Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Oameni antipatici

with 43 comments

alegeviata

Oameni care se ocupă cu „aruncatul copiilor”. Aruncatul copiilor în tomberoanele de gunoi, în wc-uri, la ghenele de gunoi, pe unde se nimereşte, la bunici.

Pedeapsa? O studentă din Iaşi care şi-a ucis copilul şi l-a aruncat la ghena de gunoi a fost condamnată, în decembrie 2008, la 3 ani cu suspendare. De ce? Pentru că era la prima abatere. 

În martie 2003, un nou născut din Iaşi a fost aruncat pe un câmp. L-au devorat câinii. În aprilie 2004, un băieţel nou născut a fost găsit într-un tomberon de gunoi din cartierul Orizont, Bacău. Era mort. În martie 2006, un nou născut din Alba a fost aruncat în wc. În iunie 2006, un nou născut a fost găsit într-un tomberon de gunoi, lângă un complex studenţesc din Timişoara. Era mort. În septembrie 2007, un nou născut a fost găsit într-un tomberon de gunoi de lângă imobilul Arganda del Rey din Madrid. Era în stop cardiac. Copilul a murit. Părinţii erau români, Mirabela şi Andi. În octombrie 2007, un nou născut a fost găsit într-un tombern de gunoi de pe marginea DN1, în parcarea de la Km 73. Era mort. În octombrie 2007, o fetiţă nou născută a fost găsită într-un tomberon de gunoi din Băicoi. Era moartă.În octombrie 2007, o fetiţă nou născută a fost găsită într-un tomberon de gunoi din spatele policlinicii din Roman. Era moartă. În martie 2008, un nou născut din Bacău a fost aruncat în sobă de părinţii lui. Unde a ars. În martie 2008, un nou născut a fost aruncat în wc. Unde a murit. În august 2008, un nou născut a fost aruncat în lacul de acumulare Râuşor, Argeş. Era băieţel şi avea un bolovan legat de un picior. În septembrie 2008, un nou născut din Brăila a fost aruncat la ghena de gunoi. Mai întâi a fost congelat. Era o fetiţă. În aprilie 2008, o fetiţă sănătoasă de 3,05 kg, de doar 5-10 zile, „ambalată” într-o geantă de fâş, a fost găsită pe holul unei policlinici din Oradea. Piele albă, păr şaten. Avea la pachet un biberon cu lapte şi hăinuţe. Mai uman un pic.  Trăieşte. În iulie 2008, un nou născut a fost aruncat într-un tomberon din cartierul Delfinariu, Constanţa. Era băiat. Era mort. În ianuarie 2009, un nou născut a fost aruncat într-un tomberon de gunoi din Ocna Mureş. Era mort. În aprilie 2009, un nou născut a fost aruncat într-un tomberon de gunoi din Bocşa. Era fetiţă. Moartă. În aprlie 2009, un nou născut a fost găsit într-un tomberon de gunoi din cartierul Călăraşi, Brăila. Era băieţel. Era mort. O studentă la medicină (în anul III) şi-a aruncat copilul în wc. Unde a murit. Un nou născut din Constanţa a fost găsit la groapa de gunoi, un nou născut din Iaşi a fost ucis şi aruncat în maşina de spălat, un nou născut din Medgidia a fost aruncat pe stradă, un nou născut a fost aruncat pe câmp, un nou născut a fost aruncat în cimitir… Un nou născut din Petroşani a fost aruncat în wc. Trăieşte… 

Aruncatul copiilor pe unde se nimereşte. Şi pe la bunici

O „mamă” a aruncat până acum 4. Urmează numărul 5. Copiii sunt crescuţi de bunica lor, doamna Crina Ion. Dânsei îi spun mamă. Doamna Crina are 52 de ani şi poartă povara fiicei ei care, la 32 de ani, face încă copii şi îi aruncă pe unde se nimereşte. Primul este Ionuţ pe care l-a lăsat la orfelinat, apoi este Alexandra, părăsită în parc, lângă un leagăn, apoi Valentina, abandonată în maternitate. Doamna Crina i-a adunat pe toţi în căsuţa ei modestă, cu doar două camere şi îi creşte cu 512 lei pe lună. Cinci suflete trăiesc dintr-o pensie de 392 de lei şi alocaţiile, 120. Vecinii îi mai ajută cu o hăinuţă sau o ciocolată. În timpul ăsta, mama lor naturală umblă aiurea prin Spania, de unde le mai trimite 20 sau 30 de euro. Valentina ar trebui să meargă la grădiniţă dar nu sunt bani. Bunica a fost anunţată că în septembrie va primi în grijă al cincilea nepot. Iar bunica, săraca, are datorie şapte milioane la întreţinere şi urmează să îi taie curentul.

parasiti_de_mama_salvati_de_bunica 

Written by IsabelleLorelai

26 Aprilie 2009 la 00:07

43 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Esti prea blanda Isabelle. Uite, pentru tine: http://ferenczy-gandul.blogspot.com/2009/04/ghena.html

    Stefan

    26 Aprilie 2009 at 02:59

  2. Ştefan, scrii superb. Una la mână.
    Doi: Mulţumesc!
    Trei. Lista era înfiorător de lungă, nea google are din belşug. Mi s-a făcut rău. Îmi venea să vărs şi nu am mai continuat. Nu am mai avut „stomac” să amintesc că unii copii aveau capul sfărmat înainte de a fi băgaţi în pungi menajere (nereciclabile, normal…).
    Ştiu că sunt mult mai multe cazuri de acest gen în alte ţări. Dar nu mă interesează alte ţări.
    Educaţia. Unde mama naibii este educaţia?

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 10:29

  3. Isabelle, dixit et salvavi animam meam. Cum pot afla adresa bunicii, toti cei care vor sa o ajute?

    Stefan

    26 Aprilie 2009 at 10:56

  4. Sa va $§$%=)(„§$ pe amindoi! mi-ati stricat duminica…de fapt e vina mea, in loc sa ma joc cu fetita mea, stau si citesc blogguri!😦

    garcea

    26 Aprilie 2009 at 10:59

  5. Ştefan, de la jurnaliştii de la Ring vom afla.
    Îl rog mâine pe tăticul lui Ştefănuţ Florescu să afle adresa lor, domnul Florescu cunoaşte un jurnalist de la Ring.
    Ştiu doar Bucureşti, sectorul 1.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 11:01

    • Ştefan, uite adresa:
      Familia ION Crina
      Calea Griviţei 59-61, secttor 1
      Telefon 0763 127 347
      Am primit de la Nadia Ulmeanu, psiholog la Asociaţia PAVEL (şi asistent medical la oncologie pediatrică).

      isabellelorelai

      26 Aprilie 2009 at 14:22

  6. Tocmai aruncau câţiva un copil la container, astfel că le-am zis:
    – Mi-aţi devenit antipatici!
    Ei au răspuns ceva destul de nepoliticos…

    Vania

    26 Aprilie 2009 at 11:03

  7. Garcea, de parcă sâmbată a fost o zi minunată… Vorba ta, să fac ceva în el de cutremur…
    Fetiţa ta e ok? S-a speriat?

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 11:04

  8. Unchiu’ Vania, ştii bine că nu folosesc cuvinte „tari” pe blog, cum vroiai să le zic? Criminali? Păi nu ai văzut că nu sunt criminali dacă sunt la prima abatere? După ce se prescrie fapta şi dispare dosarul sunt ca şi noi. Şi curaţi, pot ajuge deputaţi, miniştri şi alte alea. Mişto, ce să mai…

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 11:09

  9. Nu ştiu ce pedeapsă ar fi nimerită pentru astfel de oameni…

    Lisandru Cristian

    26 Aprilie 2009 at 11:33

  10. Cristian, tu ai văzut la tv „faza” cu Codurile lu’ peşte? Să te apuce nebunia, nu alta. Întrebarea este: îi prinde careva? Vreo trei au fost găsite la noi. Ăia din Spania i-au prins rapid pentru că cineva a avut curaj să vorbească. O vecină – tot româncă, slavă Domnului.
    Şi oricum, la ce ne foloseşte? Îi bagă în puşcării unde stau bine merci pe banii noştri. Sunt spitalele pline de copii abandonaţi, la casele de copii ce să mai zic. Mi-e silă.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 11:38

  11. Rămîi mut şi iţi vine să te ascunzi în pămînt cînd auzi şi vezi ce sunt în stare brute cu chip de om, care vrem nu vrem sunt compatrioţii noştri. Probabil trecem pe lîngă ei zilnic, dar sunt bine deghizati sau pentru confortul nostru ne prefacem că nu-i vedem. Avem o trăsătură „naţională” care la unii atinge cote extreme: atîta timp cît nu ne vede nimeni şi nu suntem prinşi, putem face orice. Putem să aruncăm gunoaie şi chiştoace pe stradă, că doar aruncă toată lumea; putem să trecem liniştiţi pe lîngă copii care se droghează cu aurolac; putem să vedem familii cu copii mici evacuate din case şi dormind iarna pe stradă; putem vedea bătrîni abandonaţi de familie şi lăsaţi să se stingă în mizerie…de ce nu ar fi aruncaţi la ghenă copii care „incurcă”, strică socotelile unor fiinţe primitive, abrutizate de vicii, fără conştiinţă. Dar acele femei care îşi aruncă copii nu trăiesc în pădure, ci sunt printre oameni care ar putea anticipa crima şi ar putea să dea un sfat, să ajute, să atenţioneze poliţia şi instituţiile pentru protecţia copilului. Soluţii există, dar o fiinţă primitivă nu le caută şi nu le găseşte singură. Suntem vinovaţi cu toţii că adoptăm politica struţului pentru a ne „proteja” şi indirect, prin lipsa de atitudine devenim complicii crimelor. Dar primul vinovat este statul ale cărei instituţii nu funcţionează. Oare putem spera să intre vreodată în normal toate astea? Ce am mai putea face în afară de a constata marasmul social în care ne afundăm?

    mariana vicol

    26 Aprilie 2009 at 11:41

    • @Pentru d-na doctor
      Cred ca acest comentariu va apartine d-na dr Vicol si cred ca v-ati raspuns singura la intrebarea :
      `Ce am mai putea face în afară de a constata marasmul social în care ne afundăm?` Adica dvs sunteti morala cand dati buzna la sarmalele altora si apoi rideti de ei pe bloguri?

      mariana vicol on 11 Aprilie 2009 8:09 pm

      ……Ceea ce s-a si comis! AU DAT NAVALA IN HIPERMARKET ca alergati de caini! Ca isi aleg pachetul de faina care nu e gaurit, spargindu-le pe celelalte, inteleg. Desi, nu era musai sa ia faina in ajunu’ Pastelui….au avut la dispozitie 3,5 luni de la Craciun incoace ca sa “mobileze” camara pentru Pasti. Dar ce au frate cu patrunjelul, merele, salata, rosiile? le pipaie parca ar fi… alteceva, le scobesc, le ciufulesc …dupa principiul aplicat la nivel national: “dupa mine potopu” Eu am adoptat politica strutului: in preajma orgiilor gastronomice declansate sub pretext ca e Craciun, Paste, Revelion – ma ascund parca vine TSUNAMI . Ma aprovizionez cu 10 zile inainte de potop cu alimente total netraditionale dar si neperisabile (fulgi, conserve, hrana uscata) si ma ascund. Daca mi-e pofta de sarmale chiar in ziua de Craciun, sau cozonac de casa in ziua de Pasti, fac o vizita la rude, prieteni, cunoscuti, care abia steapta sa iti arate cit de bine o duc ei …Eu le maninc bunatatile in timp ce le provoc zimbete lucioase de satisfactie ca au cei mai buni cozonaci din univers sau cele mai gustoase sarmale. ..si toata lumea e multumita ca scopul a fost atins.
      A doua zi incep regretele ca au mincat prea mult si s-au ales cu indigestie, pungi sub ochi si 3 kile in plus (sau mai mult in functie de numarul de zile libere donate de guvern); si ca au gatit prea mult si se strica. (n-ar da unui amarit nemincat de o luna), Ce sa mai zic de pusculita ca au golit-o complet…
      Chiar asa..daca tot e criza si avem 20% someri..cum de sunt la fel de pline supermarketurile? sau a aparut un nou tip de credit bancar: creditul “MIELUL SI COZONACUL”
      Frati romani , e trist! dupa 20 de ani postdecembristi nu ne-am saturat de halit.
      Imi amintesc cu acelasi dezgust cum in zilele de 24-28 decembrie 1989, poporu’ se “omora” la coada sa cumpere portocalele venite ca ajutoare umanitare , in timp ce copiii aia cadeau inca sub gloante.

      politia morala a blogurilor

      26 Aprilie 2009 at 13:19

  12. Doamna doctor:
    1. educaţia, ăia 7 ani de acasă – nu prea mai există;
    2. educaţia sexuală – ??? suntem pudici, sau care e treaba?;
    3. şcoala – ocupată cu alte probleme;
    4. familia – prea multe familii rămase în neolitic;
    5. sistemul medical – o aiureală, cu mici excepţii;
    6. simţ civic? – vai mama mea;
    7. violenţa, sărăcia etc etc etc…
    Şi să nu uit: justiţia… ei, da, justiţia este premiantă…

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 11:50

  13. Garcea, ţi-am lezat retina? Dă-i cu Zoso😛 …şi pupă-mi nepoata.

    Vania, Isabelle este incapabilă de veninul pe care aceia îl merită. Nu că ar fi un reproş, că nici icoanele nu înjură ci doar mai varsă o lacrimă uneori…

    Stefan

    26 Aprilie 2009 at 12:56

  14. draga Isabellelorelui,aceste mame ar trebui sa invete de la animale ce inseamna sa fii mama!

    Nu intelg cum pot ele sa arunce la gunoi un fat,chiar avortat sau nascut mort?
    Nici macar un animal care-ti moare nu se arunca la gunoi,dar un omulet? 😦
    Duminica placuta,Isabellelorelai!
    Si niste liliac sa te inveselesti putin!
    http://willowhouse.typepad.com/.a/6a00d8341ca96b53ef01053591d6ec970b-pi

    Gabi.

    g1b2i3

    26 Aprilie 2009 at 13:02

  15. Cunosc o femeie care a cheltuit peste 60 de mii de euro pentru a ramane insarcinata prin diferite metode , si inca nu a reusit.
    Recent am auzit de cazul unei femei care si-a pus copilul intr-o sacosa si l-a aruncat in raul Viseu. Copilul a fost gasit mort.

    Simona

    26 Aprilie 2009 at 13:12

  16. Ştefan, Vania ştie că mai înjur şi eu, din când în când (repertoriul, la pachet, cu carnetul de şofer😀 )

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 13:22

  17. Simona, eu cunosc cel mai bine cazul lui Ştefănuţ. Mă înţelegi, desigur.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 13:23

  18. Gabi, întrebarea este: de ce nu nasc la spital? De ce nu ştie nimeni din familie? Viu sau mort născut, fapta este premeditată, clar.
    Mulţumesc pentru flori.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 13:23

  19. Buna Isabelle, am vazut ca a aparut pe blog familia Crina Ion si am ramas surprinsa ca eu am avut ocazia sa o cunosc pe bunica si pe Valentina in varsta de 8 ani care are un defect de vorbire. Valentina mi-a povestit ca mai are acasa inca un frate Ionut de 17 ani si inca doua surori Andreea de 12 ani si Alexandra de 9 ani.Bunica si Valentina au fost la Asociatia P.A.V.E.L. si au au primit hainute – si din cele aduse de tine Isabelle(le sclipeau ochii cand alegeau hainutele si incercau sa le potriveasca pentru fiecare copil) si au primit o canapea. Eu am facut adresa la Directia Generala de Asistenta si Protectie Sociala de unde au fost sunate si monitorizate iar eu am vorbit cu bunica dupa sarbatori sa vina cu Valentina sa mergem la logoped sa rezolvam si problema delicata a fetitei.Diana mi-a povestit ca locuiesc intr-o singura camera si chiar ne propusesem sa incercam sa o ajutam sa-si faca si un dosar la primarie pentru locuinta sociala.Sa ne unim fortele si sa facem mai mult pentru aceasta familie cu copii extraordinari.

    nadia

    26 Aprilie 2009 at 13:38

  20. Nadia, dar mică mai este lumea, pe bune!!!
    Deci avem:
    1. Bunica, 52 de ani;
    2. Ionuţ, 17 ani;
    3. Andreea, 12 ani;
    4. Alexandra, 9 ani;
    5. Valentina, 8 ani. 8 ani? Nu trebuie să meargă la şcoală? Din cauza defectului de vorbire nu poate merge la şcoală?
    Lucruşoare de la mine, Simona şi Angela. Nu doar de la mine, să rectificăm, că aşa este corect😀
    Adresa lor o ai?
    Gata Nadia, am deschis mailul şi am găsit adresa şi numărul de telefon. Ai văzut cine semnează adresa de la primărie? Cosmina Simean, super femeie! Dacă va putea ajuta, o va face cu siguranţă.
    PS. Atunci eu voi aduce în continuare la tine, tot ce strâng, îţi aduc săptămâna viitoare şi nişte bănuţi pentru ei. Sper ca până vineri să ajungă şi Alexandra Ostafi la voi.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 14:07

  21. Si mie mi-e rau … In fiecare zi! Din ce in ce mai rau!! Pt ca lucrez in sistem (-ul de protectie a copilului) si vad cu ochii mei atrocitati pentru care nu exista sanctiuni. Uneori, imi vine sa ies in strada si sa tip … pentru ca nu e admisibil sa avem legi in care sa se prevada drepturi pentru copii, obligatii pentru parinti, dar nu si sanctiuni corespunzatoare pentru nerespectarea lor! Luati ca exemplu 272.2004.

    Am vazut copiii abuzati in cele mai cumplite feluri, batuti de proprii parinti in asa hal incat abia puteau merge … Am vazut copiii maltratati si subnutriti de proprii parinti in asa hal incat lacrimile iti veneau instantaneu … Scoaterea copilului dintr-un asemenea mediu si luarea unei masuri de protectie e considerata de legiuitor ca o sanctiune pentru parinte, cand, de fapt, e un rau mai mic pentru copil. Pentru ca – nu-i asa ? – copilul are dreptul sa creasca alaturi de parintii sai. De multe ori, pentru parinti e o usurare. Sau poate nu, daca alocatia copilului facea bugetul pentru alcool. In civil, sanctiunea decaderii din drepturile parintesti se obtine foarte greu, pentru ca e apreciata de catre instante ca fiind mult prea severa. Chiar si atunci cand mama si-a aruncat copilul in ghena sau intr-o scara de bloc, daca micutul a supravietuit … Chiar si atunci cand, dupa ani de violente, tatal o ucide pe mama copilului, in prezenta acestuia … Nu mai vorbim de mame care umbla aiurea si fac copiii in nestire. Si culmea, daca obtii o decadere, si ce daca?! Efectele sunt nesemnificative. E mult de vorbit. Dar legislatia e armonizata, justitia isi face treaba si suntem in Uniune.

    Simt ca respir cand vad parinti ca ai lui Stefanut, oameni ca tine Isabela si ca voi toti cei de aici!

    Anca

    26 Aprilie 2009 at 14:50

  22. Anca, ce naiba se întâmplă cu poporul ăsta? Pentru numele lui Dumnezeu, a luat-o pe câmpii? Asta spunea şi Jamilla, şi ea lucrează tot în sistem, la Târgu Jiu. Şi Sibilla, la Reşiţa…
    Asta îmi spunea fiu-meu: mama, uită-te că cele mai oribile nenorociri se întâmplă de la alcool…
    Am o vecină, este violonistă la operă. A fost înfiată. Acum a înfiat ea un băieţel, Andrei, când l-a luat de la orfelinat am crezut că este de pe altă planetă. Într-un an l-a făcut copil normal. A crescut ca din apă, e la şcoala de muzică, face pian şi vioară.
    Există oameni, încă există…

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 14:59

  23. Mersi de intrebare Isabelle, pustoaica mea s-a nascut gata emigrata, cutremurele nu prea au cum s-o sperie pt ca de obicei tzopai in jurul ei cu toate cele 95 dekg ale mele..vb neamtului „sa faca copii poate oricine, sa-i creasca …”
    @Stefan-nu stiu de ce imi pui in carca obsesia ta pt cel al carui nume mi se pare la fel de important sa-l pomenesc ca si propria lui influenta in blogosfera!

    garcea

    26 Aprilie 2009 at 15:38

  24. Garcea😀 iată un copil călit😀
    Să-ţi trăiască!
    Mie nu îmi plac cutremurele. Nu îmi este frică de ele, însă o am pe maică-mea în imposibilitatea de a se mişca din pat şi senzaţia e oribilă. Ca şi cum nu ai avea picioare… Aşa spunea şi bunică-mea: nu e mamă cine te face, mamă e cine te creşte.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2009 at 15:45

  25. […] rog sa luati in considerare si situatia bunicii si a copiilor, expusa aici desi din cate stiu eu, numai de calculator nu au nevoie acum, fiind amenintati sa ramana fara […]

  26. Am agitat spiritele un pic si pe computergames (vezi mai sus) sunt niste tineri tare sufletisti acolo care s-au implicat benevol si cu organizare adhoc in cateva proiecte filantropice.
    Azi am ajuns si eu pe dupamiaza la bunica eroina, am vazut cu ochii mei carevasazica… Am ajutat-o si eu cat am putut si i-am promis ca mai trec. Saraca se ruga sa nu cumva sa fac poze ca au ras colegii la scoala de fetita cea mare, dupa articolul din Ring.
    Datoria de 7 milioane a aparut in urma unei tevi sparte dupa contorul de apa. In aceasta situatie beneficiarul plateste. Este revoltator sa vezi cum un om aflat in necaz mai este lovit si de soarta. Adica bunica respectiva cum, necum se descurca la limita cu 5 milioane de lei pe luna si pe urma vine un ghinion din asta care o scoate din ale ei.

    Stefan

    29 Aprilie 2009 at 00:49

  27. Ştefan, mulţumesc. Am văzut, am intrat pe forum. Mulţumesc tuturor.
    Colegii ăia de la şcoala fetiţei mai mari sunt lipsiţi de educaţie. Iar diriginta lor, în loc să îi înveţe să o ajute se face că plouă.
    Aia cu ţeava e nasoală, să văd ce bani pot să mai strâng şi eu de pe la prieteni. Şi pentru curent.

    isabellelorelai

    29 Aprilie 2009 at 10:49

  28. M-a sunat dimineata, curentul s-a platit🙂 Mie mi s-a pus un nod in gat acolo, culmea, cand catelul lor a inceput sa topaie la picioarele mele. Trebuia sa o fi pus sa faca o lista cu prioritati, gen detergent, alimente, rechizite etc…

    Stefan

    29 Aprilie 2009 at 11:07

  29. Isabela m-am gandit sa pregatesc un pachet cu hainute, ceva papucei si ceva jucarii pentru copiii astia😀

    Simona

    29 Aprilie 2009 at 12:34

    • Simona, bine te-ai gândit, domnul Nicu de la fan curier se plictisea foarte tare😀 Trimite marţi ca să ajungă la mine miercuri, să-ţi trimit şi eu înapoi ce am de trimis. OK?

      isabellelorelai

      30 Aprilie 2009 at 13:55

  30. Isabelle, te-ai suparat pe mine? Te-am jignit cu ceva?

    Stefan

    30 Aprilie 2009 at 12:45

  31. Ştefan, te iubesc (virtual, normal) – cum să mă supăr? Am rămas fără net, e plin de comentarii, nici nu ştiu la care să mă uit mai întâi, pe unele trebuie să le şterg că au iz de scandal. Cum s-a reparat reţeaua am postat anunţul cu Ştefănuţ, urgent, încearcă nişte nenorociţi să câştige bani printr-o înşelătorie. Ai văzut?
    P.S. Dacă te place şi căţelul, şi eu, şi copiii ăia, înseamnă că eşti un Om tare-tare-tare BUN. Ce bine îmi pare!
    P.P.S.
    Uite ce urât am vorbit în titlu. Unchiu’ Vania o să fie mândru de mine😀
    https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/04/30/oameni-de-mare-rahat/

    isabellelorelai

    30 Aprilie 2009 at 12:54

  32. Tu vrei să ajuţi atât de multă lume încât, inevitabil, blogul tău e încărcat grafic. Mă puse dracu’ să-mi dau cu părerea în comentarii, la mine pe blog, deh, deformaţie profesională şi m-am temut că mi-ai luat-o în nume de rău. Mă bucur că nu e aşa.
    Referitor la scris în general şi la vorbitul urât în particular, eu cred că are valenţe curative😉 Cel puâin pentru mine reprezintă o supapă de siguranţă.

    Stefan

    30 Aprilie 2009 at 13:01

  33. Ştefan, eu mă duc săptămâna viitoare la as PAVEL, împreună cu prietena mea, să duc nişte lucruri pentru ei. Îmi este mai simplu aşa, duc şi pentru cei internaţi şi pentru ei, Nadia se ocupă de aia mică, o duce la logoped. Îi las Nadiei şi nişte bani pentru ei, îi dă bunicii. Dacă vrei să facem cumpărături, facem. Însă trebuie să ştii, la chestii din astea, ce tip de detergent (manual, automat), ce şampon (păr normal, gras, uscat) ştii tu, chestii din astea complicate, de femei.

    isabellelorelai

    30 Aprilie 2009 at 13:03

  34. Ştefan, păi e blogul tău, sunt gândurile tale, este dreptul tău să spui ce crezi. Ca să nu zic că eşti chiar prea amabil. Eu când văd că inventează unii apa rece la fiecare 5 minute mă apucă nervii.

    isabellelorelai

    30 Aprilie 2009 at 13:15

  35. […] fac sertare pentru bebeluşi la spitale sau la pompieri, nu contează. Sunt deja mult prea mulţi copiii aruncaţi la tomberon sau abandonaţi pe stradă. Din punctul meu de vedere, orice copil aruncat pe unde se nimereşte […]

  36. […] aruncaţi. Copiii […]

  37. […] Romania s-au intamplat multe lucruri groaznice, multi copii au fost omorati imediat dupa nastere sau aruncati de vii in locuri oribile, in care au murit. Putini au fost […]

  38. […] Romania s-au intamplat multe lucruri groaznice, multi copii au fost omorati imediat dupa nastere sau aruncati de vii in locuri oribile, in care au murit. Putini au fost […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

