Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

De piatră

with 9 comments

water_on_stone

MD: Bună!

MC: Bună!

MD: Tu de când ai?

MC: Din iunie 2005? Tu?

MD: Din decembrie 2004.

MC: Suntem veterani.

MD: Mie nu mi-au mai dat şanse. Mi-au spus să mă pregătesc să mor.

MC: Mie mi-au dat maxim 5 luni. În 2006.

MD: Eu am 28 de ani. Tu?

MC: Eu am 29.

MD: Eu sunt în România. Tu?

MC: Eu sunt în Italia, la tratament. Am făcut transplant.

19 mai 2009

Marian David. Cancer. Hodgkin.

DavidMarian

Magda Ciobanu. Cancer. Hodgkin.

magda1

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. „Mi-au spus să mă pregătesc să mor” – Doamne, ce replică…

    Lisandru Cristian

    19 Mai 2009 at 00:28

  2. In puterea de a rosti o asemenea replica e doar Dumnezeu!

    Manole

    19 Mai 2009 at 09:18

    • În puterea de a o „rosti”, da, o are doar Dumnezeu. Deşi până la El te mănâncă…
      Dar puterea de a face să se întâmple sau nu, până la a ajunge Dumnezeu să rostească asta, cine o are?

      isabellelorelai

      19 Mai 2009 at 10:16

  3. Ceea am vrut sa spun era ca numai Dumnezeu iti da puterea de a rosti asemena replica si sa mergi mai departe luptand, atat cum poti si cum poti.
    Puterea de care intrebi tu, insa in fiecare destin scris si in fiecare dintre noi.

    Manole

    19 Mai 2009 at 10:38

  4. sta in

    Manole

    19 Mai 2009 at 10:39

  5. Medicul lui Marian a rostit „replica”. Şi al Magdei, când i-a mai „dat” 5 luni.
    (PS – acelaşi medic…)

    isabellelorelai

    19 Mai 2009 at 12:08

  6. […] Au apărut prietenii din copilăriei ai lui Marian, Cristi Lupulescu şi Daniel Papa. Şi mulţi alţi Oameni. Banii, 5.100 RON, s-au strâns în 2 zile. Marian a făcut analiza. Nu a ieşit grozav. Dar important este să speri. De atunci, din 11 mai 2009, ceva s-a schimbat. Toţi oamenii care au sărit să îl ajute pe Marian i-au dat în plus şi curaj. Curaj să înfrunte boala şi spusele medicului. Apoi am aflat că nu doar lui Marian i s-a spus că va muri. Acelaşi medic i-a spus la fel şi Magdei. Un om de piatră… […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

