Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Alina Gache. De ziua ei a primit cadou diagnosticul de cancer

with 7 comments

AlinaGache

Alina are 39 de ani. I-a împlinit pe 11 februarie 2009. Are familie, o slujbă. Un puşti de 5 ani, Vlad. Şi cancer. Colongiocarcinom – cancer la ficat, adică. Un cancer agresiv. A aflat că are cancer chiar de ziua ei.

Din februarie, când Alina a fost diagnosticată, familia caută soluţii. Medicii din România au spus că operaţia este riscantă şi nu o pot opera. Alina face chimioterapie. Au găsit o clinică la Viena care au acceptat-o la operaţie. Peste 2 săptămâni Alina poate fi internată, iar în 28 de zile trebuie să achite costul operaţiei, pentru a intra în operaţie.

Alina Gache mai are 28 de zile. În 28 de zile, Alina trebuie să strângă 39.000 de euro. Operaţia costă 50.000 de euro. Familia a reuşit să strângă 10.000. Dragoş Stanca a donat 1.000 de euro. Pe Murfi blog este un cont PayPal pentru Alina, în care s-au mai strâns 665 de euro.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

BRD – Sucursala Marie Curie

RON: RO 26 BRDE 441 SV 618 9773 4410

EURO: RO 95 BRDE 441 SV 618 9829 4410

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: Gache Alina Daniela

Ajutorul poate fi şi sub forma unui împrumut, pe o perioadă de câteva luni. Alina încearcă să obţină un credit, însă timpul este prea scurt. Alina Gache este asistent BRAT. Contact: telefon 0729 868 098. E-mail:  gacheDOTalina@gmailDOTcom sau gache.alina@gmail.com

UPDATE 11 iunie 2009. În contul PayPal s-au strâns 712 euro. 10 euro sunt de la Cezar, din banii lui pentru transplant. Cezar, luptătorul cu leucemia. Mulţumesc, Cezar. Alina în „Evenimentul Zilei” şi „Gândul”. UPDATE 12 iunie 2009. Iulian Comenescu scrie pe blogul său: Alina a strâns 17.000 de euro şi a achitat prima rată pentru operaţie. Alina pleacă luni, 15 iunie 2009, la Viena. Intervenţia chirurgicală va avea loc marţi sau miercuri (16/17 iunie 2009). Vă rugăm să o ajutaţi în continuare pe Alina! Iulian Comănescu: „Acum o săptămână, vă îndemnam să o ajutaţi pe Alina Gache, asistentă BRAT, care are nevoie urgentă de bani pentru o operaţie legată de un cancer la ficat. Ghici câţi bani are Alina în cont după câteva zile? 17.000 de euro, din care a putut achita prima rată pentru operaţie. Aceasta va avea loc marţi sau miercuri. Cristi Gache, soţul Alinei, mi-a scris ca să ne mulţumească. Nu are cifre precise legate de donaţii şi împrumuturi, e şi normal, fiindcă trebuie să se ocupe cu pregătirile de operaţie în primul rând. Pleacă luni la Viena cu Alina şi peste 10-12 zile se va întoarce cu ea în ţară, cu ajutorul lui Dumnezeu sănătoasă. Pentru mine, ceea ce s-a întâmplat până acum e un fel de victorie personală. Felul cum s-au deblocat lucrurile într-un timp atât de scurt arată că România nu-i chiar o ţară de rahat şi că există destui oameni capabili de solidaritate. Alina mai are nevoie de bani, pe care nu îi vrea nu cadou, ci împrumut. Problema soţilor Gache a fost că nu au reuşit să obţină un credit, de la o bancă, într-un timp atât de scurt. Dar, se pare, există ceva mai puternic decât instituţiile financiare, anume solidaritatea voastră”. Mai multe aici. În contul PayPal s-au strâns 832,85 euro. UPDATE 15 iunie 2009. Dragoş Stanca scrie pe blogul său (12.06.): „Iata o veste extraordinara: Alina Gache, femeia de 39 de ani care avea nevoie de 39 de mii de euro pentru a-si salva viata, mai are nevoie de numai 9.000 de euro pentru a se putea interna, saptamana viitoare, la Viena, in vederea operatiei„. Mai multe aici. În contul PayPal s-au strâns 1.012 euro. UPDATE 16 iunie 2009. Apel către colegii din industria de media şi advertising. BRAT şi IAA au luat iniţiativa de a organiza o licitaţie cu obiecte donate în favoarea colegei Alina Gache. Licitatia va fi de tipul „silent auction”, cu o lista deschisa insotind fiecare obiect. Licitatia va avea loc in data de 22 iunie 2009, cu incepere de la ora 16.00, in sala mare din sediul IAA / BRAT. Avem incredere ca putem stringe lucruri interesante (colectii de carti, CD-uri, obiecte personalizate sau cu valoare sentimentala, obiecte de colectie). Mai multe aici. În contul PayPal s-au strâns 1.057 euro. UPDATE 24 iunie 2009. Chinezu spune: Joi 25 iunie 2009, între 19.00-22.00, la Irish Music Pub din Cluj Napoca (str. Horea, nr. 5) Adi Hădean şi Andrei Crivăţ vă invită la mâncat clătite într-un scop umanitar. Adi va găti “clătite cu gem, cu ciocolată şi cu alte brizbrizuri” (după declaraţia lui), la 5 lei clătita. Plata se face direct într-o urnă special amenajată, iar după aceea banii strânşi vor fi depuşi în bancă. Pentru Alina Gache – care a fost operată. În contul PayPal s-au strâns 1.158 euro. UPDATE 26 iunie 2009. Adi Hădean spune: „Am strâns 781 de lei (şapte milioane opt sute zece mii). Nu mai ştiu câte clătite am rulat şi nici câte am vândut (peste 100), au fost oameni care au pus în urnă bani ca pentru zece clătite deşi au mâncat doar două”. Mai multe la Adi pe blog – aici. În contul PayPal s-au strâns 1.188 euro. AlinaGacheSpitalUPDATE 28 iunie 2009. Iulian Comănescu scria pe blogul său, pe 25 iunie: „Alina s-a operat (de două ori) şi intră în convalescenţă. Soţul Alinei spune că se simte bine şi va fi externată – mai are multe de îndurat, dar este pe drumul cel bun”. Mai multe aici. N.B. Încă nu s-a strâns întreaga sumă de bani. Ar mai fi nevoie de 8.800 de euro.

Povestea Alinei:

AlinaGache2

„Nu stiu ce sa scriu. Totusi, am sa incerc… Ne pregateam sa sarbatorim ziua mea la munte, intr-un week-end de la inceput lunii februarie. Cu cateva zile inainte, imi facusem niste analize de rutina, iar una din analizele de ficat era cam mare. Doctorita mi-a recomandat repetarea analizelor si un control ecografic. La controlul ecografic doctorita a ramas inmarmurita, pe lobul stang a gasit un nodul de 5 cm si numeroare formatiuni tumorale, adenopatii etc. Doctorita vorbea incet, rar si avea tot timpul ochi plecati. De ziua mea nu am mai fost la munte, ci m-a internat in spital, pentru investigatii. Nu au mai gasit nimic pe nicaieri. S-a propus sa fac un RMN. Diagnostigul a gasit ca o ghilotina peste noi – tumori maligne, metastaze, posibil colangiocarcinom. Pentru ca acest diagnostic sa fie confirmat trebuia facuta o biopsie. Numai ca biopsia a fost recoltata gresit si nu a fost elocventa. Am realizat biopsia si in alta clinica iar diagnosticul s-a confirmat: colangiocarcinom. Singura varianta de tratament era operatia (extirparea zonei afectate din ficat) urmata de chimioterapie. Am fost internata in vederea operatiei dar, in cele din urma, refuzata, pe motiv ca este foarte riscanta. Am discutat si alti chirurgi din Romania si am primit acelasi raspuns. Neavand alta solutie, am inceput tratamentul cu citostatice. Prima sedinta de chimioterapie a fost de ziua sotului meu. La a doua sedinta de citostatice, o speranta: m-am intalnit cu o doamna care avea acelasi diagnostic ca si mine, fusese operata la acelasi spital la care am fost si eu internata in vederea operatie, numai ca au deschis-o si au inchis-o la loc. Aceleasi motive. Disperata de situatia respectiva, doamna scrisese la mai multe clinici din Europa, prezentand cazul. Si minunea s-a intamplat. O clinica particula din Viena i-a raspuns si i-a acceptat cazul. In momentul in care ne-am intalnit, era la circa 1 luna si jumatate de la operatia din Viena. Se simte foarte bine, a inceput sa ia in greutate, tratamentul cu citostatice este aproape de final si totul a intrat in normal. La cateva zile de intalnirea noastra am trimis si eu dosarul catre aceeasi clinica. De la analizarea dosarului si pana la raspunsul final a durat 24 de ore. Cazul este acceptat in vederea operatiei. Prima veste buna dupa 4 luni de disperare si de lupta cu neputinta este un lucru care nu se poate numi decat minune. Cu ajutorul oamenilor, cu speranta si credinta aceasta minune cred ca poate deveni realitate. Imi doresc ca frumoasa poveste a vietii mele sa continue cu multe capitole fericite. Nu stiu daca trebuie sa mai scriu ceva…” De la Yoda.

UPDATE 4 martie 2010. Alina fost operată, a venit acasă şi a făcut tratament (chimioterapie). Anul acesta, de ziua ei, a aflat că are şansa de a scăpa de cancer. Alina are nevoie de 20.000 de euro până pe 15.04.2010, când este programată la o nouă (şi ultimă) operaţie. Mai multe aici.

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am aflat despre acest caz de la Tiberiu Lovin acum cateva zile.
    Am fost cam ocupata zilele astea si acum incerc sa recuperez.
    Isabellelorelai,poate ai primit si tu un mesaj de la o mamica disperata,Radu Alina Mirabela,al carei copilas de 3 anisori si 4 luni are tetrapareza spastica si are nevoie de ajutorul nostru pentru tratamentul la clinica din Ucraina.
    Pentru orice sfat si ajutor va rog contactati-ma la adresa:

    rautaciosulcosmin@yahoo.com

    sau la nr. de telefon:0768929140/0724426302

    Piraeus Bank Sucursala Lacul Tei Titular cont:Radu Stefan
    Cont Iban: RO29 PIRB 4216 2766 3700 2000 -RON
    RO58 PIRB 4216 2766 3700 3000 -EURO
    Garanti Bank Sucursala Calea Mosiilor-Titular cont:Radu Alina
    RO80 UGBI 0000 1220 02897-RON
    R007 UGBI 0000 1220 03075-RON
    R097 UGBI 0000 1220 03076-EUR
    Va multumesc din suflet!O mamica disperata!

    Iti multumesc si eu.

    g1b2i3

    11 Iunie 2009 at 00:07

  2. pt doamna alina am dat si eu 10 euro ! mai mult nu am pe card … mai mult nu pot. apropo …. sa vezi cate mi s-au intamplat isa …. cand totul mergea bine … mi-au taiat aripile ! in fine … eu pot si am sa fiu bine … doresc la toata lumea sanatate !

    Cezar

    11 Iunie 2009 at 01:51

    • Cezar, tu ar trebui să strângi banii pentru transplant… Eşti ceva…
      Deci ai făcut recădere. Poate că Dumnezeu vrea pentru tine un compatibil 100%.
      Cezar, eşti ceva…

      isabellelorelai

      11 Iunie 2009 at 09:31

  3. Buna seara.
    am dat peste povestea Alinei din intamplare, pe un blog pe care-l citesc nu de foarte mult timp.
    se pare ca lupta Alinei inca nu s-a incheiat:
    http://luanazosmer.com/2010/02/apel/

    mara

    2 Martie 2010 at 23:25

  4. […] Alina are 40 de ani. I-a împlinit pe 11 februarie 2010. Anul trecut, de ziua ei, a aflat că are cancer la ficat, unul agresiv – colongiocarcinom (povestea ei aici). […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

