Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Alexandru Bîzgă, un strigăt de disperare

with 30 comments

alexandrubizga1

Alexandru are 6 ani. Este paralizat de la 4 ani. A făcut o operaţie. Banală. De atunci, de doi ani, Alexandru este imobilizat la pat, hrănit cu o seringă. Şi tot de doi ani Alexandru este orfan de tată. A murit într-un accident, pe o şosea din Spania. Era şofer de TIR. L-a spulberat alt şofer de TIR, în timp ce făcea o pană.

Alexandru Bîzgă a fost, timp de 4 ani, un copil absolut normal. S-a născut cu o malformaţie cardiacă dar asta nu i-a afectat viaţa. Se juca, mergea la grădiniţă, ştia poezii, cânta, alerga ca ceilalţi copii.

alexandrubizga2

Când a împlinit 4 ani, Alexandru a fost internat la Cluj, la Clinica de Pediatrie 1, pentru o banală operaţie de coborâre de testicole. După operaţie s-a trezit, a cerut apă şi apoi a vomitat în continuu. La insistenţele mamei i s-a pus o perfuzie, după 10 ore. A continuat să vomite. Apoi a intrat în comă. L-au mutat la UPU unde mama copilului a aflat că făcuse septicemie. Alexandru a stat 11 zile în comă. Din comă a intrat într-o stare vegetativă permanentă. După care a stat prin spitale. Trei luni la Cluj, două luni la Bucureşti, încă două la Târgu Mureş, alte două la Târgu Jiu, pe la Rovinari alte două… Cu câte o lună pauză, acasă. Doi ani.

Alexandru mai are nevoie de 1.000 de euro, pentru a ajunge la un control specializat la o clinică din Marea Britanie, care costă 3.000. Are strânşi 2.000 de euro.

Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

BRD

RON: RO 43 BRDE 200 SV 17613 992000

EURO: RO 93 BRDE 200 SV 26666 062000

Titular: Bîzgă Maria

Alexandru este din satul Peşteana, comuna Bâlteni, Gorj. Alexandru şi mama lui, Maria Bîzgă, supravieţuiesc din salariul de însoţitor al copilului cu handicap şi din alocaţia copilului.

Alexandru a fost diagnosticat cu tetrapareză, encefalopatie epileptică, hepatită cronică, bronhopneumonie bilaterală, tulburări de deglutiţie severe, cardiomiopatie hipertrofică progresivă.

Strigătul de disperare este de la Jamilla. Iar ea l-a „auzit” din Impact de Gorj, 29 aprilie 2009.

UPDATE 18 mai 2009. Alexandru s-a simţit rău şi a fost internat de urgenţă la Târgu Mureş. Acum este stabilizat.

Telefon: 0768 433 762, 0726 531 587

UPDATE 12 noiembrie 2009. Alexandru este internat în spitalul din Anglia. A aflat Christina:

“Am gasit nr. d-nei MARIA BÂZGĂ: 0044/755.255.0464 – care este nr. de Anglia, deoarece dânsa a reusit sa plece si chiar este internată cu copilul de trei saptamani intr-un spital din Birmingham. Si spun asta pentru ca am sunat-o si am vorbit pentru cateva minute cu dansa. Mi-a zis ca a plecat acolo, in Anglia (unde are o sora), acum trei saptamani cu copilul mai mult mort decat viu, cu autocarul, intrucat nu avea bani de avion, iar soferul a fost un om cu suflet, care a riscat si i-a luat chiar si in situatia in care se afla baiatul. Medicii de acolo au descoperit ca sufera de o infectie pulmonara puternica si in trei saptamani de tratament, copilul a reusit sa puna 5 kg pe el. Acum e stabil, iar sora doamnei Maria i-a facut asigurare medicala, asa ca nu plateste momentan decat pentru cele necesare hranei ei si pampers etc, tratamentul fiind acoperit de catre spital. Am intrebat-o cam cat mai trebuie sa stea si mi-a raspuns ca si medicii i-au pus aceasta intrebare, pentru ca daca ar ramane acolo, ziceau ei, s-ar ocupa ei sa-i asigure tot ce-i trebuie si acasa (ma gandesc ca la sora ei). Alexandru este hranit in continuare prin tub, insa acesta este unul nou, l-au schimbat ei acolo, si i-au facut rost si de un scaun special, pentru a putea sedea in fund. A zis ca cel mai probabil va ramane acolo, pentru ca a reveni acasa acum ar insemna sa-l condamne pe Alexandru. Nu stia cum reusesc cei de la spital sa-i asigure cele necesare: din asigurare, din donatii, sponsorizari, … nu stie, decat ca bani ii trebuie in continuare, pentru ea, pentru hrana si pentru pampers si alte lucruri necesare lui Alexandru. Cand am vorbit cu fratele mai mare l-am rugat sa-mi trimita un sms cu conturile: mi-a trimis doar terminatiile necesare aici la noi, insa voi insista pentru conturile intregi: SV 2666 6062 000 – BRD, si pentru ron: SV 1761 5992 000 – BRD. SWIFT-UL nu-l stia, zicea ca se intereseaza si-mi transmite. TELEFONUL FIX DE LA SPITAL IN BIRMINGHAM ESTE: 0044.012.1333.90.10 – unde se poate cere in engleza cu mama lui Alexandru.

BRD

RON: RO 43 BRDE 200 SV 1761 5992 000

EURO: RO 93 BRDE 200 SV 2666 6062 000

Cod SWIFT: BRDEROBU

Titular: Bîzgă Maria

Telefon: Anglia

Mobil: 0044/755.255.0464; Fix spital: 0044.012.1333.90.10

alexandrubizga3

.

Steluţele de mare

.

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc Isabelle. Mereu esti aproape, ca intotdeauna.

    Jamilla

    7 Mai 2009 at 08:03

  2. […] Vreau să vă spun despre un copil care se numeşte Alexandru. El este foarte bolnav pentru că i-au greşit operaţia. Alexandru are 6 ani şi de 2 ani nu se poate mişca, pentru că l-au paralizat la spital. Nici să mănânce nu poate, îi dă mama lui cu o seringă. Alexandru are nevoie de 1.000 de euro ca să plece în Anglia să facă nişte analize. Este atât de sărac! Este şi orfan de tată. Pe tatăl lui Alexandru l-a călcat un nenea cu maşina şi l-a omorât. Vreau aşa de mult să îl ajutăm şi pe el. Alexandru e de la ţară, din satul Peşteana. Are cont la BRD: RON: RO 43 BRDE 200 SV 17615 992000, EURO: RO 93 BRDE 200 SV 26666 062000. Titular: Bîzgă Maria, mama lui Alexandru. […]

    • Domnule Florescu, va rog frumos sa-mi spuneti de unde ati aflat de povestea lui Alexandru?L-ati vazut personal la spital?Sau din presa? Cum ar putea fi ajutat? Vine la Bucuresti?
      Pt.Stefanut am pus un cadou de la mine!

      engelbote

      8 Noiembrie 2009 at 00:31

  3. cum as putea afla detalii despre cum a evoluat acest caz?as dori sa ii ajut. multumesc

    alexandra

    31 Octombrie 2009 at 04:08

    • Doamna Alexandra,
      La momentul postării, prietena mea din Constanţa, Mihaela, a dorit să ajute şi neştiind cum să facem, am rugat-o să sune la redacţia ziarului. De acolo a făcut rost de numerele de telefon ale familiei. A sunat şi i-a răspuns un copil care i-a spus că mama şi Alexandru sunt la spital.
      Noi nu am putut afla mare lucru, nici desre situaţia copilului, nici a conturilor.
      Dacă vreţi să sunaţi dvs acolo…
      Telefon: 0768 433 762, 0726 531 587

      isabellelorelai

      31 Octombrie 2009 at 09:47

    • Multumesc frumos pentru mesajul care l-ai trimes,am reusit sa ajung cu Alexandru in Anglia pot sa spun ca starea lui s-a inbunatatit putin fata de cum a fost,acum el este in carut inca il alimentez pe tub si ei de medicii de acolo din Anglia mi-a prescris un lapte special care este destul de scump,ma costa 600 de euro pe luna daca il cumpar eu si sunt obligata pentru sanatatea lui iar ca sa pot beneficia de el in mod legal nu stiu unde sa ma duc pentru ca pana acuma unde am fost eu si am intrebat a zis ca nu se poate sa beneficiez de el in mod gratuit.Daca stiti ceva si ma puteti ajuta cumva eu va multumesc mult.Astept raspunsul la adresa asta

      Bazga Alexandru

      9 August 2010 at 15:41

  4. din pacate sunt plecat din tara pana in ianuarie. in caz ca faceti rost de contul lor (din tara nu imi trebuie international) poate il postati sau imi trimite-ti un mail.va multumesc

    alexandra

    31 Octombrie 2009 at 16:24

    • Doamna Alexandra, contul este postat, lipseşte doar codul SWIFT.
      Pentru BRD, codul SWFT este BRDEROBU
      BRD
      RON: RO 43 BRDE 200 SV 17613 992000
      EURO: RO 93 BRDE 200 SV 26666 062000
      Titular: Bîzgă Maria

      isabellelorelai

      31 Octombrie 2009 at 21:31

      • SARAC NENOROCIT PE VIATA DE DOCTORI!DOAMNE CE VIATA!ESTE INCREDIBIL SA-L PARALIZEZE DOCTORII!!!CUM SE POATE ASA CEVA!?CINE E IDIOTUL ACELA?CUM DE LA O OPERATIE MINORA CE TREBUIA SA FIE O RUTINA AU NENOROCIT BIETUL COPIL PE VIATA!ASTA E UN CAZ DE TRIBUNAL SI PRESA!NU-L AU PE CONSTIINTA ACEI „DOCTORI”CARE AU FACUT MEDICINA LA SERAL SI AU COPIAT LA EXAMENE??? ACEST CAZ MERITA SE FIE PE PRIMA PAGINA! VOI DONA PT EL SI AMI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA FIE AJUTAT! AU PROFITAT DE FAPTUL CA BIATA FEMEIE NU SE POATE RIDICA IMPOTRIVA LOR PT CA E SARACA DINTR-UN SAT IAR TATA NU ARE! AS DORI F MULT SA-I DATI SI LUI UN CADOU DE LA MINE.CE MAI STITI DE EL? NU VINE LA BUCURESTI LA SPITAL?EU CRED CA EI NICI NU STIU CA S-AR PUTEA OPERA LA BUC!SAU AR AVEA POATE O SANSA DACA S-AR FACE REZULTATELE ACOLO!

        engelbote

        5 Noiembrie 2009 at 03:07

  5. HRANIT PRIN SIRINGA,ORFAN DE TATA SI SARAC!NU S-AR PUTEA FACE CEVA CA ALEXANDRU MACAR SA POATA MERGE AFARA INTR-UN SCAUN CU ROTILE SI SA NU MAI STEA NUMAI IN PAT!SARMANA MAMA!INCREDIBIL;NU MAI POT SA DORM IN SEARA ASTA SI MA INTEAPA INIMA DE CAND AM CITIT POVESTEA LUI! DOAMNA ISABELLE;VA ROG FRUMOS SA NE INTERESAM UN PIC DE EL; CACI ACEI 3000 DE EURO AU FOST NUMAI PT UN CONTROL!DAR ACUM CA SE STIE CE BOLI ARE; I-AR TREBUI MEDICAMENTE SI SPIATALIZARI; ORI ASA CUM AM EU IMPRESIA EL STA NUMAI ACASA DIN LIPSA BANILOR! CUM AU PUTUT ACEI MEDICI ORDINARI SA FACA UN COPIL PLIN DE VIATA INTR-UN NENOROCIT PE VIATA!SE POATE SA-L ADUCA LA BUCURESTI PT SPITALIZARE SI MEDICAMENTE? SA STITI CA VOI STA IN CAP PT EL DACA S-AR PUTEA! AI MULTUMESC LUI STEFANUT FLORESCU CARE A ATRAS ATENTIA ASUPRA LUI SI-I VOI TRIMITE SI LUI UN CADOU DE LA MINE!
    DACA I-AS TRIMITE LA GORJ PACHET PRIN DHL; CREDETI CA AJUNGE DHL-UL ACOLO? CACI AS FACE ORICE SA-L AJUT SI EU!

    engelbote

    5 Noiembrie 2009 at 03:22

  6. BUNA SEARA,
    cum ziceam am facut un pachet mare cu haine de la copilul meu de iarna, jucarii tot de la el, carti de povesti,de colorat(de aceea va intrebasem daca poate misca mainile),jocuri, am mai cumparat special pt el cateva lucruri si am pus siringi, crema de masaj medicinala,termometru,si altele!Pe mama lui o sun in fiecare zi si nu raspunde nimeni la al doilea nr de telefon”Abonatul vodavone nu poate fi contactat”:sotul meu german, precum si eu dorim sa-l ajutam si din pacate nu reusim sa dam de ei!SUNT SIGURA CA EI SUNT MAI MULT PRIN SPITALE,NU AU BANI DE CARTELA, SI NICI NU BANUIESC CA CINEVA AR VREA SA-I AJUTE;DECI EI NU STIU CA MAI MULTA LUME AI CAUTA! CEI CARE CUNOSC SITUATIA VA RUGAM SA NE DATI UN SEMN DE VIATA! CEI DE LA ZIAR DE EX! DORIM SA STIM DACA SE POATE RECUPERA PRIN OPERATII,CAT COSTA MANCAREA ARTIFICIALA si TRATAMENTELE, CUM PUTEM AJUTA SI DACA S-A TINUT PROCES CU ACEL DOCTOR CARE L-A NENOROCIT PE VIATA!

    engelbote

    7 Noiembrie 2009 at 23:25

    • Doamna Oana,
      Chiar astăzi am încercat şi noi, nu dăm de femeie.
      Mai există o soluţie, dcă o vreţi, să vă interesaţi la redactia Impact de Gorj, poate au ei noutati
      office@impactingorj.com
      tel/fax: 004 0253 217202

      isabellelorelai

      7 Noiembrie 2009 at 23:33

      • VA PUP!! PERFECT! MAINE SUN! SA STITI CA SUNT IN STARE SA VIN ACOLO PT EL! Sotul zicea „si ce rezolvi daca ajungi acolo si nu stii unde sa-l cauti?”MULTUMESC DIN SUFLET!

        engelbote

        7 Noiembrie 2009 at 23:39

  7. IN SEARA ASTA VOI SCRIE IN BLOG DESPRE ALEXANDRU! POVESTEA SA CUPRINDE IN GERMANA 6 PAGINI (de hartie)!NUMAI CA MA GANDESC CA DACA AR STARNI REACTII NU POT SA DAU AMANUNTE CUM POATE FI AJUTAT CACI NIMENI NU RASPUNDE LA TELEFON! CUM AS PUTEA SA LE INCARC CARTELA D-NA ISABELLE? VA ROG AJUTATI-MA SA-L AJUT! EU NU AM CUM SA STIU CINE DE LA ZAIR A AFLAT NUMERELE DE TEL SI NICI CUM AS PUTEA LUA LEGATURA CU EL!? ATI PUTEA VA ROG DOAR SA-MI TRIMITETI UN NR DE TEL AL REDACTIEI ZIARULUI SAU O ALTA PERSOANA CARE POATE AFLA SITUATIA SAU UN ALT NR DE TELEFON DACA AU;SI EU MA VOI OCUPA IN CONTINUARE DE CAZ!SAU MACAR DESPRE CE ZIAR E VORBA! DACA ZICETI CA NU SE STIE NICI SITUATIA CONTURILOR ATUNCI SUNTEM LEGATI DE MAINI SI DE PICIOARE DACA NICI BANI NU PUTEM TRIMITE! VOI MERGE LA RISC SI VOI INCERCA TOTUSI SA TRIMIT! Nu se poate intampla nimic rau, decat doar sa vina banii inapoi daca e gresit.

    engelbote

    7 Noiembrie 2009 at 23:37

    • Doamna Oana,
      Dacă eu reuşeam să mai dau de ei, scriam ce am aflat. Pe mine m-a pus pe gânduri o treabă. Atunci, în mai, când am scris despre copil, chiar eu am donat. Copilul care a răspuns la telefon a spus că nu s-a strâns niciun leu. Dvs ce aţi fi crezut? Şi apoi, din mai până acum am scris despre cel puţin 50 de copii.

      isabellelorelai

      7 Noiembrie 2009 at 23:41

      • Nu are de unde sa stie copilul, probabil i-o fi spus mama lui ca nu s-a strans nimic ca sa nu ceara ceva, sau ca sa spuna asa mai departe ca sa fie ajutati, sau nu s-au uitat pe cont ca la multi altii!Eu nu cred ca povestea sa fie un fake, din cauza fotografiilor!Si apoi ar insemna sa nu-l credem pe domnul Florescu tatal lui Stefanel care s-a rugat mai sus pt acest copil sa fie ajutat.Mama aceea exista! Plus de asta nu ar fi mintit ziarul, care s-a interesat de numere,-deci prima incuviintare, ca povaestea este adevarata!PROBABIL MAMA NU STIA DE DONATIE;DACA NU MERGE IN ORAS SA VERIFICE; SAU O FI AFLAT MAI TARZIU! Sau merg pe principiul daca spunem ca ne-a dat si noua cineva bani, nu ne va mai ajuta nimeni in continuare! Dare eu mai degraba cred ca acel copil nu stia adevarul! Vu venirea acolo ma refeream ca daca vin, intottdeauna gasesc ce caut, daca tot cheltui atata, direct la GORJ, direct in sat!

        engelbote

        8 Noiembrie 2009 at 00:23

        • Doamna Oana, nu a spus nimeni că e fake. Din experienţa de un an şi ceva, cu cca 500 de necazuri de oameni, pot să vă spun reuşesc doar cei care sunt transparenţi şi îi ţin la curent pe oameni cu situaţia lor. Păi eu nu am vrut să trimit şi pachet? Unde? Vă daţi seama că biata femeie nu are net.

          isabellelorelai

          8 Noiembrie 2009 at 00:40

      • aaa, acum am inteles, va referiti ca altcineva o fi scos banii,…aici nu e posibil asa ceva, ca i-ar trebui buletin pe numele mamei!Altfel nu ar da banca nimanui…daca dau de ei o intreb pe mama, la modul cel mai serios, si o incerc mai intai cu 5€!Daca nu-i primeste atunci e ceva in neregula, si o sa o rog sa faca ea personal un cont!Daca nu, platesc pe cineva sa mearga sa o urmareasca, sau sa afle cine ridica banii!

        engelbote

        8 Noiembrie 2009 at 00:43

        • Doamna Oana,
          Dacă avea card, îi putea scoate orice din familie, chiar şi un copil.
          Întrebarea este: pe cine întrebaţi, dacă un număr nu mai este bun iar celălat este închis mereu?
          Mai există o posibilitate de trimis prin poştă, dar NU GARANTEZ că vă va spune cineva dacă a primit sau nu, atât timp cât nu se poate comunica telefon.
          Dacă vreţi să încercaţi:
          Bîzgă Maria
          Satul Peşteana, comuna Bâlteni, judeţul Gorj

          Nu ştiu dacă există un nume de stradă, un număr la casă, deci…

          isabellelorelai

          8 Noiembrie 2009 at 00:47

          • Am gasit nr. d-nei MARIA BÂZGĂ: 0044/755.255.0464 – care este nr. de Anglia, deoarece dânsa a reusit sa plece si chiar este internată cu copilul de trei saptamani intr-un spital din Birmingham.
            Si spun asta pentru ca am sunat-o si am vorbit pentru cateva minute cu dansa. Mi-a zis ca a plecat acolo, in Anglia( unde are o sora), acum trei saptamani cu copilul mai mult mort decat viu, cu autocarul, intrucat nu avea bani de avion, iar soferul a fost un om cu suflet, care a riscat si i-a luat chiar si in situatia in care se afla baiatul. Medicii de acolo au descoperit ca sufera de o infectie pulmonara puternica si in trei saptamani de tratament, copilul a reusit sa puna 5 kg pe el. Acum e stabil, iar sora doamnei Maria i-a facut asigurare medicala, asa ca nu plateste momentan decat pentru cele necesare hranei ei si pampers, etc, tratamentul fiind acoperit de catre spital. Am intrebat-o cam cat mai trebuie sa stea acolo si mi-a raspuns ca si medicii de acolo i-au pus aceasta intrebare, pentru ca daca ar ramane acolo, ziceau ei, s-ar ocupa ei sa-i asigure tot ce-i trebuie si acasa (ma gandesc ca la sora ei). Alexandru este hranit in continuare prin tub, insa acesta este unul nou, l-au schimbat ei acolo, si i-au facut rost si de un scaun special, pentru a putea sedea in fund.
            A zis ca cel mai probabil va ramane acolo, pentru ca a reveni acasa acum ar insemna sa-l condamne pe Alexandru. Nu stia cum reusesc cei de la spital sa-i asigure cele necesare: din asigurare, din donatii, sponsorizari, … nu stie, decat ca bani ii trebuie in continuare, pentru ea, pentru hrana si pentru pampers si alte lucruri necesare lui Alexandru.

            Cand am vorbit cu fratele mai mare l-am rugat sa-mi trimita un sms cu conturile:
            mi-a trimis doar terminatiile necesare aici la noi, insa voi insista pentru conturile intregi:
            SV26666062000 – BRD
            si pentru ron:
            SV17615992000 – BRD
            SWIFT-UL nu-l stia, zicea ca se intereseaza si-mi transmite.

            TELEFONUL FIX DE LA SPITAL IN BIRMINGHAM ESTE: 0044.012.1333.90.10 – unde se poate cere in engleza cu mama lui Alexandru.

            christina suciu-hening

            11 Noiembrie 2009 at 20:14

          • Christina, eşti o minune. Doamna Oana va fi liniştită acum.
            Codul SWIFT pentru BRD este BRDEROBU

            isabellelorelai

            12 Noiembrie 2009 at 13:40

          • MULTUMESC FRUMOS;AM VORBIT ACUM LA TELEFON CU D-NA CHRISTINA SI AMI VA TRIMITE SI NUMARUL DE TEL DIN SAT PT ROMANII CARE VOR SA SUNE ACOLO,in Romania.

            engelbote

            30 Noiembrie 2009 at 21:10

          • D-NA CHRISTINA VA MULTUMESC DIN SUFLET CA ATI RASPUNS APELULUI MEU DE AJUTORARE A LUI ALEXANDRU SI CA V-ATI ZBATUT PT MINE SA AFLATI CE SE INTAMPLA!MAINE O SUN IN ANGLIA SI VOI VORBI MAI MULT TIMP CU EA! APOI VOI SCRIE AICI CE A MAI SPUS! PACHETUL AL VOI TRIMITE FRATELUI MAI MARE IN SAT IAR NUMARUL DE TEL DIN SAT AL VOI AFLA POATE DE LA EA DACA ARE; CA SA POATA SUNA SI ALTI OAMENI PT INFO PRECUM SI NR-UL DE CONT PT STRAINATATE!
            MULTUMESC INCA O DATA! VA INSTIINTEZ CU TOATE! MULTUMESC FRUMOS SI D-NEI ISABELA!

            engelbote

            30 Noiembrie 2009 at 20:19

  8. daca mai doreste cineva informati despre alexandru bizga .sunt chiar mama lui bizga maria.am o saptamana de cand m_am intors din anglia nu pot spune ca alexandru este in aceeasi situatie grava ca atunci cand am plecat cu el a facut o imbunatatire in sensul ca:a scapat de infectie pulmonara ,a scapat de infectiile urinare dar este alimentat in continuare prin sonda nazo-gastrica si nu a fost necesara interventie chirurgicala la cap asa cum mi-a fost recomandat in romania.vreau sa va multumesc pentru mesajele dv. si pentru atentia cu care ati incercat sa abordati cazul.

    alexandra

    7 Iunie 2010 at 18:39

  9. tinand cont ca nu am posibilitatea financiara nu-mi permite sa am un computer am apelat la o prietena. daca mai doriti sa comunicam si sa-mi mai trimiteti mesaje puteti sa le trimiteti la aceasta adresa si in continuare sa va mai dau cateva detalii despre alexandru:alexandru continua sa fie paralizat , continua sa fie hranit asa cum am spus prin sonda nazo-gastrica , nu s-a putut schimba situatia, dar, a;imentatia lui consta acum intr-un lapte special care se numeste NUTRINI MULTI FIBRE care mi-a fost recomandat de spitalul din anglia. la noi nu se gaseste in spitale si nici in farmacii . ca sa am acest lapte trebuie sa platesc singura de la firma producatoare care ma costa in jur de 500 – 600 de euro pe luna.acesta e alimentul care-l tine in viata pe alexandru fara sa mai faca infectii pulmonare si sa mai stau tot timpul cu el in spital .nu-mi pot permite pentru ca e prea mult pentru mine si va rog in continuare daca puteti sa ne ajutati in continuare.as dori sa iau legatura cu doamna CHRISTINA SUCIU HENING sau cu doamna ISABELLELORELAI’S pentru care le si multumesc tot odata pentru interesul dat. cine vrea sa ma contacteze, pentru ca acum sunt in tara , va rog sa apelati na numerele de telefon:0768433762/0726531587.

    alexandra

    7 Iunie 2010 at 18:51

    • In urma mailului d-nei Izabela, am reluat legatura cu d-na Oana din Germania care a reusit sa gaseasca firma Nutricia acolo, in Germania si m-a rugat sa pun aici pentru toti cei dornici de ajutor, linkul firmei (nu stiu daca este permis):
      http://www.nutricia.de/cms/de/produkte/paediatrie.php?ppnr=40010202

      Aici este nr-ul de telefon:

      http://www.nutricia.de/cms/de/kontakt/ihre_anfrage/index.php

      Am inteles ca in Romania ar exista ca si echivalent NUTREN de la NESTLE. Daca stie cineva ceva despre acesta, il rog sa scrie aici detalii.

      Nu o pot contacta inca pe mama lui Alexandru la nr de tel de mai sus, insa mai insist.

      christina suciu

      8 Decembrie 2010 at 16:10

    • in romania exista o firma care comercializeaza nutrini multi fibre are nr de telefon 021.256.00.95

      ionela

      18 Ianuarie 2011 at 21:08


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

