Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Oameni foarte simpatici. Oamenii de la Inima Copiilor

with 43 comments

protector5

Alexandru Popa, Enona, Liviu, Şerban, Manu, Petre, Toni, Sam. Aici sunt toţi.

Adică Inima Copiilor.

Nişte oameni. De pe aici, de prin România. Prieteni şi prietenii unor prieteni. Nu sunt vedete. Nu. Dar sunt tari. Pe bune. De unde rezultă că se poate. Inima Copiilor. 500.000 de euro pentru dotarea cu aparatură medicală a Secţiei de Chirurgie Cardio-Vasculară pediatrică a Spitalului Maria S. Curie din Bucureşti. Pe care secţie să o facem noi. Tot nişte oameni de pe aici, de prin România. Din care 500.000 s-au strâns deja 259.359 euro. Din SMS-uri 231.044 şi din donaţii 28.315. Şi asta până pe 25 aprilie 2009. UPDATE 2 mai 2009: Până pe 28 aprilie 2009 s-au strâns 283.856 de euro (253.832 din 126.916 SMS-uri şi 30.034 din donaţii şi sponsorizări). Campania a fost prezentată la TVR. Primii 19.800 de lei au venit de la copiii de grădiniţă. Au vândut felicitări. Acum câteva zile au donat copiii de clasa a II-a de la şcoala generală din Greaca. 438 de lei. Cred că i-au dat din alocaţii. Dacă mai dăm câte 2 euro printr-un SMS la numărul 858, în reţelele Cosmote, Orange şi Vodafone, până de Ziua Copilului strângem 500.000, iar la sfârşitul lunii august 2009 va fi operat primul copil.

InimaCopiilorLogo

Putem dona şi online. Sau 2%. Sau în conturi.

Alexandru Popa: „Eu fac software. Între altele şi chestii care au legătură cu publicitatea, dar o campanie nu am mai făcut până acum. Drept urmare, nici nu ştiu cum se face. Nu contează, încercăm! Dar cum? Păi cum ar trebui să se facă orice treabă de genul ăsta, în care nimeni nu are nici un interes personal iar scopul este cu adevărat umanitar. O campanie umanitară se face cu oameni, cu prieteni, cu dragoste, cu bunăvoinţă…”


Blogul campaniei – aici. Am mai scris despre Campania Inima Copiilor: aici şi aici.

UPDATE 10 mai 2009. S-au strâns 340.674 de euro, până pe 6 mai 2009. S-au trimis 155.322 de SMS-uri. S-au strâns 310.644 de euro din SMS-uri. S-au mai strâns încă 30.030 de euro din donaţii şi sponsorizări. Mai multe aici. UPDATE 16 mai 2009. Aveţi inimă? Dacă da, atunci să le luăm banii nemţilor. Inimioara găsită. Dacă întâlneşti o inimioară specială, desenată pe trotuar, decupată dintr-o poartă, zgâriată pe o bancă, schiţată pe un caiet sau oriunde. Aerotravel Lufthansa City Center va dona pentru fiecare inimioară găsită câte 2 euro în numele tău pentru Spitalul Marie Curie. Mai multe aici. UPDATE 18 mai 2009: 392.583 de euro! 362.028 de euro din 181.014 SMS-uri de câte 2 euro. 30.555 de euro din donaţii private şi sponsorizări. UPDATE 9 iunie 2009. Inima Copiilor în concert. Vineri, 12 iunie 2009 (ora 22.00) la Club Gossip din Mamaia. Concert extraordinar Mihai Mărgineanu şi Damian & Brothers. Biletele se pot procura la intrare, Club Gossip, Bulevardul Mamaia, Mamaia. Rezervări la: 0724 68 94 38, 0729 44 88 66. Banii vor fi donaţi pentru înfiinţarea Departamentului de Cardiochirurgie Pediatrică de la Spitalul M.S. Curie din Bucureşti. Până pe 5 iunie 2009 s-au strâns 448.968 de euro. 406.212 din 203.106 SMS-uri şi 42.756 din donaţii private şi sponsorizări.

UPDATE 15 iulie 2009. Inima Copiilor începe să existe!

Alexandru Popa, preşedintele Asociaţiei Inima Copiilor:

In aprilie 2009 am inceput proiectul cu speranta ca vom putea strange 500.000 de Euro pentru a amenaja o sala de operatii si un salon de terapie intensiva. Intre timp am adunat peste 650.000 de Euro. Mai mult decat am sperat, nu prea mult pentru o sectie de cardiochirurgie, dar suficient cat sa incepem.

Pentru ca tu si multi alti prieteni ati pus umarul impreuna cu noi, Ministerul Sanatatii a decis sa se implice activ: proiectul nostru a devenit prioritar, vor fi accelerate formalitatile si va fi oferita o parte din aparatura. Proiectul initial s-a extins: vom construi un departament complet, de peste 500 m² si dotat cu un laborator de cateterism. In acest moment, proiectul este in faza de avizare si lucrarile de amenajare vor incepe in curand. Campania noastra continua pana cand departamentul de cardiochirurgie de la Marie Curie va fi functional.

15 iulie 2009 va fi ultima zi in care se vor mai putea dona 2 EURO prin SMS la 858. Mai este o zi in care poti dona 2 Euro prin SMS la 858 pentru infiintarea departamentului de cardiochirurgie de la Spitalul de Copii Marie Curie din Bucuresti. Pana pe 15 iulie mai poti dona 2 Euro prin SMS la 858 in retelele Cosmote, Orange si Vodafone – nu se percepe TVA. Dupa acesta data poti ajuta donand online sau poti face un transfer intr-unul din conturile Asociaţiei Inima Copiilor.

Iti multumim mult pentru pentru ca ne ajuti in campania Inima Copiilor pentru Marie Curie

Până pe 14 iulie 2009 s-au strâns 665.601 de euro! 614.358 din 307.179 SMS-uri şi 51.243 din donaţii private şi sponsorizări.

protector33

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] euro. Din SMS-uri 231.044 şi din donaţii 28.315. Şi asta până pe 25 aprilie 2009. Haideţi, oameni buni, să strângem 50.000 de euro, că nu e greu. Un SMS de 2 euro nici nu se simte în factura de telefon. Dacă îi strângem până […]

  2. […] euro. Din SMS-uri 231.044 şi din donaţii 28.315. Şi asta până pe 25 aprilie 2009. Haideţi, oameni buni, să strângem 50.000 de euro, că nu e greu. Un SMS de 2 euro nici nu se simte în factura de telefon. Dacă îi strângem […]

  3. Hristos a inviat,cu intirziere.Sunt ileana ma descurc inca cu greu pe calculator,acuma invat si nu stiu cum sa intru sa caut cea ce vreau,de acea va mai rog sa-mi spuneti cum se face intrarea la subiectul pe care vrei sa-l cauti. Acuma ma simt f.rau,parca ceva vrea sa-mi smulga inima din locul ei abia pot sa scriu ptr.ca orce miscare parca o fac cu inima,sunt atit de ametita si confuza ca nici mintea nu mai lucreaza cum trebuie.Spunetimi va rog ce sa scriu la ‘site web’,am scris ieri 04/26/09 un raspuns refeitor la acte ,pot sa trimit numai sa-mi scrieti,spuneti,ce sa trimit unde si cum.Va rog cu disperare sa ma ajutati ,cum sa fac sa incep a stringe bani ptr.a putea sa-mi platesc chiria si celelalte cheltuieli ,investigatii ,tratamente etc,va rog ajutatima caci numai la bunul Dzeu sila voi am speranta.Va multumesc din inima asta bolnava.Nu stiu de ce dar am asa un sentiment ca am sa mor,ca voi merge linga nepotelul meu,acolo sus in cer,nu sunt speriata ptr.aceasta ptr.ca acolo vom fi iarasi impreuna,ingerasul care s-a dus dintre noi noi l-am crescut de aceea durerea este foarte mare .Va multumesc ileana nr. tel.0741061065.

    Botis Ileana

    27 Aprilie 2009 at 12:31

    • doamna Botis, va trimit eu um mail.

      isabellelorelai

      27 Aprilie 2009 at 12:52

      • Buna sa-ti fie inima.iti multumesc ca ma ajutati,inca nu am intilnit oameni care sa sara in ajutorul altuia atit de repede, se vede ca bunul Dzeu este in sufletul tau si ti-a dat harul de a ajuta pe altii de aceea am sa ma rog ptr.tine si fam.ta ca Dzeu sa va ocroteasca de cele rele si tot ce va doriti sa vi se inplineasca.Te rog sa-mi spui unde sa trimit si ce documente necesare.Te rog sa ma scuzi daca mai gresesc ortografic dar sunt foarte ametita,inca nu am deschis la email pina nu vine nepotica ptr. ca eu nu stiu inca sa intru,sincer mi-a aratat dar nu tin minte ,uit f.repede.Im-i este f.rusine sa cer dar daca ai putea sa-mi spui cum fac sa string ceva bani sa-mi pot plati chiria,pensiile noastre sint mici,11mil.impreuna cu sotul,fica noastra mai are o fetita,o creste singura fostul sot nu-i plateste nimic,este in somaj de 3 luni dar nu a primit inca nici un ban de somaj de aceea am ramas in urma cu chiria iar pensiile s-au dus pe medicamente,banca,utilitati .Iti multumesc din inima. ileana

        Botis Ileana

        28 Aprilie 2009 at 10:29

      • Buna sa-ti fie inima ,daca mi-ai trimis,mailul sa sti ca nu stiu unde sa-l caut,azi noapte mi-a fost foarte rau am crezut ca mor au chemat salvarea dar nu am vrut sa merg ptr.ca nu au medicamente si trebuie sa le cumpar iar eu mai am 6roni in portofel poate primeste fica mea somajul ca asa le-a promis,abia m-am ridicat din pat ca sa vin la calc.sa-ti scriu,cel mai sigur ca sa primesc mailul este telefonul ,trimite prin mesaj, nr tel.0741061065 mulyumesc ,ma duc inapoi in pat ca simt ca-mi explodeaza capul de durere si inima parca ar vrea sa mio smulga de la locul ei.

        Botis Ileana

        30 Aprilie 2009 at 10:34

        • Doamna Ileana, m-aţi zăpăcit de minţi.
          V-am trimis mail, pe adresa pe care aţi lăsat-o pe blog, mi s-a întors ca neexistând.
          Am vorbit la o asociaţie, din păcate nu mai pot ajuta, nu au bani. Vă roagă să mergeţi la primărie, prefectură şi la consiliul judeţean şi să faceţi cerere de ajutor social.

          isabellelorelai

          30 Aprilie 2009 at 13:50

  4. Buna ziua, am deschis intamplator acest articol, in speranta ca voi gasi ceva sau pe cineva care sa ne ajute. Sambata am fost pusa in fata unui fapt care ar marca pe oricine, cand am auzit din gura unui baiat de numai 13 ani – ” ca asta este soarta lui, sa moara”. E dureros, e momentul in care nu mai poti spune nimic si in care doresti sa faci ceva. Ajutati-ne sa adunam banutii necesari pentru ca acest copil sa fie salvat. Multumesc

    luiza kupan

    27 Aprilie 2009 at 18:31

  5. […] strânşi de noi, oamenii simpli ai României, oamenii care ne vedem de treburile noastre şi reuşim să facem ceva bun pentru ţara asta şi […]

  6. […] SMS. Clinica 858. Inima Copiilor 2 euro. Din sufletul românilor 500.000 de euro. 340.674 de euro strânşi, până pe 6 mai […]

  7. […] SMS. Clinica 858. Inima Copiilor 2 euro. Din sufletul românilor 500.000 de euro. 340.674 de euro strânşi, până pe 6 mai 2009. […]

  8. […] este momentul să realizăm cea mai frumoasă secţie din lume. Pentru că este făcută de oameni normali, nu de cei care cerşesc voturi ca apoi să ne ia pielea de pe noi. După care să murim pe banii […]

  9. […] Copiilor. 500.000 de euro ca să existe. 500.000 de euro ca să nu mai moară copii. 500.000 de euro de la oamenii simpli şi normali. Încă 51.000 de euro […]

  10. sunt bianca, va multumesc pentru gestul pe care lati facut ,de a ma afisa pe blogul dum dar se pare ca nu sunt deloc interesanta la mesajul scris de a fi ajutata ca toti celantii copii cu prob grave ,sau poate nu am specificat cit de greu imi este sa ma descriu amanuntit cum imi petrec viata ,copilaria si cei mai frumosi ani ai mei ,luptind cu bolile care imi inpedica tot viitorul .Fetele de seama mea viseaza la viitor dar eu nu am vise decit sa ma rog la DUMNEZEU sa pot invinge boala ,dar singura nu pot ,cu toate drepturile mele care le am pina si certificat de gradul 1 dar la ce ma ajuta ????????? de aproape un an jumate caut 2 raspunsuri; 1 CE SA MA FAC AM 16 ANI ,MAI AM CITEVA ZILE SI IMI ESTE RUSINE SA CER AJUTOR DE A MA PUTEA LUPTA CU DESTINUL DAR DACA ATI FI IN LOCUL MEU CE ATI FACE ?ATI ASTEPTA SA LASATI BOALA SA VA ASEZE IN CARUT PE TOT RESTUL VETII SAU ATI PROCEDA CA MINE ??????????/CA BOLILE MELE SA FIE STAGNATE,MACAR DACA TOTII SPUN CA NU EXISTA TRATAMENT , DAR EU AM GASIT ,UN TRATAMENT CU VENIN DE ALBINE INTEPARURII DIRECT DE ALBINA SI RAMINE DE VAZUT DACA ACUM LA MOMENTUL DE FATA AM DEJA 45 DE INTEPATURI SPER CIND VOI AJUNGE LA 100 SA MA LAUD CU CEVA SCHIMBARI DAR PINA ATUNCI NU-MI RAMINE DECIT SPERANTA DE LA DUMNEZEU CA DIN ALTA PARTE …..SI 2 AM APELATPINA SI LA GUVERNUL ROMINIEI LA AUTORITATI SA FIU SI EU AJUTATA CU BANI SI INFORMATII SIGURE DAR NU AM PRIMIT NIMIC CARE SA-MI FIE DE AJUTOR POATE CA NU AM SI EU NOROCDE O VIATA MAI BUNA SI CA SUNT PREA SARACA SA FIU AJUTATA ,SAU AM VREO VINA CA DUM MA ALES PE MINE SI NU PE ALTII…..CU RESPECT TUTUROR CARE MIAU CITIT RINDURILE CARE IMI ESTE F F F GREU SA SCRIU DESPRE MINE ;BIANCA VELICHEA .

    velichea bianca

    27 Iulie 2009 at 11:03

    • Bianca,
      Am o rugăminte la tine.
      Aş vrea să îi scrii pe mail doamnei Dorica Dan, de la Alianţa pentru Boli Rare, despre tine şi boala ta. Nu sunt foarte sigura, dar cred că Boala Kugelberg-Welander (sindromul Kugelberg-Welander) intră în categoria boli rare.
      Te rog să îi scrii pe mail şi să îi ceri părerea, dânsa are legătură şi cu ministerul şi cu mulţi alţi bolnavi şi poate că se poate face mai mult în ceea ce te priveşte.

      E-mail: doricad@yahoo.com

      Tel./Fax: 0040-260-616 585
      Mobil: 0040-726 248 707

      isabellelorelai

      27 Iulie 2009 at 11:05

  11. VA ROG AJUTATI-MA SI PE MINE AM MARE NEVOIE DE VOI TOTI CARE IMI CITITI MESAJU.VA IMPLOR AJUTATI-MA ,AM 2 COPII SI STAU CU CHIRIE ,NU MAI AM PUTERE SA PLATESC ,MIE FRICA CA MA DA AFARA SI NU AM UNDE MA DUCE ,CU COPII.STAU CU CHIRIE DE 6 ANI, NU MAI AM PUTRERE ,SIMNT CA NU MAI POT.AM NEVOIE MARE DE AJUTOR

    alina

    27 Octombrie 2009 at 13:49

    • Alina, unde locuieşti?

      isabellelorelai

      28 Octombrie 2009 at 09:51

      • ONESTI-BACAU.DACA MA PUTETI AJUTA CU CEVA VA ROG,AM DESCHIS UN CONT BANCAR .
        VA IMPLOR CEA MAI MICA SUMA PE NOI NE AJUTA

        alina

        30 Octombrie 2009 at 14:40

  12. la banca carpatica.am scris si conturile dar vad ca nu le da

    alina

    30 Octombrie 2009 at 17:14

  13. din primu mesaj care lam dat,am spus ca nu mai am bani sa platesc chiria.
    am nevoie de bani pentru chirie sau o camera sa nu mai platesc chirie

    alina

    1 Noiembrie 2009 at 10:18

    • Alina, acum am înţeles.
      Ai trimis mesaje din două locuri diferite, cu 2 adrese de mail diferite şi nu mi-am dat seama că eşti o singură persoană (uită-te la comentariile tale, apar în dreapta nişte pătrăţele de culori diferite).
      Deci.
      Îţi trimit un mail. La care adresă?
      Poţi să dovedeşti că ceea ce spui este adevărat? Un act din care să reiasă situaţia ta, o fotografie cu tine şi copiii? Îţi dai seama că nu pot scrie despre tine şi să cerem ajutor oamenilor aşa, pe cuvânt de onoare. Înţelegi ce vreau să spun, da? Sunt mulţi oameni care înşeală în ţara asta şi ceilalţi nu mai au încredere.

      isabellelorelai

      1 Noiembrie 2009 at 10:26

      • nu ma pricep sa bag poza

        alina

        1 Noiembrie 2009 at 11:08

        • Alina, nici nu ai cum să „bagi” poza aici. Doar eu pot face asta.
          Încă o dată: care din cele 2 este adresa ta de mail? Doar pe mail se poate trimite.

          isabellelorelai

          1 Noiembrie 2009 at 11:13

  14. alina

    2 Noiembrie 2009 at 13:22

  15. astept un raspuns va rog
    indiferent daca e bun sau nu
    astept

    alina

    13 Noiembrie 2009 at 12:56

    • ok, îţi trimit mail – dar dacă vezi că nu sunt prin zonă înseamnă că am treabă, ok?

      isabellelorelai

      14 Noiembrie 2009 at 23:29

  16. nici un raspuns niciun semn
    nu mai am sperate? asa_i
    oare un numar de telefon a lui becali sau la cineva cu bani poate asa am si eu noroc
    nu prea am acces mereu la calculator si a trecut ceva timp de cind nu am mai bagat adresa ,am crezut ca gasesc ceva ,calculatoru nu ie al meu ,
    am tras si mai trag sperante

    alina

    24 Noiembrie 2009 at 16:10

  17. imi pare rau dar cred ca nu lam primit
    ma scuzati

    alina

    26 Noiembrie 2009 at 13:09

  18. mai bine imi lasati aici un mesaj ca sa stiu sa caut

    alina

    26 Noiembrie 2009 at 13:10

    • Doamna Alina: trebuie să intraţi pe Yahoo şi să verificaţi mesajele. Vă trimit acum unul nou, în care vă rog să îmi spuneţi despre ce este vorba şi să trimiteţi documente şi fotografii doveditoare a situaţiei.

      isabellelorelai

      27 Noiembrie 2009 at 13:41

  19. vam lasat si eu un mesaj as vrea sa stiu daca a ajuns ca nu prea ma pricep sa le trimet

    alina

    27 Noiembrie 2009 at 14:46

  20. da doamna asa e cum spuneti ,dar cind am un sot mai rau care buseste,trinteste cind bea si nu e constient de niste treburi si nu tine cont de copii nu-i spui si incerci ce e mai bine pentru iei eu am crezut ca fac ceva pentru iele fara sa stie nimeni decit cei care ma ajuta,as fi vrut sa fac rost de niste bani sa pot pleca ,dar fara bani nu pot pleca ,….nu stiu daca o sa intelegeti vrodata ,nu aveti cum sa intelegeti,dar am ajuns la o concluzie nu pot face nimec pina nu creste cea mica mai mare nu ma pot misca imi trebuie servici,ma puteti critica cum a mai facuto si alti ,asta e viata mea suferind pentru copii cu injuraturi cu balamuc .multumesc oricum
    mai mult nu ma pot afisa

    alina

    30 Noiembrie 2009 at 09:52

    • Doamna Alina,
      Dumneavoastră îmi răspundeţi aici, public, la un mesaj pe care mi l-aţi trimis în privat referitor la soţul dvs.
      Doamnă Alina, nu ştiu cum să vă spun… Eu am 48 de ani, probabil credeaţi că vorbiţi cu vreo adolscentă care nu „o să vă înţeleagă vreodată”. Eu nu judec pe nimeni, doamnă, pentru că nici mie nu îmi place să fiu judecată. Cât despre plecat… Doamnă, când eu am vri’ut să plec, mi-am luat copilul şi câinele şi am plecat. Scurt.

      isabellelorelai

      2 Decembrie 2009 at 02:06

  21. […] Alex Popa a rugat-o pe Liana Stanciu sa fie vocea campaniei Inima Copiilor. Pe timpul campaniei s-au mai alaturat si alti voluntari. Apoi sponsorii, media si, in final, a contribuit si statul roman. “Sediul de campanie”, adica […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

