Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Andra: pui orfan, 3 ani, cancer, 4 operaţii

with 74 comments

AndraOrfana1

Andra are 3 ani, i-a împlinit pe 29 august 2009.

Andra mai are, în afara celor 3 ani, o tumoră abdominală. Cancer adică – rabdosarcom, în termeni medicali.

Şi pentru că are cancer, Andra are 4 operaţii, cu una mai mult decât vârsta ei. Şi urmează şi operaţia cu numărul 5, cât de curând. La care se adaugă toate curele alea groaznice de citostatice.

Ce nu are Andra?

Nu are mamă, nu are tată, nu are rude, nu mai are asistent maternal. Nu are de nici unele.

Cred că Andra se numeşte şi Pârvan, dar nu sunt sigură. A fost abandonată la naştere în spital, de acolo a ajuns la Centrul de Plasament din Alexandria.

Andra a fost preluată apoi de un asistent maternal, dar după toate drumurile astea şi statul cu luniile prin spital, cu atâtea operaţii şi tratamente, a abandonat-o şi doamna în grija căreia se afla. A lăsat-o în spital singură, cu câteva zile înainte ca Andra să împlinească 3 ani.

Pe 29 august 2009, Olga şi-a întrerupt concediul şi s-a dus la spital să sărbătorească câţiva copii bolnavi. Apoi Olga mi-a spus de situaţia Andrei, care este un pui de om singur şi suferind.

Normal că am aflat mai multe. Dintre toate lucrurile astea, unul nu îl înţeleg: când asistenta maternală s-a întors la casa ei, a luat şi toate lucrurile Andrei, inclusiv două jucării pe care copilul le primise de la Asociaţia P.A.V.E.L. Asistenta maternală a motivat că „a trebuit să le predea la orfelinat”. Ca la inventar. Cu proces verbal.

Medicul curant al copilului a anunţat-o pe Nadia, asistent medical la oncologie pediatrică, că Andra este dezbrăcată, ştiind că Nadia are o fetiţă un pic mai mare decât ea. Aşa că i-a adus Nadia câteva lucruşoare şi jucării.

Andra are nevoie de un strop de ajutor.

Andra are nevoie de câteva hăinuţe mai groase, că vine frigul: o pijămăluţă, şoseţele, papucei (botoşei), maieu şi chiloţei.

Andra are mărimea 25 la picior. Are cam un metru înălţime (măsurile ar fi 98-100 cm).

Ar mai avea nevoie şi de şerveţele umede.

La mâncare e un pic mai complicat, că e la regim. Mănâncă lapte praf.

Andra are voie banane şi mere, biscuiţi.

Cu laptele praf s-a descurcat Nadia, dintr-o sponsorizare, a spus că mă anunţă dacă rămâne fără. Andra foloseşte şi pamperşi, dar a făcut Nadia rost.

Andra este internată la I.O.B. (Fundeni).

Tot ce va primi Andra de acum încolo va fi în grija doamnelor de la asociaţie. Nu de alta, dar să nu mai apară vreo asistentă maternală cu mai multă grijă pentru inventar, decât pentru copil…

Olga Cridland, directorul Asociaţiei P.A.V.E.L. se întreabă: „Cui ar putea Andra să se plângă? Ce ar avea nevoie Andra? Cu ce să înceapă? Cine îi ia apărarea?

Păi… Să vedem…

P.S. Eu mă duc la Fundeni joi, 10 septembrie 2009.

Later Edit. Nu mă duc singură la spital joi, mă duc cu Andreea. Iar Andreea nu vine cu mâna goală. Andreea aduce pentru Andra un pachet mare cu şerveţele umede (80 buc), săpun, periuţă şi pastă de dinţi, beţişoare pentru urechi, prosop mare de baie din bumbac (roz, normal). Urmează să cumpere zilele următoare ceva de îmbrăcat şi botoşei pentru Andra, o păpuşică şi cărticele. Andreea mai aduce şi jucării pentru alţi copii, hăinuţe pentru cei mai mari. Şi da, să nu uit: Andreea se înscrie şi voluntar la Asociaţia P.A.V.E.L. Încă un Later Edit. Uitaţi, doamna Olga, ce spune doamna L.: „Eu am o fetiţă de vârsta Andrei – mai „mare” cu o lună. Aşa că ce cumpăr pentru copilul meu de acum încolo, cumpăr şi pentru Andra”. L. mai spune: Joi merg şi eu la spital. Şi după ce o văd pe Andra (să îmi dau seama şi despre măsurile ei exacte) şi voi vorbi cu doamnele de la Asociaţia P.A.V.E.L. despre toate nevoile ei – am să încerc să ajung cât mai des la spital şi să îi aduc – sau să îi trimit – Andrei tot ce are nevoie. UPDATE 7 septembrie 2009. La Andra merge şi Elena. Îi aduce o pijămăluţă. Elena… Elena este mămica lui Radu. Radu, Steluţa de mare care vrea să îşi salveze mămica… UPDATE 8 septembrie 2009. Doamna L. Nu mai poate veni, are un deces în familie şi o va vizita pe Andra săptămâna viitoare. UPDATE 9 septembrie 2009. Mâine vine şi Ioana la spital. Astăzi m-am întâlnit cu doamnele Irina şi Nicoleta care, deşi nu pot ajunge la Andra, au avut dorinţa de a o ajuta. Le mulţumesc pentru încrederea acordată. Mâine, Andra va primi hăinuţe, jucării, fructe şi biscuiţi şi de la Irina şi Nicoleta. Irina a trimis şi un pulovăraş pentru Alexandru. Nicoleta a trimis fructe, biscuiţi şi jucării şi pentru ceilalţi copii. Mâine vine şi Maria C. – Asociaţia M.A.M.E.

AndraOrfana2

UPDATE 11 septembrie 2009. Am să fac un update comun pentru Radu, Andra, Alexandru, Ştefan şi Robert – pentru că toţi oamenii minunaţi care au fost ieri în vizită la ei, la Fundeni, au avut câte un gând bun pentru fiecare în parte. Iar din tot ce au adus (sau au trimis) au mai fost bucurii şi pentru câţiva alţi copii (în plus, adică): hăinuţe, jucării, fructe, biscuiţi etc. Ce a fost însă cel mai important: oamenii au aflat de situaţia grea în care se află peste 220 de copii şi tineri internaţi la secţiile de oncologie din 3 spitale. Şi cred că vor continua să ajute. Andreea, Ioana, Maria C., Mariana C., Elena, Alexandra D., două doamne foarte drăguţe care au plecat mai repede şi nu am aflat cum se numesc – scuze! – şi domnul Florescu. Am fost mesagerul doamnelor Irina Floarea şi Nicoleta, care au trimis cadouri pentru copii, al doamnelor L. şi Maria V. care au trimis bani pentru Radu. Bănuţi pentru Radu de la L. (care a rugat-o pe prietena ei, Irina, să mi-i aducă, ieri). Bănuţi pentru Radu de la Maria V. (care mi i-a trimis prin poştă, alaltăieri). Andreea a fost acceptata ca voluntar la Asociaţia P.A.V.E.L. Ioana vrea să meargă şi la copiii de la Budimex. Astăzi va merge la Fundeni şi Imelda, cu cadouri pentru Andra, Alexandru şi Ştefan. Săptămâna viitoare va merge şi Corina. Este foarte bine, deci 😀  Să încep cu Radu. Radu se grăbea să plece la servici. Cele două doamne drăguţe cărora nu le-am aflat numele (scuze din nou), l-au luat pe Radu cu maşina şi l-au dus unde avea nevoie. Radu a primit 300 RON de la L. şi 300 RON de la Maria V. dar şi câteva cadouri de la doamne. Mai pe seară, Ioana a lăsat la asociaţie încă 100 RON pentru Radu, bănuţi strânşi de ea împreună cu colegii ei. Andra… Andra a fost răsfăţată, cu de toate. Îi plac mult cărţile. Şi cariocile. Îi plac „bijuteriile” – a fost fascinată de ceasul meu din plastic 😀        aşa am aflat că îi plac „zdrăngănelele”. Andra a fost fericită ieri, ce să o mai lungesc 😀        Şi noi. Alexandru. La fix a fost ce a fost. La Alexandru nu va veni nimeni din familie prea curând. Aşa că… Alexandru este acum fericit. Şi noi. Ştefan. Ştefan este o mare figură… 😀       Muzică, muzică, muzică. Of. Am aranjat azi cu Imelda să căutăm o chitară clasică, să i-o cumpărăm. Azi se duce Imelda la magazinul Muzica, să vadă cât costă. O facem pe din două, pe din patru – vom vedea cum ne descurcăm, poate luna viitoare. Trebuie neapărat ca Ştefan să aibă timpul ocupat, câteodată devine agitat şi nu mai suportă starea în care se află. A reuşit Andreea să găsească un joc potrivit pentru situaţia lui, iar Ştefan a fost de-a dreptul fericit, se credea magician peste câţiva magneţi care „construiau singuri” diverse chestii. Aici mai avem de lucru… cu chitara, deci. Pe Robert nu l-am văzut – cred că doar Ioana a ajuns la el, împreună cu Nadia, când au urcat împreună la oncologie să ducă cadourile copiilor. Toţi oamenii buni au făcut cunoştinţă cu doamnele Olga, Nadia şi Flori. Îi mai vizităm şi săptămâna viitoare. Miercuri, cu Corina şi Imelda. La un moment dat m-am dezmeticit şi am făcut câteva fotografii. Înşir câteva aici, cât să vă faceţi o idee.

Andra1

Andra2

Alexandru1

AlexandruSiElena2

StefanSiAndreea

OlgaElenaIoanaMaria

AndraSiAlexandru

UPDATE 16 septembrie 2009. Andra a primit hăinuţe şi jucării de la Corina şi colegii ei. Mulţumim! UPDATE 19 septembrie 2009. Andra a primit azi 10 euro de la doamna Oana, din Germania, depuşi în contul Asociaţiei P.A.V.E.L. Doamna Olga va scoate bănuţii din cont şi apoi doamnele de la asociaţie vor cumpăra papa bun pentru Andra. Mulţumim! UPDATE 20 septembrie 2009. Imelda povesteşte: Azi dimineata am reusit sa ma intorc la copii mei de la Fundeni, la Stefan, Andra si Alexandru. Andruta a fost necajita. Nu a putut sa se bucure prea mult de cadouri, s-a jucat un pic cu papusa primita, ne-am maimutarit cu un set de farduri ce l-a primit ea… dar tot necajita pentru ca dna care avea grija de ea plecase (sau urma sa plece).

AndraSiPapusa

UPDATE 29 septembrie 2009. Andra urmează să fie operată din nou, la Budimex. Încă nu ştim când, aşteptăm. Duminică, pe 27 septembrie 2009, la Andra a fost Larisa. Pentru că Larisa a întrebat şi de ceilalţi copii, le-a dus şi lor câte un cadou. Larisa povesteşte: „Am dus carti de povesti, carte de colorat si culori pentru Andra si Ana Maria (fetita de 9 ani cu gips), papusi pentru Andra si Ana Maria si un catel care canta si zice diverse cand ii apesi manutele, piciorusele, burtica, urechile pentru Robert. Iaurturi, branzica Fagaras si banane pentru toti. Pe Robert nu l-am gasit ca era acasa. Ii da maine Nadia ce i-am adus…cred ca o sa ii placa jucaria… nadajduiesc! Ana Maria. Ana Maria e de doua saptamani in spital. E de undeva dintr-o comuna din Tulcea. Ea vrea acasa la fratiorul ei. E o fetita tare frumoasa…dar cu ochii tristi. Era foarte trista….nu stie ce i se intampla. Ana Maria are parul lung si e imobilizata la pat, nici macar in camera de joaca nu poate merge… Am fost apoi la Andra. Si am inceput sa ii arat ce a primit… S-a bucurat de toate… dar cel mai mult de creioanele colorate pe care le-a insirat de mai multe ori. Am colorat cu ele in carti, am repetat culorile (le stie pe toate). Am numarat in cartea cu numere. Am scos de mai multe ori suzeta la papusa bebe si papusa bebe plangea de foame. Am jucat ascunsa, cucu bau… Andra e foarte inteligenta si isteata. Prinde totul foarte repede! A retinut din prima o parte din numele meu… imi zice „isa” si rade. Si… nu ma lasa sa plec. Daca ma ridicam imi tot zicea sa stau jos. Ne-am jucat, am povestit, ne-am pupat iar apoi… am plecat… a luat-o asistenta cu carutul la plimbare. N-a plans insa… e obisnuita ca oamenii sa vina si sa plece. Si m-am convins… Andra are multa nevoie de oameni, de timpul nostru liber… E tare haioasa… si minunata!”

UPDATE 28 decembrie 2009. Andra nu se simte prea bine, din păcate. Jumătate din cadoul de la doamna Oana, din Germania – însemnând jucării, un joc şi o cărticică superbă – i le-am dat pe 19 noiembrie, când era la Budimex. Dulciurile nu au fost primite, doamna care o avea în grijă m-a rugat să nu i le las pentru că este dificil cu spălatul pe dinţi şi nu este sigură că are voie cacao şi ciocolată. Doamna nu a vrut atunci să ia nici banii donaţi de Alina (şi nici hăinuţele) – Andra nu avea nevoie de nimic de cumpărat, aşa că i-am dat Nadiei pe 28 decembrie, ca să îi aibă pentru perioada în care nu sunt multe posibilităţi de a face rost. Banii au sosit la fix, Andra avea nevoie de pamperşi (cei de la Bella o iritaseră). Andra a vrut ca dulciurile primite din Germania să fie aşezate în sertarul noptierei. Nu avea voie să le mănânce dar a vrut să se uite la ele, din când în când.

UPDATE 6 ianuarie 2010, ora 16.30

Ochişorii trişti ai Andrei s-au închis astăzi. Nu a murit singură, slavă Domnului. A murit înconjurată de oamenii care au avut grijă de ea. Şi care au plâns pentru ea. Andra a luptat până la capăt, ca un om mare.

Dumnezeu să o odihnească în pace.

.

Steluţele de mare

.

74 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga de ea….

    Simona

    6 Septembrie 2009 at 12:37

    • nu stiu cum am dat de acest blog, ” rasfoind ” netul l-am gasit si cat doarme al meu copilas de 4 luni si jumatate eu plang nons-top citind ceea ce ati scris.Mi s-a facut efectiv rau citind cat de greu incercati sunt niste biete sufletele la varste atat de mici si mai presus de toate sunt singuri.Singuri in clipe grele in care un adult nu ar putea sa faca fata cu brio, daramite un biet copilas?Toate povestile sunt cutremuratoare dar cea a Andrei m-a naucit, cum sa nu aiba ce imbraca acum cand vine frigul?As vrea si eu sa pot lunar sa-i dau cate ceva, sa pot lunar sa stiu ca am facut acei ochisori tristi din poze sa straluceasca de bucurie.Cum pot face aceste donatii, cum pot ajunge lucrurile de la mine la Andra?
      Eu, toata sarcina am batut drumul la Fundeni lunar si pe urma bilunar catre sfarsitul sarcinii,cu o problema de hematologie ( nu grava, Slava Domnului ! )dar nu am avut idee ca acolo pot fi niste ochisori tristi ca ai Andrei…
      Va rog mult sa-mi dati de veste cum ii pot oferi Andrei lunar niste hainute, jucarii,etc.?
      .
      .
      Ayandari, scriu aici raspunsul, alta solutie nu am momentan. Andra are acum hainute si jucarii, Slava Domnului s-a rezolvat. In acest moment (10 oct 2009) Andra este la Budimex, in asteptarea operatiei. In momentul in care se intoarce la Fundeni iti dau de veste.

      ayandari

      7 Octombrie 2009 at 16:49

      • Buna seara, a trecut fix o luna de cand nu mai stiu nimic despre ochisorii tristi ai Andrutei, cum a decurs operatia, cum se simte actulamente, are nevoie de ceva? te rog mult sa-mi dai de veste ce face micul sufletel

        ayandari

        11 Noiembrie 2009 at 00:08

        • Andra nu a fost operata, dar face bine. Acum, din cate stiu, face o serie noua de analize, din nou la Budimex.

          isabellelorelai

          11 Noiembrie 2009 at 11:53

          • Andra va fi operata azi la Budimex. IOB a asigurat o infirmiera care va sta cu ea azi si maine.Duminica, probabil va sta cu ea un voluntar de la asociatie si doamna asistenta Emilia de la IOB.

            Flori

            13 Noiembrie 2009 at 11:55

          • Am fost azi la Andra, la Budimex, pentru cateva ore. Era la terapie intensiva. Am aflat ca vineri, dupa operatie, s-a simtit un pic rau, insa azi era vioaie si a mancat cu pofta: si iaurt, si banane, si piure, si covrigei…De fapt, covrigeii i-a mancat impreuna cu mine si cu…Meme 🙂 Meme este un animalut alb de plus – ceva intre ursulet si foca – de care Andra e nedespartita. S-a jucat un pic cu flasneta pe care i-am adus-o, a ras incantata cand i-am aratat cateva poze colorate, apoi a adormit cu manutele in mana mea.
            Daca n-ar fi avut toate furtunasele si pansamentele alea, tare as fi luat-o in brate…

            La un moment dat, in patul de alaturi a fost adusa o fetita de vreo 5 anisori, care era foarte speriata si plangea. I-am explicat Andrei ca fetita nu a fost atenta si a cazut. Andra a tinut sa ma asigure: „Eu nu buf! eu cuminte!”

            Intr-adevar, e cel mai cuminte copil din cati am vazut. Nu plange, nu se vaita, nu se agita, nu protesteaza cand oamenii de langa ea vin si pleaca… Insa ochisorii ei tristi vorbesc mai mult decat o mie de cuvinte…

            Andreea B

            15 Noiembrie 2009 at 22:22

  2. MULTUMESC, doamna Isabela! Multumesc in numele Andrei, care nu stie inca s-o faca! Si care nu intelege prea bine ce se intampla in jurul ei! De ce o ‘mama’ a lasat-o tocmai acum la nevoie sau nu a aparut alta, asa cum au si alti copii!
    De aceea, incearca si ea, poate intr-o zi va veni si ‘ mama’ ei! si ca urmare, pe multi din cei ce ii intalneste ii numeste ‘ mama’ sau „tati”, ca o chemare! Ca puii ce se ratacesc de mama lor. Poate cineva ii va raspunde!!??

    Am intalnit de-a lungul celor 12 ani, la aceste sectii, mai multi copii ca Andra, orfani si in suferinta – copii frumosi, destepti, cu mult bun simt si toti ne numeau ‘mama sau ‘tata’: Stefania, Ionut (Dumnezeu sa-i odihneasca), Alina, Stefan,… – dar nu erau atat de mici ca Andra si cu un ‘palmares’ atat de bogat in suferinta!
    Andra are nevoie mai ales de dragoste, de mangaiere, de alinare, de protectie, …. de o vorba buna, de rugaciuni ca suferinta sa-i treaca; are nevoie ca cineva sa-o invete sa vorbeasca, sa o invete sa mearga (prea multe traume au impiedicat-o sa mearga la timp), sa- i cante, sa-i citeasca povesti,… si cate si mai cate!
    Credeti- ma, ochii ei spun multe!!
    Inca odata, va multumesc si la fel multumesc tuturor celor ce ‘simt’ si vor sa faca ceva pentru Andra!

    Olga

    6 Septembrie 2009 at 17:57

    • Doamna Olga, nu îmi mulţumiţi, eu v-am mai spus – sunt doar „connecting people”, ca telefonul ăla. Eu vă mulţumesc, că mi-aţi arătat în aşa fel încât să nu mă sperii. Acum nu că nu m-aş fi speriat un pic… Revolta a fost şi este mare, la mine.
      Când îi văd cum se bucură şi cât de normal se comportă dacă te comporţi normal cu ei, eu şi uit că sunt bolnavi – numai prostii facem…
      Ştiţi, de câte ori am vrut să mă las de treaba asta, de a striga prin gura mea ceea ce alţii nu pot striga, strigătul ăsta de ajutor, disperat, pentru o bucăţică de pâine, un ciorăpel, o gură de apă – mi-am zis că aş fi criminală dacă nu aş mai face-o. Pentru că sunt atât de multe urechi care aud, atât de mulţi ochi care văd, atât de mulţi oameni care vor să întindă o mână – şi NU ŞTIU CUI.
      Copiii părăsiţi… Nu ştiu, doamna Olga… Eu am încercat să aflu de la tatăl meu de ce m-a părăsit… Nu am reuşit să aflu. Bunica, săraca – mama lui – îmi spunea „lasă-l, maică, că e tâmpit, nu vezi…?”
      În legătură cu Andruţa, vedeţi doamna Olga?
      Vedeţi de ce trebuie să avem acces la copii?
      Eu am observat ce s-a întâmplat în cazul lui Ştefănel. În 3 săptămâni, dintr-un copil care se ascundea după fustele maică-sii, a ajuns unul care râdea non stop, mi-a zis „mama” şi mi-a făcut cadou şi un pansament. Mi-a luat mâna şi mi-a pus, râzând, pansamentul în mână.
      Copiii aceştia, bieţii de ei, ascunşi prin saloane de spital cu lunile, printre ace, operaţii, porcăriile alea de otrăvuri – au nevoie de oameni, de altfel de oameni, să se simtă şi ei că fac parte din orânduiala lumii ăsteia.
      Adică aşa cred eu…

      isabellelorelai

      6 Septembrie 2009 at 18:15

  3. Isabelle…foarte frumos spus – `au nevoie de oameni, de altfel de oameni, să se simtă şi ei că fac parte din orânduiala lumii ăsteia` ….au nevoie de oameni care pot sa-si deschida sufletul si sa treaca peste propriile lacrimi si dureri si sa-i ajute…

    Simona

    6 Septembrie 2009 at 18:23

  4. Exact! 🙂

    Simona

    6 Septembrie 2009 at 18:30

  5. Doamna Olaga, pai vin eu joi la ea….o noua mamica…poate e mult spus dar mi-as dori sa fiu mamica ei. Chiar, Andra e adoptabila? As putea sa o i-au acasa?

    L.

    6 Septembrie 2009 at 20:25

  6. […] 2009, când Olga şi-a întrerupt concediul şi s-a dus la spital să sărbătorească câţiva copii bolnavi – printre care şi pe el, de Sfântul Alexandru, l-a întrebat ce şi-ar dori de ziua […]

  7. Doamne Isabelle,

    ce pot face ca sa fiu asistentul maternal al acestei fetite?

    Sau, pur si simplu, nu o pot lua cu mine unde stau? Sa am grija de ea?

    Daca folositi messengerul puteti sa-mi dati add pe adresa care am lasat-o la email ca sa vorbim ceva detalii.

    Va multumesc mult si Domnul sa va ajute in continuare!

    I.

    I.

    8 Septembrie 2009 at 20:50

    • Doamna I.,
      Păi vom aştepta mai întâi să se termine procedura de transfer, apoi vedem.
      Pe scurt: oamenii buni de la spital (dr. Dragomir, As. Nadia, as.soc. Alina etc) încearcă să facă transferul copilului din fostul orfelinat într-unul din Bucureşti – din sectorul 2, pentru că Andra mai are de stat în spital. Nu pleacă prea curând. Deci trebuie să aşteptăm.
      Doamne ajută.

      isabellelorelai

      9 Septembrie 2009 at 09:22

  8. cum as putea sa va dau cateva lucrusoare pt Andra?

    i.f

    8 Septembrie 2009 at 23:06

    • Păi, înţeleg că nu puteţi merge la spital. Eu am încercat ca fiecare om care vrea să ajute să înmâneze personal acel puţin dat din inima lui, din două motive: pentru mulţumirea sa sufletească, văzând fericirea copilului care primeşte – şi pentru a înlătura orice urmă de îndoială.
      Dar pentru că astăzi mă voi întâlni cu o doamnă care a avut bunăvoinţa de a avea încredere în mine (asta este mare lucru în ziua de azi) şi m-a transformat în mesagerul său, mă pot întâlni şi cu dumneavoastră.
      Cu o singură condiţie: să fiţi din Bucureşti.

      isabellelorelai

      9 Septembrie 2009 at 09:18

      • aveti perfecta dreptate in ceea ce priveste relatia directa, dar momentan nu pot sa o fac din varii motive si m-am gandit ca e mai bine sa beneficieze micuta de acel putin al meu, apoi vine ea si multumirea mea.
        De vreo umbra de indoiala nu se pune problema in ceea ce va priveste, va urmaresc de mult blogul si, vedeti, mereu am vrut sa ajut, dar fiindca nu m-am putut deplasa am lasat fapta nefacuta…

        Sunt din bucuresti, cartier Titan, dar stabilim un loc de intalnire unde va e mai usor sa ajungeti. dupa ora 15 insa

        dati-mi un nr de tel

        irina flo

        9 Septembrie 2009 at 10:36

        • OK, vă trimit un mail şi vorbim.

          isabellelorelai

          9 Septembrie 2009 at 10:41

          • Isabelle,eu as putea veni vineri la spital la Andra cu cateva lucrusoare. Si pot avea si un puzzle si incerc sa fac rost si de o chitara adevarata…
            Te rog,da-mi un mail sa putem vorbi,sa ma poti ghida…
            Multumesc

            Romanian Malpraxis

            9 Septembrie 2009 at 17:25

          • ok, rezolvat

            isabellelorelai

            9 Septembrie 2009 at 23:04

          • Buna ziua,

            Vreau sa ajut, am hainute si bani pentru Andra in special, cum ne gasim?
            Multumesc.

            alina neamtu

            8 Octombrie 2009 at 12:26

          • Alina,
            Andra este de cateva zile la Budimex, la chirurgie, se pregateste de operatie. Nu pot updata postarea, pentru ca am probleme cu net-ul care nu are putere.
            Vreau sa te pun in legatura cu cineva care merge frecvent la Andra.
            Incerc sa folosesc mess-ul ca sa te contactez

            isabellelorelai

            10 Octombrie 2009 at 11:57

  9. Din toata inima va multumim pentru raspunsul si dorinta d-voastra de-a o ajuta pe Andra, dar si pe ceilalti copii!!!
    Cei din spital, mame, asistente medicale, doamnele angajate sau voluntare de la PAVEL – incearca fiecare sa se ocupe de Andra: jucandu-se, vorbind cu ea, aducandu-i cate ceva,…!
    Doamna Isabela, cand veti veni – vom discuta despre ce am mai aflat despre situatia ei!
    Inca odata, va multumim si Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti!

    olgacridland

    10 Septembrie 2009 at 07:43

  10. […] Andra… Andra a fost răsfăţată, cu de toate. Îi plac mult cărţile. Şi cariocile. Îi plac „bijuteriile” – a fost fascinată de ceasul meu din plastic         aşa am aflat că îi plac „zdrăngănelele”. Andra a fost fericită ieri, ce să o mai lungesc         Şi noi. […]

  11. Doamne… ce frumos ! 🙂

    Simona

    11 Septembrie 2009 at 23:47

  12. […] Andra… Andra a fost răsfăţată, cu de toate. Îi plac mult cărţile. Şi cariocile. Îi plac „bijuteriile” – a fost fascinată de ceasul meu din plastic         aşa am aflat că îi plac „zdrăngănelele”. Andra a fost fericită ieri, ce să o mai lungesc         Şi noi. […]

  13. […] Clementina. Georgiana Cosmina. Andra. Alexandru. Ştefan. […]

  14. Sunt Simona, si m-a rugat Isabelle telefonic sa va spun ca are ceva probleme cu net-ul. A mers doar atat cat sa aprobe comentariile dar nu poate sa va raspunda deocamdata.
    D-a Neamtu, o sa va trimita Isabelle email dupa ce se remediaza problema.

    Simona

    9 Octombrie 2009 at 12:14

  15. As dori si eu sa donez niste jucarii pentru Andra, si daca mai sunt si alti copilasi la orfelinat in Bucuresti mai am jucarii si rechizite. Mi-ar place sa merg sa le dau personal sa imi incalzeasca inima cu un zambet! Asta ar fi un cadou de ziua mea! Daca ma puteti ajuta, fiindca eu nu stiu sa ajung la un orfelinat sau la acesti copilasi 😦 Ma numesc Alexandra si am 16 ani! Astept raspuns 😀 O zi placuta.

    Love Child Heart

    12 Octombrie 2009 at 07:50

    • Alexandra, La multi ani! – nu stiu exact cand va fi ziua ta, dar iti spun in avans 😀
      Andra este acum la spitalul Budimex, la chirurgie, asteptam sa o opereze astazi sau maine. Daca vrei sa mergi la un orfelinat, atunci te pun in legatura cu Lia.
      Iti trimit un mesaj prin mess, nu imi functioneaza net-ul si nu pot deschide mailul.

      isabellelorelai

      12 Octombrie 2009 at 10:12

      • multumesc pt urare! ziua mea este pe 16 oct, mi-as dori tare mult ca sambta pe 17 oct sa ajung la orfelinat, am jucarii si rechizite si vreau sa le dau copilasilor. Am intrat pe acest blog si o ora intreaga m-am uitat la poze si am plans, ma doare atat de tare ca nu pot face mai mult pentru acesti copii si pentru toti ceilalti copii necajiti 😦 dar cresc eu mai mare si ma lupt pana la capat sa imi implinesc visul 😦

        Love Child Heart

        12 Octombrie 2009 at 17:02

        • Alexandra, am trimis un mail Liei, ea cunoaste 2 orfelinate in Bucuresti. I-am dat adresa ta de mail. Daca nu este ok cu mailul, spune-mi te rog cum sa te contacteze Lia mai usor.

          isabellelorelai

          13 Octombrie 2009 at 12:35

          • pai prin telefon ! sa va las numarul? sau mi-l da dansa pe al ei :-??

            Love Child Heart

            17 Octombrie 2009 at 11:06

  16. ID ul meu de msn este mereverzi@hotmail.com, te rog scrie-mi cu cine sa iau legatura, sa trimit hainute si bani pentru micuta, dar si pentru alti copii, multumesc.

    alina neamtu

    12 Octombrie 2009 at 11:44

  17. Hey…am lasat 2 mesaje cu numarul meu…Pt. doamna Lia cred :-?? Dar nu ma mai contactat deloc :-S :-S I-am lasat 2 email-uri cu nr meu :-< Astept raspuns !

    Love Child Heart

    16 Octombrie 2009 at 22:03

    • Alexandra, doamna Lia nu a avut net. Daca mi-ai fi raspuns la cele 2 mesaje pe care ţi le-am trimis pe mail şi mess ai fi aflat.

      isabellelorelai

      17 Octombrie 2009 at 10:23

      • Nu am primit nimic pe mess :-?? si pe mail..nu mai stiu sigur :-S Pai si atunci cum fac sa vorbesc cu dansa???

        Love Child Heart

        17 Octombrie 2009 at 10:54

        • Alexandra, din moment ce pe mess şi mail ţi-am trimis adresa Liei de mail, iar tu spui că i-ai trimis 2 mesaje… ?

          isabellelorelai

          17 Octombrie 2009 at 11:00

          • pai da, i-am trimis 2 mesaje pe mail cu numarul meu de telefon. fiindca am primit un mail de la dansa in care imi zicea sa ii dau un numar de telefon ca sa stabilim mai usor ce si cum…a si mi-a spus de 2 camine de copii din bucuresti parca :-??

            Love Child Heart

            17 Octombrie 2009 at 11:14

          • Înseamnă că imediat după aceea a rămas fără net. Eu cred că te va suna Lia, imediat ce va putea.

            isabellelorelai

            17 Octombrie 2009 at 11:21

          • oke am inteles ! va multumesc frumos ! 🙂

            Love Child Heart

            17 Octombrie 2009 at 11:28

          • ok

            isabellelorelai

            17 Octombrie 2009 at 11:57

  18. Bolnav de cancer la 24 de ani

    Mă numesc Magyara Rudolf Leonard, am 24 de ani şi bani prea puţini pentru a-mi permite medicamentele necesare tratării afecţiunilor de care sufăr. Nu am pe nimeni, am crescut, de la un an, în mai multe case de copii din Sibiu, iar de la 18 ani sunt pe drumuri. Acum dorm la un adăpost de noapte din Sibiu şi nu pot munci pentru că medicii mi-au interzis efortul fizic. Sufăr de ciroză hepatică, ulcer, leucemie şi scolioză toracică şi am nevoie, lunar, de medicamente în valoare de aproape cinci milioane de lei pentru a putea urma tratamentul prescris de medici. Mă adresez oamenilor cu suflet şi credinţă în Dumnezeu să mă ajute pentru a putea continua acest tratament.

    Vă rog ajutaţi-mă dacă nu pot să mor.

    E-mail: rudolfleonard@yahoo.com

    Telefon: 0757205495

    Vă mulţumesc anticipat.

    Boală, disperare, durere, neajutorare şi câte sinonime ar putea descrie situaţia acestui om. În jurul nostru în fiecare zi mor oameni. Mor sau trăiesc cu o frică teribilă de moarte din cauza indiferenţei noastre. În fiecare zi semenii noştri duc poveri grele în sufletele lor. Cine dintre noi este gata să întindă o mână de ajutor???

    Nu pot să ajut acest om financiar, dar vreau prin acest anunţ să sesizez pe cei care nu stau cu mâna întinsă şi pot să pună ceva deoparte ca să contribuie la această nevoie. Dumnezeu spune că: religiunea curată şi neîntinată înaintea Lui constă în cercetarea văduvelor şi orfanilor în necazurile lor. (Iacov 1). Tu ce faci în acest sens. Contribuie şi tu la salvarea lui Rudolf. Am aflat despre situaţia lui de la el, când a lăsat mesajul de mai sus într-un comentariu pe acest blog. Trimite acest mesaj tuturor celor care ar putea să dea o mână de ajutor.

    rudolf leonard

    17 Octombrie 2009 at 11:58

    • Domnule Rudolf, este a treia oară când vă întreb: aveţi documente medicale? Le puteti trimite pe mail?

      isabellelorelai

      17 Octombrie 2009 at 12:16

  19. Am citit cu mari emotii tot ce s-a scris pana acum despre Andra. Am avut cateva impulsuri care ma indemnau sa vin si eu cu ceva banane, jucarii, carti de colorat, si as vrea sa vin; dar totodata m-a lovit o tristete cumplita pentru ca daca cu ajutorul lui Dumnezeu Andra se va vindeca de teribila boala, va fi tot singura si chiar inconjurata de atatia oameni binevoitori, nu va sti ce este o familie, o mama, un tata, si va fi un copil cu niste lipsuri enorme, ca nu va avea catre cine sa isi canalizeze dragostea, sa invete sa fie un copil echilibrat, independent, si multe altele…va fi tot a nimianui…
    Iar adoptiile la noi in tara sunt inca greu de infaptuit…

    Raluca

    22 Octombrie 2009 at 12:13

    • Raluca, evident că te-ai gândit doar la partea goală a paharului. Ţine-te bine: cineva vrea să o înfieze.

      isabellelorelai

      22 Octombrie 2009 at 12:48

      • Astazi Andra a fost transferata inapoi la IOB, dupa 15 zile de investigatii la Budimex. Inca nu a fost operata.

        olgacridland

        22 Octombrie 2009 at 23:17

      • Ar fi ceea ce ar avea nevoie, saracuta de ea …
        M-as bucura enorm.
        Cum a decurs operatia ? Cum se simte ?

        ps: Poate m-am gandit doar la partea goala a paharului, dar cred ca e si partea care conteaza in final in desavarsirea unei fiinte. Fara o familie in care sa fie iubiti, invatati, educati, prea putini orfani reusesc sa nu aibe sechele psihologice, sau alte tare comportamentale.

        Raluca

        23 Octombrie 2009 at 11:42

  20. Hey…nu ma mai anunta nimeni cu nimic…va rog frumos…ca sa stiu cum ma organizez…deocamdata nu am bani si nu prea imi permit ca as lua de toate…am doar jucarii si rechzite (cateva sunt noi, cateva nu) :-< si as vrea daca ma poate ajuta cineva cat mai curand sa ajung sa le dau copilasilor, Andra ce mai face? E bine? Mi-as dori din tot sufletul sa o cunosc ! Pe 29 trebuie sa mai ajung la un orfelinat si de asta v-am intrebat daca nu ma mai anunta nimeni ca sa stiu cum sa ma organizez :-S

    Love Child Heart

    24 Octombrie 2009 at 14:02

  21. locuiesc in strainatate si as vrea sa ii trimit andrei un pachetel…as avea nevoie de o adresa…multumesc

    cristina

    26 Octombrie 2009 at 00:45

  22. as vrea sa ajut intr-un fel. eu si o prietena am dori sa venim la spital in weekenduri sa petrecem timp cu copiii, cat putem. deasemenea, am vrea sa stim ce au cel mai mult nevoie puii, ce sa cumparam sau unde sa donam.
    asteptam vesti despre andra!
    numai bine!

    lia o.

    10 Noiembrie 2009 at 16:12

    • Lia, deocamdată nu se poate, este carantină, nu se poate intra la copii. Mă interesez şi îţi spun. Andra e bine.

      isabellelorelai

      10 Noiembrie 2009 at 23:52

  23. ieri am trecut pentru o jumatate de ora pe la Andra…este la etajul 2 cam 205…i-am dus un pachet de pampersi si doua de servetele umede… era la ea d-na Rodica (am inteles de la domnia sa ca a mai stat cu micuta la internarea trecuta)…impreuna am sters-o pe Andra pe tot corpul cu servetele umede si am schimbat-o de pampers…are o drena si cand a auzit ca vrem sa ii facem baita nu a vrut deloc…s-a linistit cand i-am zis ca vom folosi servetelele…a mancat putin…
    Incerc sa merg si azi…asa i-am promis…in salon cu ea mai sunt doua fetite cu mamicile lor…Andra noastra este singura…si are doar 3 ani.

    adriana

    17 Noiembrie 2009 at 13:13

  24. AndreeaB….bine ai zis despre Andra…cel mai cuminte copil…si maturizat, as zice eu; dupa ce am sters-o, noi ne-am gandit sa-i punem un tricou…ea ne-a atras atentia ca are branula la gat si e mai bine bluza de pijama pentru ca are nasturi…cand am vrut sa ii dam noi sa manance a zis:”singula”…si a mancat singura din canita piureul de cartofi…SI CAND TE GANDESTI CA ARE NUMAI 3 ANI

    adriana

    17 Noiembrie 2009 at 13:19

  25. m-a sunat mamica lui Bogdanel Marinescu (am rugat-o sa treaca pe la Andra, sa vedem de ce are nevoie…ei sunt la etj 5, Andra la 2).

    Se va termina pachetul de scutece pe care l-am dus eu luni…nr. 3 e bine…de mancat poate manca orice mananca un copil de 3 ani (am sunat la spital sa intreb)…inca are dreana…in concluzie: pampers si mancare (pentru eficienta maxima, inainte de a merge la Andra, luati legatura cu personalul spitalului Budimex…intrebati ce are nevoie Andra Parvan, FETITA DE 3 ANI VENITA DE LA FUNDENI…acum este la salonul 205…cand am sunat eu, dormea.

    Adresa: Bd. Constantin Brancoveanu, nr. 20, sector 4, statia autobuzelor 116 si 141
    Telefon: 021.460.42.60; 021.460.30.26 (cereti etajul 2)
    Email: spital@mscurie.ro

    adriana

    18 Noiembrie 2009 at 11:49

    • Adriana, scutece sunt la ASOCIATIA PEVEL, au acolo, si lapte idem. La asociatie ai vorbit? Hai sa nu punem oamenii pe drumuri degeaba. Nu inteleg??? Asociatia are reprezentant la Budimex! Esti te rog amabila sa imi explici si mie ce se intampla? De ce ceri tu? Andra este in grija asociatiei! Astept. Pana nu ma enervez
      Am o suma de bani pentru Andra, primita de la un binefacator. Comandasem pentru Andra ceva dragut. Tu imi spui de pampersi cand eu stiu ca astia ii da asociatia. Ce nu este in regula aici???
      .
      Pentru eficienta.
      Am anulat comanda de la cadou. Astazi ii duc la Budimex 200 RON, din partea doamnei Alina Neamtu. Doamna care o insoteste pe Andra acum ne va spune ce a facut cu banii, ce anume a cumparat pentru ea. Asa este cel mai bine.

      isabellelorelai

      18 Noiembrie 2009 at 11:55

      • Isabella, am inteles ca d-ra Raluca este in concediu…cand am fost luni la Andra, avea in dulapior cateva scutece…am lasat si eu un pachet mic…mamica pe care am rugat-o sa se intereseze, asa mi-a comunicat…eu doar am vrut sa ajut, nu sa enervez…in plus, astazi am fost la cumparaturi si am mai cumparat un pachet…il duc maine…am postat micile nevoi ale Andrei pe blogul meu si m-am gandit ca sunt interesati si cititorii tai…vad ca Andra este iubita de multa lume…datele de contact le-am trecut pentru cei care nu stiu unde este spitalul si am zis pentru eficienta, tocmai pentru a nu pune oamenii pe drum degeaba.

        Cazul Andrei mi-a fost adus la cunostinta de catre d-na Olga, mesajul facand obiectul postului meu de ieri de pe blog…sper ca acum lucrurile fiind lamurite, ti-a trecut supararea pe mine…astept si eu sa ne spui ce facea Andra….pupici

        adriana

        18 Noiembrie 2009 at 23:19

        • Adriana,
          Am fost la Andra în seara asta şi mi s-a spus că NU ARE NEVOIE DE NIMIC. Am dat fuga la spital la ea, mi-au trebuit 3 ore pe drum, cu sacosa după mine şi la dus şi la întors, cu 2 milioane în buzunar de la Alina, ca să îi dau doamnei de la Asociaţia Pavel care o are în grijă şi să îi cumpere de mâncare. Banii nu au fost primiţi: doamna a spus că Andra manâncă de la spital şi ce are nevoie îi aduce ea.
          I-am lăsat doar două jucării şi o cărticică foarte frumoasă de la doamna Oana din Germania. Şi un ruj. Aşa mi s-a spus, că Andra vrea un ruj. Noroc că aveam la mine (eu nu folosesc decât când o iau razna). Aşa că ne-am rujat şi ne-am distrat.
          Eu ştiu ce s-a întâmplar exact – cine a sunat, cine pe cine a întrebat – ştiu tot. Nu intru în amănunte.
          Sper să lămurească persoanele interesate.
          Încă o dată dacă mai păţesc aşa ceva eu renunţ, să ştii că facerea de bine nu este … decât facere de bine. Eu am străbătut Bucureştiul de la un capăt la altul ca să ajut un copil. Dacă are cumva cineva de gând să îşi bată joc de mine întrerup absolut orice fel de comunicare cu aceste persoane.

          isabellelorelai

          18 Noiembrie 2009 at 23:45

          • Isabella, sincer imi pare rau ca s-a creat aceasta situatie, mai ales ca stiu foarte bine cum stam toti cu timpul…intentia mea a fost una buna…inteleg ca acum Andra are insotitor…ma bucur ca s-a rezolvat

            adriana

            19 Noiembrie 2009 at 00:11

          • Adriana, de acum încolo voi verifica personal orice mesaj pe care îl laşi pe blogul meu înainte a ţi-l aproba. Una este ca cineva să meargă în vizită la copil să îi ducă ce poate şi ce vrea în funcţie de lista pe care i-o dau eu pe mail după ce mă documentez temeinic, alta este să vii tu şi să ceri lucruri care să îţi fie refuzate. În ceea ce mă priveşte, hai, nu e problemă – Andra este din Fundeni unde tu nu ai binevoit să vii când am făcut apelul pentru ajutoararea ei, tu te-ai făcut că plouă. Dar alta este să trimiţi acolo oameni pe care nu îi cunoşti, să caute cai verzi pe pereţi.
            Tu nu te-ai dus personal la spital să întrebi pe cei răspunzători de soarta copilului. Tu ai sunat mămicile de la oncologie. Iar ele au întrebat pe medic şi asistentă. Când am ajuns eu am aflat că Andra are un pachet mare de pamperşi mare, încă de vinerea trecută, trimis de la asociaţie.
            În legătură cu mâncarea: CE ANUME DE MÂNCARE? Copilului îi atârna un dren, era după operaţie. Ştii ce mi-a spus doamna care era cu ea şi care nu a vrut să ia cele 2 milioane ca să îi cumpere de mâncare, exact ce are nevoie? Că are tot ce îi trebuie, ea îi cumpără doar mandarine. Andra mânca nişte stixuri când am fost eu, din acelea cu sare. Ori eu ştiu că Andra nu are voie sare.

            isabellelorelai

            19 Noiembrie 2009 at 09:15

  26. Hey…Buna ziua! Mie nu mi-a mai raspuns nimeni 😦 😦 😦 Tare mi-as dori sa ajung si eu sa o cunosc pe Andra 😦 Am sa ii daruiesc ceva! Eu am mai fost la un orfelinat si mi-am cam epuizat ” stocul de jucarii ” Dar vad eu cum fac! Pentru Andra am pastrat ceva special 😀 Chiar mi-as dori sa fac si eu o vizita la copilasii de mai sus, poate si la altii, sa mai vorbesc cu prietenii mei poate au si ei lucruri de donat! Va multumesc, o zi buna, si tot binele din lume pt. acesti copii magici 😦

    Love Child Heart

    19 Noiembrie 2009 at 09:18

    • Love Child Heart: pentru că nu răspunzi la mailulri, de aceea. În loc să îmi răspunzi la mail, tu îmi trimiţi mesaje colorate cu Michael Jackson pe mess. Îmi pare rău, poate ai înţeles greşit. Aşa că îţi spun direct: viaţa copiilor nu este loc de joacă.

      isabellelorelai

      19 Noiembrie 2009 at 09:24

  27. A PRIMIT ANDRA SI DE LA MINE PACHETUL SPECIAL?AVEAM UN CADOU DE SUFLETUL TATALUI MEU(ca si celorlalti copii),cu o papusa, jucarii,samd, dar totul pentru EA PERSONIFICAT,CA SA STIE CA MAI EXISTA O PERSOANA LA 2000 DE KM DEPARTARE CARE SE GANDESTE LA EA!AM AFLAT CA NU POATE MANCA DULCIURI; DAR M-AS BUCURA FOARTE DACA AR PRIMI CADOUL CU JUCARIILE SI PAPUSA DE LA MINE!PUNGA DE CACAO ESTE CU VITAMINE SPECIAL PT COPII PT INTARIREA SISTEMULUI IMUNITAR.NU STIU DACA AL POATE BEA IN LAPTE.?

    engelbote

    30 Noiembrie 2009 at 20:00

    • Doamna Oana, Andra a fost operată, când am fost la ea avea un dren în burtică (cred că dren era, atârna aşa ciudat… şi curgea din el ceva… într-o pungă) I-am dat doar câteva jucării şi o cărticică, doamna care era cu ea mi-a spus că nu are voie decât dieta, mi-a fost frică să îi dau ce era acolo (cacao, ciocolată), doamna nu mi-a permis sa îi dau nici bomboanele, mi-a spus că nu o poate spăla pe dinţi (cred că nu avea voie să folosească pasta de dinţi, care conţine nu ştiu ce…). În plus în salon erau încă 4 copii, toate fetiţe, mi-a fost jenă să îi dau doar Andrei păpuşi, celelate fetiţe, toate operate se uitau la mine… Sincer, nu aveam de unde să le dau tuturor şi m-am abţinut. Celelate fetiţe erau şi ele operate toate, cu drenuri din acelea, era o imagine… Groaznică. Săptămâna viitoare, luni, mă duc la Fundeni, îi duc restul atunci.

      isabellelorelai

      2 Decembrie 2009 at 01:51

  28. […] a murit la 3 ani, la spitalul Fundeni; o tumora abdominala. Despre Andra a mai scris Isabela aici. Poate in alta tara si in alt context ar fi avut alte sanse; pentru ea este prea tarziu, pentru […]

  29. buna
    sunt sellen…am 15 ani si am un fratior de 3 anisori si sufera de leucemie(mustafa marko erman) stam in tulcea..si am inteles ..ca si povestea lui a fost postata pe siteul ziarului …..daca nu este as vrea tare mult sa fie si povestea lui…pentru ca avem nevoie ….de ajutor …multumim lui Dumnezeu ca sunt si oameni care se gandesc si la copii care chiar au cu adevarata nevoie de ajutor:..multumesc

    mustafa selen

    3 Februarie 2010 at 23:04

    • Buna, Sellen
      Sunt Isabela. Nu cred ca ti-a spus mami, dar ieri o doamna extraordinara a trimis ceva pentru voi, tocmai din Canada – doamna Maria -.
      Cativa banuti care sa va ajute sa rezistati pana cand va fi publicata povestea fratiorului tau (mai sunt niste copii inaine, care asteapta).
      Sellen,
      Stiu ca iti este greu, mi-a spus mama ta. Dar vreau sa stii ca daca tu o vei ajuta pe mama ta in situatia asta disperata, in sensul in care sa o intelegi cat de greu este in spital, cat de greu ii este unui copil atat de mic sa faca tratamentul ala scarbos, totul va fi bine.
      Mamei tale ii este greu sa stea departe de tine, ii este dor de tine. Ar vrea sa fie cu tine acasa mereu dar nu se poate.
      Stii cat de greu este in spital? Sunt 8 suflete intr-un salon. Copiii plang, parintii plang. Ca sa reziste au nevoie de dragostea si intelegerea familiei.
      Sellen,
      Te rog eu mult sa o intelegi pe mami, pentru ea asta va fi de mare ajutor. Tu sa ai grija de tine in timpul asta.
      Eu una incerc sa fac tot ce pot.
      OK? Ma bazez si pe tine.

      isabellelorelai

      4 Februarie 2010 at 10:07

  30. Bolnav de cancer la 24 de ani

    Mă numesc Magyara Rudolf Leonard, am 24 de ani şi bani prea puţini pentru a-mi permite medicamentele necesare tratării afecţiunilor de care sufăr. Nu am pe nimeni, am crescut, de la un an, în mai multe case de copii din Sibiu, iar de la 18 ani sunt pe drumuri. Acum dorm la un adăpost de noapte din Sibiu şi nu pot munci pentru că medicii mi-au interzis efortul fizic. Sufăr de ciroză hepatică, ulcer, leucemie şi scolioză toracică şi am nevoie, lunar, de medicamente în valoare de aproape cinci milioane de lei pentru a putea urma tratamentul prescris de medici. Mă adresez oamenilor cu suflet şi credinţă în Dumnezeu să mă ajute pentru a putea continua acest tratament.
    E-mail: rudolfleonard13@yahoo.com Telefon: 0757205495 Vă mulţu mesc anticipat. Boală, disperare, durere, neajutorare şi câte sinonime ar putea descrie situaţia acestui om. În jurul nostru în fiecare zi mor oameni. Mor sau trăiesc cu o frică teribilă de moarte din cauza indiferenţei noastre. În fiecare zi semenii noştri duc poveri grele în sufletele lor. Cine dintre noi este gata să întindă o mână de ajutor??? Nu pot să ajut acest om financiar, dar vreau prin acest anunţ să sesizez pe cei care nu stau cu mâna întinsă şi pot să pună ceva deoparte ca să contribuie la această nevoie. Dumnezeu spune că: religiunea curată şi neîntinată înaintea Lui constă în cercetarea văduvelor şi orfanilor în necazurile lor. (Iacov 1). Tu ce faci în acest sens. Contribuie şi tu la salvarea lui Rudolf. Am aflat despre situaţia lui de la el, când a lăsat mesajul de mai sus într-un comentariu pe acest blog. 0757205495

    rudolf leonard

    23 Februarie 2010 at 15:49

  31. […] scris şi Sellen, sora lui Marko. „Sunt Sellen… am 15 ani si am un fratior de 3 anisori si sufera de […]

  32. […] să urc pe secţie ca să îl văd şi pe Robert. Au trecut şapte luni de atunci. Între timp Andra şi-a început drumul printre stele – Dumnezeu să o odihnească în pace. Alexandru vine la […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

