Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Eu cine sunt?

with 19 comments

Se întreba Mihail Muşat. O întrebare. S-a tot întrebat până când a ieşit o carte.

O carte unica pentru ca nu iti spune „ce sa faci” sau „cum sa faci”.  O carte unica pentru ca personajul principal esti chiar tu.  O carte unica pentru ca actiunea este chiar viata ta. O carte unica pentru ca te invata cum sa iti pui intrebari, nu doar sa ai raspunsuri.

Eu cine sunt_c1_small

Mihail: “Am vrut sa scriu ceva unic si sa nu simt ca am copiat nici macar autori straini care inca nu au fost tradusi in Romania…si am scris atunci doar pentru cititor! Cartea este aparent simpla pentru ca nu are mult text, insa aici vine provocarea pentru cititor de a descoperi in el insusi ceea ce se potiveste pe fiecare pagina…fiecare pagina a vietii.”

Eu cine sunt_c4_small

Mai multe la Tritonic: „Eu cine sunt?”

Lansarea este pe 20 iunie 2009, la ora 15.00, la Bookfest 2009.

Cartea are şi un site:

http://www.eucinesunt.ro

Acum o lună Mihai îmi scria: „Isabelle, ia uite ce fain! Mulţumesc mult mult de tot pentru că datorită ţie am ajuns să scriu cui trebuie”.

Mihai, adică Mihail Muşat – Lume bună.

Cui trebuie se numeşte doamna Tincuţa Baltag, director general al „Fundaţiei Dinu Patriciu”. Doamna Baltag a decis atunci să îl sprijine pe Mihai cu o bursă lunară. Doamna Tincuţa Baltag. căreia nu am să încetez să îi mulţumesc pentru binele pe care îl face copiilor României.

Şi nu uitaţi:

Gala Premiilor în Educaţie – Fundaţia Dinu Patriciu

http://www.premiileineducatie.ro

FundatiaDinuPatriciuLogo

Perioada pentru înscriere este 15.06.2009 – 27.09.2009.

Vor fi acordate câte 3 premii pentru fiecare secţiune de competiţie: Profesorul anului (învăţământ preuniversitar), Elevul anului (gimnaziu şi liceu), Şcoala anului (instituţii de stat sau private, inclusiv licee), Profesorul anului (învăţământ universitar), Studentul anului (ciclul de licenţă, master), Facultatea anului (instituţii de stat sau private), Cercetătorul anului, Cel mai bun proiect educaţional (iniţiat sau dezvoltat de un ONG sau instituţie de învăţământ), ONG-ul anului în domeniul educaţiei. Cele 27 de premii, acordabile în bani, totalizează 200.000 Euro.


19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „Eu cine sunt?”… poate încă nu ştiu, dar ştiu că fiecare ne putem defini prin cei care ne iubesc şi ne preţuiesc!

    Te îmbrăţişez dragă Isa! Mă bucur să te revăd!

    Lady Allia

    12 Iunie 2009 at 18:13

    • Iată cine are net, din nou! Bine ai revenit!
      Vezi că Mihai dă „leapşa”.
      Astea sunt întrebările lui:
      Eu cine sunt?

      1. Daca ar fi sa fac un muzeu al propriilor mele accesorii sociale*, ce exponate as vedea pe raftul meu?
      2. De ce le mai tin inca in viata mea?
      3. Care ar fi acele experiente, oameni, relatii, obiecte pe care le-as lua intr-o carte despre mine?

      *Accesorii sociale = Lucruri, relatii, oamenii, atitudini care nu ma definesc si de care m-am inconjurat pentru ca „asa trebuie”. Sau, intr-un cuvant, „etc-uri”.

      Poţi să scrii pe blogul tău şi să îl faci atent aici
      http://www.eucinesunt.ro/eu-cine-sunt/

      Eu nu mă bag, pentru că în curând am să răspund la întrebarea eu cine am fost 😀

      isabellelorelai

      12 Iunie 2009 at 20:30

  2. Isabelle, esti una dintre persoanele care face minuni in viata mea si inca nu ne-am cunoscut personal. La fel cum spuneai si tu despre Tincuta, la fel spun si eu despre tine – nu am sa incetez sa iti multumesc pentru binele pe care il faci pentru atatia si atatia oameni, printre care am norocul sa ma numar si eu.

    MULTUMESC!

    Mihail

    12 Iunie 2009 at 21:37

  3. Inca nu 🙂 Am vazut ca e „Tritonica” dupa niste comentarii pe Facebook, insa cu siguranta ne vom intalni intr-o zi 🙂

    Mihail

    12 Iunie 2009 at 22:31

  4. Să procur şi eu cartea, mai ales că-i tritonică!…

    Vania

    13 Iunie 2009 at 13:48

  5. Buna,Isabelle. Dupa intoarcerea mea din concediu, am mers , chiar a doua zi, la Budimex l, la Stefanel, dar n-am avut timp sa aranjez cu tine sa mergem impreuna.Imi cer scuze.Oricum ei vor veni din nou la tratament zilele viitoare si vom stabili sa ne vedem. Cu drag,

    zincabeiu

    13 Iunie 2009 at 16:44

  6. Plină piaţa de cărţi ale lui Ivan Usca. Adevărat, din alea teologice…

    Vania

    13 Iunie 2009 at 17:45

  7. Isa mama, da si tu o adresa de mail, ceva! Ca umblu de nebuna pe blogul asta al tau incercand sa gasesc pagina de About sau Contact, si ioc!

    Ca tocmai fusei in tara in iunie, mi-ar fi placut sa te vad, dar dracu’ mai stia cum sa dea de tine?!

    Anyway, adresa please!

    Pupici,
    Ema

    Ema Hoffmann

    23 Iunie 2009 at 08:54

  8. …asta daca n-am nimerit peste alta Isabela, ceea ce este foarte posibil 🙂 Dupa Buga ma uitam.

    Ema Hoffmann

    23 Iunie 2009 at 08:56


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

