Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Nişte blonzi

with 28 comments

black

Aflu de la Chinezu că nişte unii au făcut o porcărie. Nişte unii – adică doi „blonzi”. Doamne, ce mult îmi place când unii bărbaţi demonstrează că sunt proşti! Nu le dau numele, pentru că nu merită. Sunt prea scârboşi. Un „blond” dă pe post o întâmplare (nu am găsit logica difuzării – mie mi-a stat inima în loc) iar celălalt „blond” face o remarcă absolut prostească (iar nu am găsit logica – drept e că nici nu aveam unde să o găsesc). „Blondul” cu remarca neavenită mai are şi o cruce imensă la gât… Dar puteţi vedea aici care a fost idioţenia. Aşa că aleg să ţin cu Brunetul.

Dragă Neculai,

Fii tu atent ce scrie la tanti Wiki despre tine: Are mulţi prieteni, se caracterizează ca un om hotărât, ambiţios, dinamic, comunicativ, vesel, adaptabil, sensibil la copii şi animale. E ferm în decizii profesionale, doritor să schimbe lumea, creativ, complet, nepunctual la întâlniri, pentru că nu se uită niciodată la ceas. Se consideră prea impulsiv, lucru care e uneori o calitate, alteori un defect. Se remarcă în orice colectiv pentru că este plin de idei şi săritor în orice situaţie. Nu are niciun idol, dar admiră mulţi oameni puternici, care au ceva de spus şi ştiu cum să o facă. Deci: nu uita că eşti doritor să schimbi lumea. O schimbi sau ce faci?

Mai zice aşa tanti Wicki: Vorba lui preferată este: Norocul e mereu de partea celor tari. Păi? Cum facem?

Şi: Motto-ul lui: TRAIESTE! Asa cum fiecare lucru are o menire pe lumea asta tu trebuie sa traiesti si s-o faci cat mai corect cu putinta: fa bine, alina, mangaie, fa oamenii sa rada, ajuta! Deci, cum rămâne?

Păi se poate să gândeşti şi să scrii aşa ceva? Nu uita că răspunzi de viitorul copilului tău. Apără-l. Românii nu sunt rasişti. Proştii sunt. Proştii nu au patrie şi nici naţionalitate.

Şi nu uita, Neculai: „Faptul că e mulatru a fost o problemă în copilărie, dar din momentul în care a căpătat notorietate ca vedetă tv, a devenit un avantaj clar”. Tot nu ţi-e clar?

Ţin cu Neculai pentru că este uman. Un român uman. Plus de asta, nefiind rasist, nu are cum să fie prost.

Neculai. Cabral Neculai Ibacka

CabralSiInoke

Written by IsabelleLorelai

7 Iulie 2009 la 00:00

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acum am văzut şi eu fragmentul de emisiune. În sfârşit, nu simt nevoia să-l comentez…

    Gândisem, auzind despre ce-a fost vorba, că fusese pe la OTV. Dar…

    Vania

    7 Iulie 2009 at 01:05

  2. Mai pe gustul meu căzăcesc ar fi o corecţie în stradă, iar trecătorii să aprobe pozitiv…

    Vania

    7 Iulie 2009 at 10:15

    • Unchiu’ Vania, ăştia doi trebuie arşi la buzunare, să se sature să mai râdă de oameni, indiferent cine ar fi ei. Ce vorbesc ei în particular e treaba lor, dar pe un post tv nu este admisibil aşa ceva. Ăla cu crucea decară în Gândul că este prieten cu Cabral şi că nu înţelege de ce s-a supărat. E clar că nu are minte nici cât o găină…

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 14:40

      • Eu cred în tembelismul sincer! Probabil că nu înţelege…
        Dar, revin ruseşte: Ars la buzunar nu există (că plăteşti)! Să bei supa cu paiul… e o chestie!

        Vania

        7 Iulie 2009 at 20:29

        • Unchiu’ Vania: aici avem „treabă” cu nişte şmecheri versaţi. Dacă le dai la bot, te dau ei în judecată. Dacă îi dai tu în judecată – cu un avocat bun nu vor mai avea bani nici de supă, nici de pai. Aşa cu bănuţii luaţi de la ăştia mai „repari” doi-trei copii.

          isabellelorelai

          7 Iulie 2009 at 23:10

  3. corect
    sunt de dat in judecata ipochimenii

    punct

    7 Iulie 2009 at 17:38

  4. am uitat
    Super tare faza cu blonzii 😆

    punct

    7 Iulie 2009 at 17:39

  5. Nu vazusem nici eu la tembelizor momentul. Acum m-am edificat si sunt scirbit pe bune. Pentru niste otevisti mai treaca mearga, dar asa… De mare cacat treaba asta, chiar ca nu se face.

    Mihai

    7 Iulie 2009 at 17:42

    • Mihai, nici eu nu mă uit la emisiunea acelui domn, pentru că pe mine mă enervează. Este prea plin de el şi nu găsesc motivul…
      Tot de pe blogul lui Cristi (Chinezu) am aflat că există secvenţa pusă pe youtube. Am căutat, am văzut, mi s-a făcut greaţă.

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 23:33

  6. Foarte foarte bine pusa problema. E tata, sa lupte pentru copilul lui! Sa nu se mai intample in viitor!

    Alice

    7 Iulie 2009 at 17:58

  7. Daca nu ar fi atat de multi idioti pe lumea asta, nu ar fi atit de greu sa raspunzi unui copil cind intreaba eu de ce sunt negru, eu de ce sunt galben, eu de ce… Mai exact nici nu ar intreba.

    Violeta

    7 Iulie 2009 at 18:11

    • Cam aşa ceva. Un copil mai întreabă: eu de ce sunt bolnav, eu de ce nu pot să merg, eu de ce trebuie să mor, de ce râd copiii de mine.
      Se pare că răul se află într-o „cantitate mult mai mare” decât binele.

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 23:29

  8. Adica cu ce este superior ALBUL acela din Austria, care si-a molestat fiica peste 20 ani, fata de un NEGRU care nu isi face tara de ris? Si cum adica Dumnezeu nu e ciara??? Niste cretinoizi.

    Roman normal

    7 Iulie 2009 at 18:48

    • Se pare că în ultima perioadă de timp cu cât eşti mai al dracului cu atât eşti „mai superior” – dacă se poate spune aşa.
      Sincer, nu am de gând să comentez elucubraţiile ăluia cu crucea.

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 23:27

  9. este adecarat ca nu se face ce au facut cei doi, dar ar fi bine ca nici el sa nu generalizeze
    daca suntem o tara de rasisti, cum de s-au strins atitia bani pentru fetita Eika, care este tot de culoare?
    ar fi bine ca el sa lupte si pentru alti copii tot atit de mult cum a facut-o pentru Erika

    Alexandra

    7 Iulie 2009 at 19:23

    • Alexandra, omul ăsta şi-a adus aminte că în copilărie şi în adolescenţă nu i-a fost prea uşor. A fost jignit rău şi rămân traume.
      În legătură cu Erika, cred că poate tocmai din cauza asta s-a străduit mai mult, gândindu-se că este posibil să dea peste mulţi… rasişti.

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 23:22

  10. Si eu il sustin pe Cabral. Si cata dreptate are Mihai Bendeac cand scrie: ” Cabral …Imi cer iertare ca ne-am nascut aici.Cat despre Florin Petrescu ,bine ca face el spectacole numai cu porumbei.Asta e…Poate nu e vina lui.Atunci cand un actor amator interpreteaza multa vreme un personaj(in cazul lui,debilul mintal Axinte), de la un punct incolo nu mai poate iesi din piele lui.” http://mihaibendeac.ro/arhives/709

    Toate cele bune draga doamna Isabela!

    Maria

    7 Iulie 2009 at 19:38

    • Doamna Maria, are dreptate … şi nu are. Eu una nu am de ce să îmi cer scuze că m-am născut aici, că m-au crescut ai mei bine (cred eu). Ai mei nu au jignit nicioadată pe nimeni, din contră, au ajutat pe toată lumea, indiferent de statut sau altele – înţelegeţi ce vreau să spun. Familia mea este familie de oameni normali, nu o amestec cu „domnul” citat. Sunt o mulţime de idioţi pe aici, dar nu pot să îi amestec cu oamenii de bună credinţă. Plus de asta şi familia lui Cabral tot aici s-a născut: mama lui care nu l-a abandonat, tatăl lui vitreg care l-a adoptat pe Cabral şi sora lui, bunica lui etc. Ce este este, ce nu este, nu este.
      Nu aţi făcut rost de documentele acelea medicale?

      isabellelorelai

      7 Iulie 2009 at 23:18

  11. „Românii nu sunt rasiști. Proștii sunt. Proștii nu au patrie și nici naționalitate.”
    Am râs la prima parte; nu și la a doua. Atunci cred că asta este (de fapt acest lucru l-am susținut și eu mereu), românii sunt proști. Afirmația că romanii nu sunt rasiști nu poate fi mai departe de adevăr. Nu sunt rasiști unde? În sondaje? Pentru că în viața reală sunt.
    O astfel de afirmație „românii nu sunt rasiști” o poate face doar un orb sau cineva care aparține lumii academice, un intelectual, care nu are niciun fel de contact cu lumea „străzii”. Românii sunt profund rasiști, cel puțin în ceea ce-i privește pe țigani. Să nu recunoști asta înseamnă sa fii ipocrit. Deși( și aici mă citez singur) aproximativ 60-75 % dintre români ascultă cu plăcere manele, asta nu înseamnă că nu sunt și rasiști.
    Dar mulți nu recunosc asta. Se ascund în spatele unei retorici găunoase, încercând să pară ceea ce nu sunt.
    Exemplele date mai sus (fetița de culoare Erika), care ar demonstra lipsa acestui rasism, nu sunt concludente, putând fi vorba de ipocrizie; sau cel mult excepția care confirmă regula.
    Pusă în context „românii nu sunt rasiști” are un oarecare sens, dar scoasă de acolo nu este altceva decât o afirmație hilară și neadevărată; nu corespunde realităților României; cel puțin nu încă. Poate peste vreo 200 de ani…și zic poate.

    Zalmoxys

    16 Iulie 2009 at 19:42

    • Spui că românii sunt proşti. Eşti român?

      isabellelorelai

      17 Iulie 2009 at 09:52

      • N-am spus eu; tu ai spus-o: „Proștii sunt”. Rasiști adică. Este o deducție logică a articolului tău: proștii sunt rasiști (afirmația ta)–>>românii sunt rasiști (lucru adevărat)–>>românii sunt proști (concluzia logică).
        Despre faptul dacă sunt sau nu român, sau dacă mă simt român, acest lucru este încă în dezbatere.

        Zalmoxys

        17 Iulie 2009 at 19:36

        • Îţi place să ai dreptate tot timpul. Ai face orice pentru asta. Parcă eşti fiu-meu 😀
          Ai scos din context şi nu este corect. Ai greşit când ai generalizat. Ai spus TOŢI.
          Deducţia ta nu este logică. Vei face orice doar ca să ai dreptate. Ştii bine că ai greşit. Vrei să ai ultimul cuvânt? OK.
          Am fost în Africa. Acolo am aflat ce este rasismul în forma pură dar inversă. Ca femeie albă, am fost privită cu ură. Am simţit-o şi în comportamentul lor. Îţi vine să crezi?
          Eram acum câţiva ani în aeroport la Zurich, în tranzit. M-am dus să cumpăr ceva de mâncare. În magazin au intrat două doamne de culoare. Miroseau cumplit a transpiraţie. Vânzătoarea s-a îngălbenit pe loc. Toată lumea a zbughit-o. Ele, obişnuite cu mirosul lor, au strigat că suntem toţi nişte rasişti nenorociţi…
          Imediat după atentat, în aeroport la New York. Ştii despre ce vorbesc, nu? Controale peste controale, interdicţii peste interdicţii. La cabinele alea multe, de control paşapoarte şi amprentare, erau funcţionari de toate naţiile. Fiecare călător s-a aşezat unde a vrut la coadă. Un prieten s-a dus la cabina unde era un japonez. Altul la un indian. Eu m-am aşezat unde era coada mai mică – funcţionarul era de culoare. Era cât dulapul şi părea durul durilor. Îi dau paşaportul, îi zâmbesc şi îi spun salut. Omul zâmbeşte, spune salut şi mă întreabă de unde sunt. Apoi a închis ghişeul şi am stat la trăncăneală. Cel mai bun prieten al lui era român. Fusese în România şi îi plăcuse. Urma să îşi petreacă concediul tot în România, cu prietenii lui români.
          Hai să îţi spun ceva despre ţigani, că tot ai adus vorba. Pe timpul copilăriei mele ţiganii erau „romanizaţi” – aşa spunea bunica mea în glumă – adică învăţaseră să trăiască în condiţiile în care trăiau şi românii. Pe atuncii, e drept, oamenii se respectau. Când aveam 6 ani am căzut dintr-un copac. Bebe Ţiganul stătea la parter şi când m-a văzut lată pe ciment a sărit pe geam, m-a luat în braţe şi a fugit cu mine spre spital.
          Îl respect pe Bebe Ţiganul, a fost singurul care a sărit să mă ajute, în timp ce „albii” mei stăteau şi priveau. Dar asta nu înseamnă că trebuie să îl respect pe ţiganul x care mă „face la portofel” doar pentru că e ţigan.
          Îl respect pe Joe de la New York. Dar asta nu înseamnă că trebuie să le respect pe cele două doamne nespălate de la Zurich doar pentru că erau de culoare.
          Şi unde scrie că trebuie să o respect pe Ridzi? Pentru că a albă şi fură din buzunarul meu? Şi minte de îngheaţă apele?
          Sunt rasistă? Sunt proastă? Sunt româncă, asta ştiu sigur. Din punctul meu de vedere este stupid să iei apărarea unui român sadea care e hoţ şi mincinos doar pentru că este alb. Asta înseamnă ipocrizie.
          Auzi, uite o chestie. Eu strâng lucruşoare şi jucării pentru copiii şi tinerii bolnavi de cancer internaţi la Fundeni. Să ştii că acolo sunt de toate „culorile”. Îi ajut pe toţi la fel. Sunt ipocrită pentru că am cerut ajutor pentru acest copil, de exemplu?
          https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/03/02/stelutele-de-mare-laurentiu-tudorache-viseaza-sa-fie-mare-si-mos-craciun-pentru-copiii-bolnavi-din-spitale-iar-eu-il-caut-pe-madalin-voicu
          În final este vorba doar despre prejudecată. Toate naţiile de pe pământul ăsta sunt „posesoare” de oameni cu prejudecăţi. Pot să povestesc zile în şir despre asta.

          isabellelorelai

          17 Iulie 2009 at 20:23

          • Nu toți românii sunt rasiști, doar majoritatea. Probabil că tu nu faci parte din acea majoritatea și te felicit pentru asta.

            Zalmoxys

            18 Iulie 2009 at 20:13

          • Eu găsesc că este o mare pierdere de timp şi irosire de energie cu ura asta de rasă. Caracterul te face om sau neom. Nu altceva.

            isabellelorelai

            19 Iulie 2009 at 10:44


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

