Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Nu vor statui. Vor doar câteva lucruşoare. Oamenii Darnici

with 23 comments

ADarui

Lia Stoica: „Nu suntem un ONG, nu avem legături sau culori politice. Suntem nişte oameni pur şi simplu. Nu ne-am apucat de treaba asta pentru a primi laude sau a ne face cineva statuie, ci pentru că e ceva nu prea complicat de făcut şi există mulţi oameni care au nevoie de ajutor. Vă garantăm că nu ne iese nimic material din asta, ci doar bucurie, entuziasm, emoţie şi sentimentul frumos că facem ceva bun şi folositor”.

Lia explică:

Per total, adunăm haine pentru băieţi şi fete cu vârste între 0 şi 25 de ani, pentru:

1. Congregaţia Misionarele Carităţii – comuna Chitila, jud. Ilfov. Aici sunt 25 de băieţi cu handicap extrem de sever. În afară de haine şi încălţăminte, e nevoie de pături, aşternuturi, prosoape, detergent, săpun.

2. Asociaţia Fraţilor Maristi din România – str. Strămoşilor nr.1A (zona Apusului). Aici sunt 32 de copii între 10 şi 16 ani, abandonaţi şi din familii foarte sărace destrămate, care merg la şcoală, învaţă o meserie, trăiesc ca într-o familie, cu responsabilităţi, bucurii şi uneori şi necazuri. În afară de haine şi încălţăminte, aici e nevoie de jocuri de perspicacitate şi jucării, cărţi, calculatoare mai vechi, dar încă funcţionale, pastă şi periuţe de dinţi, dulciuri.

3. Căminul de copii Casa Soarelui – zona Piaţa Trapezului. Aici sunt mulţi copii cu handicap uşor şi mediu, abandonaţi sau din familii sărace, cu vârste între 10 şi 16 ani. În afară de haine şi încălţăminte, e nevoie de cărţi de colorat, creioane colorate, jocuri de construit (gen cuburi), dulciuri.

4. Asociaţia “Pro Vita – pentru copiii născuţi şi nenăscuţi” – Parohia Valea Plopului – Vălenii de Munte, judeţul Prahova. Aici sunt copii mai mici şi mai mari, de la 0 la 25 de ani. E nevoie de haine, încălţăminte, în plus, prosoape, săpun, detergent, pastă şi periuţe de dinţi, etc.

5. Un loc special. E vorba de un loc unde sunt găzduiţi şi îngrijiţi copii între 14 şi 20 de ani, infectaţi cu HIV. Ei au nevoie de ceva hăinuţe, dar şi de cărţi, săpun, prosoape, pastă şi periuţe de dinţi.

Lia vă roagă:

– caută prin casă lucruşoare încă bune, ce pot fi folosite mai departe; spală-le sau curăţă-le, pune-le în cutii sau saci; trimite-mi un mail la lia@oamenidarnici.ro sau lia_stoica@yahoo.com cu un număr de telefon, eu te contactez şi stabilim cum ne vedem să preiau lucruşoarele;

– până îmi dai mie un semn, poţi la rândul tău să aduni de la prieteni, colegi şi cunoştinţe diverse obiecte, ca să ne unim forţele;

– dacă eşti prea departe de Bucureşti sau pur şi simplu vrei să ne ajuţi şi altfel, poţi dona o sumă de bani în contul RO90INGB0000999900372741 iar dacă doreşti dovada, scrie-mi un email şi vei primi extrasul de cont scanat;

– pentru că, deocamdată, din motive de mobilitate, ne limitam la adunat lucruri prin Bucureşti şi împrejurimi, dacă îţi place ideea noastră, o poţi “fura” cu toată încrederea şi o poţi dezvolta la tine în oraş.

Pentru donatii in zona Cluj va rugam sa o contactati pe Adela Rusu la adela.rusu@gmail.com

Dacă vreţi doar să susţineţi, găsiţi aici bannere:

http://www.oamenidarnici.ro/cum-poti-ajuta

Oameni Darnici

http://www.oamenidarnici.ro

oameni-darnici-mare



Free Hit Counter

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] uitase. Am un link foarte ok pentru Cabral. Pe cel al lui isabellelorelai care, de cate ori o citesc, imi aminteste de bunica mea din partea tatalui. Despre bunica va voi […]

  2. Isabela, esti minunata 🙂 Iti multumesc din suflet de sustinere si chiar sper sa vada cat mai multi oameni ca se poate si ca nu e greu. Am fost deja vineri la Chitila si nu pot descrie in cuvinte bucuria si uimirea maicutelor (ca din pacate, cei de care au ele grija sunt prea bolnavi si fara ratiune pentru a se bucura) ca in afara de haine le-am dus ulei, orez, faina, zahar, ceva dulciuri, sapun, medicamente. M-am emotionat peste masura sa le vad (sunt 8 cu totul, din India si Polonia) atat de zambitoare la vederea mea si toate ma stiau pe nume, chit ca de la ultima vizita a mea, mai venisera 2 maicute noi. Pe 31 iulie va fi urmatorul drum, la Casa Soarelui, apoi la cei cu HIV, pe 15 august la Valea Plopului si in septembrie la copilasii din Apusului. Dar ma bazez in continuare pe ajutorul oamenilor, ca in noiembrie-decembrie sa putem sa ne jucam de-a Mos Craciun 🙂

    LiaLia

    27 Iulie 2009 at 00:13

    • Lia, cu răbdare … Şi eu strâng, dar eu duc copiilor (şi familiilor lor) bolnavi de la oncologie (Fundeni şi Budimex). Aria mea este mai restrânsă un pic, pentru că le duc într-un mediu mai special (copiii stau şi câte 6 luni în spital, mulţi în mediu steril).
      Dar vreau să îţi spun că am strâns şi dus foarte multe lucruri. Cu răbdare, se strâng.
      Copiilor din Valea Plopului le-am trimis prin intermediul Bisericii Ruse (acolo s-au strâns daruri pentru Crăciun). Acum este mai simplu, pentru că ştiu să te caut pe tine 😀

      isabellelorelai

      27 Iulie 2009 at 00:26

  3. Va rog lasati-mi si mie o adresa de contact de pe blog-ul copii bolnavi pentru a imi expune povestea mea.

    Georgiana

    30 Iulie 2009 at 14:00

    • Georgiana, păi spune despre ce este vorba. Şi dacă poţi proba cu documente medicale, normal.

      isabellelorelai

      30 Iulie 2009 at 14:10

      • Sigur dar da-mi adresa de email sau scriu aici povestea?

        Georgiana

        30 Iulie 2009 at 14:29

        • Dă-mi câteva date ca să văd despre ce este vorba.

          isabellelorelai

          30 Iulie 2009 at 14:30

          • De la nastere doctorii mi-au pus diagnosticul tetrapareza spastica. Nu am mai facut recuperare de 3ani ca nu mai au posibilitate parintii mei. Si cu cat este pauza de recuperare mai lunga cu atat am dureri f mari.

            Georgiana

            30 Iulie 2009 at 14:47

          • Ştii de posibilitatea asta?
            https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/01/23/pentru-parintii-copiilor-si-tinerilor-cu-paralizie-cerabrala-infantila/
            Documentul de la medic cu diagnosticul pe baza căruia s-a eliberat certificatul de persoană cu handicap există?

            isabellelorelai

            31 Iulie 2009 at 09:08

          • Scuze acum am vazut mesajul tau; am intrat pe siteul respectiv dar din cate am citit, aceea operatie nu vizeaza problema mea de sanatate. Mie imi trebuie echilibru,pe care il pot obtine numai prin foarte multe recuperari,prin gimnastica si din informatiile mele,singura interventie care ma poate ajuta este in China,transplantul de celule Stem. O astfel de operatie nu ma poate ajuta,deoarece eu trebuie sa-mi tonific musculatura. Multumesc frumos pentru site,totusi am sa incerc sa iau legatura si aceasta clinica.

            Georgiana

            31 Iulie 2009 at 12:56

          • Abia acum ai spus ce nevoie ai.

            isabellelorelai

            31 Iulie 2009 at 13:07

          • si ma poti ajuta…..?:)

            Georgiana

            31 Iulie 2009 at 13:38

          • Pot să încerc. Îţi trimit mâine un mail.

            isabellelorelai

            31 Iulie 2009 at 14:34

          • te rog mai trimite email-ul odata

            Georgiana

            1 August 2009 at 11:10

          • Nu a ajuns – sau cum – că nu înţeleg?

            isabellelorelai

            1 August 2009 at 11:14

          • ba da, se pare ca a intarziat putin:) Ti-am trimi povestea mea.

            Georgiana

            1 August 2009 at 11:33

          • Ţi-am trimis răspuns deja.

            isabellelorelai

            1 August 2009 at 12:07

  4. si am certificat de hadicap dar pot sa trimit doar pe email

    Georgiana

    30 Iulie 2009 at 15:06

  5. Toronto
    MIHAI FERARU
    In prag de moarte si foarte saraci, o familie de romani cu boli cardiovasculare grave se lupta sa-si salveze zilele, Singura lor speranta este Dumnezeu si ajutorul concret al crestinilor de pretutindeni.
    Sa intindem o mana de ajutor acestei familii!
    Bunatatea si milostivirea lui Hristos este in fiecare dintre noi, si prin actele noastre de milostenie si caritate, fata de semenii nostri ne vede Mantuitorul si ne va aduce mantuirea. Contactati familia FERARU Tel: 0764807565
    Contul ce la deschis ptr a primi ajutorul de la handicap in valoare de 33,5 lei
    Domnul Mihai Feraru a trimis Redactiei Las Vegas Romanian Journal copii dupa documente care dovedesc starea precara a sanatatii dumnealui si a sotiei, precum si scrisori semnate de Preotul Bisericii Ortodoxe din satul in care locuieste . Iata mai jos scrisoarea prin care Dl. Mihai Feraru ne cere tuturor ajutorul:
    Sunt un om foarte bolnav , eu si sotia mea suntem 2 cardiovasculari, partial sunt paralizat, varsta noastra este de 52 ani, si singura sursa de venit a familiei noastre este doar o pensie pe caz de boala foarte mica si alte venituri nu mai avem, eu cu sotia nu putem efectua nici o activitate, numai Bunul Dumnezeu stie de viata noastra de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oameni cu suflet pentru oameni si care il iubesc pe Bunul nostru Dumnezeu, sa-mi ajute si familia mea greu incercata de atata necaz, Va rog, in numele lui Dumnezeu sa va ganditi ca cineva in grea suferinta asteapta ajutorul dumneavoastra. Dumnezeu v-ar putea ajuta atunci cand veti avea mare nevie pentru ceea ce veti face . Pot dovedi cu acte in regula. Diabetul este f mare imi fac zilnic 2 feluri de insulina de 4 ori pe zi..Dorim sa mai putem merge pe la clinici medicale ptr investigatii si tratament, ori-ce fel de ajutor la noi va fi bine-venit, sub ori-ce forma ar fi.Doamne ajuta , Multumim Anticipat. A-R

    ion ion

    20 Aprilie 2010 at 19:55

  6. e foarte frumos ce fac fundatiile

    Prosoape

    22 Mai 2010 at 14:27

  7. […] Oameni Darnici.Dacă vreţi doar să susţineţi niste Oameni Darnici: […]

  8. am fost si eu la Misionarele Caritati timp de o luna si am facut voluntariat acolo in ideea de a ma calugari si eu si pot sa va spun ca surorile sunt minunate, zambesc tot timpul, lucrul acesta este atuul lor, asa era si Maica Tereza, copii sunt minunati si ei, m-am hotarat sa merg din nou sa fac voluntariat acolo chiar daca stiu ca ele nu ma vor accepta niciodata printre ele, sa fiu una de-a lor.

    Andreea

    16 Decembrie 2013 at 13:15


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

