Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Buzunăraşul prietenos

with 23 comments

BuzunarasulPrietenos

Cotrobăind prin buzunăraşe de hăinuţe de copii – hăinuţe donate de oameni buni pentru copiii bolnavi şi săraci din spital – am găsit două bomboane şi trei flori („controlul” a fost făcut înainte de intrarea hăinuţelor în maşina de spălat).

Buzunăraşe prietenoase.

Bomboane şi flori. Şi buburuze.

Am zâmbit unei amintiri plăcute, un buzunăraş prietenos de copil care aduna în el firmituri de pâine, bomboane „cip”, frunze şi buburuze.

Buburuzele nu stăteau. Se urcau pe hăinuţa copilului, apoi pe mânuţă şi îşi luau zborul spre casele lor.

Uite, mami, nu vor să stea la mine. Nu, mami, nu stau, se duc şi ele la familiile lor. Dar de ce le strângi? Ca să îmi spună unde mă mărit. Tu, mami, nu te măriţi, că eşti băieţel, tu te însori. Lasă buburuzele pentru fetiţe, să le spună doar lor. Bine, mami, lasă că eu ştiu oricum, eu mă mărit cu tine.

Timpul a trecut. Acum din buzunare de haine de copil mai mare cad bani. Într-un fel sau altul au rămas la fel de prietenoase. Chiar dacă „maşina le-a spălat” cu tot cu cărţi de vizită.

Astăzi este o zi în care mă gândesc doar la buburuzele, frunzele, bomboanele şi firmiturile de pâine din buzunăraşul prietenos al copilului meu. Şi atât.



Free Hit Counter

Written by IsabelleLorelai

5 Septembrie 2009 la 10:31

Publicat în viata

Tagged with

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabelle,
    Pare o mica intamplare … duioasa …
    Copiii-mi sunt bomboanele sufletului.

    Nicu

    5 Septembrie 2009 at 12:22

  2. Stiu. Simt. Sunt aici si eu, mai mereu in umbra. Te pup!

    Jamilla

    5 Septembrie 2009 at 12:57

  3. 🙂

    Simona

    5 Septembrie 2009 at 14:39

  4. La multi ani copilului tau, Isabellelorelai!

    Cristina

    5 Septembrie 2009 at 16:23

  5. LA MULTI ANI!

    Maria

    5 Septembrie 2009 at 21:13

  6. La multi ani! 🙂

    Simona

    5 Septembrie 2009 at 23:44

  7. Si Sabinuta mea e pasionata de bucuruze.Ii sunt dragi la culme….insa prin buzunarele ei gasesc mai mereu cuie 😀 … si tot felul de `scule` cum le spune ea:)

    Simona

    5 Septembrie 2009 at 23:48

  8. frumoase amintiri …
    ‘amintiri’ … care te fac … char ‘strain’ fiind sa schitez un zambet … si sa spui : La Multi Ani baiatul mami !!!

    elena.n

    6 Septembrie 2009 at 08:44

  9. La multi ani!…sa fie sanatos si generos mereu…mi-ai amintit de castanele pe care le culegeam eu, din parcul unui spital, cand eram mica si i le duceam mamei mele….si jumatatile de bomboane..le strangeam toata sapytaman si le faceam pachetel…copilarii

    adriana

    6 Septembrie 2009 at 19:55

    • Mulţumesc! Şi eu strângeam castane, căţei, pisoi, pui de vrăbii. Nu în buzunar, în casă 😀

      isabellelorelai

      6 Septembrie 2009 at 20:58

  10. La multi ani pentru fiul tau! Nu-l cunosc, dar sunt sigura ca seamana cu mama lui, adica e inimos, plin de intiative, gata sa-ti sara in ajutor, vesel si mereu cu buzunarele pline !

    zincabeiu

    6 Septembrie 2009 at 21:50

    • Mulţumrsc!
      Toate, mai puţin partea cu buzunarele… 😀 Acum zice că sunt cam goale 😀

      isabellelorelai

      6 Septembrie 2009 at 21:58

  11. 🙂 să aveţi parte de cât mai multe astfel de amintiri frumoase, de ani plini de soare şi zâmbet alături, iar eu, vă mulţumesc pentru toate buburuzele lăsate să zboare pentru noi…
    Sunteţi cu adevărat o fericire pentru oameni şi o binecuvântare!

    La Mulţi Ani „Copil Buburuză” 🙂 şi Mamă de Buburuză
    :)!

    Sandrina

    10 Septembrie 2009 at 23:25

  12. Buburuz să fie 🙂 şi să fiţi sănătoşi şi fericiţi!

    Sandrina

    11 Septembrie 2009 at 00:43

    • Mulţumesc, Sandrina, la fel! Buburuza ta să crească mare, sănătoasă şi fără griji! 😀

      isabellelorelai

      11 Septembrie 2009 at 09:09


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

