Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Pentru Selena Daria Vlad leucemia nu a fost o păcăleală. Selena are Teledon la Romtelecom

with 18 comments

selenadariavlad1

Selena va împlini 3 ani pe 17 august 2009. Dar numai dacă o ajutăm. Selena Daria Vlad are acum 2 ani şi 8 luni şi pe 1 aprilie 2009 a aflat că are leucemie. Prin februarie părea că are o răceală zdravănă. Nu a fost. Şi nici păcăleală nu a fost. Era leucemie acută limfoblastică. Pe 2 aprilie Selena a făcut din nou analize amănunţite la Fundeni, diagnosticul părea incredibil, pentru că semnele bolii nu apăruseră (Selena nu vărsase, nu sângerase, nu avea ganglioni). Selena este acum în spital, la Fundeni, unde face chimioterapie. Acolo aşteaptă ca părinţii ei să lupte pentru salvarea ei. Şansa Selenei este la o clinică din Germania. Unde poate face tratament în schimbul a 107.000 de euro. Până pe 22.04.2009, Selena a strâns 6.010 euro. Primarul comunei Berceni, Marian Ghenu, a donat 4.000 de euro pentru Selena şi speră ca locuitorii comunei să strângă încă 6.000. Se aşteaptă o donaţie şi din partea Consiliului Judeţean.

Dacă doriţi să ajutaţi:

BCR – Sucursala Berceni

RON: RO 43 RNCB 0064 0619 8294 0001

EURO: RO 16 RNCB 0064 0619 8294 0002

USD: RO 86 RNCB 0064 0619 8294 0003

Cod SWIFT: RNCBROBU

Titular: Vlad Mircea Adrian

UPDATE 6 mai 2009. Selena a trâns 40.000 de euro. UPDATE 8 mai 2009. Selena a terminat prima cură de citostatice pe 5 mai 2009. Între timp în conturile ei s-au strâns 42.100 de euro din cei 107.000 necesari tratamentului la clinica din Germania. Mai multe aici. UPDATE 14 mai 2009. Selena s-a întors la spital, pentru o nouă cură de citostatice. Selena a strâns 44.600 de euro în conturi şi 4.000 de euro la Teledon. 48.600 de euro din cei 107.000 necesari tratamentului la clinica din Germania. Ziarul Ring.

Pe blogul Selenei găsiţi istoricul medical:

http://helpselena.wordpress.com

selenadariavlad2

.

Steluţele de mare

.

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Selena are Teledon la Romtelecom,Isabellelorelai’s Weblog. […]

  2. […] Selena are Teledon la Romtelecom,Isabellelorelai’s Weblog. […]

  3. Am preluat şi eu povestea Selenei aici: http://ia-atitudine.blogspot.com/2009/04/mic-jurnalulunei-mame.html

    O zi minunată de primăvară îţi doresc femeie dragă!

    Lady Allia

    23 Aprilie 2009 at 10:35

  4. O zi frumoasa Buno,
    am preluat…
    Doamne ajuta!

  5. Mulţumesc,
    Gabi,
    Sandrina,
    Gabi, mamă „dublă” 😀
    Simona
    Doamne ajută!
    Vorba lui Ştefănuţ, Selena are şi „tubuleţ” 😀
    .
    Sandrina, cum ai pus tu banner la Inima Copiilor?

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2009 at 12:55

  6. pai…am dat „adaugati obiect gadget…” si am adaugat fotografia, dar…e inca mic bannerul. prea mic. vreau sa se vada mare, nu doar asa. gata! intre timp am rezolvat… eram eu cu capul in nori.

    Lady Allia

    23 Aprilie 2009 at 14:47

  7. […] Selena Daria Vlad are 2 ani şi 8 luni şi are leucemie. Selena este în spital la Fundeni şi face chimioterapie. […]

  8. va multumim din suflet ca sunteti langa noi.Astazi s-a terminat prima cura de citostatice si avem o pauza de cateva zile.

    vlad nicoleta

    6 Mai 2009 at 21:20

  9. Selena este foarte obosita, dupa 3 saptamani in care nu s-a dat jos din pat cand am ajuns acasa a cerut sa mearga, dar nu a putut si am dus-o noi de manute. A facut insa febra din cauza efortului si ieri toata ziua nu a mai coborat din pat decat la masa.Poate azi o mai conving sa faca cativa pasi.Plange mult, pentru orice, este atat de coplesita ca uneori isi reformuleaza de cateva ori cuvintele pana aflu ce vrea sa-mi spuna sau poate asta este reactia dupa tratament, nici eu nu stiu. Dimineata m-a intrebat ca o dor picioarele si burtica ca a facut o alergie? Va multumesc inca o data, Bunul Dumnezeu ne-a inconjurat de niste oameni minunati, pentru mine conteaza enorm, caci sunt momente foarte grele.Fie ca rugaciunile mele si ale voastre tuturor sa-si afle raspunsul si Selena sa se faca bine.Eu cred in asta.

    vlad nicoleta

    8 Mai 2009 at 09:47

  10. […] Selena care are 2 ani şi 8 luni şi leucemie acută limfoblastică am scris aici. Selena a terminat prima cură de citostatice pe 5 mai 2009. Între timp în conturile ei s-au […]

  11. Buna seara,
    nu ne-am mai auzit de mult, Selena a terminat acum alt protocol din chimioterapia si suntem acasa pentru vreo doua saptamani.A fost foarte emotionata de ziua ei si ne-a pus sa-i cantam La multi ani ca sa se faca bine.I-a pregatit maia un tort si a fost foarte incantata a vrut sa sufle de multe ori in lumanare.S-a maturizat mult si are nevoie mare de noi, de iubire si incredere.A invatat sa-si protejeze cateterul din piept, nu alearga si l-am botezt „lipiciosul”.Mai avem vreo cateva luni de chimioterapie si apoi vom vedea tratamentul ce-l va urma.Noi va multumim din suflet tuturor care ne sunteti alaturi si ne rugam la Dumnezeu sa fie bine.Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    vlad nicoleta

    19 August 2009 at 22:48

    • Doamna Vlad!
      Vă vine să credeţi sau nu, chiar ieri (pe 19) m-au uitat pe blogul Selenei, să mai văd ce faceţi. Am crezut că aţi plecat…
      La mulţi ani Selenei, să crească mare şi frumoasă şi să îi dea Dumnezeu sănătatea de care are nevoie.

      isabellelorelai

      20 August 2009 at 01:40

  12. Va multumim mult.Sa dea Dumnezeu sa fie sanatosi toti copilasii care au nevoie.Din pacate sunt atat de multi si au atata nevoie de noi.Acolo totul este o lupta cu un dusman greu de invins si nemilos, e o mare disperare dar cu ajutorul lui Dumnezeu trebuie sa te aduni sa gaseasca copilul in ochii tai tot ce are nevoie: speranta , incredere, multa iubire.Chimioterapia e foarte grea, uneori mie mi se face rau, dar Selena gaseste mereu, mereu resurse, indura totul si cand aude ca putem merge cate putin acasa e atat de fericita”ce dor imi e de casuta mea” imi spune adesea.Inca nu am reusit sa plecam, vom vedea.Multumim Domnului pentru tot, oameni deosebiti ne sunt alaturi si vom reusi sa invingem, sa ne facem bine.Sanatate tuturor!

    vlad nicoleta

    20 August 2009 at 11:14

    • Doamna Nicoleta,
      Aşa este, copiii găsesc resurse la care noi, oamenii mari, nici nu gândim. Să dea Dumnezeu să se rezolve iar Selena să se facă bine!

      isabellelorelai

      20 August 2009 at 15:05


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

