Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Ştefan Victor Diaconu – Victoraş

with 42 comments

victorasdiaconu1

Părinţii şi prietenii lui îl alintă Ştefănuţ. Eu am să îl alint Victoraş, ca să nu fie confundat cu Ştefănuţ Florescu. Ştefan Victor Diaconu – Victoraş – are doar un an. L-a împlinit pe 11 februarie 2009. Înainte însă, a aflat că are talasemie majoră. Avea 6 luni. Iniţial i s-a spus că are o anemie severă şi a fost trimis la Fundeni, la Hematologie pediatrică. Aici a primit diagnosticul: talasemie majoră.

Victoraş are un blog pe care postate toate documentele medicale:

http://victimatalasemiei.blogspot.com

Victoraş are nevoie de un transplant de măduvă, care costă 171.000 de euro şi care se poate face în Italia, când va împlini 2 ani, sau la 2 ani şi jumătate. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:

Teledon la Romtelecom, activ din 15 aprilie 2009:

0900 900 423 – pentru 3 euro/apel

0900 900 420 – pentru 10 euro/apel

Sau:

Alpha Bank – Sucursala Camil Ressu, Bucureşti, sector 3

RON: RO 37 BUCU 744 60 86 22 511 RO 01

EURO: RO 91 BUCU 744 60 86 22 511 EU 01

USD: RO 51 BUCU 744 60 86 22 511 US 01

Titular: Diaconu Georgeta

UPDATE 17 aprilie 2009: Victoraş a strâns 1.800 RON, 200 EURO şi 1.000 USD. Victoraş vă mulţumeşte!

UPDATE 23 aprilie 2009: Victoraş a strâns în conturi 3.355 RON, 350 EURO şi 1.000 USD iar la Teledon 365 de euro (54 apeluri). Victoraş vă mulţumeşte!

UPDATE 4 mai 2009: Până pe 30 aprilie 2009, Ştefănuţ Victoraş a strâns 7.807 euro (24.885 RON, 950 EURO şi 1.000 USD în conturi, iar la teledon 621 de euro din 97 de apeluri). Pe 29 aprilie 2009 a primit raportul medical care îi recomandă transplantul în străinătate. Mai multe aici.

UPDATE: Ştefănuţ Victoraş la TVR.

victorasdiaconu2.

Steluţele de mare

.

Anunțuri

42 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Un Paşte Fericit tuturor… Şi gândul că viaţa va deveni frumoasă pentru toţi cei care au nevoie de ajutor…

    Lisandru Cristian

    16 Aprilie 2009 at 13:02

  2. DRAGA MEA, CEL MAI MULT PE LUMEA ASTA IMI PLACE CORECTITUDINEA SI ADEVARUL. URMARESC IN PARALALEL PE CEI DOI COPII CU NUMELE STEFANUT. APRECIEZ FAMILIA FLORESCU PENTRU CA NE SPUNE ORICE LEU STRANS PENTRU COPIL. CU PARERE DE RAU NU POT SPUNE ACELASI LUCRU DESPRE BLOGURILE DOAMNEI DOCTOR PE CARE LE URMARESC DE MAI MULT TIMP SI APAR MULTE NECONCORDANTE. NU MA BAG IN AMANUNTE MEDICALE SAU DE FAMILIE (INITIAL A SCRIS CA STEFAN ARE UN FRATE SANATOS SI…), CA NU MA PRICEP. DAR LA TELEDON MA PRICEP PENTRU CA LUCREZ LA ROMTELECOM. ASA CUM AI SCRIS TU ESTE CORECT TELEDONUL. TOT CE SE TERMINA IN 1 INSEAMNA 1 EURO, IN 2, INSEAMNA 2 EURO, IN 5 INSEAMNA 5 EURO SI IN 0 INSEAMNA 10 EURO. EI AU SCRIS INVERS PE BLOGURI, 3 LA 10 EURO SI 0 LA 3 EURO. STII CE VOR FACE OAMENII CAND VOR VEDEA CA AU FOST INDUSI IN EROARE_? NU VOR PLATI, CA SE POATE. SE POATE SA REFUZI PLATA. SI ASA RAMANE FARA NICIUN BAN. O SFATUIESC PE DOAMNA DOCTOR SA FIE MAI ATENTA, CA PIERDE BIETUL COPIL SI NU ARE VREO VINA.

    CARMEN

    16 Aprilie 2009 at 13:03

    • Carmen, m-am uitat şi ai dreptate, acolo sunt trecute invers. Poate că aşa i-au comunicat cei de la Romtelecom… Eu am scris din „experienţa” celor peste 30 de persoane şi fundaţii care au teledon, şi ştiu foarte bine terminaţiile. Poate că doamna doctor va vedea şi va întreba la Romtelecom.

      isabellelorelai

      16 Aprilie 2009 at 13:24

  3. TOCMAI DE ACEEA TI-AM SPUS, PENTRU CA AM URMARIT TOATE CAZURILE SI TU NU GRESESTI. LOR LE REVINE RESPONSABILITATEA, MAI ALES CA SUNT ACOLO DOCUMENTE CU ADRESA OAMENILOR SI SA NU II JIGNEASCA CAREVA. ACUM VREO TREI ZILE SCRIA PE UNUL DIN BLOGURI CA BAIETELUL A PRIMIT TREI SUTE DE LEI, PRIMA DONATIE. ACUM VAD CA NU MAI SCRIE. DECI?

    CARMEN

    16 Aprilie 2009 at 13:36

    • Carmen, documentele copilului sunt ok. Dacă voi vedea că ceva nu este în regulă nu voi mai relua cazul. Astăzi este Joia Mare şi mă gândeam că e bine să încep campania pentru el. Victoraş are noroc pentru că are un an la dispoziţie ca să strângă banii.

      isabellelorelai

      16 Aprilie 2009 at 13:43

  4. Vă sunt datoare cu nişte explicaţii.
    1. AM INVERSAT DIN GRESEALA numerele de TELEDON si pentru asta imi cer scuze tuturor. Imi asum intreaga responsabilitate şi vă rog să nu ne suspectaţi. Este numai vina mea, pentru că uneori pot fi depăsită de responsabilităţi. Chiar nu am vrut. Imi doresc atit de mult să ajut acest copil incit nu mi-as permite să fac un gest care sa compromită totul. Multumesc mult ca mi-aţi atras atentia,voi corecta.
    2. Nu am mai amintit de bani pentru ca NU S-A MA MAI COLECTAT NIMIC dupa cei 300 ron de la donatorul anonim. NU AVEM SPONSORI, NU EXISTA alte donatii in afara de ale mele. Maine voi cere extras bancar si voi posta pe blog. Dar..fac totul singura asa cum pot; blog, banca, afise, promovarea cazului, sustinerea psihica a familiei lui Victoras…si copilul meu, jobul meu. Daca ati citit atent, copilul face saptamina urmatoare a 9 a transfuzie de singe. Oare e usor sa vezi si sa sti asta? Iertare daca nu fac totul perfect.
    3. Nu am spus niciodata ca Stefan VICTOR are un „frate” ci ca „primul copil s-a nascut sănătos” dar primul copil poate fi si fată. O chiama Monica, are 9 ani e sănătoasă si verifică de 10 ori pe zi blogul să vadă cîti oameni au văzut povestea frăţiorului ei. Si noteaza mereu. Într-o lună blogul lui a fost văzut de numai 350 de oameni. AZI, datorita postarii din blogul ISABELLEI a fost vazut de 200 de oameni in citeva ore. MULTUMIM DIN SUFLET pentru ajutor ISABELLLORELAI. IMI CER IERTARE PENTRU STINGACIE, voi fi mai atenta

    vicolmariana

    16 Aprilie 2009 at 16:29

  5. […] alţi copii aflaţi în mare suferinţă, că aşa este bine şi frumos. M-am gândit să încep cu Ştefănuţ-Victoraş, că el are numai un an şi deja a făcut 8 transfuzii de sânge, pentru că şi el are tot […]

  6. Toti cei bolnavi merita salvati dar pe mine,sincer, m-a impresionat cazul lui Diaconu Stefan.Este un copilas cu chip angelic ce merita sa traiasca!

    Luiza

    16 Aprilie 2009 at 23:01

  7. Doamna doctor, Monica nu este compatibilă, oare? Ar mai scădea preţul un pic, cei 21.000 de euro înseamnă căutarea şi găsirea donatorului neînrudit.
    La filmul de la PRO TV, cel cu Avem viaţă în sânge, pentru Ştefănuţ Florescu, cineva din Italia a lăsat un mesaj interesant:
    de ce nu incercati sa veniti cu micutul in vizita -vacanta la Milano si va duceti cu micutul la urgenta -pronto socorsso,o sa rezolvati mult mai repede si fara sa platiti asa de mult ,
    va trebuie sa aveti completata fisa de asig. medicala internationala si o asigurare medicala individuala pe cat mai mult timp ,asa vor suporta cei de la asigurare

    http://stirileprotv.ro/exclusiv/avem_viata_in_sange/avem-viata-in-sange-stefanut-are-nevoie-de-ajutor.html

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2009 at 23:25

  8. Luiza, şi dacă eu nu am chip angelic nu merit să trăiesc? Sau copilul meu? Tot sincer. Ştii ce mă seacă pe mine la suflet? Un copil plângând. Un om plângând.

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2009 at 23:29

  9. Monica si parintii ei nu sunt compatibili dupa primele teste facute la Fundeni. Mai exact, au compatibilitate doar de 50% si exista risc de respingere a maduvei donate, iar boala revine. Acum sunt in lucru alte teste de compatibilitate, dar nu au reactivi, ar putea sa mai dureze… Asteptam rezultatul apoi le tirmitem in ITALIA sau poate gasim alta Clinica in Israel pentru ca ei au acces la bancile de donatori. Dupa gasirea unui donator compatibil, el este din nou testat si pregatit pentru prelevare. Intre timp copilul ar trebui sa fie internat si pregatit pentru interventie: i se distruge prin iradiere maduva proprie, defecta, apoi primeste pe cea a donatorului care a suferit diverse tratamente pentru a fi acceptata de primitor. O perioada de timp (cam 2 luni) el sta in conditii de izolare si este foarte vulnerabil la infectii, hemoragi. Pot aparea complicatii mortale iar tratamentele suportate sunt extrem de agresive, de aceea nu se opereaza decit dupa 2 ani. Toata procedura necesita mult timp si pregatire minutioasa pentru a fi siguri de reusita. Casa de asigurari nu ar da acceptul pentru astfel de interventie. Ar putea sa mearga procedeul sugerat de doamna din Italia pentru alt gen de interventii care pot intra ca „urgente”, dar in acest caz e imposibil sa convingi asigurarile ca ai mers in Italia ca turist si te-ai tratat de o boala genetica cronica, care costa peste 170.000euro!!

    vicolmariana

    17 Aprilie 2009 at 00:59

  10. Doamna doctor, reţineţi totuşi aceea posibilitate, în cazul în care vr fi necesare 3 cereri de oferte, din UE.

    isabellelorelai

    17 Aprilie 2009 at 12:10

  11. Asa e nu conteaza cum arati.Viata e frumoasa si toti merita s-o traiasca.Un Paste Fericit tuturor!

    Luiza

    17 Aprilie 2009 at 17:02

  12. Paşte fericit, Luiza!

    isabellelorelai

    18 Aprilie 2009 at 11:35

  13. Sigur ca am sa fac si dosarul pentru Ministerul Sanatatii mai ales ca avem acum toate analizele necesare. Am postat pe blogul meu situatia la zi a donatiilor si numar de telefon pentru contact. Merge foarte greu si din nou a scazut interesul pentru cazul lui Victoras. Am scris peste tot la televiziuni, la unele ziare, dar nimeni nu pare interesat. Nu stiu daca sesizeaza cineva ca nu e doar un caz umanitar ci e si un semnal de alarma pentru viitor. Sunt deja prea multi copii talasemici. Daca e boala genetica ce poate fi prevenita este limpede ca nu se face ce trebuie. Cine ar avea puterea de a urni mecanismele intepenite decit media? Victoras ar putea fi cuplat cu Stefanut Florescu si cu ceilalti care acum sunt la operatie in Italia pentru atentionarea oamenilor si a mai ales a sistemului sa ia masuri. Iti doresc un Paste fericit si multumesc pentru tot ceea ce faci.

    vicolmariana

    18 Aprilie 2009 at 12:11

    • Doamna doctor,
      Întotdeauna, începând de vineri scade interesul pentru internet, bloguri etc. Oamenii pleacă de la serviciu spre magazine, la munte sau la mare. Treaba este valabilă şi sâmbăta şi duminica, şi de sărbători. Deci nu a scăzut interesul pentru copil, ci pentru internet.
      Vă sfătuiesc să îi scrieţi Paulei Herlo, la PRO TV, în context cu Avem viaţă în sânge.
      Am găsit adresa ei de mail în comentariile de la acest articol de pe site
      paulah@protv.ro
      http://stirileprotv.ro/exclusiv/avem_viata_in_sange/avem-viata-in-sange-un-copil-de-8-ani-risca-sa-moara-din-cauza-birocratiei.html
      Sper ca adresa de mail să fie bună.
      În ceea ce priveşte cuplarea cazurilor, vreau să vă spun, după un an de blogging cu umanitare, că nu merge. Aceasta nu este o soluţie.
      Un Paşte liniştit şi luminos.

      isabellelorelai

      18 Aprilie 2009 at 17:03

      • În data de 23 apprilie Stefan VICTORAŞ Diaconu are în cont următoarele sume:

        DONAŢII în cont RON: 3355 ron
        DONAŢII în cont EURO: 350 euro
        DONAŢII în cont USD: 1000 dolari
        Teledon total din 54 apeluri: 365 euro

        Mulţumim tuturor celor ce au răspuns apelului de suflet al părinţilor lui Stefan Victoraş. Doamne ajută

        vicolmariana

        23 Aprilie 2009 at 19:32

  14. […] Ştefan Victor Diaconu – Victoraş – are doar un an. L-a împlinit pe 11 februarie 2009. Înainte însă, a aflat că are talasemie majoră. Avea 7 luni. Victoraş are nevoie de un transplant de măduvă, care costă 171.000 de euro şi care se poate face în Italia, când va împlini 2 ani, sau la 2 ani şi jumătate. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: […]

  15. […] Ştefan Victor Diaconu – Victoraş – are doar un an. L-a împlinit pe 11 februarie 2009. Înainte însă, a aflat că are talasemie majoră. Avea 7 luni. Victoraş are nevoie de un transplant de măduvă, care costă 171.000 de euro şi care se poate face în Italia, când va împlini 2 ani, sau la 2 ani şi jumătate. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi: […]

  16. […] în Italia, la transplant, când împlineşte 2 ani. Şi el are nevoie tot de 171.000 de euro şi a strâns până acum 1.921 de euro. Îl rog pe Îngeraş să îl ajute pe Ştefănuţ-Victoraş să nu îl […]

  17. ALO, DOAMNAAAA DOCTOR!!!
    RECUNOASTETI CE ATI SCRIS AICI???
    SUNTETI CORECTA??? CE AVETI CU CELALAT COPIL??????
    EL ARE DOCUMENT DOAMNA CA TREBUIE SA PLECE IN STRAINATATE LA TRANSPLANT. DVS DE CE NU AVETI? NU CUMVA MINTITI? AM INDOIELI MARI
    http://www.mariussescu.ro/2009/04/una-despre-campaniile-umanitare-online/
    P.S. desi are aceeasi boala ca si copilul Stefan Cristian Florescu, care e intens mediatizat, afirm cu toata raspunderea ca nepotul meu STEFAN VICTOR DIACONU are o forma de talasemie mult mai grava, pentru simplul fapt ca face de la 5 luni transfuzii de singe pentru a trai. La virsta de 1 an se poate “lauda” cu 7 transfuzii de singe….si trebuie stiut ca cu cit transfuziile sunt mai frecvente, cu atit apar complicatiile mai grave, mai repede. La 3 ani el va avea deja ciroza hepatica de la transfuzii. Celalalt copil nu a facut nici o transfuzie pina la 3 ani, deci are o forma mai usoara. Sper sa poata fi salvati amindoi, dar…se pare ca are succes cel ce plange mai tare si pe mai multe canale media.
    Ma bazez pe sprijinul vostru
    Mariana Vicol

    CARMEN

    25 Aprilie 2009 at 17:25

  18. DE CE NU IMI APROBI COMENTARIILE??? TII CU EA??? NU MERITA!

    CARMEN

    25 Aprilie 2009 at 20:14

    • Carmen, comentariile tale s-au dus în spam, pentru că ai pus linkuri.
      Nu ţin cu nimeni, nu este vorba despre aşa ceva. Copilul nu are nicio vină, însă.

      isabellelorelai

      27 Aprilie 2009 at 11:26

  19. SCUZA-MA NU AM STIUT
    DA, COPILUL NU ARE VINA. MAI BINE SA SE OCUPE PARINTII
    SI SA LASE ALTI COPII IN PACE
    ORICUM LE-AM ARATAT SI PARINTILOR FLORESCU
    ASA CEVA ESTE INADMISIBIL
    ASA CEVA NU AM MAI VAZUT PANA ACUM

    CARMEN

    27 Aprilie 2009 at 11:36

    • Carmen, sunt un pic tristă. A murit un copil. Raluca Topor. Avea leucemie.
      Sper că mă înţelegi.

      isabellelorelai

      27 Aprilie 2009 at 11:47

  20. DUMNEZEU SA O IERTE, SARACUTA
    DOAMNE FERESTE

    CARMEN

    27 Aprilie 2009 at 12:07

  21. Nu credeam ca la suferinta mea mai poate sa contribuie ceva sa o sporeasca si mai tare .Nu doresc nimanui sa treaca prin ce trecem noi.Am implicat-o pe sora mea in aceasta „lupta”pt. ca eu nu am timpul necesar;baietelul meu e mic si este dependent de mine.Ma doare cand vad ca exista persoane,parca pornite in a face rau copilului nostru,oare nu-i sunt de ajuns chinurile lunare provocate de intepaturi,starile de rau de dupa transfuzii,iar acum,stare de tensiune pe care ne-o creaza asteptarea sangelui salvator(asteptam de aproape 2 saptamani sa punem transfuzia si nu avem sange,fiecare saptamana inseamna scaderea hemoglobinei cu un gram).Am inteles ca exista indoieli in ceea ce priveste diagnosticul baietelului meu,oare poate fii cineva atat de malefic incat sa se „joace” cu asa ceva.Testele genetice,certificatul medical eliberat de medicul pediatru care-l ingrijeste,certificatul medical de boala incadrata ca handicap grav,nu sunt oare suficiente?Invit pe cine are indoieli sa ne insoteasca la spital cand punem transfuzia,sau sa vina acasa sa-i vada paloare din obrajori ce ma ucide incetul cu incetul in fiecare zii.OK.am inteles ca nu ne puteti sustine,insa v-ati gandit cat rau ii faceti copilului meu?Puteti oare sa dormiti linistiti noaptea ,stiind ca poate ii retezati sansa de a duce o viata normala.N u vreau sa judec pe nimeni,nici macar pe cei care au gresit testele mele acum 11 ani,dimpotriva cea ce mi se intampla o iau ca pe o lectie de viata,iar cea ce se intampla acum,nu face decat sa ma intareasca pt. perioada cu adevarat grea care urmeaza;pt. ca indiferent de comentariile rautacioase facute,al carui scop nu-l inteleg,am toata increderea ca vom reusi sa strangem macar o parte din banii necesarii operatiei.Regret nespus ca sora mea este nevoita sa treaca prin asa ceva ,daca este vinovata de ceva ,este de faptul ca s-a implicat total in aceasta lupta din dorinta de a-l ajuta pe Stefanut,stiind ca eu nu am timp,chiar cu riscul de asi neglija familia.Eu ma simt direct raspunzatoare pt.tot ce i se intampla;si daca a facut unele comentarii,le-a facut tocmai pt. ca si-a dat seama ca lupta pe care a inceput-o este grea,apelul ei disperat de ajutor ramanea neauzit si disperarea si neputinta de a ne ajuta au facut-o sa fie usor acida;desi cine o cunoaste stie ca este o persoana capabila sa ofere ajutor oricui ii cere.Nu stiu de ce dar am impresia ca totul s-a transformat intr-o lupta personala,intr-un atac direct din partea unor persoane a caror intentie nu o inteleg si sora mea care nu a dorit decat sa ne ajute.Sper din tot sufletul sa ma insel si sa inceteze aceste rautati care nu fac decat rau copilului si noua.O sa inchei facand un apel la toti oameni sa doneze sange pt. ca sunt multi oameni care au nevoie si sa ne inscriem cat mai multi in programul de donare de celule stem poate reusim sa infintam banca de donatori in tara(din cei peste 16000 de voluntari inscrisi pe site-urile celor de la PRO TV doar 4 au pus in practica).Pt cine are inca nelamuriri las o adresa de mail si un nr. de telefon;0723366898 ,georgetadiaconu74@yahoo.com

    georgeta diaconu

    28 Aprilie 2009 at 15:53

    • Doamna Diaconu, nu pot spune că ştiu ce înseamnă suferinţa dumneavoastră pentru ca nu am trecut prin asa ceva. Am trecut si încă trec prin multe dar nu prin aşa ceva. Dar cu certitudine CRED că suferinţa este imensă şi vă înţeleg, aşa cum îi înţeleg aceste necazuri. Am toată înţelegerea, compasiunea şi dau ajutor din toate puterile mele. Am aproape 200 de cazuri pe blog, sunt unele pentru care am donat banii de întreţinere, sau am renunţat să mai mănânc două zile. Persoanele care sunt, cum spuneţi dvs, „pornite”, eu am înţeles că nu sunt „pornite” pe copil, ci pe anumite afirmaţii făcute de către doamna dr. pe alte bloguri. Eu nu am timp de aşa ceva şi, sincer, nici chef. Dar am primit acele afirmaţii chiar aici blog şi m-am uitat şi eu. Nu ştiu de unde aţi înţeles dvs că nu vă pot susţine. Am postat cazul copilului şi am donat pentru el, la teledon. Eu îi retez şansa copilului? Vă mulţumesc.
      Acum să lămurim problema: doamna Carmen vizitează multe bloguri. Pe unul din ele a găsit un comentariu lăsat de către doamna dr. căreia dânsei nu i-a plăcut. Mi l-a arătat aici pe blog şi avea dreptate. De ce? Pentru că metoda nu era corectă. Nu se face promovare pentru cineva aruncând vina pe altcineva. Doamna Carmen a considerat că aşa ceva nu este nici corect, nici creştinesc. Doamna Carmen este orfană înfiată, ca şi Ştefănuţ Florescu. Uitaţi ce a scris doamna dr., am primit pe mail şi să ştiţi că nici mie nu îmi place.
      .
      Sunt doctor de familie si matusa unui copil de 1 an bolnav de TALASEMIE din vina sistemului medical, care nu a depistat boala, desi parinti au facut toate investigatiile necesare in institutii specializate.
      Am creat 2 bloguri si un filmulet pe youtube cu povestea copilului.
      http://vicolmariana.wordpress.com/
      http://victimatalasemiei.blogspot.com/
      In bloguri sunt si linkuri catre filmul de pe youtube
      Sunt primele “creatii” de acest gen, si cred ca arata destul de bine pentru un incepator,…dar nu asta e ideea. Important este ca aceasta campanie sa isi atinga scopul. Am postat de 1 luna, a fost preluat cazul de citeva bloguri umanitare ..dar stringerea de bani nu merge deloc, suma e foarte mare, si nu stiu ce as mai putea face. Cred ca nu am insistat foarte tare pe latura dramatica, de “stors lacrimi” ci mai mult pe prezentarea faptelor si pe informarea celor ce citesc despre pericolul repetariii erorii medicale chiar in familia proprie.
      Ma puteti ajuta cumva, va rog? Prin sugestii, sfaturi, preluarea postarii.
      P.S. desi are aceeasi boala ca si copilul Stefan Cristian Florescu, care e intens mediatizat, afirm cu toata raspunderea ca nepotul meu STEFAN VICTOR DIACONU are o forma de talasemie mult mai grava, pentru simplul fapt ca face de la 5 luni transfuzii de singe pentru a trai. La virsta de 1 an se poate “lauda” cu 7 transfuzii de singe….si trebuie stiut ca cu cit transfuziile sunt mai frecvente, cu atit apar complicatiile mai grave, mai repede. La 3 ani el va avea deja ciroza hepatica de la transfuzii. Celalalt copil nu a facut nici o transfuzie pina la 3 ani, deci are o forma mai usoara. Sper sa poata fi salvati amindoi, dar…se pare ca are succes cel ce plange mai tare si pe mai multe canale media.
      Ma bazez pe sprijinul vostru
      Mariana Vicol
      http://www.mariussescu.ro/2009/04/una-despre-campaniile-umanitare-online/
      .
      Dr. Mariana Vicol spune:
      April 14th, 2009 at 10:14 pm
      Cabral…poti sa imi dai un motiv plauzibil pentru care caz unui copil grav bolnav dintr-o eroare medicala de diagnostic, prezentat cu bun simt de un medic, cu multa informatie utila pentru publicul larg, NU ESTE LUAT IN SEAMA DE NICI UN POST TV (am trimis inclusiv la ACASA pe mail), in timp ce un alt caz CU ACEEASI BOALA DAR INCOMPARABIL MAI USOR, ESTE PREZENTat PINA LA SUFOCARE PE TOATE POSTURILE si ziarele? Sa fie cumva ce cred eu? Chiar se face si din durere o AFACERE si UN FAVORITISM?
      vezi si blog: http://victimatalasemiei.blogspot.com/

      cabral spune:
      April 14th, 2009 at 10:29 pm

      @ Mariana Vicol – nu cred ca aceasta este o gandire sanatoasa. Nu cred ca se pune problema prin excludere: daca apare un caz, altul trebuie dat la o parte.
      In plus, “afacere sau favoritism”?! Suna a acuzatie voalata, poate nu e dar… asa suna.
      In plus, faptul ca ati scris unor posturi de televiziune… cred ca va dati seama ca asemenea cazuri disperate apar in fiecare zi, cu zecile. Si atunci redactia, oricare redactie ar fi, are multe cazuri de “preluat” din urma. Pana cand se ajunge la momentul “astazi” trec multe zile, saptamani sau chiar luni.
      Deci, pana la urma explicatia nu arata ca o acuzatie ci ca o stare normala.
      Va zic ce este anormal: faptul ca aceste lucruri trebuiesc aduse in fata si rezolvate de televiziuni, nu de sistemul medical.
      Sper ca m-am facut inteles.
      O seara buna.

      Dr. Mariana Vicol spune:
      April 15th, 2009 at 9:25 am
      Multumesc pentru raspuns, Cabral. Apreciez mult promtitudinea si echilibrul raspunsului. Este minunat ca se ocupa cineva si de acesti oameni disperati. Tocmai pentru ca sunt prea multi, se pare ca e nevoie de o mediatizare intensa pentru ca publicul sa fie impresionat si sa ajute. Sugestia mea era sa se filtreze putin in functie de gravitate nu dupa o lista de asteptare.Copii cu leucemie (IUSTIN STIUCA, SELENA DARIA) NU AU TIMP SA ASTEPTE. Cind le va veni rindul sa fie prezentati, PENTRU EI VA FI PREA TIRZIU. Iar cind un caz usor e omniprezent, comparativ cu altele mult mai grave cu o singura aparitie, e de presupus ca se aplica alte criterii sau interventii, doar traim in Romania… Dar, nu asta conteaza ci ceea ce faceti bun. Stiu ca nu e datoria televiziunilor sa salveze oameni de la moarte, dar se pare e cea mai buna cale deocamdata; si asta pina ce publicul ajunge la saturatie.
      Cat despre sistemul medical care ar trebui sa rezolve asemenea cazuri, subscriu ca e cinic si ineficient, iar durerea si gravitatea cazurilor nu mai impresioneaza pe nimeni. Se aproba fonduri pentru tratament in strainatate doar cind apare scandal in presa sau se “intervine” pe alte cai.
      Sugestia mea e una constructiva si inteleg si punctul vostru de vedere: prea multi, prea greu de cuprins toate cazurile…Ar fi totusi frumos daca noi, cei ce scriem televiziunilor si prezentam un caz serios, sa primeasca un raspuns (oricare.De exemplu: am primit materialul, va contactam noi in n luni, sau nu ne intereseaza etc) Va multumesc in numele celor pe care i ajutati.

      isabellelorelai

      28 Aprilie 2009 at 22:45

  22. Se pare ca am fost inteleasa gresit,cand spuneam ca „ok nu ne sustineti dar nu-i faceti rau copilului”nu ma refeream la dumneavoastra,ci la persoanele care fac aceste comentarii rautacioase fara sa se gandeasca ca indirect lovesc in copil.Poate eram atat de mahnita incat nu m-am facut bine inteleasa.Ideea este ca tot ce s-a intamplat in ultimul timp m-a stors de energie.Pierdem din vedere esentialul:il ajutam sau nu pe Stefanut?Credeti ca punerea sub semnul indoielii a actelor sale medicale de catre doamna Carmen il ajuta?

    georgeta diaconu

    28 Aprilie 2009 at 23:16

    • Doamna Diaconu,
      Scuze, aşa am înţeles că eu am făcut ceva greşit. În ceea ce o priveşte pe doamna Carmen veţi vedea că o să-i treacă supărarea.
      Eu îi spun Victoraş – şi să nu vă supăraţi, dar credeţi-mă că este mai bine aşa pentru a nu creea confuzie. Mi s-a mai întâmplat aici pe blog cu doi băieţei, Laurenţiu.
      Cred că dvs nu aţi observat cum fac eu campaniile. Eu reiau cazurile periodic, fiecare în parte. De exemplu pentru Ştefănuţ Florescu am scris vreo 7 postări, pentru Cristi Voiculescu vreo 5, pentru Alexandra Udrişte vreo 6, pentru Cătălin Micu vreo 5 – şi tot aşa până la rezolvare. Treaba stă astfel: mai întâi fac cunoştinţă oamenilor cu copilul. Dacă există informaţii ulterioare, fac o nouă postare. Şi tot aşa, periodic, ori de câte ori sunt elemente noi. Dacă nu apare niciun fel de informaţie, referitoare la strângerea de bani sau oricare elemente noi, abandonez cazul. Un rol foarte mare îl are comunicarea pozitivă.

      isabellelorelai

      28 Aprilie 2009 at 23:31

  23. @MAMA COPILULUI GEORGETA DIACONU
    D-NA
    SA VA FIE CLAR EU NU AM NIMIC CU COPILUL DIACONU
    CU DOCTORA AM CA NU ISI VEDE DE TREABA EI
    VAD CA TOATA LUMEA E DE VINA NUMAI DOCRORA NU E
    MAMA COPILULUI EU AM DONAT PENTRU COPIL CA E SUFLET NEVINOVAT

    CARMEN

    29 Aprilie 2009 at 10:06

  24. Donatiile pentru Stefan Victor Diaconu se pot vedea aici! MULTUMIM MULT!
    În 28 aprilie Ştefănuţ Victoraş avea în cont:
    DONAŢII în cont RON: 3885 ron
    DONAŢII în cont EURO: 450 euro
    DONAŢII în cont USD: 1000 usd
    Teledon din 80 apeluri: 520 euro
    TOTAL: 2206 euro
    Puteti dona direct in conturile bancare deschise pentru Stefanut
    DIACONU GEORGETA
    CONT IBAN:
    LEI – RO37BUCU744608622511RO01
    EUR – RO91BUCU744608622511EU01
    USD – RO51BUCU744608622511US01
    deschis la ALPHA BANK – sucursala Camil Ressu-Bucuresti, sector 3.
    Contact
    Diaconu Georgeta 0740110991
    email: georgetadiaconu74@yahoo.com

    vicolmariana

    29 Aprilie 2009 at 23:02

  25. siteurile alea 2 cu talasemia sint varza, e o mare amestecatura de talasemie, leucemie – nu inteleg nimic
    sint medic si am un var care are un copil cu talasemie
    corespondam cu siteuri serioase din strainatate care se ocupa de problema copilului cu talasemie nu de stringere de fonduri
    macar de aici am inteles care e treaba

    stanescu g.

    4 Mai 2009 at 10:28

  26. […] Victor Diaconu – Victoraş – are un an şi două luni şi de la şase luni face transfuzii. Are talasemie majoră/Anemia […]

  27. […] Ştefan Victor a împlinit 1 an pe 11 februarie 2009. A fost diagnosticat când avea 6 luni. […]

  28. Din pacate cu astfel de prezentari media ce erodeaza demnitatea copiilor bolnavi, cu astfel de comentarii si dispute se obtin sponsorizari in Romania. Nu exista boala ci bolnavi si fiecare are dreptul la o viata mai buna.
    Sunt mama unui tanar cu talaseme majora…………….

    nina

    14 Iunie 2011 at 14:04


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: