Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

De ziua lor, doi copii au aflat că mama lor poate muri. Daniela Tudor

with 7 comments

A fost ziua copiilor. Unii au ştiut, alţi nu. Unii au primit ceva, alţii nu. Ştiu doi copii care au primit ceva ce nici un om mare nu vrea. Vestea că mama lor, Daniela Tudor, are o boală ciudată. Şi rară. O boală care le poate omorî mama.

Dana si copiii

Toţi avem un nerv care ne controlează bătăile inimii şi respiraţia. Se numeşte nervul vag. Daniela are ceva în plus: o tumoră benignă a nervului vag.

O tumoră agresivă care creşte şi îi poate paraliza oricând limba şi gâtul. Daniela poate apoi muri înecată cu propria saliva, într-o secundă.

Una dintre cele mai rare tumori din lume. Se numeşte Schwannom vagal şi este foarte dificil de operat. Dar nu imposibil. Cu o echipă experimentată de neurochirurgi, anestezişti, ORL-işti şi chirurgi cardiotoracici. Şi cu super aparatură de monitorizare interoperativă. Toate astea se găsesc la INI Hanovra. Iar medicii de acolo o acceptă pe Daniela la operaţie. Mai lipsesc 50.000 de euro.

Daniela are 37 de ani, un soţ, doi copii, părinţi, un frate. Şi o tumoră. Tumoră de care, oricât de rară ar fi ea, Daniela vrea să scape. Medicii de aici i-au spus că poate muri în timpul operaţiei. Au întrebat-o dacă îşi asumă riscul. Nu. Cine ar face aşa ceva, când are doi copii mici de crescut şi când ştie că medicii din altă ţară îi pot salva viaţa?

Daniela Mariana Tudor locuieşte într-un sat, la 2 km distanţă de Piteşti.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

ING Bank Bucureşti

RON: RO 98 INGB 0000 9999 0151 3608

EURO: RO 71 INGB 0000 9999 0151 3609

Cod SWIFT: INGBROBU

Sau

UNICREDIT Ţiriac Bank – Sucursala Piteşti

RON: RO 08 BACX 0000 000 36443 8000

EURO: RO 78 BACX 0000 000 36443 8001

Nervul vag este al-X-lea nerv cranian, nervul care stabileste bataile inimii, functionarea plamanilor (respiratia), asigura functionarea rinichilor si a sistemului digestiv.

Programare INI Hanovra

UPDATE 24 iunie 2009. După ce pe 18 iunie Daniela a strâns banii, a plecat la INI Hanovra unde a fost operată pe 23 iunie 2009. Intervenţia chirurgicală a reuşit PERFECT.

Povestea Danielei:

De aprox 3 ani stiam de existenta unui ganglion in partea stanga a gatului, dar niciodata nu m-a deranjat. La controalele ORL efectuate mi s-a spus ca este o simpla raceala si imi dadeau tratamentul  adecvat. Totul s-a schimbat in luna februarie 2009, cand, in urma unei raceli, am consultat un doctor ORL-ist din Pitesti.

Ganglionul se marise foarte mult, aveam dureri de cap, urechi, gat, raguseala si maxilarul se blocase (nu mai puteam sa deschid gura decat foarte putin). Doctorul m-a trimis sa fac tomograf si astfel am aflat ca am “adenopatie laterocervicala stanga, partial necrozata” (31.03.2009). Mi s-a recomandat sa merg in Bucuresti, la Clinica Urechii, de unde am fost trimisa sa fac un RMN (07.05.2009). Diagnosticul pus in urma RMN-ului a fost SCHWANOM VAGAL, o boala de care nu mai auzisem, o tumoare benigna a nervului vag.

Tumoarea creste foarte repede, de la 3,5cm/2.5cm (tomografie) la 5 cm/2.5cm (rmn) si asta pentru ca intre cele 2 investigatii am mai racit o singura data. La dimensiunile pe care le are tumoarea este necesara operatia urgent.

Am fost trimisa la un alt doctor, care a mai operat un singur caz de neurinom vagal acum 10 ani, la un barbat, dar tumoarea era pe partea dreapta si era mult mai mica. In cazul meu deja a patruns printre jugulara si carotida, preseaza toti nervii, dandu-mi sanse de reusita mult mai reduse.

Riscurile pe care doctorii imi cereau sa mi le asum erau foarte mari (stop cardiac si stop respirator in timpul operatiei si dupa aceasta, paralizia limbii si a deglutitiei, atac cerebral si chiar deces in timpul operatiei).

Spre norocul meu, in ziua anterioara operatiei, fratele meu mi-a spus ca ar putea exista o sansa pentru mine,o operatie la INI Hanovra.  Am amanat operatia in Bucuresti, pentru a afla mai multe lucruri despre Hanovra.

Am trimis toate documentele în Germania. Joi, 28 mai 2009, medicii de la INI Hanovra au confirmat diagnosticul „schwanom vagal” si au spus ca suma necesara pentru operatie este de 50.000 Euro. Nu au stabilit o data fixa de internare, mentionand ca pentru aceasta operatie imi vor face loc in programarile lor. Operatia trebuie facuta cat mai repede, deoarece tumoarea este foarte agresiva, creste foarte repede, posibil sa-mi paralizeze limba si gatul.

Nu am acesti bani si nici nu stiu ce sa mai fac in continuare…

Vă mulţumesc, Dana. 1 iunie 2009.

Toate documentele medicale la Dan – aici.



Free Hit Counter

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc Isabelle !!!

    dasanti

    3 Iunie 2009 at 13:14

    • Am văzut un caz asemănător în Elias, acum 11 ani. Operaţia nu reuşise. Doamna operată avea 36 de ani, era fiică de prof.univ.dr., medic neurochirurg… Dane, trebuie făcut ceva mai mult decât atât…

      isabellelorelai

      3 Iunie 2009 at 13:52

  2. […] Daniela Tudor are o tumoră benignă a nervului vag. O tumoră agresivă care creşte şi îi poate paraliza oricând limba şi gâtul. Daniela poate apoi muri înecată cu propria saliva, într-o secundă. Medicii de la INI Hanovra o acceptă pe Daniela la operaţie. Mai lipsesc 50.000 de euro. […]

  3. […] Daniela Tudor are o tumoră benignă a nervului vag. O tumoră agresivă care creşte şi îi poate paraliza oricând limba şi gâtul. Daniela poate apoi muri înecată cu propria saliva, într-o secundă. Medicii de la INI Hanovra o acceptă pe Daniela la operaţie. Mai lipsesc 50.000 de euro. […]

  4. Dana s-a operat cu succes la Hanovra si operatia a fost un real succes. Nu numai ca nu a ramas cu sechele insa dupa doua luni s-a intors si la munca. Samii este un doctor atins de harul lui Dumnezeu!

    dasanti

    17 Septembrie 2009 at 16:44

    • O, Doamne, ce bine!
      Doamne ajută în continuare.
      Deci clinică există, aparatură există, medici nu mai spun. De bani mai avem nevoie…

      isabellelorelai

      18 Septembrie 2009 at 11:45

  5. Buna seara, imi puteti spune la ce clinica? Multumesc.

    raluca

    3 Octombrie 2010 at 01:36


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

