Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Alice Drogoreanu

with 8 comments

Alice vinde. Fotografii.

Eu îmi fac o favoare şi cumpăr, pentru că îmi plac foarte mult:

cherry_lips_by_insunnytyd8b096f1654d11a60854cd2faf98a2d6

leave_in_silence_by_insunnyty3

Alice Drogoreanu vinde fotografii. Are ceva necazuri şi pentru asta încearcă să vândă exact ce ştie să facă: fotografii.

Hârtie fotografică de calitate. Print sau afişe, cum doriţi. Funcţie de dimensiuni preţurile sunt:

15 x 21 – 30 RON; 15 x 21, cu ramă şi passpartout – 50 RON;

20 x 30 – 40 RON; 20 x 30, cu ramă şi passpartout – 70 RON;

Sau alte dimensiuni.

Detalii pe mail: alicedrogoreanu@yahoo.com

Puteţi alege orice imagine de pe blogul ei: http://krasavita.wordpress.com

sau din galeria ei de pe deviant: http://insunnyty.deviantart.com

Written by IsabelleLorelai

29 Aprilie 2009 la 00:04

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Isabellelorelai,ca intotdeauna,intinzi o mana de ajutor celui care are nevoie.Iti multumesc pentru sufletul tau mare.
    Mi-ar fi placut sa pot ajuta si eu,tot sper ca va veni ziua cand voi avea posibilitatea sa ajut mai mult.oare va veni?Am avut de gand sa-mi cumoar cartela de Romtelecom sa donez cate 2 euro la doi copilasi cu teledon,dar n-am reusit nici de data asta. 😦
    Am o rugaminte la tine in legatura cu Ileana.A scris ceva in blogul meu pentru tine si am adus aici mesajul ei.

    Draga isabela stiu ca vei spune ca nu-ti raspund unde trebuie si cind trebuie,aceasta pagina am gasito ieri 27/04 ,ma gindesc ca aici trebuie sa fie pagina mea?ti-am spus ca nu ma descurc ca acuma invat sa caut pe calc. de aceea te rog nu te supara pe mine ca ma gasesti pe toate paginile te rog daca vrei explica-mi ca la copii mici,caci cam asa functioneaza acum capul meu,cum intru la pagina mea sau unde gasesc raspunsurile tale,ce sa scriu laURI.Am gasit dar nu stiu pagina unde im-i cereai actele lmedicale le am dar nu stiu unde sa le trimit,mi-ai spus ca i-mi trimiti emailul tau,unde sa-l caut?Te rog nu te supara pe mine,iti doresc multa sanatate intregii tale familii iar copiilor Dzeu sa-i ocroteasca in tot pasul pe carel fac . Ileana

    g1b2i3

    29 Aprilie 2009 at 13:31

    • Gabi, ce pot fac, ce nu, nu.
      Răspunsul pentru doamna Ileana este:
      Doamna Ileana, m-aţi zăpăcit de minţi.
      V-am trimis mail, pe adresa pe care aţi lăsat-o pe blog, mi s-a întors ca neexistând.
      Am vorbit la o asociaţie, din păcate nu mai pot ajuta, nu au bani. Vă roagă să mergeţi la primărie, prefectură şi la consiliul judeţean şi să faceţi cerere de ajutor social.

      isabellelorelai

      30 Aprilie 2009 at 13:54

  2. Draga Isabel abia stau pe scaun sa-ti scriu de rau ce-mi este,spunemi te rog unne sa trimit documentele medicale necesare si cum. I-ti multumesc,plec ca nu mai pot ,am sa revin mai tirziu. ILeana

    Botis Ileana

    30 Aprilie 2009 at 11:16

    • Doamna Ileana, m-aţi zăpăcit de minţi.
      V-am trimis mail, pe adresa pe care aţi lăsat-o pe blog, mi s-a întors ca neexistând.
      Am vorbit la o asociaţie, din păcate nu mai pot ajuta, nu au bani. Vă roagă să mergeţi la primărie, prefectură şi la consiliul judeţean şi să faceţi cerere de ajutor social.

      isabellelorelai

      30 Aprilie 2009 at 13:49

  3. draga isabela stiu ca te-am zapaci de tot ,am recunoscut si mi-am cerut iertare ptr.ca nu stiu sa unblu pe calc.si eram inprastiata pe tot calc.cu comentariile mele,in loc sa ma ocup de boala mea faceam comentarii despre situatia mea fam.im-i pare sincer rau si te rog sa ma ierti ca te-am suparat .

    Botis Ileana

    30 Aprilie 2009 at 14:33

    • Nu m-am supărat, doar că nu am timp, am şi eu treburile mele, sunt un om ca şi dumneavoastră.

      isabellelorelai

      1 Mai 2009 at 18:00

  4. Acesta este Emailul nepoatei mele.,precis este bun ca ea il foloseste mult.Inca odata iti multumesc Ileana

    Botis Ileana

    30 Aprilie 2009 at 14:39


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

