Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Ferestre deschise

with 12 comments

Fereastra

A trăit din bunătatea celor puţini care au deschis uşa. Ca să-i răsplătească munca şi bucuria de a le aduce muzica adevărată în prag. Pe scara mea de bloc cânta doar de 5 ani. La vioară. Pe altele de 11 ani. De la 14 ani. Ca să îi cumpere medicamente mamei lui, ca să nu se lase de şcoală. Ca să trăiască, cât de cât. Câteva uşi s-au deschis. Prea multe uşi au rămas închise – ca atunci când intri pe blat la un concert. Câteva s-au deschis pentru a arunca „lături”. A continuat pentru că a înţeles că trebuie să se gândească la binele făcut, nu la rău. A terminat de curând conservatorul. Spera că dacă termina facultatea şi se angaja nu va mai fi nevoit să facă asta. S-a înşelat. Mie mi-a rupt sufletul, ăsta este adevărul. El nu ştie că am scris despre el. Nu ştie nici că îl caut. Ca să îi spun că oamenii vor să îl ajute. Ca să îi spun că va primi o bursă ca să înveţe mai departe, medicamente şi bani pentru medicamentele mamei lui. Ca să îi spun că se deschide o fereastră în locul uşilor închise. Bursa este de la doamna Tincuţa Baltag, director general al Fundaţiei Dinu Patriciu.

„Sa nu renuntati niciodata la visurile voastre. Daca inima voastra si pasiunea va duc pe un drum, urmati-l chiar daca acest lucru va cere efort si sacrificiu, si chiar daca cei din jurul vostru va spun ca nu veti avea succes. Sa nu va fie niciodata rusine pentru cine sunteti, pentru familia voastra sau pentru ca nu aveti aceeasi marca de jeansi cu colegii vostri mai avuti. Din experienta va spun ca de obicei razbesc in viata cei mai ambitiosi, nu cei care au parintii cei mai bogati”: Tincuţa Baltag – din „Scrisoare pentru bursierii mei”. O puteţi citi pe toată aici.

Şi astfel se deschid ferestre. Şi uşi. Este atât de frumos. Sunt oameni cărora le pasă. Bun găsit. 10 iulie 2009

P.S. Mie îmi place mult Bach. Seara ascult Chopin. Dar când vreau să plâng ascult Balada lui Enescu. V-o dăruiesc – nu ca să plângeţi, ca să vă bucuraţi. Vă mulţumesc pentru că vă pasă.

12 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] astfel se deschid ferestre. Este atât de […]

  2. Bine ai revenit draga Isabela!

    Maria

    10 Iulie 2009 at 00:57

  3. E minunat ca aceia ce au o pasiune, o si continua, indiferent de greutati; si-a stiut mama bolnava, dar omul acesta a mangaiat-o si s-a mangaiat 11 ani cu vioara la piept, e un om care nu a fost ingenunchiat tocmai pentru ca a facut tot ceea ce i-a fost in putere, a investit tot darul inimii si muzicii lui in fiece clipa trecuta. Eu cel putin asa il vad, din departare.

    Iulia

    10 Iulie 2009 at 19:09

  4. Draga Isabellelorelai,esti un om minunat!
    mai multe nu stiu ce as putea sa spun,nu am cuvinte.
    Sanatate multa tie si familiei tale si tuturor oamenilor cu suflet mare care nu raman indiferenti!

    g1b2i3

    12 Iulie 2009 at 18:47

  5. va multumescdin suflet pentru gestul pe care lati facut pentru mine ,afisind pe blogul dum .povestea mea ,adica un sfert din viata mea ,copilariei mele si toate rugamintile mele ca la DUMNEZEU ca sufletele oamenilor cei alesi de el sa-mi raspunda la rugamintea de ami intinde o mina de ajutor ca viata mea sa se schimbe

    velichea bianca

    24 Iulie 2009 at 23:23

  6. sunt bianca, va multumesc pentru gestul pe care lati facut ,de a ma afisa pe blogul dum dar se pare ca nu sunt deloc interesanta la mesajul scris de a fi ajutata ca toti celantii copii cu prob grave ,sau poate nu am specificat cit de greu imi este sa ma descriu amanuntit cum imi petrec viata ,copilaria si cei mai frumosi ani ai mei ,luptind cu bolile care imi inpedica tot viitorul .Fetele de seama mea viseaza la viitor dar eu nu am vise decit sa ma rog la DUMNEZEU sa pot invinge boala ,dar singura nu pot ,cu toate drepturile mele care le am pina si certificat de gradul 1 dar la ce ma ajuta ????????? de aproape un an jumate caut 2 raspunsuri; 1 CE SA MA FAC AM 16 ANI ,MAI AM CITEVA ZILE SI IMI ESTE RUSINE SA CER AJUTOR DE A MA PUTEA LUPTA CU DESTINUL DAR DACA ATI FI IN LOCUL MEU CE ATI FACE ?ATI ASTEPTA SA LASATI BOALA SA VA ASEZE IN CARUT PE TOT RESTUL VETII SAU ATI PROCEDA CA MINE ??????????/CA BOLILE MELE SA FIE STAGNATE,MACAR DACA TOTII SPUN CA NU EXISTA TRATAMENT , DAR EU AM GASIT ,UN TRATAMENT CU VENIN DE ALBINE INTEPARURII DIRECT DE ALBINA SI RAMINE DE VAZUT DACA ACUM LA MOMENTUL DE FATA AM DEJA 45 DE INTEPATURI SPER CIND VOI AJUNGE LA 100 SA MA LAUD CU CEVA SCHIMBARI DAR PINA ATUNCI NU-MI RAMINE DECIT SPERANTA DE LA DUMNEZEU CA DIN ALTA PARTE …..SI 2 AM APELATPINA SI LA GUVERNUL ROMINIEI LA AUTORITATI SA FIU SI EU AJUTATA CU BANI SI INFORMATII SIGURE DAR NU AM PRIMIT NIMIC CARE SA-MI FIE DE AJUTOR POATE CA NU AM SI EU NOROCDE O VIATA MAI BUNA SI CA SUNT PREA SARACA SA FIU AJUTATA ,SAU AM VREO VINA CA DUM MA ALES PE MINE SI NU PE ALTII…..CU RESPECT TUTUROR CARE MIAU CITIT RINDURILE CARE IMI ESTE F F F GREU SA SCRIU DESPRE MINE ;BIANCA VELICHEA .

    velichea bianca

    27 Iulie 2009 at 11:19

    • Bianca,
      Am o rugăminte la tine.
      Aş vrea să îi scrii pe mail doamnei Dorica Dan, de la Alianţa pentru Boli Rare, despre tine şi boala ta. Nu sunt foarte sigura, dar cred că Boala Kugelberg-Welander (sindromul Kugelberg-Welander) intră în categoria boli rare.
      Te rog să îi scrii pe mail şi să îi ceri părerea, dânsa are legătură şi cu ministerul şi cu mulţi alţi bolnavi şi poate că se poate face mai mult în ceea ce te priveşte.

      E-mail: doricad@yahoo.com

      Tel./Fax: 0040-260-616 585
      Mobil: 0040-726 248 707

      isabellelorelai

      27 Iulie 2009 at 11:20

  7. PACAT CA NU VA POT TRIMITE AICI POZE DAR NU AVETI NICI UN ID CARE NU PREA IL FOLOSITI…

    velichea bianca

    27 Iulie 2009 at 14:01


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

