sunt EXPUSI. mitzachibitz@yahoo.com.

    obiectiva

    9 Februarie 2010 at 15:53

  31. medicii ma tratau fericiti si impacati cu cortizon. ma mir ca NU am murit. ma mir ca TRAIESC. am ramas AICI PENTRU A LUPTA, PENTRU A SPUNE!

    obiectiva

    9 Februarie 2010 at 16:00

  32. transmiteti, va rog, mamei Cosminei, CONDOLEANTE! ce tata! ce animal! nu imi vine sa cred.

    obiectiva

    9 Februarie 2010 at 16:01

  33. […] de sânge. Mai precis de trombocite, care sunt necesare fix din grupa lor de sânge. Ştiţi cazul Cosminei Păun, care are leucemie acută mieloblastică M1. Grupa ei, B III, cu Rh-ul Negativ ( – ) se […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

