Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Oameni de mare rahat

with 4 comments

Cei care au făcut porcăria asta, adică. Nişte căcănari care s-au gândit să facă nişte bani „pe spatele bolii” lui Ştefănuţ. Pe blogul lui Ştefănuţ Florescu, copilul de 3 ani cu talasemie, a apărut un anunţ:

Ajutor! Vă rog din suflet să mă ajutaţi!

Vă rog din suflet să mă ajutaţi să scap de un necaz. Un nenea, care îşi spune când Florian, Stefanut Mie, Stefanut Turist sau Anonimescu Mie, scrie pe forumuri povestea mea în alte ţări. Şi cere bani oamenilor într-un cont care este al unui nenea Gheorghe Florian pe care nu îl cunosc! Mai este şi o tanti care spune ba că o cheamă Denisa Comănescu şi e asistentă medicală la Fundeni, ba că este de la o editură de carte şi acel nenea Gheorghe Florian ar fi tatăl meu! NU ESTE ADEVĂRAT! Tatăl meu se numeşte Nicolae Florescu!

Vă rog să nu daţi bani! Eu am strâns banii! Banii sunt depuşi la spital! Dacă sunteţi din străinătate şi vedeţi acel anunţ să ştiţi că este o mare minciună! Mai multe aici (sunt link-urile forumurilor românilor din străinătate pe care a fost postată înşelătoria).

N.B. La Fundeni nu există nicio asistentă cu numele Denisa Comănescu.

Urmarea. 30 mai 2009, ora 20.00. Mesajul domnului Gheorghe Florian:

Stimate domn, Stimata doamna Florescu, Draga Stefanut, Am observat cu stupoare, mai precis am fost anuntat de catre niste prieteni din Franta ca cineva se foloseste de numele meu si de conturile mele, pe anumite forumuri internationale, utilizandu-se de o realitate foarte tragica: de povestea unui copil nevinovat. Am crezut ca este o gluma, dar am constatat ca nu este deloc asa. Intr-adevar cand am accesat acele site-uri am ramas mut de uimire, deoarece se postasera intr-adevar anunturi in care erau folosite niste conturi vechi pe care eu nu prea le-am folosit si nici nu mai stiu situatia lor. Probabil ca persoana care s-a folosit de numele meu este aceeasi persoana care a “gasit” actele pe care le-am pierdut in urma cu cateva zile (inclusiv cardul bancar). Ceea ce nu stie persoana respectiva este ca eu am bolcat si conturile respective si cardul atasat. In urma verificarii la banca mi s-a comunicat ca soldul meu nu a suferit nici o modificare in sensul ca este pe minus cu 10 $, asa cum a ramas de anul trecut (intrucat asa  cum am mentionat anterior aceste conturi nu le-am folosit si acel minus se datoreaza taxelor de administrare pe care trebuia sa le achit).Nu stiu cine ar putea fi acea persoana care are un suflet atat de hain incat sa se foloseasca de povestea foarte trista a unui copilas. Imi pare foarte rau ca exista asemenea oameni rau intentionati. Va inteleg perfect suferinta, intrucat am si eu un baietel si stiu ce inseamna dragostea pentru copilul tau. Cu speranta ca voi gasi intelegerea necesara la dumneavoastra, va rog sa acceptati scuzele mele pentru acest incident neplacut si care s-a produs independent de vointa mea. Ma bucur nespus de mult ca a fost oprita la timp aceasta actiune a respectivului (sau respectivei) individ/a. Mentionez ca nu cunosc pe nimeni cu acel nume (Denisa Comanescu) si nici vreo persoana de la spitalul Fundeni. Sper din suflet ca Stefanut sa fie sprijinit in continuare (voi contribui si eu in limita posibilitatilor), si suma necesara pentru tratament sa se adune in cel mai scurt timp posibil, astfel incat suferinta lui sa ia sfarsit si el sa se bucure de copilarie si viata sa-i aduca multe impliniri si realizari alaturi de voi, cei dragi. Cu deosebit respect, Gheorghe Florian.  

Written by IsabelleLorelai

30 Aprilie 2009 la 12:15

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toti oamenii de bine care au dorit sa il ajute pe Stefanut au urmarit cu mare atentie in special blogul. Pe cele trei sit-uri a aparut:

    Stimate domn, Stimata doamna Florescu,Draga Stefanut

    Am observat cu stupoare, mai precis am fost anuntat de catre niste prieteni din Franta ca cineva se foloseste de numele meu si de conturile mele, pe anumite forumuri internationale, utilizandu-se de o realitate foarte tragica: de povestea unui copil nevinovat.
    Am crezut ca este o gluma, dar am constatat ca nu este deloc asa.
    Intr-adevar cand am accesat acele site-uri am ramas mut de uimire, deoarece se postasera intr-adevar anunturi in care erau folosite niste conturi vechi pe care eu nu prea le-am folosit si nici nu mai stiu situatia lor. Probabil ca persoana care s-a folosit de numele meu este aceeasi persoana care a „gasit” actele pe care le-am pierdut in urma cu cateva zile (inclusiv cardul bancar). Ceea ce nu stie persoana respectiva este ca eu am bolcat si conturile respective si cardul atasat. In urma verificarii la banca mi s-a comunicat ca soldul meu nu a suferit nici o modificare in sensul ca este pe minus cu 10 $, asa cum a ramas de anul trecut (intrucat asa cum am mentionat anterior aceste conturi nu le-am folosit si acel minus se datoreaza taxelor de administrare pe care trebuia sa le achit).
    Nu stiu cine ar putea fi acea persoana care are un suflet atat de hain incat sa se foloseasca de povestea foarte trista a unui copilas. Imi pare foarte rau ca exista asemenea oameni rau intentionati.
    Va inteleg perfect suferinta, intrucat am si eu un baietel si stiu ce inseamna dragostea pentru copilul tau.
    Cu speranta ca voi gasi intelegerea necesara la dumneavoastra, va rog sa acceptati scuzele mele pentru acest incident neplacut si care s-a produs independent de vointa mea. Ma bucur nespus de mult ca a fost oprita la timp aceasta actiune a respectivului (sau respectivei) individ/a. Mentionez ca nu cunosc pe nimeni cu acel nume (Denisa Comanescu) si nici vreo persoana de la spitalul Fundeni.
    Sper din suflet ca Stefanut sa fie sprijinit in continuare (voi contribui si eu in limita posibilitatilor), si suma necesara pentru tratament sa se adune in cel mai scurt timp posibil, astfel incat suferinta lui sa ia sfarsit si el sa se bucure de copilarie si viata sa-i aduca multe impliniri si realizari alaturi de voi, cei dragi.

    Cu deosebit respect,
    Gheorghe Florian

    P.S. AICI SE AFLA DATELE REALE ALE LUI STEFANUT:

    http://cristianstefanflorescu.wordpress.com/

    Astept si niste dovezi ca ceea ce a spus domnul Gheorghe Florian este real.Va voi tine la curent.

    SANDU YO3AK

    30 Aprilie 2009 at 21:20

  2. […] – nu se potriveşte când este în joc viaţa unui copil. Este o… Iar alţii, nişte români de nimic, s-au gândit să facă bani în străinătate pe “spatele” […]

  3. […] 2009, un alt ipochimen incerca, de data asta pe forumuri din strainatate, sa fure pe seama lui Stefanut. Aici a fost cam complicat: nesimtitul si-a dat un numele si conturile unui domn care pierduse […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

