Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Zi zâmbitoare

with 9 comments

Zambet

A fost ieri. O zi plină de zâmbet. M-am întâlnit cu ei.

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Intradevar o zi plina de zambet 🙂

    Simona

    29 Iulie 2009 at 08:40

  2. 😆 zambet

    Oana

    29 Iulie 2009 at 20:50

  3. Cred ca te-au placut 🙂
    Sabinuta mea iti multumeste pentru jucarii 🙂 si eu iti multumesc mult mult de tot pentru carte 😀

    Simona

    29 Iulie 2009 at 23:07

  4. Bine ca macara sunt jucarii 🙂 sa vezi tu imi aduce in casa melci,soparle prinse de pisica iar buburuzele is la ordinea zilei 🙂

    Simona

    31 Iulie 2009 at 08:34

  5. […] Prichindeii şi criza – pentru Maria şi Simona. Care nu înţelegeau de ce a fost ziua zâmbitoare când m-am întâlnit cu ei. Pentru […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

