Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

primind ajutor viaţa este luminoasă

with 11 comments

Fereastra

P.A.V.E.L. Este o asociaţie a unor părinţi care au copiii bolnavi. Şi a unor copii fără părinţi dar bolnavi. Rău. Cancer, leucemie, anemie gravă. Internaţi la Spitalul Fundeni, Institutul Oncologic Bucureşti-Fundeni şi Spitalul M.S. Curie. Au nevoie de medicamente scumpe, de hrană, de hăinuţe, de bani pentru transport, găzduire. De o carte, o portocală, un creion. În permanenţă sunt internaţi câte 200 de copii şi adolescenţi în cele trei spitale. Unii vin şi stau şi câte şase luni, alţii merg în alte spitale pentru operaţii apoi se întorc la curele de citostatice. În spitale îi prinde Crăciunul, Paştele, Ziua Copilului. PAVEL încearcă să le mai „îndulcească” viaţa, dar are nevoie de ajutor. Dacă vreţi să îi sprijiniţi:

Primind Ajutor Viaţa este Luminoasă – Teledon la Romtelecom pentru copiii bolnavi de cancer, leucemie şi talasemie

0900 900 314 – pentru 4 euro/apel

0900 900 316 – pentru 6 euro/apel

0900 900 310 – pentru 10 euro/apel

Teledonul este valabil doar în perioada 6 mai – 6 august 2009.

BudimexPAVEL

Mai multe despre asociaţie aici, aici şi aici.

AfisPAVEL2laSuta

Asociaţia P.A.V.E.L. (Primind Ajutor, Viata  Este Luminoasa) este asociatia parintilor cu copii bolnavi de cancer, leucemii si anemii grave si este o asociate caritabila, non-profit, neguvernamentala, apolitica şi fara afiliere religioasa, inregistrata la 10 mai 1996. Pe 4 decembrie 2008, Asociaţia P.A.V.E.L. a primit, la Gala Sănătatea TV, Premiul pentru cea mai implicată asociaţie de pacienţi. Asociatia P.A.V.E.L. este membra a mai multor federatii: ICCCPO (Confederatia Internationala a Organizatiilor Parintilor cu Copii Bolnavi de Cancer), UICC (Uniunea Internationala Contra Cancerului) si a IAPO (Alianta Internationala a Organizatiilor de Pacienti),  ECPC (Coalitia Europeana a Pacientilor cu Cancer), EUROCHILD  aisbl (retea activa de organizatii si persoane lucrand pentru a imbunatati calitatea vietii copiilor si tinerilor din Europa), IAPO (Alianta Internationala a Organizatiilor de Pacienti) si FABC (Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer din Romania). Asociatia P.A.V.E.L. are drept scop imbunatăţirea vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer, leucemie şi anemii grave prin acordarea de sprijin moral, informational, psihologic si material copiilor, tinerilor bolnavi si familiilor lor. Beneficiari: Copii cu cancer, leucemie sau anemii grave, familia copiilor cu cancer, leucemie sau anemii grave, persoanele care supravieţuiesc unui cancer din copilărie, specialiştii implicaţi în domeniul oncopediatriei, institutii publice si private ce lucreaza in domeniul cancerului la copii si tineri.

Site-ul asociaţiei: http://asociatiapavel.ro/index.php?ln=ro&cat=1

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] 7 mai 2008. Asociaţia P.A.V.E.L. are Teledon la […]

  2. […] 7 mai 2009. Asociaţia P.A.V.E.L. are Teledon la […]

  3. […] 7 mai 2009. Asociaţia P.A.V.E.L. are Teledon la […]

  4. […] 7 mai 2009. Asociaţia P.A.V.E.L. are Teledon la […]

  5. ai mei 2% pleacă luni spre Asociaţia PAVEL că-i o adevărată „aventură”cu fişele alea, noroc că aveam la îndemînă declaraţia 200 printată de la tine
    mulţumesc
    singurul regret care-l am este că nu-s atît de mulţi cum mi-aş fi dorit 😦
    continuăm cu sms-uiala şi romtelecomul la zilele de plată şi mai completăm
    Doamne ajută

    CELLA

    8 Mai 2009 at 17:50

  6. […] – îmi spunea Nadia. Nadia e asistent medical la oncopediatrie Fundeni şi psiholog la PAVEL. Ovidiu e jurnalist la Adevărul. Acum două luni Cezar mă întreba într-un mail: Ai auzit de […]

  7. stimata doamna, va felicit pentru demersul intreprins de dumneavoastra pe acest site/blog. o astfel de actiune nu poate fi decat apreciata. dati-mi voie insa sa-mi exprim surprinderea pe care mi-ati produs-o, in momentul in care dintr-o intamplare am nimerit pe acest blog. fotografia pe care dumneavoastra ati atasat-o pe acest post, nu va apartine, dimpotriva este facuta de catre mine acum cativa ani. probabil ati gasit-o pe un site public de fotografii, insa daca nu ma insel oricare ar fi fost site-ul respectiv, numele meu era trecut la profil sau in orice caz m-as fi bucurat foarte tare sa fiu contactat inainte ca dumneavoastra sa luati decizia de a folosi aceasta fotografie. este lipsit de profesionalism ceea ce ati facut si va rog sa nu judecati lucrurile din punctul de vedere al actiunii dumneavoastra care pare foarte serioasa si care ma bucura. imi exprim insa totala dezamagire pt ceea ce ati facut. sunt fotograf, iar imaginile nu circula asta haotic pe internet, dupa cum doreste fiecare, fara ca autorul sa fie macar contactat. va multumesc pt atentie si m-as bucura daca mi-ati raspunde

    stefan

    14 Februarie 2010 at 16:56

    • Domnule Stefan,
      An dat acum cautare pe desteptul asta de google si asa am gasit link-ul
      http://badorgood.com/membri/beatniku%27/fotografii
      Dar asta gratie numelui complet din adresa dumneavoastra de e-mail.
      Fotografia am primit-o mai demult pe mail, ilustra o poezie si, sincer, nu am stiut ca va apartine.
      Acum,
      Am trecut numele dvs si link-ul. Daca nu este ok, sterg. Va inteleg perfect, eu am plans (normal, sunt femeie 😀 ) de suparare (frustrare, cred) cand mi-am gasit textele de pe blog „putin” modificate si semnate, in ziare. Chiar si fotografii facute de mine (de amator, fara nicio pretentie artistica) ale copiilor din spitale, tot prin ziare.
      Pot sa va intreb de ce nu va faceti un blog pe care sa expuneti fotografiile? Sunt superbe, acum le-am vazut pe toate.
      Va multumesc pentru intelegere si eleganta.
      P.S. Si daca le puneti pe un blog, ma lasati sa iau cateva?
      Ca sa ma credeti pe cuvant:
      https://isabellelorelai.wordpress.com/2010/01/30/cu-suflet/

      isabellelorelai

      14 Februarie 2010 at 17:45

  8. va multumesc foarte mult pentru promptitudinea cu care mi-ati raspuns. evolutia mea in ale fotografiei a cunoscut numeroase schimbari de stil sau de abordare astfel incat acele fotografii de pe badorgood nu ma mai reprezinta. cu toate acestea, sunt facute de mine si tin la ele. in orice caz, in viitorul foarte apropiat, avand in vedere ca imi voi lansa un site cat de curand, le voi sterge pe toate celelalte de pe alte site-uri. as prefera, acestea fiind spuse, sa treceti in dreptul fotografiei doar initialele mele (S.S.), cred ca este suficient, prin urmare fara link. nu cred ca fotografiile pe care le voi pune pe viitorul site va vor ajuta in vreun fel, demersul fiind unul mai conceptual, iar orice fel de publicare a lor pe un alt site este prin urmare interzisa, ambitiile mele se incadreaza la un anumit nivel si nu imi permit acest lucru. va multumesc pentru intelegere si va doresc o zi frumoasa.

    stefan

    20 Februarie 2010 at 11:31


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

